Ik heb die machines, dus kom maar opquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:32 schreef Peder het volgende:
[..]
Alles was er toen op DigiBeta, maar zie daar maar eens een player/recorder (werkend) voor te hebben.
Daarnaast moet je dan nog de tapes hebben...
Ik heb die banden niet...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb die machines, dus kom maar op
Oh wat zonde. In zo'n archief doen ze er vaak niets mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:19 schreef Peder het volgende:
[..]
Ik heb die banden niet...
Maar MTV wel hoor! Duizenden duizenden van die tapes....
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh wat zonde. In zo'n archief doen ze er vaak niets mee.
En dan op een dag gooien ze alles weg.
Is die die guy die zwarte Piet de tyfus in wilde trappen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:39 schreef Bart2002 het volgende:
Laatst nog:
[ afbeelding ]
Waar:
Op de veerpont van 18:10 van Spaarnwoude naar Assendelft.
Wat deed ie: hij was grote vrachtboten aan het fotograferen en mensen op de pont vroegen om selfies met hem wat ie allemaal honoreerde.
Was je onder de indruk: Neen. Geen idee wie of wat, wel eens de naam gelezen in verband met het 1 of het ander, een andere passagier wees me erop. Daarna dus wel een beetje want zoveel beroemdheden gaat men niet zien op deze pont.
Hij verplaatste zich in een behoorlijke zwarte Mercedes met sportief uiterlijk.
Geen klap waard, ik heb ze ook wel eens geprobeerd te verkopen, niemand die ze moet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:00 schreef Peder het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Echter deze tapes hebben nog een flinke restwaarde. Ws worden ze gewiped en verkocht!
Ik heb ooit hout gehakt met Pechtoldquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Alexander Pechtold zat wel eens aan de bar in een cafe waar ik werkte.
En Sir David Attenborough eens ontmoet, hij had meer tijd voor mijn studenten dan ik gehoopt had!
Niet ontmoet, maar wat het wel goed doet bij mijn neefjes: Heb ooit een vriendschapsverzoek op facebook gekregen van Freek Vonk, en chat er wel eens mee over natuurbescherming.
Vrouwtje uit Drenthe scheen ook wel goed te kunnen bomen met Alexander.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit hout gehakt met Pechtold![]()
Verder heb ik een tijd in Hilversum gewerkt dus kwam daar wel de nodige BN'ers tegen in het wild. De een aardiger dan de ander.
Best netjes, menig kind is jaloers. Als het echt samenwerkingen zijn is het nog mooier. Goed voor elkaar!quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
Echt ontmoet als in praatje met ze gemaakt? Aad van Toor. Milan Knol, Enzo Knol (telefonisch) Jan Roos, Dennis Schouten, Milo (van de Bankzitters)
Verder niet écht. Mensen van Autoweek, maar dat zijn nou niet echt "bekende mensen" in dat opzicht. En wat contact gehad met wat (redelijk onbekende) streamers, dat mag niet echt een naam hebben.
Vorig jaar zat ik met de Deventer boekenmarkt nog naast Freek de Jonge op het pontje terugquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dit weekend op de Deventer boekenmarkt was Harry Slinger aanwezig bij een kraam die zijn (auto)biografie verkocht.
Beetje zoals Astrid Joosten dus?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:35 schreef roos94 het volgende:
Oh ik heb laatst nog brigitte nijman ontmoet. Die woont bij mij in de wijk.ze is niet zo vriendelijk.
Een BB-erquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Meest onder de indruk van een praatje met Daniel Higgs
En ik woon in de straat bij een BNer, als in er is wel eens een documentaire over hem op de NPO geweest, maar das gewoon de buurman.
Oh ja. Als kind vaak mee gespeeld. Zat op de lagere school met zijn broer Eddy in de klas.quote:
Volgens z'n Linkedin is hij nu conciërge op een mbo.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Oh ja. Als kind vaak mee gespeeld. Zat op de lagere school met zijn broer Eddy in de klas.
Ik zie het. Dacht dat hij dat misschien niet was (naamgenoot of zo) maar er popt meteen een andere klasgenoot van toen op als gemeenschappelijke connectie.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Volgens z'n Linkedin is hij nu conciërge op een mbo.
Erg blessuregevoelig die Ferdi.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik zie het. Dacht dat hij dat misschien niet was (naamgenoot of zo) maar er popt meteen een andere klasgenoot van toen op als gemeenschappelijke connectie.
Eddy heeft trouwens uiteindelijk 1 wedstrijd in de eredivisie gespeeld bij Utrecht. Ferdi wat meer en bij Ajax.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |