Ik heb vroeger wel eens een plaatje van ze gehoord maar die gaat toch nooit herkend worden door mensen die nooit gepest zijn en die geen traumazooi luisteren?quote:Op zondag 11 januari 2026 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een vriendin van me was op familiebezoek in Finland, en op het vliegveld van Helsinki zag ze een man zijn paspoort verliezen, dus pakte ze die op en tikte hem aan zodat ze het aan hem kon geven. De man nam het aan en keek haar verwachtingsvol aan tot hij haar herkende, maar omdat ze "face blindness" (prosopagnogie) heeft herkende ze hem uiteraard niet. Bleek het Dani van Cradle of Filth te zijn, die enorm misbaar begon te maken omdat ze hem niet herkende en was vervolgens in het vliegtuig een enorme lul tegen haar
Weet ik, maar die ukkepuk denkt altijd heel wat te zijnquote:Op zondag 11 januari 2026 16:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens een plaatje van ze gehoord maar die gaat toch nooit herkend worden door mensen die nooit gepest zijn en die geen traumazooi luisteren?
Eva Jinek, Royce de Vries en Robert Ten Brink. Mijn schoonzus zat in de uitzending van Jinek en ik was erbijquote:Op zondag 11 januari 2026 15:59 schreef Poepz0r het volgende:
Best wel veel;
Kloontje van tv - was de buurvrouw van mijn peettante
John en Kees de Bever + Marianne Weber ( woonde bij hun in ) - Waren 10 jaar ofzo onze achterburen.
Herman v Veen - Kwam ik tegen op weg naar een voorstelling
BZN - Stonden naast mijn oma op de camping
Rene van Kooten - Kwamen we ook tegen bij een voorstelling
Raymond van Barneveld - Gooide jarenlang in het cafe waar ik gooide toen hij net voor de eerste x wereldkampioen werd
Michael van Gerwen - Oud teamgenoot
Jelle Klaasen - Oud teamgenoot
Rico Verhoeven - Kom ik regelmatig tegen, woont hier vlakbij
John vd Brom en Gebroeders de Boer - Zaten twee x naast ons bij een interland
Eddy Zoey - Zat naast ons in het vliegtuig op vakantie naar Gambia
Ruud van Nistelrooij - Kwam in zijn fc den Bosch tijd altijd bij ons in de winkel, net zoals ook Anthony Lurling, Hans Kraay etc.
Vergeet er vast nog een aantal
Ik stond vroeger wel als fangirlie bij de artiesten uitgang van musicals 😂. Vroeger als in, 20+ jaar geleden.quote:Op zondag 11 januari 2026 16:53 schreef Karzai het volgende:
Verder wordt de talkshow van EVA hier vlakbij opgenomen maar ga niet als groupie voor de deur liggen daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |