Wie was de leukste?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:53 schreef Samhain het volgende:
Ik ben receptioniste in een theater, dus ondertussen heel wat acteurs, regisseurs,cabaretiers, zangers/zangeressen en politici.
Heb je nog beeldmateriaal uit die tijd? Dat is interessant om eens digitaal te makenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:50 schreef Peder het volgende:
Ik heb vroeger bij MTV/TMF/Nickelodeon gewerkt. Ik heb met alle presentators gegeten, gedronken en gelachen. En ook wat sterren als Nelly Furtado en Kylie Minogue ontmoet maar dat zijn gewoon mensen. Ook veel nederlandse artiesten, die vond ik wat minder leuk...
Wat mij wel opviel, is dat ze bijna allemaal erg klein zijn!!!
En Pierre, wat hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:17 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb met Pierre van Ostade op het podium gestaan
Jochem Myjer is heel erg leuk en superaardig. Richard Groenendijk en Claudia de Breij ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie was de leukste?
Ik heb jarenlang met de regisseur van de Nederlandse comedyserie "Sam Sam" gevoetbald. Aardige kerel.
Maar we willen natuurlijk weten wie uberkut isquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:53 schreef Samhain het volgende:
Ik ben receptioniste in een theater, dus ondertussen heel wat acteurs, regisseurs,cabaretiers, zangers/zangeressen en politici.
Niemand gedraagt zich überkut.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 06:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar we willen natuurlijk weten wie uberkut is
Angela Schijf ook gezien? Simone Kleinsma of Esther Roord?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:01 schreef Samhain het volgende:
[..]
Niemand gedraagt zich überkut.
S10 was het tegenovergestelde van Numidia.
Bij Waylon scheen het chaos te zijn, met zijn (toen nog twee) kinderen die heel druk hem en weer renden en een stalkerige fan die en tekening voor hem had afgegeven en maar bleef bellen om te vragen of we die echt wel aan hem gegeven hadden.
Angela Schijf stond recent twee dagen bij ons met 'Sonja' maar toen werkte ik niet, wat Simone Kleinsma voornamelijk doet wordt bij ons niet geprogrammeerd (vraag me niet waarom) en Esther Roord heeft volgens mij al een tijdje niks in het theater gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela Schijf ook gezien? Simone Kleinsma of Esther Roord?
Een Simone boycot!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:25 schreef Samhain het volgende:
[..]
Angela Schijf stond recent twee dagen bij ons met 'Sonja' maar toen werkte ik niet, wat Simone Kleinsma voornamelijk doet wordt bij ons niet geprogrammeerd (vraag me niet waarom) en Esther Roord heeft volgens mij al een tijdje niks in het theater gedaan.
Alles was er toen op DigiBeta, maar zie daar maar eens een player/recorder (werkend) voor te hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nog beeldmateriaal uit die tijd? Dat is interessant om eens digitaal te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |