Sorry maar sommige users hebben de langspeelplaat op staan...quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverarmende ruimte.
En begrijp me niet verkeerd, het is fijn als users die hartverwarmende ruimte hier wel vinden, maar ga me niet wijsmaken dat de een het meer verdient dan de ander, omdat de een misschien wat feller post dan de ander.
En kree verdient iedere keer weer een nieuwe kans, en dat is ook helemaal prima, maar sommige users worden gelijk afgebrand, omdat ze anders posten dan gewenst.
dat ja zag dat bij achterburen, ik zat me alleen nog ff te bedenken hoe bevestig ik die plank dan tegen kozijn enzo. hahahahaha. tja ben elektromonteur he. geen timmerman. LOLquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zó uit een open raam heeft niet zo heel veel nut.
Een plank met gat ter grootte van de slang om in de raamopening te zetten is nodig.
Dat is best wel kut.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zó uit een open raam heeft niet zo heel veel nut.
Een plank met gat ter grootte van de slang om in de raamopening te zetten is nodig.
Nee maar ik heb nog nooit een aardige reply gezien als iemand (al het lef had) reageerde. Nooitquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverwarmende ruimte.
En begrijp me niet verkeerd, het is fijn als users die hartverwarmende ruimte hier wel vinden, maar ga me niet wijsmaken dat de een het meer verdient dan de ander, omdat de een misschien wat feller post dan de ander.
En kree verdient iedere keer weer een nieuwe kans, en dat is ook helemaal prima, maar sommige users worden gelijk afgebrand, omdat ze anders posten dan gewenst.
ja dit heb ik dus, op dat plaatje ziet het er heel ideaal uit. in de praktijk werkt het helemaal ruk kan ik alvast zeggen. tis beter als niks, maar geen handige oplossing.quote:
Die beleving is voor iedereen weer anders denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry maar sommige users hebben de langspeelplaat op staan...
Nou ja niet mijn probleem, ik haat airco's. Krijg er koppijn van.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit heb ik dus, op dat plaatje ziet het er heel ideaal uit. in de praktijk werkt het helemaal ruk kan ik alvast zeggen. tis beter als niks, maar geen handige oplossing.
Zie de oplossing met een ritsje.quote:
ik ouderwetse die gewoon alleen open gaan in een hoek dus. of naja weet niet hoe leg je dat uit. oude ramen dus die neit klappen verticaal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb van die klap ramen op kiepstand opnde kant waar de zon niet staat die buis erdoorheen.
Daar is het mee te vergelijken denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb van die horde netten tegen insecten in mijn raamkozijn van action.
Dat heb ik niet zo in de gaten gehouden, maar andersom wel aardige reply's en begrip richting bepaalde usersquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik heb nog nooit een aardige reply gezien als iemand (al het lef had) reageerde. Nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. en vervolgens krijg je iets negatiefs om je oren.
Ach - watje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:50 schreef kree het volgende:
ik had btw gister volgens mij de eerste mug hier. kutzooi.
Ik heb mij klamboe weggeflikkerd die was wat op. Nog geen mug gehad maar ik moet weer een nieuwe aanschaffen bedankt voor de reminderquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:50 schreef kree het volgende:
ik had btw gister volgens mij de eerste mug hier. kutzooi.
Ik heb al even een tr gezet. Dit kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:54 schreef Helenattenek het volgende:
Swj lijkt in slaap geflikkerstraalt dus laten we weer de nachtwacht houden
Tja, ik wel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik heb nog nooit een aardige reply gezien als iemand (al het lef had) reageerde. Nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |