Oh ja. Als kind vaak mee gespeeld. Zat op de lagere school met zijn broer Eddy in de klas.quote:
Volgens z'n Linkedin is hij nu conciërge op een mbo.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Oh ja. Als kind vaak mee gespeeld. Zat op de lagere school met zijn broer Eddy in de klas.
Ik zie het. Dacht dat hij dat misschien niet was (naamgenoot of zo) maar er popt meteen een andere klasgenoot van toen op als gemeenschappelijke connectie.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:46 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Volgens z'n Linkedin is hij nu conciërge op een mbo.
Erg blessuregevoelig die Ferdi.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik zie het. Dacht dat hij dat misschien niet was (naamgenoot of zo) maar er popt meteen een andere klasgenoot van toen op als gemeenschappelijke connectie.
Eddy heeft trouwens uiteindelijk 1 wedstrijd in de eredivisie gespeeld bij Utrecht. Ferdi wat meer en bij Ajax.
Mijn zus speelde hoog handbal, niet nationale team, maar heeft wel europacups gespeeld, en is ook Nederlands kampioen geweest. In die tijd kwam ik wel geregeld speelster, en spelers van het nationale team tegen.quote:Op zondag 14 december 2025 23:41 schreef Ellatjuh het volgende:
Zat vandaag in de bios een VR film te kijken.
Giel Beelen zat ook in de zaal.
En jaren terug op Schiphol de handbal dames.
Ging mer vrienden toen nog wat drinken daar.
Lois en estavana zaten 2 tafeltjes verderop
@UIO_AMSquote:Op maandag 15 december 2025 16:35 schreef Rozevla het volgende:
Antiek Meubel geleverd bij Lieke van Lexmond, naast dat ze onwijs mooi is is ze ook nog eens heel leuk in de omgang.
quote:
Als Fok!er had je dit beter voor je kunnen houdenquote:Op zondag 21 december 2025 00:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Toen ik nog een jongetje was, bij de film van Ome Willem geweest met onze klas. Scoorde ik dus Harrie Bannink, Aart Staartjes, en Edwin Rutten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |