Het zag er eerder zo uit toen de rode vlag werd gegeven.quote:
Nou, nou, een beetje spray.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zag er eerder zo uit toen de rode vlag werd gegeven.
[ afbeelding ]
Dat plaatje in die tweet was het moment dat ze al bijna (echt) gingen beginnen.
Hopen dat die Honda motor hem dit keer wel helpt.quote:
Newey als zeer ervaren designer, Honda die de laatste jaren met RBR wel hun motoren op orde hebben gekregen en een zeer ervaren coureur die de feedback kan geven die het dan tegen Stroll moet opnemen als ze een wagen hebben die voor overwinningen en eventueel het kampioenschap mee kan doen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die echt denken dat Alonso nog een keer kans maakt op een F1-kampioenschap neem ik niet zo serieus.
NLS-layout: 7.56 minuten, 7.54 minuten, 7.48 minutenquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:03 schreef Questular het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geen idee of dit al ergens neergezet is hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Peterselieman op 30-07-2025 20:38:43 ]Altijd onderweg naar het avontuur
Leuk filmpje wel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:03 schreef Questular het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geen idee of dit al ergens neergezet is hier.
Niet geheel onverwacht.quote:
Wat zei u ook alweer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die echt denken dat Alonso nog een keer kans maakt op een F1-kampioenschap neem ik niet zo serieus.
Dat staat niet goed op zijn cv, tenzij het natuurlijk kwam door dat er iets afbrak maar dat zou gemeld zijn als oorzaak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zelfs bij een bandentest kon vriend Colapinto de auto niet op de baan houden afgelopen week.
Volgens Isola had het overigens niks met de banden te maken. (duh)
[ afbeelding ]
Hungaro. Kwam het toevallig tegen op Reddit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat staat niet goed op zijn cv, tenzij het natuurlijk kwam door dat er iets afbrak maar dat zou gemeld zijn als oorzaak.
Welk circuit is dit?
Wajowquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:49 schreef nostra het volgende:
Paddock Club kaarten voor de Zandvoort vrijdag gekregen van Toto. Wel de vrijdag, maar toch geinig om een keer mee te maken.
Vriendin moet mee. Kent geen enkele coureur, maar goed, vrouwen...quote:
Die heeft vast gehoord dat het wijn erbij inbegrepen zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Vriendin moet mee. Kent geen enkele coureur, maar goed, vrouwen...
*Loopt naar Stroll*quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft vast gehoord dat het wijn erbij inbegrepen zit.
Pendelbussen geen optie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
DutchGP stuurde naar mijn vriendin dat ze zichzelf maar eens goed moet afvragen of ze wel heen wilt gaan. Ze is nu wat lastig ter been, dus zochten we een oplossing om van het station naar Gate 4 te worden gebracht.
Die is er dus niet.
Volgende week regel ik wel een fiets.
De pendelbus komt niet bij Gate 4, ze stoppen op de boulevard of bij Gate 1.quote:
Rollator kopen/verkopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De pendelbus komt niet bij Gate 4, ze stoppen op de boulevard of bij Gate 1.
Een stukje lopen kan gerust wel, echter is dat best een eind nog.
De vragen die ik heb; rijden er taxi's? of ander soort vervoer. Dat weet men allemaal niet (serieus).
Rolstoel is overdreven, 250 meter lopen kan ze nog wel.
Voelt diep beledigd over opmerking maar, goed vrouwen.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Rephrase dan: maar goed, als zij dat leuk vindt, dan doe ik haar graag dat plezier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelt diep beledigd over opmerking maar, goed vrouwen.....
Er rijdt niets qua taxi's/pendelbussen of iets dergelijks naar gate 4 en van het station of boulevard naar Gate 4 is echt een flink eind lopen. Kilometertje of 2 naar de gate en dan nog honderden meters op het circuit voordat je bij de tribunes bent. 250m is wat je naar de toiletten zal lopen vanaf je tribune.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De pendelbus komt niet bij Gate 4, ze stoppen op de boulevard of bij Gate 1.
Een stukje lopen kan gerust wel, echter is dat best een eind nog.
De vragen die ik heb; rijden er taxi's? of ander soort vervoer. Dat weet men allemaal niet (serieus).
Rolstoel is overdreven, 250 meter lopen kan ze nog wel.
Nou, in de voorgaande jaren waren er onder de tribunes toiletten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er rijdt niets qua taxi's/pendelbussen of iets dergelijks naar gate 4 en van het station of boulevard naar Gate 4 is echt een flink eind lopen. Kilometertje of 2 naar de gate en dan nog honderden meters op het circuit voordat je bij de tribunes bent. 250m is wat je naar de toiletten zal lopen vanaf je tribune.
DutchGP is wat dat betreft wel eerlijk in haar verhaal dat je vriendin zich toch echt even goed moet afvragen of ze mee wilt, want je ontkomt niet aan vele kilometers lopen op zo'n dag.
Alsof jij wel coureurs kentquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelt diep beledigd over opmerking maar, goed vrouwen.....
Sow.quote:
Lekker aanmatigend van DutchGP?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
DutchGP stuurde naar mijn vriendin dat ze zichzelf maar eens goed moet afvragen of ze wel heen wilt gaan. Ze is nu wat lastig ter been, dus zochten we een oplossing om van het station naar Gate 4 te worden gebracht.
Die is er dus niet.
Ook niet netjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die is er dus niet.
De toon had anders gekund bedoel ik.quote:
Jij wel dan.quote:
Zat vrouwen die wčl van autosport (ook anders dan F1) houden en het volgen he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die is er dus niet.
Die tweede is al debunked. Schijnt gebaseerd te zijn op een bericht van een maand geleden waarin AMuS stelt dat Horner mogelijk interessant zou zijn voor Cadillac, niet dat Cadillac geīnteresseerd zou zijn in Horner.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
2 nieuwtjes voor de prijs van 1.
[ x ]
[ x ]
Ik denk dat het account simpelweg een oud gerucht heeft opgerakeld om in de picture te komen. Erg chanant. (en het werkt ook nog)quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die tweede is al debunked. Schijnt gebaseerd te zijn op een bericht van een maand geleden waarin AMuS stelt dat Horner mogelijk interessant zou zijn voor Cadillac, niet dat Cadillac geīnteresseerd zou zijn in Horner.
Wat niet weg neemt dat dat alsnog het geval kan zijn.
https://x.com/jeppe_olese(...)TSw8G9s-YGVDQhg&s=19
Wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ce-in-zandvoort.html
Henk Poort zingt Wilhelmus tijdens GP van Nederland.
Nou, wel tof voor hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:27 schreef DjVero het volgende:
Bottas volgend jaar weer terug op de grid.
Bron: formule1.nl
Er wordt ook gesproken over mogelijk Perez in de Cadillac. Zit je dan, met twee halfbejaarden in je auto die in al die jaren nou ook niet hebben laten zien tot de crčme de la crčme te behoren.
Dat team wordt nietsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:27 schreef DjVero het volgende:
Er wordt ook gesproken over mogelijk Perez in de Cadillac. Zit je dan, met twee halfbejaarden in je auto die in al die jaren nou ook niet hebben laten zien tot de crčme de la crčme te behoren.
Alleen hard rechtuit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Amerikanen kunnen geen auto's bouwen/rijden.
quote:
Ik snap dat ze iemand met ervaring willen hebben als nieuw team. Maar om nou twee uitgebluste coureurs in je team op te nemen, dat lijkt mij ook weer overdreven.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:27 schreef DjVero het volgende:
Maar wie zegt nou de bottas uitgeblust is? Omdat Sauber 2 jaar de slechtste auto van het veld bouwde? Coureurs in topteams worden vaak ten onrechte beter gevonden dan ze daadwerkelijk zijn terwijl coureurs bij het slechtste team vaak slechter worden gevonden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik snap dat ze iemand met ervaring willen hebben als nieuw team. Maar om nou twee uitgebluste coureurs in je team op te nemen, dat lijkt mij ook weer overdreven.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar wie zegt nou de bottas uitgeblust is? Omdat Sauber 2 jaar de slechtste auto van het veld bouwde? Coureurs in topteams worden vaak ten onrechte beter gevonden dan ze daadwerkelijk zijn terwijl coureurs bij het slechtste team vaak slechter worden gevonden.
Een goed voorbeeld zijn Button en Barrichello in 07-08 bij Honda. Auto van niets, coureurs konden er geen zak meer van. Een jaar later zitten zoon in de Brawn en worden ze eerste en 3e en winnen ze 8 races.
Red Bull heeft vooral spijt dat ze niet voor Hulkenberg in plaats van Perez zijn gegaan toen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:10 schreef Dven het volgende:
Perez uitgeblust?![]()
Red Bull heeft er nog altijd spijt van dat ze hem er hebben uitgepleurd
Ik zie ook de namen van Drugovich en Crawford langskomen ipv Perez.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:58 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik snap dat ze iemand met ervaring willen hebben als nieuw team. Maar om nou twee uitgebluste coureurs in je team op te nemen, dat lijkt mij ook weer overdreven.
Dan maar daar op hopen. Drugovich wacht al zo lang op een kans, telkens net niet (want dan komt Stroll er weer te laat achter dat hij geblesseerd is). En Crawford: zou leuk zijn, een Amerikaan d'r bij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie ook de namen van Drugovich en Crawford langskomen ipv Perez.
Een totaal gebrek aan interesse bij Mercedes, Ferrari, Honda, GM en Renault om een wankelmotor te gaan ontwikkelen, want commercieel onaantrekkelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:22 schreef Netsplitter het volgende:
Zomaar een idee. Ik zag gisteren op yt de beroemde Mazda 787B voorbij komen. Heerlijk geluid met 9000rpm.
Dus kwam meteen de volgende gedachte binnen schieten: waarom raced de F1 niet met Wankel engines?
1.3/1.4 liter motors, flinke turbo erop en je hebt het geluid van een 12 cilinder.
Toch een kostenplaatje?
Oh, ik heb vorig jaar nog een mailtje gestuurd naar de Kansspelautoriteit met de vraag waarom ze Stake branding op Zandvoort hadden terwijl Stake geen licentie heeft in Nederland.quote:
Ach, nu worden ze in de volksmond Sauber genoemd ipv, nou ja, Sauber.quote:
We gaan het zien. Wie weet kan hij nog iets doen aan dit seizoen. Of volle focus op 2026.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we wat effect gaan zien van Mekies. Die is veel technischer onderlegd, en lijkt overal de details van te willen weten. Mijn vrouw heeft dat al gemerkt bij de windtunnel waar ze bij betrokken is. Ik vraag me af of hij snel de balans zal vinden tussen de details overal van willen weten, vs de details willen weten van dingen die relevant zijn.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Mijn vrouw heeft dat al gemerkt bij de windtunnel waar ze bij betrokken is.
Nu officieel.quote:Bij Red Bull weggestuurde Sergio Pérez keert volgend jaar terug in Formule 1, ook Valtteri Bottas maakt comeback
Het nieuwe Formule 1-team van Cadillac heeft een definitieve keuze gemaakt, wat betreft de twee coureurs die de renstal in 2026 gaan vertegenwoordigen.
De Amerikaanse renstal kiest voor twee ervaren coureurs, zo bevestigen verschillende bronnen na berichtgeving vanThe Race en RacingNews365. Sergio Pérez (35) keert na een jaar afwezigheid weer terug in de Formule 1. Dat geldt ook voor Valtteri Bottas, die volgende week zijn 36e verjaardag viert.
Bottas is momenteel actief als reservecoureur bij Mercedes. Pérez zit thuis, nadat hij na het vorige seizoen werd weggestuurd bij Red Bull Racing. Hij was daar vier jaar lang de teamgenoot van Max Verstappen.
Cadillac maakt de keuze voor beide coureurs vermoedelijk later deze maand bekend. Met de komst van de Amerikaanse renstal staan er volgend jaar elf teams op de grid. Cadillac gaat de eerste jaren rijden met een Ferrari-motor. Het is de bedoeling dat moederbedrijf General Motors binnen enkele seizoenen met een eigen krachtbron op de proppen gaat komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)meback/85462758.html
Jeetje. Wat ontzettend teleurstellend dat ze niet voor een Amerikaanse coureur durven gaan. Valt me gigantisch tegen van ze.quote:
Perez is een Amerikaanse coureurquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wat ontzettend teleurstellend dat ze niet voor een Amerikaanse coureur durven gaan. Valt me gigantisch tegen van ze.
Ik had op zijn minst verwacht dat ze één coureur uit de Indy zouden laten debuteren in de F1.
Saaie, laffe keuze dit.
Er is (bijna) niemand die in aanmerking komt. Hooguit een Josef Newgarden of Jak Crawford nadat het F2 kampioenschap is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wat ontzettend teleurstellend dat ze niet voor een Amerikaanse coureur durven gaan. Valt me gigantisch tegen van ze.
Ik had op zijn minst verwacht dat ze één coureur uit de Indy zouden laten debuteren in de F1.
Saaie, laffe keuze dit.
inmiddels heeft Buienradar zich bedacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:16 schreef ZaZoe het volgende:
Het is nog ff, maar Zandvoort kan volgende week wel eens gruwelijk nat worden
https://www.buienradar.nl/weer/zandvoort/nl/2744042/14daagse
Ja, duh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:21 schreef Managarm het volgende:
[..]
Perez is een Amerikaanse coureur.
Ik weet dat het nog regelmatig wordt bijgesteld, maar 't ziet er vooralsnog behoorlijk vochtig uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
inmiddels heeft Buienradar zich bedacht.
[ afbeelding ]
Niet meer de 11 millimeter die er eerst stond.
Sowieso, regen voorspellingen aan de kust zijn zelfs op dezelfde dag nog volledig onbetrouwbaar. Wat zeg ik, zelfs op het moment zelf zit buienradar er vaker naast dan dat het klopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:22 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik weet dat het nog regelmatig wordt bijgesteld, maar 't ziet er vooralsnog behoorlijk vochtig uit.
We gaan het komende week meemaken wat pluvius wel of niet laat neerdalen
Sterker nog, een noord-amerikaanse coureur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:21 schreef Managarm het volgende:
[..]
Perez is een Amerikaanse coureur.
Buienradarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
inmiddels heeft Buienradar zich bedacht.
[ afbeelding ]
Niet meer de 11 millimeter die er eerst stond.
"Er zijn 121 banen nodig om het weer te voorspellen..."quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Buienradar
Die voorspelt ook regelmatig dat het ergens 41 graden Celsius wordt
Ik zou zeggen, back to basicquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Er zijn 121 banen nodig om het weer te voorspellen..."
Wanneer is de volgende keer dat ze dat voorspellen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Buienradar
Die voorspelt ook regelmatig dat het ergens 41 graden Celsius wordt
Als de steen weg is, dan is er een orkaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 17:43 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, back to basic
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |