abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2026 @ 17:40:46 #276
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_219771163
Bij een tankstation 's nachts stonden ook vaak BN-ers: Syb van der Ploeg die zijn auto stond vol te tanken, Henk Westbroek die het had over Texels schapenvlees en Jaques d'Ancona kwam ik daar ook wel eens tegen. Laatstgenoemde ben ik ook wel eens in Groningen tegen gekomen.
Ferry Somogy stond een keer stomdronken in mijn stamkroeg en was vervelend. Die kroeg was onder andere van Hans Nijland dus de FC Groningen-selectie vierde daar wel eens een feestje.
Hans Kraay jr. liep op de bedrijfsautoRAI een keer tegen mijn elleboog aan en Semmy Schilt kom ik rgeelmatig tegen want die woont hier in het dorp.
Beau van Erven Dorens zag ik een keer in Groningen en Arjen Robben zie ik wel eens hardlopen in Groningen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_219773199
Nog 2 van mezelf, en 2 anekdotes van vriendinnen.

Heb ooit een handtekening van Roald Dahl gekregen. Was bij een signeersessie in de Bijenkorf geloof ik, moet dat boek nog ergens hebben.
Ook de eigenaar van Leiden Collectie (zoek maar op) ontmoet en een praatje mee gemaakt. Toch raar, met iemand over zijn Rembrandt schilderijen ouwehoeren.

Een goeie vriendin was ooit aan het wachten op een vliegveld op een connectie, en moest iets zoeken in haar tas. Dus had die op de grond gelegd, vanalles eruit gehaald. Kwam er iemand naast haar staan, en wees haar erop dat haar paspoort op de grond lag. Daarna een poos met hem gepraat, en op een gegeven moment vroeg ze of hij van een of ander sportteam was ofzo, want er waren er wel meer met allemaal dezelfde trainingspakken. Was het Braziliaanse voetbalteam, ten tijde van Ronaldo en Ronaldinho, ze had er geeneen herkend.

Andere vriendin, woonde in Madrid, en haar oom werkte als voetbal scout. Courtois had net in Madrid getekend, en hij was bevriend met hem. Hij had haar gevraagd af en toe met hem af te spreken, zodat hij ook wat Belgische mensen zag daar. Kwam hij op een avond bij haar eten, belde hij beneden aan, of ze naar beneden kon komen, want hij had geen geld bij, en kon de taxi niet betalen _O-
pi_219773831
Wij parkeerden bij de McDonald's en toen stopte Marco Borsato naast ons met zijn witte Porsche. Niet om naar de mcDonalds te gaan maar bij de laadpalen.

Hij maakte ook tijd voor ons voor een foto, en was gewoon heel aardig.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219810084
Ik zat naast de eurokok en zijn vrouw toen ik een all-in reis naar Turkije ging boeken bij D - reizen, wel alweer een tijdje geleden
verder 2 keer kees van kooten ontmoet en een hand mogen geven die spulletjes kwam inleveren bij de kringloop
dit is wel vrij recent
verder zie ik er weleens een lopen
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 4% gewijzigd door Karzai op 11-01-2026 16:10:33 ]
pi_219810141
Oja en een keertje met deze vrouw gedanst in het vondelpark bij een gratis concert
Bekijk deze YouTube-video
pi_219810152
Best wel veel;

Kloontje van tv - was de buurvrouw van mijn peettante

John en Kees de Bever + Marianne Weber ( woonde bij hun in ) - Waren 10 jaar ofzo onze achterburen.

Herman v Veen - Kwam ik tegen op weg naar een voorstelling

BZN - Stonden naast mijn oma op de camping

Rene van Kooten - Kwamen we ook tegen bij een voorstelling

Raymond van Barneveld - Gooide jarenlang in het cafe waar ik gooide toen hij net voor de eerste x wereldkampioen werd

Michael van Gerwen - Oud teamgenoot

Jelle Klaasen - Oud teamgenoot

Rico Verhoeven - Kom ik regelmatig tegen, woont hier vlakbij

John vd Brom en Gebroeders de Boer - Zaten twee x naast ons bij een interland

Eddy Zoey - Zat naast ons in het vliegtuig op vakantie naar Gambia

Ruud van Nistelrooij - Kwam in zijn fc den Bosch tijd altijd bij ons in de winkel, net zoals ook Anthony Lurling, Hans Kraay etc.

Vergeet er vast nog een aantal
  Moderator / Redactie FP zondag 11 januari 2026 @ 16:25:46 #282
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219810410
Een vriendin van me was op familiebezoek in Finland, en op het vliegveld van Helsinki zag ze een man zijn paspoort verliezen, dus pakte ze die op en tikte hem aan zodat ze het aan hem kon geven. De man nam het aan en keek haar verwachtingsvol aan tot hij haar herkende, maar omdat ze "face blindness" (prosopagnogie) heeft herkende ze hem uiteraard niet. Bleek het Dani van Cradle of Filth te zijn, die enorm misbaar begon te maken omdat ze hem niet herkende en was vervolgens in het vliegtuig een enorme lul tegen haar :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219810510
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een vriendin van me was op familiebezoek in Finland, en op het vliegveld van Helsinki zag ze een man zijn paspoort verliezen, dus pakte ze die op en tikte hem aan zodat ze het aan hem kon geven. De man nam het aan en keek haar verwachtingsvol aan tot hij haar herkende, maar omdat ze "face blindness" (prosopagnogie) heeft herkende ze hem uiteraard niet. Bleek het Dani van Cradle of Filth te zijn, die enorm misbaar begon te maken omdat ze hem niet herkende en was vervolgens in het vliegtuig een enorme lul tegen haar :')
Ik heb vroeger wel eens een plaatje van ze gehoord maar die gaat toch nooit herkend worden door mensen die nooit gepest zijn en die geen traumazooi luisteren?
-nee-
pi_219810702
Ik ben lang politiek actief geweest, dus heb wel veel politici ontmoet. Dat is van Kamerleden tot bewindslieden en varieert van gedag zeggen tot een kort praatje en sommigen ken ik ook persoonlijk.

Mr Theo Hiddema heb ik eens een avond mee aan de bar gezeten. Was grappig.

Ik heb ooit kort wat woorden gewisseld met de bandleden van Limp Bizkit.

Jimmy Carr heb ik na een show in Edinburgh even mee gesproken.

Het meest bijzondere is wel dat Zlatan Ibrahimovic ooit tegen mij begon te praten. Één dag eerder was ik al Jari Litmanen tegengekomen :D

En ik heb ooit een tijdje een appartement gehuurd van iemand die inmiddels een hele bekende Belg is, maar toen nog niet bekend was.

Behoorlijk random lijstje :D
pi_219810751
Deze heb ik een keertje zien rijden in zijn dikke rolls over de smalle grachten _O- Advocaat Gerard Spong
  Moderator / Redactie FP zondag 11 januari 2026 @ 16:50:55 #286
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219810758
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb vroeger wel eens een plaatje van ze gehoord maar die gaat toch nooit herkend worden door mensen die nooit gepest zijn en die geen traumazooi luisteren?
Weet ik, maar die ukkepuk denkt altijd heel wat te zijn _O-
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219810814
Verder wordt de talkshow van EVA hier vlakbij opgenomen maar ga niet als groupie voor de deur liggen daar
pi_219811165
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Best wel veel;

Kloontje van tv - was de buurvrouw van mijn peettante

John en Kees de Bever + Marianne Weber ( woonde bij hun in ) - Waren 10 jaar ofzo onze achterburen.

Herman v Veen - Kwam ik tegen op weg naar een voorstelling

BZN - Stonden naast mijn oma op de camping

Rene van Kooten - Kwamen we ook tegen bij een voorstelling

Raymond van Barneveld - Gooide jarenlang in het cafe waar ik gooide toen hij net voor de eerste x wereldkampioen werd

Michael van Gerwen - Oud teamgenoot

Jelle Klaasen - Oud teamgenoot

Rico Verhoeven - Kom ik regelmatig tegen, woont hier vlakbij

John vd Brom en Gebroeders de Boer - Zaten twee x naast ons bij een interland

Eddy Zoey - Zat naast ons in het vliegtuig op vakantie naar Gambia

Ruud van Nistelrooij - Kwam in zijn fc den Bosch tijd altijd bij ons in de winkel, net zoals ook Anthony Lurling, Hans Kraay etc.

Vergeet er vast nog een aantal
Eva Jinek, Royce de Vries en Robert Ten Brink. Mijn schoonzus zat in de uitzending van Jinek en ik was erbij :)
pi_219811689
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 16:53 schreef Karzai het volgende:
Verder wordt de talkshow van EVA hier vlakbij opgenomen maar ga niet als groupie voor de deur liggen daar
Ik stond vroeger wel als fangirlie bij de artiesten uitgang van musicals 😂. Vroeger als in, 20+ jaar geleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')