Vanwaar al die interesse om jou te interviewen op je 14de?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 02:19 schreef Seven. het volgende:
Frits Spits heeft mij een keer geïnterviewd toen ik 14 was.
Sjors Fröhlich heeft mij geïnterviewd toen ik 14 was.
Ik had het VARA kindersong festival gewonnen en daarna CD'tje uitgebracht.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vanwaar al die interesse om jou te interviewen op je 14de?
Dubbel @Seven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vanwaar al die interesse om jou te interviewen op je 14de?
Is dat de zus van Bennie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:35 schreef roos94 het volgende:
Oh ik heb laatst nog brigitte nijman ontmoet. Die woont bij mij in de wijk.ze is niet zo vriendelijk.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben zelf een bekend persoon
Mijn woonplaats begint met een N.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit 20 minuten gesproken met Henry Winkler in een trein over de Fonz en dat geloofde toen helemaal niemand maar het is toch echt niet gelogen.
Pannenkoek! Wat/waar is wildschut?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Marco van Basten. Hij zat in Wildschut met drie vrienden aan een ovalen tafel. Verder waren er geen plaatsen meer vrij in de zaak en mijn broer en ik zijn daar aangeschoven. Ik had een tijdschrift mee en van de zenuwen begon ik die te lezen, helaas ondersteboven wat ik niet merkte. Ze zijn ongeveer een kwartier gebleven en daarna opgestapt.
Dat is een tent op het Roelof Hartplein in Amsterdam. Een groot eetcafé met een flink terras.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Pannenkoek! Wat/waar is wildschut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik heel veel in de media en fotografie gedaan heb is de waslijst aan ontmoetingen niet meer te tellen.
Heb wel eens in een vliegtuig gezeten met een dronken gast die wel 200 keer schreeuwde MARCOO MARCO VAN BASTEN.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Marco van Basten. Hij zat in Wildschut met drie vrienden aan een ovalen tafel. Verder waren er geen plaatsen meer vrij in de zaak en mijn broer en ik zijn daar aangeschoven. Ik had een tijdschrift mee en van de zenuwen begon ik die te lezen, helaas ondersteboven wat ik niet merkte. Ze zijn ongeveer een kwartier gebleven en daarna opgestapt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit 20 minuten gesproken met Henry Winkler in een trein over de Fonz en dat geloofde toen helemaal niemand maar het is toch echt niet gelogen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel eens in een vliegtuig gezeten met een dronken gast die wel 200 keer schreeuwde MARCOO MARCO VAN BASTEN.
Een grote vent zei: als je dat nog een keer zegt krijg je klappen.
Nou toen schreeuwde die nog een keer MARCO VAN BASTEN.
Heftige knokpartij volgde op kruishoogte.
Bij aankomst op de luchthaven ging de schreeuwer met een soort ME mee.
Trouwens de terugvlucht ging de schreeuwer weer mee, nog geboeid, die had 2 weken in een celletje gezeten in Mexico.
Heeft ie toch nog 2 weken all-inclusive gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel eens in een vliegtuig gezeten met een dronken gast die wel 200 keer schreeuwde MARCOO MARCO VAN BASTEN.
Een grote vent zei: als je dat nog een keer zegt krijg je klappen.
Nou toen schreeuwde die nog een keer MARCO VAN BASTEN.
Heftige knokpartij volgde op kruishoogte.
Bij aankomst op de luchthaven ging de schreeuwer met een soort ME mee.
Trouwens de terugvlucht ging de schreeuwer weer mee, nog geboeid, die had 2 weken in een celletje gezeten in Mexico.
Ja hele bizarre vlucht, bijna iedereen was ook dronken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heeft ie toch nog 2 weken all-inclusive gehad
Niet even in zijn nek gespuugd?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:00 schreef Forumtijger het volgende:
Zelf trouwens ooit Rudi Voller tegengekomen op Schiphol. Verder niet mee gesproken of zo, maar hij liep vlak langs me heen...
Zeer spijtig dit te moeten lezen, vriend.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Samen met @:johannes_vermeer een keer Erik Dijkstra tegengekomen op het toilet.
En kom Timmerfrans vaak tegen tussen Den Haag Centraal en de Tweede Kamer. Dan lach ik vriendelijk naar hem @:kaneelstokje
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ooit nog op schoot van Catherine Deneuve gezeten. Best stoer voor 1 jaar oud.
Erik Dijkstra en ik kwamen jou tegen op een toilet, was heel bijzonderquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Samen met @:johannes_vermeer een keer Erik Dijkstra tegengekomen op het toilet.
En kom Timmermans vaak tegen tussen Den Haag Centraal en de Tweede Kamer. Dan lach ik vriendelijk naar hem @:kaneelstokje
Mijn oma woonde in dezelfde flat als Erwin Kroll en ik herinner me dat ze zeiden dat hij op de 8ste verdieping woonde, de bovenste, want dan kan hij het weer beter zien. Duurde behoorlijk wat jaartjes voordat ik besefte dat dat een grap was.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:10 schreef Vincent_student het volgende:
Weerman Erwin "met de handjes" Kroll woonde achter mij. Dus die kwam ik nog wel regelmatig tegen in de AH en bij mooi weer zat hij op een terrasje in de buurt. Verder geïnterviewd: Freek de Jonge (die man gaat er echt serieus voor zitten, petje af), Co Adriaanse toen hij trainer was bij Willem II (wat een arrogante zak is dat zeg, werd helemaal niks. Ik heb maar toen een paar voetballers geïnterviewd en heb zijn interview geschrapt, kwam geen zinnig woord uit) en Harry Jekkers (leuke kerel, geïnterviewd in een kroeg, biertje erbij, met die man kun je uitstekend borrelen)
Hou je hiervan een lijstje bij?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:29 schreef Hexagon het volgende:
Teveel om op te noemen die ik ooit IRL gezien heb, vooral politici en artiesten op festivals. Dus ik zal het enkel houden bij mensen die ik een hand heb gegeven of waar ik ooit mee gesproken heb.
Dat zijn:
D66 politici
-Alexander Pechtold
-Rob Jetten
-Jan Paternotte
-Hans Vijlbrief
-Pia Dijkstra
-Ingrid van Engelshoven
-Alexandra van Huffelen
-Jan Terlouw
-Laurens jan Brinkhorst
-Sophie in t Veld
-Marietje Schaake
-Matthijs van Miltenburg
-Gerben-Jan Gerbrandy
-Stientje van Veldhoven
-Ursie Lambrechts
-Bob van den Bosch
-Boris van der Ham
-Fleur Graper
-Tjeerd de Groot
-Mpanzu Bamenga
-Jessica van Eijs
-Rens Ramaekers
-Faissal Boulakjar
Overige politici
-Harry van Bommel
-Martijn van Dam
-Rob van Gijzel
-Staf Depla
-Jesse Klaver
-Mark Harbers
-Hanja Maij-Weggen
-Ton Heerts
-Henk Krol
-Rita Verdonk
-Paul Smeulders
-Achmed Marcouch
-Judith Merkies
-Hero Brinkman
-Thierry Baudet
-Hans Wiegel
-Dries van Agt
-Bart Somers
Overige bekende Nederlanders
-Filemon Wesselink
-Rob Goossens
-Eelke Kleijn
-Paul Elstak
-Extince
-Ben Liebrand
-Lex van Coeverden
-Claire Recourt
-Armand
-Corien Prins
-Frits Wester
In de zomer zat hij regelmatig op dat terras in het winkelcentrum, dat er nu niet meer is. Waar hij regelmatig aangesproken werd over het weer. Lijkt mij vreselijk vermoeiend. Dat was best een hele tijd geleden, hij is al een tijd weg hier. Hopelijk heeft hij nou meer rust.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn oma woonde in dezelfde flat als Erwin Kroll en ik herinner me dat ze zeiden dat hij op de 8ste verdieping woonde, de bovenste, want dan kan hij het weer beter zien. Duurde behoorlijk wat jaartjes voordat ik besefte dat dat een grap was.
Geen vooroordelen, dat klinkt te negatief, maar het leest alsof ik het al had verwacht.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:10 schreef Vincent_student het volgende:
Weerman Erwin "met de handjes" Kroll woonde achter mij. Dus die kwam ik nog wel regelmatig tegen in de AH en bij mooi weer zat hij op een terrasje in de buurt. Verder geïnterviewd: Freek de Jonge (die man gaat er echt serieus voor zitten, petje af), Co Adriaanse toen hij trainer was bij Willem II (wat een arrogante zak is dat zeg, werd helemaal niks. Ik heb maar toen een paar voetballers geïnterviewd en heb zijn interview geschrapt, kwam geen zinnig woord uit) en Harry Jekkers (leuke kerel, geïnterviewd in een kroeg, biertje erbij, met die man kun je uitstekend borrelen)
Hij kwam me privé altijd bot en chagrijnig over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:58 schreef lily het volgende:
Ik vergeet nog iets;
We kwamen een avond van Paradiso af. In de parkeergarage daar vlakbij het ticket scannen. Stond Ron Brandsteder naast ons bij de automaat.
Wij dus; hoi Ron
Hij; ja, hoi. Leuk heh! In de grote stad (zwaar geïrriteerd).
![]()
Ken je de anekdote over haar en Jan Mulder in een taxi? Iets met een slipje.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:29 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ooit nog op schoot van Catherine Deneuve gezeten. Best stoer voor 1 jaar oud.
[ afbeelding ]
Namen?quote:Op maandag 7 juli 2025 10:50 schreef Peder het volgende:
Ik heb vroeger bij MTV/TMF/Nickelodeon gewerkt. Ik heb met alle presentators gegeten, gedronken en gelachen. En ook wat sterren als Nelly Furtado en Kylie Minogue ontmoet maar dat zijn gewoon mensen. Ook veel nederlandse artiesten, die vond ik wat minder leuk...
Wat mij wel opviel, is dat ze bijna allemaal erg klein zijn!!!
Had Frits flink gezopen?quote:Op maandag 7 juli 2025 00:50 schreef praadje het volgende:
Frits Wester en zijn vriendin in het restaurant aan een haven in Zeeland. Later nog even gezellig mee geborreld aan de bar voordat we het ruime sop weer kozen. Of nou ja, we de kajuit in doken.
Let wel, ieder zijn eigen kajuit
Ja, maar dat geld natuurlijk niet. Duh.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Haha, nee niet dat mij is opgevallen destijds.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Had Frits flink gezopen?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 7 juli 2025 18:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nee niet dat mij is opgevallen destijds.
Wim van der Horst! Die heb ik nog eens 3x zien scoren tegen Ajaxquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Spinvis, Jeroen Pauw, verschillende ministers en topmannen van beursbedrijven, Alex Roeka geinterviewd.
Toen ik als tiener in een boekwinkel werkte daar weleens fred vd Hoorn en Wim van de Horst aan de kassa gehad.
Rechtstreeks op DVD .quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Kiki Musampa en Kiki Bertens
@:powerloungen
Douchen! Met je bloedkopquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechtstreeks op DVD .
Geert den Ouden en James Wadestront
Kochten ze de Ontvoering van Heineken ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
.
Toen ik als tiener in een boekwinkel werkte daar weleens fred vd Hoorn en Wim van de Horst aan de kassa gehad.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wim van der Horst! Die heb ik nog eens 3x zien scoren tegen Ajax
Allebei gewoon een VI helaas. Tijd van Verhagen was dat ik vaak bij Den Bosch op de tribune zat. 3x kampioen in 6 jaar tijd. Toptijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kochten ze de Ontvoering van Heineken ?Mijn broer was/is collega van Wim van der horst bij de gemeente Den Bosch. Toen Cees van der Linden begin deze eeuw op z'n ouwe dag bij "ons" Nivo Sparta voetbalde, zei een oud-ploeggenoot van me tegen hem dat ik een goede voetballer was in het verleden. Cees: "Aha, de Bommelse Cruijff.'
Patrick Peelen en Bert Verhagen speelden toen ook bij ons.
Toen bij de hattrick waren er bij Ajax gewoon 10 internationals in het veld. Paar keer bijna Europees voetbal. Ik was ook bij de omhaal van van Basten. We wisten gelijk dat we bij iets historisch waren. Toen speelde Den Bosch ook goed. Herinner me een geweldige Gilhaus.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Allebei gewoon een VI helaas. Tijd van Verhagen was dat ik vaak bij Den Bosch op de tribune zat. 3x kampioen in 6 jaar tijd. Toptijd.
Kwam ze de politiek duiden ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee, want ik woonde een uitzending van VI bij. Nouja ontmoet... een fotootje gemaakt. En daar in de wandelgangen: Marijke Helwegen!
Die hangt van nog meer touwtjes aan elkaar dan Linda de Mol.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee maar ze werd ondersteund door 2 personen bij het lopen, die vrouw is invalide..
Niks mis mee. Maar dan graag onder de 30 en naturel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar dan graag onder de 30 en naturel.
Het waren veel boybands en mensen als Gerard Joling, Gordon, Ali B en dat soort lui.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Namen?
En dat bekende mensen vaak klein zijn, is bekend. Dat zijn de mensen die als kind extra hard moesten schreeuwen om gezien te worden. Geldingsdrang.
Ik heb zelf nooit bekende mensen ontmoet. Verder dan dichtbij een podium staan om bn'er x te zien, is het nooit gekomen. In de regio waar ik woon lopen er sowieso maar weinig in het wild rond. Hier is niet zo veel te beleven.
Iemand als Nikki Tutorials (komt uit de omgeving) zou me toch eigenlijk op moeten vallen, maar nee - ook die heb ik hier nog nooit opgemerkt.
Dus eerder de strompelgangen dan de wandelgangenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee maar ze werd ondersteund door 2 personen bij het lopen, die vrouw is invalide..
Zij was daar als urinoir 😱?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef maily het volgende:
Patricia Paay en haar zus op zo'n zomerfair bij een kasteeltje.
Volgens mij heb ik in dit topic nog niemand horen zeggen / zien schrijven dat BN'ers zo belangrijk zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waarom mensen BNers zo belangrijk vinden. Heb verschillende in mijn kennissen en vriendenkring.
Belangrijk genoeg om te melden wie ze waar een keer gezien hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in dit topic nog niemand horen zeggen / zien schrijven dat BN'ers zo belangrijk zijn.
Ja, zo'n reactie had ik al een beetje verwacht. Maar dit is een forum, daar wordt over van alles gesproken en gediscussieerd. Als mensen het leuk vinden om te delen welke BN'er ze hebben gezien of mee gesproken of wat dan ook, is dat toch prima? Wil helemaal niet zeggen dat ze het ook belangrijk vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om te melden wie ze waar een keer gezien hebben.
Verschillen we van intentie over wat "Belangrijk gevonden wordt"quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie had ik al een beetje verwacht. Maar dit is een forum, daar wordt over van alles gesproken en gediscussieerd. Als mensen het leuk vinden om te delen welke BN'er ze hebben gezien of mee gesproken of wat dan ook, is dat toch prima? Wil helemaal niet zeggen dat ze het ook belangrijk vinden.
Tja, en die kende ik allemaal nog uit mijn jeugd en jongen jaren lang voordat ze hun carrière begonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
Overigens meld je zelf ook tussen neus en lippen door dat je ze in je vrienden- en kennissenkring hebt. Je noemt er weliswaar geen namen bij, maar toch.
Maar wie zijn dat?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Verschillen we van intentie over wat "Belangrijk gevonden wordt"
[..]
Tja, en die kende ik allemaal nog uit mijn jeugd en jongen jaren lang voordat ze hun carrière begonnen.
En dat je zo veel bners in je kennis- en vriendenkring hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om te melden wie ze waar een keer gezien hebben.
Legendarisch, zijn "vooral doorgaan!".quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja, ik heb ooit een handtekening aan Arie Ribbens gevraagd en gekregen. Helaas kwijt. En wel eens staan roken met Barrie Stevens, die werkte waar ik ook werkte.
Ik vergeet het altijd, maar nu ik dit lees besef ik me weer dat mijn broer drummer is in de grindcore wereld. 🙈quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef Tokus het volgende:
heel veel, al zijn die vooral bekend in de metalwereld.
Beukenquote:Op donderdag 10 juli 2025 07:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel een tijdje in een pretpark gewerkt waar veel BN'ers kwamen, en veel YouTubers en influencers die ik niet kende maar de kinderen daar wel. Zo heb ik eens Glennis Grace weggestuurd bij een attractie omdat haar zoontje er te klein voor was. Dit was nog voor het hele Jumbo verhaal. Achteraf dus blij dat ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen, had ook zomaar een paar beuken van haar kunnen krijgen.
Toen ik dat typte schoot zijn naam me even niet te binnen en googelde ik 'vooral doorgaan' en kwam hem al snel tegen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Legendarisch, zijn "vooral doorgaan!".
Dat zegt mijn buurman ook.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Oh ja, mijn buurman is ook een enigszins bekende Nederlander.
In Rotterdam in café voor een interland met Sêki uit The Bus gesproken. Zal 24 jaar geleden zijn. Aardiger gast dan in het programma.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Hier in Rotterdam ontkwam je uiteraard niet aan Gerard Cox, Martin van Waardenberg en Jules Deelder in het voorbijgaan of in de kroegen waar ze vaak kwamen. En Herman den Blijker in een roti tent
Mocht Claudia bij jou, ja?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:57 schreef Ellatjuh het volgende:
Claudia de Breij.
Liep naast haar in een demonstratie.
En Robert ten brink, heb z’n vader verzorgd
Insider grapje: Je broer heet Roland?quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd, maar nu ik dit lees besef ik me weer dat mijn broer drummer is in de grindcore wereld. 🙈
Die is leuk en lekker. Irl ook ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik sta regelmatig in de Albert Heijn naar Annechien Steenhuizen te staren.
Wat een nobuddies.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef tong80 het volgende:
Tom van het Hek, Theo Maassen, Emmy Verhey, Sêky uit "De Bus," 's ochtends iemand tijdens het scheren, Pieter Bouman, Diederik Jekel, Rein Timmermans, Atje Keulen Deelstra, Jan Schouten, Maarten Ducrot, Hans Kraaij Jr., Wim van der Horst, Frénk van der Linden, Patty Somer, Jan Mulder, Michiel Flamman, Albert West, Albert van den Bosch, Hugo van Neck, P.F. Thomése, Ingeborg Ansing, Elly Biesters, Piet Schrijvers, Jules Deelder, Maarten van Waardenberg............
Haha nee, maar ik snap 'm wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Insider grapje: Je broer heet Roland?
Neef van Kanye?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een nobuddies.
Albert West maakt gelukkig veel goed.
Brian Mayquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ontmoet is een groot woord, maar:
Brian en Roger van Queen
Arjen Robben
Een klasgenoot van Freddie Mercury (bij zijn expositie in Londen)
Wie was de leukste?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:53 schreef Samhain het volgende:
Ik ben receptioniste in een theater, dus ondertussen heel wat acteurs, regisseurs,cabaretiers, zangers/zangeressen en politici.
Heb je nog beeldmateriaal uit die tijd? Dat is interessant om eens digitaal te makenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:50 schreef Peder het volgende:
Ik heb vroeger bij MTV/TMF/Nickelodeon gewerkt. Ik heb met alle presentators gegeten, gedronken en gelachen. En ook wat sterren als Nelly Furtado en Kylie Minogue ontmoet maar dat zijn gewoon mensen. Ook veel nederlandse artiesten, die vond ik wat minder leuk...
Wat mij wel opviel, is dat ze bijna allemaal erg klein zijn!!!
En Pierre, wat hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:17 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb met Pierre van Ostade op het podium gestaan
Jochem Myjer is heel erg leuk en superaardig. Richard Groenendijk en Claudia de Breij ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie was de leukste?
Ik heb jarenlang met de regisseur van de Nederlandse comedyserie "Sam Sam" gevoetbald. Aardige kerel.
Maar we willen natuurlijk weten wie uberkut isquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:53 schreef Samhain het volgende:
Ik ben receptioniste in een theater, dus ondertussen heel wat acteurs, regisseurs,cabaretiers, zangers/zangeressen en politici.
Niemand gedraagt zich überkut.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 06:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar we willen natuurlijk weten wie uberkut is
Angela Schijf ook gezien? Simone Kleinsma of Esther Roord?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:01 schreef Samhain het volgende:
[..]
Niemand gedraagt zich überkut.
S10 was het tegenovergestelde van Numidia.
Bij Waylon scheen het chaos te zijn, met zijn (toen nog twee) kinderen die heel druk hem en weer renden en een stalkerige fan die en tekening voor hem had afgegeven en maar bleef bellen om te vragen of we die echt wel aan hem gegeven hadden.
Angela Schijf stond recent twee dagen bij ons met 'Sonja' maar toen werkte ik niet, wat Simone Kleinsma voornamelijk doet wordt bij ons niet geprogrammeerd (vraag me niet waarom) en Esther Roord heeft volgens mij al een tijdje niks in het theater gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela Schijf ook gezien? Simone Kleinsma of Esther Roord?
Een Simone boycot!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:25 schreef Samhain het volgende:
[..]
Angela Schijf stond recent twee dagen bij ons met 'Sonja' maar toen werkte ik niet, wat Simone Kleinsma voornamelijk doet wordt bij ons niet geprogrammeerd (vraag me niet waarom) en Esther Roord heeft volgens mij al een tijdje niks in het theater gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |