Dubbel @Seven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vanwaar al die interesse om jou te interviewen op je 14de?
Is dat de zus van Bennie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:35 schreef roos94 het volgende:
Oh ik heb laatst nog brigitte nijman ontmoet. Die woont bij mij in de wijk.ze is niet zo vriendelijk.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben zelf een bekend persoon
Mijn woonplaats begint met een N.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben zelf een bekend persoon
Wie?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ooit 20 minuten gesproken met Henry Winkler in een trein over de Fonz en dat geloofde toen helemaal niemand maar het is toch echt niet gelogen.
Pannenkoek! Wat/waar is wildschut?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Marco van Basten. Hij zat in Wildschut met drie vrienden aan een ovalen tafel. Verder waren er geen plaatsen meer vrij in de zaak en mijn broer en ik zijn daar aangeschoven. Ik had een tijdschrift mee en van de zenuwen begon ik die te lezen, helaas ondersteboven wat ik niet merkte. Ze zijn ongeveer een kwartier gebleven en daarna opgestapt.
Dat is een tent op het Roelof Hartplein in Amsterdam. Een groot eetcafé met een flink terras.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Pannenkoek! Wat/waar is wildschut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien ik heel veel in de media en fotografie gedaan heb is de waslijst aan ontmoetingen niet meer te tellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |