Haha, nee niet dat mij is opgevallen destijds.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Had Frits flink gezopen?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 7 juli 2025 18:52 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nee niet dat mij is opgevallen destijds.
Wim van der Horst! Die heb ik nog eens 3x zien scoren tegen Ajaxquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Spinvis, Jeroen Pauw, verschillende ministers en topmannen van beursbedrijven, Alex Roeka geinterviewd.
Toen ik als tiener in een boekwinkel werkte daar weleens fred vd Hoorn en Wim van de Horst aan de kassa gehad.
Rechtstreeks op DVD .quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Kiki Musampa en Kiki Bertens
@:powerloungen
Douchen! Met je bloedkopquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rechtstreeks op DVD .
Geert den Ouden en James Wadestront
Kochten ze de Ontvoering van Heineken ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
.
Toen ik als tiener in een boekwinkel werkte daar weleens fred vd Hoorn en Wim van de Horst aan de kassa gehad.
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:39 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Wim van der Horst! Die heb ik nog eens 3x zien scoren tegen Ajax
Allebei gewoon een VI helaas. Tijd van Verhagen was dat ik vaak bij Den Bosch op de tribune zat. 3x kampioen in 6 jaar tijd. Toptijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kochten ze de Ontvoering van Heineken ?Mijn broer was/is collega van Wim van der horst bij de gemeente Den Bosch. Toen Cees van der Linden begin deze eeuw op z'n ouwe dag bij "ons" Nivo Sparta voetbalde, zei een oud-ploeggenoot van me tegen hem dat ik een goede voetballer was in het verleden. Cees: "Aha, de Bommelse Cruijff.'
Patrick Peelen en Bert Verhagen speelden toen ook bij ons.
Toen bij de hattrick waren er bij Ajax gewoon 10 internationals in het veld. Paar keer bijna Europees voetbal. Ik was ook bij de omhaal van van Basten. We wisten gelijk dat we bij iets historisch waren. Toen speelde Den Bosch ook goed. Herinner me een geweldige Gilhaus.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Allebei gewoon een VI helaas. Tijd van Verhagen was dat ik vaak bij Den Bosch op de tribune zat. 3x kampioen in 6 jaar tijd. Toptijd.
Kwam ze de politiek duiden ?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:57 schreef DrDentz het volgende:
Johan Derksen, René van der Gijp en Wilfred Genee, want ik woonde een uitzending van VI bij. Nouja ontmoet... een fotootje gemaakt. En daar in de wandelgangen: Marijke Helwegen!
Die hangt van nog meer touwtjes aan elkaar dan Linda de Mol.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee maar ze werd ondersteund door 2 personen bij het lopen, die vrouw is invalide..
Niks mis mee. Maar dan graag onder de 30 en naturel.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar dan graag onder de 30 en naturel.
Het waren veel boybands en mensen als Gerard Joling, Gordon, Ali B en dat soort lui.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Namen?
En dat bekende mensen vaak klein zijn, is bekend. Dat zijn de mensen die als kind extra hard moesten schreeuwen om gezien te worden. Geldingsdrang.
Ik heb zelf nooit bekende mensen ontmoet. Verder dan dichtbij een podium staan om bn'er x te zien, is het nooit gekomen. In de regio waar ik woon lopen er sowieso maar weinig in het wild rond. Hier is niet zo veel te beleven.
Iemand als Nikki Tutorials (komt uit de omgeving) zou me toch eigenlijk op moeten vallen, maar nee - ook die heb ik hier nog nooit opgemerkt.
Dus eerder de strompelgangen dan de wandelgangenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee maar ze werd ondersteund door 2 personen bij het lopen, die vrouw is invalide..
Zij was daar als urinoir 😱?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:40 schreef maily het volgende:
Patricia Paay en haar zus op zo'n zomerfair bij een kasteeltje.
Volgens mij heb ik in dit topic nog niemand horen zeggen / zien schrijven dat BN'ers zo belangrijk zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waarom mensen BNers zo belangrijk vinden. Heb verschillende in mijn kennissen en vriendenkring.
Belangrijk genoeg om te melden wie ze waar een keer gezien hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in dit topic nog niemand horen zeggen / zien schrijven dat BN'ers zo belangrijk zijn.
Ja, zo'n reactie had ik al een beetje verwacht. Maar dit is een forum, daar wordt over van alles gesproken en gediscussieerd. Als mensen het leuk vinden om te delen welke BN'er ze hebben gezien of mee gesproken of wat dan ook, is dat toch prima? Wil helemaal niet zeggen dat ze het ook belangrijk vinden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om te melden wie ze waar een keer gezien hebben.
Verschillen we van intentie over wat "Belangrijk gevonden wordt"quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie had ik al een beetje verwacht. Maar dit is een forum, daar wordt over van alles gesproken en gediscussieerd. Als mensen het leuk vinden om te delen welke BN'er ze hebben gezien of mee gesproken of wat dan ook, is dat toch prima? Wil helemaal niet zeggen dat ze het ook belangrijk vinden.
Tja, en die kende ik allemaal nog uit mijn jeugd en jongen jaren lang voordat ze hun carrière begonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:30 schreef Bargehassus het volgende:
Overigens meld je zelf ook tussen neus en lippen door dat je ze in je vrienden- en kennissenkring hebt. Je noemt er weliswaar geen namen bij, maar toch.
Maar wie zijn dat?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Verschillen we van intentie over wat "Belangrijk gevonden wordt"
[..]
Tja, en die kende ik allemaal nog uit mijn jeugd en jongen jaren lang voordat ze hun carrière begonnen.
En dat je zo veel bners in je kennis- en vriendenkring hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Belangrijk genoeg om te melden wie ze waar een keer gezien hebben.
Legendarisch, zijn "vooral doorgaan!".quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja, ik heb ooit een handtekening aan Arie Ribbens gevraagd en gekregen. Helaas kwijt. En wel eens staan roken met Barrie Stevens, die werkte waar ik ook werkte.
Ik vergeet het altijd, maar nu ik dit lees besef ik me weer dat mijn broer drummer is in de grindcore wereld. 🙈quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef Tokus het volgende:
heel veel, al zijn die vooral bekend in de metalwereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |