Beukenquote:Op donderdag 10 juli 2025 07:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel een tijdje in een pretpark gewerkt waar veel BN'ers kwamen, en veel YouTubers en influencers die ik niet kende maar de kinderen daar wel. Zo heb ik eens Glennis Grace weggestuurd bij een attractie omdat haar zoontje er te klein voor was. Dit was nog voor het hele Jumbo verhaal. Achteraf dus blij dat ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen, had ook zomaar een paar beuken van haar kunnen krijgen.
Toen ik dat typte schoot zijn naam me even niet te binnen en googelde ik 'vooral doorgaan' en kwam hem al snel tegen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:48 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Legendarisch, zijn "vooral doorgaan!".
Dat zegt mijn buurman ook.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Oh ja, mijn buurman is ook een enigszins bekende Nederlander.
In Rotterdam in café voor een interland met Sêki uit The Bus gesproken. Zal 24 jaar geleden zijn. Aardiger gast dan in het programma.quote:Op maandag 14 juli 2025 00:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Hier in Rotterdam ontkwam je uiteraard niet aan Gerard Cox, Martin van Waardenberg en Jules Deelder in het voorbijgaan of in de kroegen waar ze vaak kwamen. En Herman den Blijker in een roti tent
Mocht Claudia bij jou, ja?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:57 schreef Ellatjuh het volgende:
Claudia de Breij.
Liep naast haar in een demonstratie.
En Robert ten brink, heb z’n vader verzorgd
Insider grapje: Je broer heet Roland?quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vergeet het altijd, maar nu ik dit lees besef ik me weer dat mijn broer drummer is in de grindcore wereld. 🙈
Die is leuk en lekker. Irl ook ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik sta regelmatig in de Albert Heijn naar Annechien Steenhuizen te staren.
Wat een nobuddies.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef tong80 het volgende:
Tom van het Hek, Theo Maassen, Emmy Verhey, Sêky uit "De Bus," 's ochtends iemand tijdens het scheren, Pieter Bouman, Diederik Jekel, Rein Timmermans, Atje Keulen Deelstra, Jan Schouten, Maarten Ducrot, Hans Kraaij Jr., Wim van der Horst, Frénk van der Linden, Patty Somer, Jan Mulder, Michiel Flamman, Albert West, Albert van den Bosch, Hugo van Neck, P.F. Thomése, Ingeborg Ansing, Elly Biesters, Piet Schrijvers, Jules Deelder, Maarten van Waardenberg............
Haha nee, maar ik snap 'm wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Insider grapje: Je broer heet Roland?
Neef van Kanye?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat een nobuddies.
Albert West maakt gelukkig veel goed.
Brian Mayquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ontmoet is een groot woord, maar:
Brian en Roger van Queen
Arjen Robben
Een klasgenoot van Freddie Mercury (bij zijn expositie in Londen)
Wie was de leukste?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:53 schreef Samhain het volgende:
Ik ben receptioniste in een theater, dus ondertussen heel wat acteurs, regisseurs,cabaretiers, zangers/zangeressen en politici.
Heb je nog beeldmateriaal uit die tijd? Dat is interessant om eens digitaal te makenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:50 schreef Peder het volgende:
Ik heb vroeger bij MTV/TMF/Nickelodeon gewerkt. Ik heb met alle presentators gegeten, gedronken en gelachen. En ook wat sterren als Nelly Furtado en Kylie Minogue ontmoet maar dat zijn gewoon mensen. Ook veel nederlandse artiesten, die vond ik wat minder leuk...
Wat mij wel opviel, is dat ze bijna allemaal erg klein zijn!!!
En Pierre, wat hebben ze gewonnen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:17 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb met Pierre van Ostade op het podium gestaan
Jochem Myjer is heel erg leuk en superaardig. Richard Groenendijk en Claudia de Breij ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie was de leukste?
Ik heb jarenlang met de regisseur van de Nederlandse comedyserie "Sam Sam" gevoetbald. Aardige kerel.
Maar we willen natuurlijk weten wie uberkut isquote:Op vrijdag 18 juli 2025 23:53 schreef Samhain het volgende:
Ik ben receptioniste in een theater, dus ondertussen heel wat acteurs, regisseurs,cabaretiers, zangers/zangeressen en politici.
Niemand gedraagt zich überkut.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 06:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar we willen natuurlijk weten wie uberkut is
Angela Schijf ook gezien? Simone Kleinsma of Esther Roord?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:01 schreef Samhain het volgende:
[..]
Niemand gedraagt zich überkut.
S10 was het tegenovergestelde van Numidia.
Bij Waylon scheen het chaos te zijn, met zijn (toen nog twee) kinderen die heel druk hem en weer renden en een stalkerige fan die en tekening voor hem had afgegeven en maar bleef bellen om te vragen of we die echt wel aan hem gegeven hadden.
Angela Schijf stond recent twee dagen bij ons met 'Sonja' maar toen werkte ik niet, wat Simone Kleinsma voornamelijk doet wordt bij ons niet geprogrammeerd (vraag me niet waarom) en Esther Roord heeft volgens mij al een tijdje niks in het theater gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Angela Schijf ook gezien? Simone Kleinsma of Esther Roord?
Een Simone boycot!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:25 schreef Samhain het volgende:
[..]
Angela Schijf stond recent twee dagen bij ons met 'Sonja' maar toen werkte ik niet, wat Simone Kleinsma voornamelijk doet wordt bij ons niet geprogrammeerd (vraag me niet waarom) en Esther Roord heeft volgens mij al een tijdje niks in het theater gedaan.
Alles was er toen op DigiBeta, maar zie daar maar eens een player/recorder (werkend) voor te hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nog beeldmateriaal uit die tijd? Dat is interessant om eens digitaal te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |