SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 25-06-2025 10:08:05 ]![]()
Top.quote:
Niet alles aan laten branden he, omdat het vuurtje toch weer oplaait daardoor
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oke heb fb toch maar bijgelezen Misschien handig als die nieuwe regel ergens in dts grooooots wordt aangekondigd.. kan toch moeilijk bij elke post checken of swj weer iets heeft veranderd in dag blauwe vakje onderaan
Plus snap niet waarom t niet mag..Trust nobody![]()
jaja toch wel en FB is dat. nu heb ik live gezien er gingen heel aantal posts weg in topic en daarna ontkent elke mod verwijderd te hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon niet waar we het nu over hebben en dat is niet over jou.
oke das toch vreemd.
maar dat is voor FB idd. en ik denk heb er al genoeg over gezegd?
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?Do what you love, love what you do!![]()
Het ging niet over jou!quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaja toch wel en FB is dat. nu heb ik live gezien er gingen heel aantal posts weg in topic en daarna ontkent elke mod verwijderd te hebben.
oke das toch vreemd.
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?![]()
Het blijkt makkelijker te zijn dan een smiley posten en dus sneller. Maar die snap ik niet. Misschien is dat op mobiel zo hoor dat weet ik niet. Ik lees soms fok op mijn mobiel maar post zeldenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Oke heb fb toch maar bijgelezen Misschien handig als die nieuwe regel ergens in dts grooooots wordt aangekondigd.. kan toch moeilijk bij elke post checken of swj weer iets heeft veranderd in dag blauwe vakje onderaan
Plus snap niet waarom t niet mag..Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
en oke tot morgen gaan we het niet over mijn sores hebben. maar over jullie leuke verhalen..
ok?Do what you love, love what you do!![]()
Het ging om de (nieuwe) stelregel dat er geen lege quotes geplaatst mogen worden en je ook jezelf niet mag quoten (steeds).quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
jaja toch wel en FB is dat. nu heb ik live gezien er gingen heel aantal posts weg in topic en daarna ontkent elke mod verwijderd te hebben.
oke das toch vreemd.
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?
Ken er overigens 2 die het (stelselmatig) doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
T ging over fbquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
oke das toch vreemd.
heeft er nou niemand leuk verhaal van zichzelf die hier ff te delen?
Maar niet over jouw posts in fbTrust nobody![]()
Is dat jouw manier van Slaapjes Gaan Doen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh geen idee wat sneller isquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het blijkt makkelijker te zijn dan een smiley posten en dus sneller. Maar die snap ik niet. Misschien is dat op mobiel zo hoor dat weet ik niet. Ik lees soms fok op mijn mobiel maar post zelden
Maar dan nog .. hoezo mag t niet..Trust nobody![]()
Ja, dusquote:
Nou ik wil wel weten of je een bakkie gaat doen met die damequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:19 schreef kree het volgende:
en oke tot morgen gaan we het niet over mijn sores hebben. maar over jullie leuke verhalen..
ok?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
jajaja hoop blqblabal en regels niet dat ik daar onwijs om geef? die hele punten boeien me ook niet hier.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ging om de (nieuwe) stelregel dat er geen lege quotes geplaatst mogen worden en je ook jezelf niet mag quoten (steeds).
Ken er overigens 2 die het (stelselmatig) doen.
goed post hier omdat ik jullie wel leuk vind, bij vlagen dan. eigenlijk. want nu ben ik jullie alweer zat.Do what you love, love what you do!![]()
Ik begrijp t probleem nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Het ging om de (nieuwe) stelregel dat er geen lege quotes geplaatst mogen worden en je ook jezelf niet mag quoten (steeds).
Ken er overigens 2 die het (stelselmatig) doen.
Anderen posten pagina's lang n smileyTrust nobody![]()
Nou, DOEI dan?quote:
Oh wacht, dat hoor ik niet te zeggen
quote:Op
woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik wil wel weten of je een bakkie gaat doen met die dame
echt hahahaha naja mss vind ik je hierom nog leuk jah.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Wat is de gedachte erachter?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
De gedachte erachter snap ik wel.
De sanctie vind ik persoonlijk wel wat groot(s).Trust nobody![]()
Ja misschien wel, maar ben daar open over voordat je iemand bant. Het is en blijft een spel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:21 schreef Sally het volgende:
[..]
De gedachte erachter snap ik wel.
De sanctie vind ik persoonlijk wel wat groot(s).![]()
Nee zal mijn best doenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Top.
Niet alles aan laten branden he, omdat het vuurtje toch weer oplaait daardoor
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
GAST. STOP.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:19 schreef kree het volgende:
ok?Well, life can be a riot
Er zijn mogelijk mensen geweest die al dan niet openlijk hun irritatie erover geuit hebben? Openlijk, of via TR's?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar ben daar open over voordat je iemand bant. Het is en blijft een spel.
Ik vond het ook erg hinderlijk, of meer kinderachtig of meer wat dwingelanderig of zo.
Het staat zo eh,... kom even niet op een woord.
Maar verder heb ik er gewoon overheen gelezen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou ja ik meen het, ik neem je niet in de zeik he? Dat krijg je als iedereen je loopt te fucken. Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
echt hahahaha naja mss vind ik je hierom nog leuk jah.
Wacht, wacht, hij vraagt om andere onderwerpen (net zoals een uur geleden ook al, zeg maar... maar goed)quote:
Er waren maar 2 mensen die dat constant deden. Eentje post deze maand even niet en 1 kreeg kennelijk een korte ban. Waarschijnlijk is er geklaagd over die ene rode rakker.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Plus snap niet waarom t niet mag..![]()
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smileyquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn mogelijk mensen geweest die al dan niet openlijk hun irritatie erover geuit hebben? Openlijk, of via TR's?
Ik vond het ook erg hinderlijk, of meer kinderachtig of meer wat dwingelanderig of zo.
Het staat zo eh,... kom even niet op een woord.
Maar verder heb ik er gewoon overheen gelezen.
Waarom is dat dan wel oké?Trust nobody![]()
Is er geen nachtsluiting meer? Die topicpointer is ook veranderd en verwijst niet meer naar de nachtsluiting?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat voelt oneerlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waren maar 2 mensen die dat constant deden. Eentje post deze maand even niet en 1 kreeg kennelijk een korte ban. Waarschijnlijk is er geklaagd over die ene rode rakker.Trust nobody![]()
Omdat Aloa omdat hij geen punten mag.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smiley
Waarom is dat dan wel oké?Iedereen is een kutlultrut
Alles is onduidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Is er geen nachtsluiting meer? Die topicpointer is ook veranderd en verwijst niet meer naar de nachtsluiting?Trust nobody![]()
nee weet ik, maargoed moest er ff om lachen wel die reactie van je. dus oke dat maakt mijn dag weer goed ;0quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik meen het, ik neem je niet in de zeik he? Dat krijg je als iedereen je loopt te fucken. Gewoon doen hoorDo what you love, love what you do!![]()
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan pak ik hem ook wel, het is puur treiter gedrag imo. Blijkbaar geklaag over quotes terwijl er ook een . gepost wordt of fff![]()
Maar dat is het spel.![]()
![]()
Ja en een TR zetten (blijkbaar) is hypocrietquote:Iedereen is een kutlultrut
Omdat dát onderdeel is van het spel. Een lege quote is gewoon een lege quote.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smiley
Waarom is dat dan wel oké?
Mensen vinden de FFFFF of ASJDHYY die mensen posten ook net zo irritant hoor.Well, life can be a riot
Dit topic zit al uren op slot. Alleen mogen we door het slotje postenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Is er geen nachtsluiting meer? Die topicpointer is ook veranderd en verwijst niet meer naar de nachtsluiting?![]()
![]()
Beterquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee weet ik, maargoed moest er ff om lachen wel die reactie van je. dus oke dat maakt mijn dag weer goed ;0
Zekerquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat dát onderdeel is van het spel. Een lege quote is gewoon een lege quote.
Mensen vinden de FFFFF of ASJDHYY die mensen posten ook net zo irritant hoor.
T kan irritant zijn
Maar die andere dingen zijn geen nieuwe regel
En dit welTrust nobody![]()
Ja het valt nogal op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.![]()
Maar dat is het spel.Iedereen is een kutlultrut
maargoed ik ga eens kijken in andere SC voor deze toch ineens dicht gaat. laters
Do what you love, love what you do!![]()
That's what I saidquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic zit al uren op slot. Alleen mogen we door het slotje posten
Trust nobody![]()
Iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.![]()
Maar dat is het spel.Trust nobody![]()
Iedereen snapt het welke naam/kloon hij ook gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn "rode rakker" nog geen namen noemenIedereen is een kutlultrut
TestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:35 schreef mario390 het volgende:
wat will je nu tr zetten? julie moeten altijd strijden man man![]()
![]()
als 20ste kom je sowiezo niet op 1quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:37 schreef Shii het volgende:
Ja strijden, hard werken, vechten voor de eerste plaats.![]()
Nee maar nu is't wel fijn dat anderen ook eens de kans krijgen op een 1e plek.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
Echte strijd us t nu ook niet meer heWell, life can be a riot
Nog 1 laatste foto van de rookworstman in een bepaalde kunststromingUw ADH vitamine Worst
T is nu wel ingewikkeld met nieuwe regels en plotselinge sluitingenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar nu is't wel fijn dat anderen ook eens de kans krijgen op een 1e plek.....
Weinig eerlijke strijdTrust nobody![]()
Whut?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Nog 1 laatste foto van de rookworstman in een bepaalde kunststromingTrust nobody![]()
who cares enzo denk ik. maar oke geef er dan ook niet om.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar nu is't wel fijn dat anderen ook eens de kans krijgen op een 1e plek.....Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]![]()
Trust nobody![]()
Ik geef er ook niet veel om hoor, maar het is wel fijn dat anderen ook eens op een eerlijke manier punten kunnen scoren. Zoals ik vanavond al eerder aan gaf, Justin was iets te eager om puntjes. Hij zat soms voor m'n gevoel er nét even iets te snel weer op. Alles voor de puntjes leek 't wel, en dat vind ik best obsessief.
Maar goed. Lets not go here.Well, life can be a riot
Ik heb er bewondering voor hoor. Dat is een prestatie, niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:37 schreef Shii het volgende:
Ja strijden, hard werken, vechten voor de eerste plaats.Iedereen is een kutlultrut
Een glas-in-loodraam in de beurs van Berlagequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]Hoewel dat in Amsterdam is, dus niet helemaal gepast
![]()
![]()
toch weer beetje AI enzo. nu had ik zelf wat getekend. op iPad wel trouwens. maar oke vond t nog wel creatief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]
zien? lol helemaal tutorial ervoor gevolgd enzo hoe dat te doen, maar alsnog er kwam wat uit.Do what you love, love what you do!![]()
Maar het is weer bijna weekend. Dus de week is bijna over voor jullie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik dan evenen zeggen dat ik me kut voel?
Hebben we dat weer gehad voor de dag![]()
Tuurlijk, maar je mag hier niets meer zeggen. Het is gewoon een spel en te fanatiek is nooit goed in mijn ogen dan.![]()
Hoezo voel jij je zo vaak kut dan?.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik dan evenen zeggen dat ik me kut voel?
Hebben we dat weer gehad voor de dag
Misschien een idee om eens te kijken wat daar achter schuilt?Well, life can be a riot
Deze vrouw snapt hetquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Shii het volgende:
Tuurlijk, maar je mag hier niets meer zeggen. Het is gewoon een spel en te fanatiek is nooit goed in mijn ogen dan.
Well, life can be a riot
Och schat ..quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je zo vaak kut dan?.....
Misschien een idee om eens te kijken wat daar achter schuilt?Trust nobody![]()
Laat maar zienquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
toch weer beetje AI enzo. nu had ik zelf wat getekend. op iPad wel trouwens. maar oke vond t nog wel creatief.
zien? lol helemaal tutorial ervoor gevolgd enzo hoe dat te doen, maar alsnog er kwam wat uit.Uw ADH vitamine Worst
Het is dinsdag.. vooruit woensdagquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het is weer bijna weekend. Dus de week is bijna over voor jullie.Trust nobody![]()
Ja knap als je een spel wil spelen, voor een maand, dat zeker wel, maar zoiets kun je niet te lang volhouden. Nou ja, in mijn ogen dan. Ik zou niet weten hoe.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er bewondering voor hoor. Dat is een prestatie, niet iedereen kan dat.![]()
Bedoel het goed he..quote:
Maar valt mij op dat je de laatste tijd wat negatiever bent en dat is zonde joh, gun ik je nietWell, life can be a riot
whah je mag toch wel alles zeggen eigenlijk. ik ben er zelf t bewijs van. of t altijd gewaardeerd word is mss wel vraag 2.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Shii het volgende:
Tuurlijk, maar je mag hier niets meer zeggen. Het is gewoon een spel en te fanatiek is nooit goed in mijn ogen dan.
maarja lekker boeie. ik maak me er niet zo onwijs druk over eigenlijk. hoewel ik teveel over mezelf heb gekletst wss wel.
wel dikke punten gescoord
Er is geen hulp johquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bedoel het goed he..
Maar valt mij op dat je de laatste tijd wat negatiever bent en dat is zonde joh.
Zie ondertitelTrust nobody![]()
Ik was cynischquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja knap als je een spel wil spelen, voor een maand, dat zeker wel, maar zoiets kun je niet te lang volhouden. Nou ja, in mijn ogen dan. Ik zou niet weten hoe.
"ik ben er zelf het bewijs van"
Gadverdamme
Well, life can be a riot
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja knap als je een spel wil spelen, voor een maand, dat zeker wel, maar zoiets kun je niet te lang volhouden. Nou ja, in mijn ogen dan. Ik zou niet weten hoe.
Tenminste niet in combinatie met mijn werkTrust nobody![]()
Oke... Lijkt me lastig als je je leven bewust leeft zoals je 't leeft en zelfs professionals niet vertrouwt om je leven te verbeteren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is geen hulp joh
Zie ondertitel
Succes ermee dan, dan heb ik niks gezegd
Well, life can be a riot
Kom even mijn leven leiden en dan praten we weer verderquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke... Lijkt me lastig als je je leven bewust leeft zoals je 't leeft en zelfs professionals niet vertrouwt om je leven te verbeteren.
Succes ermee dan, dan heb ik niks gezegdTrust nobody![]()
Dat kan ik ook zeggen van mijn leven.... Leef dat even en praat dan verder, maar dat kan je net zo makkelijk bij iedereen doen dan. Want ieder huisje heeft z'n kruisje, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom even mijn leven leiden en dan praten we weer verderWell, life can be a riot
Pff.........niet de plekquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom even mijn leven leiden en dan praten we weer verder
Ja dat gezeik sorry maar je gooit alles hier neer en als iemand vriendelijk iets vraagt bijt je van je af. Het houdt een keer op.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ben 't niet met je eens Soury. Ja dit is "ONZ" maar je moet hier gewoon alles kunnen bespreken wat je wil. Hoe heftig ook.Well, life can be a riot
Hier bent ik het dan wél weer mee eens...quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezeik sorry maar je gooit alles hier neer en als iemand vriendelijk iets vraagt bijt je van je af. Het houdt een keer op.Well, life can be a riot
heums je hebt wel harde uitspraken he? mss een minder grote mond hebben is ook nooit verkeerd idee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:47 schreef Grotetijd het volgende:
"ik ben er zelf het bewijs van"
GadverdammeDo what you love, love what you do!![]()
HHou zelf opquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezeik sorry maar je gooit alles hier neer en als iemand vriendelijk iets vraagt bijt je van je af. Het houdt een keer op.Trust nobody![]()
Prima maar er valt niks te bespreken. Zelfs als ze weer eens enorme pijn heeft ergens en overal is de huisarts een stomme optie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
Ben 't niet met je eens Soury. Ja dit is "ONZ" maar je moet hier gewoon alles kunnen bespreken wat je wil. Hoe heftig ook.Iedereen is een kutlultrut
Ik zeg al niks meerquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hier bent ik het dan wél weer mee eens...
Trust nobody![]()
haha ja. ik dacht zoek ik op mijn laptop want dacht stond daar, maar althans kan hem niet vinden. op iPad staat ie wel. wacht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb kree even aan het werk gezet zo te zienDo what you love, love what you do!![]()
Dat is ook zo, alles word verkeerd opgevat, valt mij nu op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima maar er valt niks te bespreken. Zelfs als ze weer eens enorme pijn heeft ergens en overal is de huisarts een stomme optie.Well, life can be a riot
Dit gedrag dus.quote:Iedereen is een kutlultrut
wel andere tekeningetjes enzo trouwens die dik allemaal probeerde. gehehe
en wat gitaar spelen enzo, maar oke die wil ik nu ff niet posten.Do what you love, love what you do!![]()
Bedoel je iets goed en ben je oprecht, en dan heb je 't alsnog gedaanquote:
Well, life can be a riot
wat ff voor we allemaal boos tegen elkaar gaan doen voor geen reden??
ijk wilde ff mijn tekening laten zien nog.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nee dit is echt pure art en getekend wel door mezelf.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:58 schreef sp3c het volgende:
https://create.piktochart.com/infographic/saved/28730220#
wacht even. ga nu die iPad halen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja doe maar, ik verveel me tochquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:58 schreef kree het volgende:
wat ff voor we allemaal boos tegen elkaar gaan doen voor geen reden??
ijk wilde ff mijn tekening laten zien nog.
Ben wel benieuwd Kree
Well, life can be a riot
nee is een mooi liedjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zeg maar nee en dan heb je kreequote:Iedereen is een kutlultrut
Het wel en wee zo op de PC.quote:Well, life can be a riot
oke niet t schilderijtje wat ik wilde want blijkbaar weg ofzo? heb het nog wel ergens op iPhone wss. maar ff ander schetsje dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
en nee ik kan niet tekenen enzo. maargoed heb me er nog tijdje mee vermaakt.Do what you love, love what you do!![]()
VET!quote:Well, life can be a riot
Ahh die is coolquote:Teckel van je moeder?
Nee van een iPadquote:Well, life can be a riot
Tof die schaduw er ook bij
jaaaaa rip inmiddels trouwens.quote:
maar oke ik ben echt geen tekenaar enzo. maar had geen werk enzo toen en ok beetje geprobeerd tekenen. met behulp van wat tutlorials YouTube trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Netjes gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa rip inmiddels trouwens.
maar oke ik ben echt geen tekenaar enzo. maar had geen werk enzo toen en ok beetje geprobeerd tekenen. met behulp van wat tutlorials YouTube trouwens.
Ook nice, je hebt meerdere talentenquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:13 schreef kree het volgende:
oja deze. naja in mijn geheugen zag t er beter uit, maargoed was ook maar ff probeersel enzo
[ link | afbeelding ]
Waarom zou ze niet gewoon mogen zeggen dat ze zich kut voelt, zonder direct uitleg te hoeven geven of om "suggesties" te vragen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
Ben 't niet met je eens Soury. Ja dit is "ONZ" maar je moet hier gewoon alles kunnen bespreken wat je wil. Hoe heftig ook.![]()
Agosss, dramaqueen ben je wel een beetje he.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alles word verkeerd opgevat, valt mij nu op.![]()
Omdat altijd alles kut, negatief en gedoe is. Ik neem aan dat je dat zegt omdat je respons wilt hebben. Als je dan iets vraagt of medelijden toont of advies geeft word je uitgelachen of je "snapt er niks van" ja dat houdt een keer op. Advies bureau Fok! ONZ is niet capabelquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet gewoon mogen zeggen dat ze zich kut voelt, zonder direct uitleg te hoeven geven of om "suggesties" te vragen?Iedereen is een kutlultrut
ik vind dat tekenen ook echt leuk enzo. denk niet dat ik er nou onwijs aanleg voor heb. maar het was wel rustgevend ofzo toen.quote:
en ook leuk om te doen, meeste talent van mij is toch nog steeds muziek en met bandjes, maar oke die had ik toen ook ff niet. en is best leuk op iPad zo met die pen om ff te proberen.Do what you love, love what you do!![]()
Je tekening en schilderij is best goed voor een "beginner"quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat tekenen ook echt leuk enzo. denk niet dat ik er nou onwijs aanleg voor heb. maar het was wel rustgevend ofzo toen.
en ook leuk om te doen, meeste talent van mij is toch nog steeds muziek en met bandjes, maar oke die had ik toen ook ff niet. en is best leuk op iPad zo met die pen om ff te proberen.Iedereen is een kutlultrut
thanks, waardeer dat dat je dat zegt. tis idd gewoon beginner dingetje enzo. mss ga ik nog wel eens ff proberen. maar heb er zo weinig tijd voor nu met werk enzo ook. toen had ik echt dagen enzo niks te doen. naja wie weet dank voor je complimentje iigquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je tekening en schilderij is best goed voor een "beginner"wordt gewaardeerd.
Tja, het is misschien ook omdat er nogal eens cynisch over gedaan wordt dat je zelf ook wat cynisch wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat altijd alles kut, negatief en gedoe is. Ik neem aan dat je dat zegt omdat je respons wilt hebben. Als je dan iets vraagt of medelijden toont of advies geeft word je uitgelachen of je "snapt er niks van" ja dat houdt een keer op. Advies bureau Fok! ONZ is niet capabel![]()
Met een mobiele airco kan ik ook gewoon die slang uit het raam hangen toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is niet zo raar natuurlijk. Ik lees dat gezeik (sorry) al zo lang. Ik lees hier regelmatig mee en er zijn meer users die worstelen met gezondheid al dan niet geestelijk, en daar is best plek voor hier. En dat is vaak hartverwarmend. Maar als users elke keer tegen een muur aanlopen is het niet zo gek dat niemand er trek in heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, het is misschien ook omdat er nogal eens cynisch over gedaan wordt dat je zelf ook wat cynisch wordt.Iedereen is een kutlultrut
Zonder pexiglas of andere raam afsluitingen etc? Gewoon raam op een kier en die kabel eruit hangen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een open raam heeft toch geen nut meer dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met een mobiele airco kan ik ook gewoon die slang uit het raam hangen toch?Iedereen is een kutlultrut
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Een open raam heeft toch geen nut meer dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is iets?quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.Iedereen is een kutlultrut
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverwarmende ruimte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo raar natuurlijk. Ik lees dat gezeik (sorry) al zo lang. Ik lees hier regelmatig mee en er zijn meer users die worstelen met gezondheid al dan niet geestelijk, en daar is best plek voor hier. En dat is vaak hartverwarmend. Maar als users elke keer tegen een muur aanlopen is het niet zo gek dat niemand er trek in heeft.
En begrijp me niet verkeerd, het is fijn als users die hartverwarmende ruimte hier wel vinden, maar ga me niet wijsmaken dat de een het meer verdient dan de ander, omdat de een misschien wat feller post dan de ander.
En kree verdient iedere keer weer een nieuwe kans, en dat is ook helemaal prima, maar sommige users worden gelijk afgebrand, omdat ze anders posten dan gewenst.![]()
ja ik heb dat dus en precies t zelfde? tip. tis niet de beste oplossing.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.
dus mss beter meer pro airco enzo installeren. maar heb het wel hier. er zijn wel setjes die je met klittenband kunt doen aan je raam en met ritssluiting t werkt. een beetje dus helemaal optimaal is t niet, maar beter als niks.
ik huur van woningbouw dus mag ook niet zo laten installeren, wss had ik wel gedaan zeker met gas prijs en warmte kunnen ze ook geven.
mss nog even overleg met woningbouw of mag ofzo. maar iig hierbij antwoord op je vraag over mobiele airco.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.
Zó uit een open raam heeft niet zo heel veel nut.
Een plank met gat ter grootte van de slang om in de raamopening te zetten is nodig.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sorry maar sommige users hebben de langspeelplaat op staan...quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverarmende ruimte.
En begrijp me niet verkeerd, het is fijn als users die hartverwarmende ruimte hier wel vinden, maar ga me niet wijsmaken dat de een het meer verdient dan de ander, omdat de een misschien wat feller post dan de ander.
En kree verdient iedere keer weer een nieuwe kans, en dat is ook helemaal prima, maar sommige users worden gelijk afgebrand, omdat ze anders posten dan gewenst.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat ja zag dat bij achterburen, ik zat me alleen nog ff te bedenken hoe bevestig ik die plank dan tegen kozijn enzo. hahahahaha. tja ben elektromonteur he. geen timmerman. LOLquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een plank met gat ter grootte van de slang om in de raamopening te zetten is nodig.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is best wel kut.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een plank met gat ter grootte van de slang om in de raamopening te zetten is nodig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee maar ik heb nog nooit een aardige reply gezien als iemand (al het lef had) reageerde. Nooitquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverwarmende ruimte.
En kree verdient iedere keer weer een nieuwe kans, en dat is ook helemaal prima, maar sommige users worden gelijk afgebrand, omdat ze anders posten dan gewenst.Iedereen is een kutlultrut
ja dit heb ik dus, op dat plaatje ziet het er heel ideaal uit. in de praktijk werkt het helemaal ruk kan ik alvast zeggen. tis beter als niks, maar geen handige oplossing.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die beleving is voor iedereen weer anders denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry maar sommige users hebben de langspeelplaat op staan...![]()
Nou ja niet mijn probleem, ik haat airco's. Krijg er koppijn van.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit heb ik dus, op dat plaatje ziet het er heel ideaal uit. in de praktijk werkt het helemaal ruk kan ik alvast zeggen. tis beter als niks, maar geen handige oplossing.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb van die klap ramen op kiepstand opnde kant waar de zon niet staat die buis erdoorheen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zie de oplossing met een ritsje.quote:
En het is niet vást aan het kozijn hè, het is een inzetstuk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb van die horde netten tegen insecten in mijn raamkozijn van action.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ouderwetse die gewoon alleen open gaan in een hoek dus. of naja weet niet hoe leg je dat uit. oude ramen dus die neit klappen verticaal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb van die klap ramen op kiepstand opnde kant waar de zon niet staat die buis erdoorheen.
nu moet er toch ff wat te vinden zijn of maken, want heb hier nog houten platen over. die ik zeg maar tegen kozijn kan zetten en dan die slang gat ervoor maken.Do what you love, love what you do!![]()
Daar is het mee te vergelijken denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb van die horde netten tegen insecten in mijn raamkozijn van action.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik niet zo in de gaten gehouden, maar andersom wel aardige reply's en begrip richting bepaalde usersquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik heb nog nooit een aardige reply gezien als iemand (al het lef had) reageerde. NooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. en vervolgens krijg je iets negatiefs om je oren.![]()
ff mijn werktuigbouw gevoelens weer aanspreken. lol tijdje niet meer gedaan
Ach - watje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:50 schreef kree het volgende:
ik had btw gister volgens mij de eerste mug hier. kutzooi.
ik ben opgegeten bij mn tante toen ik op het huis paste![]()
Ik denk tegen de 20 muggenbulten in totaal, over 11 dagen
Ik heb mij klamboe weggeflikkerd die was wat op. Nog geen mug gehad maar ik moet weer een nieuwe aanschaffen bedankt voor de reminderquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:50 schreef kree het volgende:
ik had btw gister volgens mij de eerste mug hier. kutzooi.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb al even een tr gezet. Dit kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:54 schreef Helenattenek het volgende:
Swj lijkt in slaap geflikkerstraalt dus laten we weer de nachtwacht houden
Tja, ik wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik heb nog nooit een aardige reply gezien als iemand (al het lef had) reageerde. Nooit![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
trusten allen.
Ja vast, maar ik heb geen zin om hier over door te gaan. Imo gevalletje "De toon maakt de muziek"quote:Iedereen is een kutlultrut
Weet je hoe ik er over denk kwa kansen geven
Als er hoop in de persoon zit. Groei. Kans. Hoe je het ook wilt noemen
Gevallen zoals masberum/marretak die 'cola' drinken voor hun dochter die die jongen 3 uur kon zien in een week.. die hou ik een Spiegel op, voor iedereens vermaakt. En wachtende tot er wat mee gedaan wordt.![]()
ik snap je. maar weet ook niet of je dat zo kunt zeggen zeg maar tegen die hier posten?quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:59 schreef Helenattenek het volgende:
Weet je hoe ik er over denk kwa kansen geven
Als er hoop in de persoon zit. Groei. Kans. Hoe je het ook wilt noemen
Gevallen zoals masberum/marretak die 'cola' drinken voor hun dochter die die jongen 3 uur kon zien in een week.. die hou ik een Spiegel op, voor iedereens vermaakt. En wachtende tot er wat mee gedaan wordt.
wss zit er meer verhaal achter en ik ben eigenlijk beetje tegen om gelijk oordeel te geven toch.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je een zweepje pakken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:02 schreef Helenattenek het volgende:
Kan iemand Sally even van het bed duwen
Geen idee Wie dat is maar het topic is nog openIedereen is een kutlultrut
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komtquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je. maar weet ook niet of je dat zo kunt zeggen zeg maar tegen die hier posten?
wss zit er meer verhaal achter en ik ben eigenlijk beetje tegen om gelijk oordeel te geven toch.![]()
het is niet zo verkeerd denk ik. om naar een ieder hier of sowieso in je wijde wereld buiten fok. en zeg dit in algemeen. om. beetje vrede te houden met iedereen. en ipv haat zoeken naar oplossing enzo?
naja zo denk ik beetje. hier maar ook iun t echt trouwens.
Nou en over een paar weken is Harrie2 er weer. Zoals 99% van anoniem.quote:Iedereen is een kutlultrut
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en over een paar weken is Harrie2 er weer. Zoals 99% van anoniem.![]()
adresquote:Iedereen is een kutlultrut
Dan maar niet.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:02 schreef Helenattenek het volgende:
Kan iemand Sally even van het bed duwen
Geen idee Wie dat is maar het topic is nog open![]()
Geen zin gedoe. Welterusten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar niks, niet boeiend.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komthohoho. bij geen water meer uit de kraan regio ZH moet je mij contacten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komt
lol nu heb ik die hele opleiding gedaan. en het is zo minimaal dat er geen water is hier vanuitons" dus. dat te verwaarlozen. minimaal procent en dan nog lokaal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komtDo what you love, love what you do!![]()
Dat wilde hij graag...quote:
Maar blijkbaar alweer geregistreerd?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja Nattenek is er weerquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wilde hij graag...
Maar blijkbaar alweer geregistreerd?Iedereen is een kutlultrut
Als?quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wilde hij graag...
Maar blijkbaar alweer geregistreerd?![]()
Lijkt erop dat bij jou geen water meer uit de kraan komt. Je hebt mijn quote driemaal over je tekst gesmeerd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hohoho. bij geen water meer uit de kraan regio ZH moet je mij contacten.
lol nu heb ik die hele opleiding gedaan. en het is zo minimaal dat er geen water is hier vanuit
[..]
ons" dus. dat te verwaarlozen. minimaal procent en dan nog lokaal.![]()
WIE de username Harrie heeft, weet ik ook niet.quote:
Maar de nieuwe Harrie heeft 0 posts.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh en wat dat betreft mag dat anoniem gaan wel afgeschaft worden. En ik vraag me af of dat moet, volgens mij ben je al anoniem als je je aanmeld. Die jankers die omdat ze even op hun piemel/clit getrapt zijn door een ban of een note. Mogen wegblijvenquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Shii het volgende:
Steeds meer users worden eruit gewerkt en straks is het nog een spel tussen de blauwen.![]()
[ Bericht % gewijzigd door SwJ op 25-06-2025 06:58:29 ]Iedereen is een kutlultrut
euh wat? ik kan niet kijken naar de logs van fok he?quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee he
maar wat zeg je nu?Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee lieve schat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee he
Maar zou jij dan Harry zijn (niet te verwarren natuurlijk met Harrie)?
Edit:
P.S. als iemand op anoniem is gegaan, kan diegene toch weer terugkomen onder andere naam? Of dezelfde indien nog vrij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
NatetostiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neejoh kree en Sally ik denk dat het bedtijd is voor mij
Zo'n geile naam als harry of harrie of herrie is mij helaas niet gegund![]()
Harrie was master. het fokstok spel bedenker. gehehehe. mooie tijden wel. hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee lieve schat.
Maar zou jij dan Harry zijn (niet te verwarren natuurlijk met Harrie)?
Edit:
P.S. als iemand op anoniem is gegaan, kan diegene toch weer terugkomen onder andere naam? Of dezelfde indien nog vrij.Do what you love, love what you do!![]()
KloddersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Foei hoe kan je dat nu vergeten 🫢quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:16 schreef SwJ het volgende:
Ow ja, slotje vergeten.
De tr's geven aan dat dat nog steeds nodig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meen je niet🫢.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, ik wilde typen "Dotteke kan je plaats innemen."quote:
Maar dan krijg ik een - puntje van Dot
How can I make this topic about me?![]()
Zijn wequote:Op woensdag 25 juni 2025 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben een hele dag weg
Braaf zijn he
Ik kan natuurlijk nooit de plaats van SwJ in nemen hequote:Op woensdag 25 juni 2025 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik wilde typen "Dotteke kan je plaats innemen."
Maar dan krijg ik een - puntje van Dot
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je komt wel een heel eind, toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk nooit de plaats van SwJ in nemen heHow can I make this topic about me?![]()
Ik kom wel een stuk te kort hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel een heel eind, toch?
Hey Sodequote:![]()
Moet ik dit beamen of ontkennen?quote:
(de waarheid of een leugentje om bestwil)How can I make this topic about me?![]()
Ja, je bent er vroeg bij vandaag KW. heb je ook wat aan je dagquote:
Je kan ook negerenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik dit beamen of ontkennen?
(de waarheid of een leugentje om bestwil)
Kak bloedneus, stinkt datquote:![]()
Maar zonder dollen je hebt wel vaak een bloedneusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rechtsom of linksomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je jarig Moon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Extra groot stukje voor jou danquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoef ik geen boterham uit te halen![]()
Van harte gefeliciteerd mop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjewel![]()
![]()
![]()
Truus!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoef ik geen boterham uit te halen![]()
Van harte gefeliciteerd mop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hieperdepiephoeraaaaaaa Moon is jarigquote:![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd lieve Moon. Hoop dat je lekker verwend wordt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1375 / +59 / +0 / 3371 / 4039
2. loveislikeakiss / 887 / +0 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 848 / +20 / +5 / 2789 / 3277
4. RedShoe / 793 / +23 / +0 / 3187 / 3541
5. StevenHyde / 645 / +2 / +0 / 529 / 655
6. Fogel / 639 / +1 / +0 / 494 / 625
7. mario390 / 637 / +21 / +3 / 1313 / 1732
8. devzero / 346 / +11 / +1 / 772 / 957
9. greysbones / 343 / +24 / +0 / 1824 / 1997
10. hemarookworst / 294 / +17 / +0 / 676 / 881
11. maily / 288 / +4 / +0 / 1288 / 1479
12. Pinnenmutske / 241 / +4 / +4 / 512 / 674
13. drakin / 224 / +0 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. marc0871 / 191 / +20 / +0 / 447 / 570
16. Dr.Mikey / 189 / +13 / +1 / 206 / 292
17. kree / 188 / +21 / +8 / 746 / 865
18. ieniminimuis / 174 / +3 / +0 / 575 / 675
19. Shii / 174 / +0 / +11 / 414 / 537
20. Bally-b / 166 / +0 / +0 / 335 / 383SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankje lieve Dotquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hieperdepiephoeraaaaaaa Moon is jarig![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd lieve Moon. Hoop dat je lekker verwend wordt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ONZ / Gefeliciteerd MoonLight
Leuk alles bij elkaar dan kan ze ook niets missen van alle felicitatiesssssWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankje GGquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Moonlight Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja van het snuiten als een olifantquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kak bloedneus, stinkt dat![]()
Maar zonder dollen je hebt wel vaak een bloedneus
Werewolf![]()
Waarom doe je dat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja van het snuiten als een olifantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst vanmorgen naar de zorgboerderij, wandelen met de hondjes en daarna ga ik naar mijn moeder en blijf ik daar eten. Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn broer en zusquote:![]()
O gezellig toch, zo heb je twee leuke dagenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar de zorgboerderij, wandelen met de hondjes en daarna ga ik naar mijn moeder en blijf ik daar eten. Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn broer en zus
Het helpt wel als je zo hard snuit, als het gaat bloeden is het niet meer droogquote:![]()
Maar zonder dollen, kunnen ze daar niets aan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig toch, zo heb je twee leuke dagen![]()
![]()
Geloof ik graag.quote:
Heb hier zaterdag verjaardag van Henk. Hij is volgende week pas jarig
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.Leuk bedacht!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.Da's een leuk idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heeft hij niet zelf toevallig iets anders gepland voor die dag
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.oh wat leuk dat je dat geregeld hebt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zalf en vooral niet pulken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het helpt wel als je zo hard snuit, als het gaat bloeden is het niet meer droog![]()
Maar zonder dollen, kunnen ze daar niets aan doen?Werewolf![]()
Voor zulke dingen maken wij dan een aparte groepsapp, waar de persoon waar het om gaat zelf niet in zit. Maar dan is het drommels uitkijken dat je in de juiste groep de appjes stuurt, anders is de verrassing alsnog weg
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:43 schreef maily het volgende:
[..]
dat is fijn!
tevens: JUI / Hoera, onze Moonlight is vandaag jarig *O*dankjewel!!!
![]()
Ja weer eens wat anders.quote:
En ondertussen zijn we samen aan het uitzoeken wat we voor onze verjaardag kunnen doen.
Meestal doen wij het samen. Ik regel dat meestal wel, maar dan in overleg.
Voor hem hoeft dat allemaal niet zo.
Maar je snapt we natuurlijk dat ik nu niets meer ga doen voor ons samen.
Ik sla dit jaar wel een keertje over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is volgende week pas jarig he, en hij weet dat we moeten voor een reclame shoot voor mijn zoon zijn bedrijg du heeft hij zeker niets geplandquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een leuk idee.
Gelukkig heeft hij niet zelf toevallig iets anders gepland voor die dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed vandaag ben jij jarig,quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh wat leuk dat je dat geregeld hebt!!![]()
![]()
![]()
Weet je al of je iets leuks ga krijgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een nieuwe bank gekregenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed vandaag ben jij jarig,![]()
![]()
![]()
Weet je al of je iets leuks ga krijgen?![]()
En verder weet ik het nog niet, ik vind al leuk als er mensen zijn
![]()
![]()
Dat probleem heb ik n iet Henk heeft geen whatsapp, die heeft wel mobiel maar gewoon zo simpele waar je alleen meer kan bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor zulke dingen maken wij dan een aparte groepsapp, waar de persoon waar het om gaat zelf niet in zit. Maar dan is het drommels uitkijken dat je in de juiste groep de appjes stuurt, anders is de verrassing alsnog weg
Die vindt het maar niets geleefd te worden door zo mobiel dat je te pas en te onpas apjes krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe gaat het nu met Henk trouwens? Is hij weer wat opgeknapt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik n iet Henk heeft geen whatsapp, die heeft wel mobiel maar gewoon zo simpele waar je alleen meer kan bellen.
Die vindt het maar niets geleefd te worden door zo mobiel dat je te pas en te onpas apjes krijgt![]()
Lief dat je vraagt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Henk trouwens? Is hij weer wat opgeknapt?
Hij zal nooit meer opknappen helaas. Had binnen een jaar gekund maar nu naar bijna drie jaar is de kan verkeken dat het nog beter wordt.
Het is met periodes, soms woont hij op toilet en soms kan hij wat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dat je vraagt.
Hij zal nooit meer opknappen helaas. Had binnen een jaar gekund maar nu naar bijna drie jaar is de kan verkeken dat het nog beter wordt.
Het is met periodes, soms woont hij op toilet en soms kan hij wat doen.Ah dat is verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hopelijk kan zaterdag zijn feestje doorgaan.![]()
Ja, dat h oop ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah dat is verdrietig
Maar hopelijk kan zaterdag zijn feestje doorgaan.
En anders stop ik een kurk in zijn kont
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: