abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218173482
Ik heb wel een tijdje in een pretpark gewerkt waar veel BN'ers kwamen, en veel YouTubers en influencers die ik niet kende maar de kinderen daar wel. Zo heb ik eens Glennis Grace weggestuurd bij een attractie omdat haar zoontje er te klein voor was. Dit was nog voor het hele Jumbo verhaal. Achteraf dus blij dat ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen, had ook zomaar een paar beuken van haar kunnen krijgen.
pi_218175344
Ik heb best wel wat BN'ers ontmoet, tijdens/na afloop van concerten, sportevenementen, lezingen en zelfs in de supermarkt af en toe (en nee, ik woon niet eens in 't Gooi). Zo bijzonder is dat toch niet?
Oh ja, mijn buurman is ook een enigszins bekende Nederlander.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  donderdag 10 juli 2025 @ 13:16:28 #153
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218175745
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb wel een tijdje in een pretpark gewerkt waar veel BN'ers kwamen, en veel YouTubers en influencers die ik niet kende maar de kinderen daar wel. Zo heb ik eens Glennis Grace weggestuurd bij een attractie omdat haar zoontje er te klein voor was. Dit was nog voor het hele Jumbo verhaal. Achteraf dus blij dat ik er zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen, had ook zomaar een paar beuken van haar kunnen krijgen.
Beuken :{w
Eiken _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218175828
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:48 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Legendarisch, zijn "vooral doorgaan!".
Toen ik dat typte schoot zijn naam me even niet te binnen en googelde ik 'vooral doorgaan' en kwam hem al snel tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 10-07-2025 14:10:14 ]
anonieme razernist
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juli 2025 @ 15:51:42 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_218176996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 12:08 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

Oh ja, mijn buurman is ook een enigszins bekende Nederlander.
Dat zegt mijn buurman ook. ;)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218179130
In de tijd van hun Olympische successen woonden Mark Huizinga en Edith Bosch bij mij in de buurt, dus die zag je dan wel eens in de supermarkt of gewoon random op straat. In schooljaar 2000-2001 (toen Huizinga net goud had gewonnen in Sydney) zat ik in groep 8 dus bezocht ik open dagen van veel verschillende middelbare scholen, bij 80% van die scholen was hij er ook als publiciteitsstunt :')

Destijds ging ik ook vrij regelmatig bij de training van Feyenoord kijken. In die tijd had je nog helemaal geen fancy, afgesloten trainingscomplex, maar was het gewoon een voetbalveld midden op de parkeerplaats. Daar had je dus uitgebreid de tijd om een praatje en foto met de spelers te maken. Vooral de oudere garde (met name Paul Bosvelt en Pierre van Hooijdonk) vond het echt leuk om die tijd voor de kinderen vrij te maken en begonnen je op een gegeven moment zelfs een beetje te herkennen.

Op de middelbare school zat ik in de klas bij Tim Hofman. Die woonde ook bij mij in de buurt, dus ook veel mee gespeeld in de speeltuin op jongere leeftijd :P
Laatst nog gesproken op een reünie. Het was en is nog steeds gewoon een hele aardige relaxte gast om mee om te gaan, al ben ik het lang niet altijd eens met zijn standpunten en manier van journalistiek bedrijven. Dat laatste deed ie overigens destijds in de schoolkrant al, samen met z'n beste vriend (die nog altijd z'n beste vriend is en die nu ook voor BOOS werkt) :D
pi_218206235
Hier in Rotterdam ontkwam je uiteraard niet aan Gerard Cox, Martin van Waardenberg en Jules Deelder in het voorbijgaan of in de kroegen waar ze vaak kwamen. En Herman den Blijker in een roti tent :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Trouwste user 2022 maandag 14 juli 2025 @ 10:35:25 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_218208253
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 00:16 schreef Fleischmeister het volgende:
Hier in Rotterdam ontkwam je uiteraard niet aan Gerard Cox, Martin van Waardenberg en Jules Deelder in het voorbijgaan of in de kroegen waar ze vaak kwamen. En Herman den Blijker in een roti tent :')
In Rotterdam in café voor een interland met Sêki uit The Bus gesproken. Zal 24 jaar geleden zijn. Aardiger gast dan in het programma.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218233786
Claudia de Breij.
Liep naast haar in een demonstratie.

En Robert ten brink, heb z’n vader verzorgd
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_218233799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:57 schreef Ellatjuh het volgende:
Claudia de Breij.
Liep naast haar in een demonstratie.

En Robert ten brink, heb z’n vader verzorgd
Mocht Claudia bij jou, ja?
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_218237287
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vergeet het altijd, maar nu ik dit lees besef ik me weer dat mijn broer drummer is in de grindcore wereld. 🙈
Insider grapje: Je broer heet Roland?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218237309
Ben Harry Mulisch wel eens tegengekomen in de trein. Wel eens gechat met Georgina Verbaan. Beertje van Beers ben ik wel eens tegengekomen in de supermarkt. En Attje Kuiken kom ik vaak tegen met hardlopen :P
  donderdag 17 juli 2025 @ 11:51:42 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218237885
Wierd Duk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_218238444
Ik sta regelmatig in de Albert Heijn naar Annechien Steenhuizen te staren.
-nee-
pi_218238473
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Annechien Steenhuizen
Terecht. Wel een gezonde mevrouw ook.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:05:24 #166
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_218238516
Ontmoet is een groot woord, maar:

Brian en Roger van Queen
Arjen Robben
Een klasgenoot van Freddie Mercury (bij zijn expositie in Londen)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Forum Admin donderdag 17 juli 2025 @ 13:11:09 #167
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218238570
Youp van 't Hek kwam altijd boodschappen doen in de Ah waar ik werkte.
Gijs Staverman in de bioscoop.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Trouwste user 2022 donderdag 17 juli 2025 @ 13:34:50 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_218238869
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik sta regelmatig in de Albert Heijn naar Annechien Steenhuizen te staren.
Die is leuk en lekker. Irl ook ?

pi_218238975
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:34 schreef tong80 het volgende:

[..]
Die is leuk en lekker. Irl ook ?

Ja, net zo schoon.
-nee-
  Trouwste user 2022 donderdag 17 juli 2025 @ 13:44:52 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_218238977
Tom van het Hek, Theo Maassen, Emmy Verhey, Sêky uit "De Bus," 's ochtends iemand tijdens het scheren, Pieter Bouman, Diederik Jekel, Rein Timmermans, Atje Keulen Deelstra, Jan Schouten, Maarten Ducrot, Hans Kraaij Jr., Wim van der Horst, Frénk van der Linden, Patty Somer, Jan Mulder, Michiel Flamman, Albert West, Albert van den Bosch, Hugo van Neck, P.F. Thomése, Ingeborg Ansing, Elly Biesters, Piet Schrijvers, Jules Deelder, Maarten van Waardenberg............

donderdag 17 juli 2025 @ 16:29:34 #171
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218240670
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:44 schreef tong80 het volgende:
Tom van het Hek, Theo Maassen, Emmy Verhey, Sêky uit "De Bus," 's ochtends iemand tijdens het scheren, Pieter Bouman, Diederik Jekel, Rein Timmermans, Atje Keulen Deelstra, Jan Schouten, Maarten Ducrot, Hans Kraaij Jr., Wim van der Horst, Frénk van der Linden, Patty Somer, Jan Mulder, Michiel Flamman, Albert West, Albert van den Bosch, Hugo van Neck, P.F. Thomése, Ingeborg Ansing, Elly Biesters, Piet Schrijvers, Jules Deelder, Maarten van Waardenberg............

Wat een nobuddies.
Albert West maakt gelukkig veel goed. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator/colorchick donderdag 17 juli 2025 @ 16:59:04 #172
382129 crew  Donna
pi_218240969
quote:
9s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Insider grapje: Je broer heet Roland?
Haha nee, maar ik snap 'm wel. :P
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:10:15 #173
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218241077
quote:
12s.gif Op donderdag 17 juli 2025 16:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Wat een nobuddies.
Albert West maakt gelukkig veel goed. ^O^
Neef van Kanye?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 17 juli 2025 @ 17:35:02 #174
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_218241457
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Ontmoet is een groot woord, maar:

Brian en Roger van Queen
Arjen Robben
Een klasgenoot van Freddie Mercury (bij zijn expositie in Londen)
Brian May _O_
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_218254028
Heb een drankje met Lewis Hamilton gedronken in Haarlem waar hij verbleef toen hij nog in de F3 reed. We zaten toevallig in hetzelfde hotel. Hij is het ongetwijfeld alweer vergeten, ik niet :D

Bijna bij Johnny de Mol jr in zijn bakfiets geëindigd toen hij zijn kinderen naar school bracht. Ik was op weg naar werk en had geen zin om te wachten voor al die mensen die hun koters naar school brachten, dus slingerend tussen alles en iedereen doorfietsen en toen kwam daar ineens Johnny de Mol met zijn bakfiets aan en moest ik behoorlijk wat capriolen uithalen om te blijven zitten op mijn fietsje :D

En heel vroeger Jos Brink aan de kassa gehad die zijn karretje vol had liggen met wijn. 'Zo, gaat u een feestje geven?'
Hij kon er wel om lachen, ik voelde me een beetje knullig.

Oud klasgenoot met wie ik op de basisschool in de klas heb gezeten is inmiddels behoorlijk bekend. Hele tijd terug nog wel even mee geappt toen bleek dat hij niet bij een reünie van de basisschoolklas zou zijn en hij was benieuwd hoe het met mij was.

En verder genoeg mensen gezien en soms gesproken c.q. geïnterviewd. Gros is coureur en op het circuit, dus dat voelt voor mij niet echt als bekende mensen ontmoeten, omdat het logisch is dat je ze op een circuit tegenkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')