Er zijn mogelijk mensen geweest die al dan niet openlijk hun irritatie erover geuit hebben? Openlijk, of via TR's?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar ben daar open over voordat je iemand bant. Het is en blijft een spel.
Nou ja ik meen het, ik neem je niet in de zeik he? Dat krijg je als iedereen je loopt te fucken. Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
echt hahahaha naja mss vind ik je hierom nog leuk jah.
Wacht, wacht, hij vraagt om andere onderwerpen (net zoals een uur geleden ook al, zeg maar... maar goed)quote:
Er waren maar 2 mensen die dat constant deden. Eentje post deze maand even niet en 1 kreeg kennelijk een korte ban. Waarschijnlijk is er geklaagd over die ene rode rakker.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
Oke heb fb toch maar bijgelezen Misschien handig als die nieuwe regel ergens in dts grooooots wordt aangekondigd.. kan toch moeilijk bij elke post checken of swj weer iets heeft veranderd in dag blauwe vakje onderaan
Plus snap niet waarom t niet mag..
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smileyquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zijn mogelijk mensen geweest die al dan niet openlijk hun irritatie erover geuit hebben? Openlijk, of via TR's?
Ik vond het ook erg hinderlijk, of meer kinderachtig of meer wat dwingelanderig of zo.
Het staat zo eh,... kom even niet op een woord.
Maar verder heb ik er gewoon overheen gelezen.
Dat voelt oneerlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Er waren maar 2 mensen die dat constant deden. Eentje post deze maand even niet en 1 kreeg kennelijk een korte ban. Waarschijnlijk is er geklaagd over die ene rode rakker.
Omdat Aloa omdat hij geen punten mag.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smiley
Waarom is dat dan wel oké?
Alles is onduidelijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Is er geen nachtsluiting meer? Die topicpointer is ook veranderd en verwijst niet meer naar de nachtsluiting?
nee weet ik, maargoed moest er ff om lachen wel die reactie van je. dus oke dat maakt mijn dag weer goed ;0quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik meen het, ik neem je niet in de zeik he? Dat krijg je als iedereen je loopt te fucken. Gewoon doen hoor
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan pak ik hem ook wel, het is puur treiter gedrag imo. Blijkbaar geklaag over quotes terwijl er ook een . gepost wordt of fff
Ja en een TR zetten (blijkbaar) is hypocrietquote:
Omdat dát onderdeel is van het spel. Een lege quote is gewoon een lege quote.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smiley
Waarom is dat dan wel oké?
Dit topic zit al uren op slot. Alleen mogen we door het slotje postenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Is er geen nachtsluiting meer? Die topicpointer is ook veranderd en verwijst niet meer naar de nachtsluiting?
Beterquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee weet ik, maargoed moest er ff om lachen wel die reactie van je. dus oke dat maakt mijn dag weer goed ;0
Zekerquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat dát onderdeel is van het spel. Een lege quote is gewoon een lege quote.
Mensen vinden de FFFFF of ASJDHYY die mensen posten ook net zo irritant hoor.
Ja het valt nogal op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.![]()
Maar dat is het spel.
That's what I saidquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic zit al uren op slot. Alleen mogen we door het slotje posten
Iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.![]()
Maar dat is het spel.
Iedereen snapt het welke naam/kloon hij ook gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn "rode rakker" nog geen namen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |