Ja vast, maar ik heb geen zin om hier over door te gaan. Imo gevalletje "De toon maakt de muziek"quote:
ik snap je. maar weet ook niet of je dat zo kunt zeggen zeg maar tegen die hier posten?quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:59 schreef Helenattenek het volgende:
Weet je hoe ik er over denk kwa kansen geven
Als er hoop in de persoon zit. Groei. Kans. Hoe je het ook wilt noemen
Gevallen zoals masberum/marretak die 'cola' drinken voor hun dochter die die jongen 3 uur kon zien in een week.. die hou ik een Spiegel op, voor iedereens vermaakt. En wachtende tot er wat mee gedaan wordt.
Dan moet je een zweepje pakken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:02 schreef Helenattenek het volgende:
Kan iemand Sally even van het bed duwen
Geen idee Wie dat is maar het topic is nog open
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komtquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je. maar weet ook niet of je dat zo kunt zeggen zeg maar tegen die hier posten?
wss zit er meer verhaal achter en ik ben eigenlijk beetje tegen om gelijk oordeel te geven toch.
Nou en over een paar weken is Harrie2 er weer. Zoals 99% van anoniem.quote:
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou en over een paar weken is Harrie2 er weer. Zoals 99% van anoniem.
adresquote:
Dan maar niet.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:02 schreef Helenattenek het volgende:
Kan iemand Sally even van het bed duwen
Geen idee Wie dat is maar het topic is nog open
Maar niks, niet boeiend.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komt
hohoho. bij geen water meer uit de kraan regio ZH moet je mij contacten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Het verhaal/rugtas kan zo Groot zijn als Schiphol... Men tikt zelf elke avond dermate veel bier achterover. En dat is Niet gebeurd omdat er geen water uit de kraan komt
ons" dus. dat te verwaarlozen. minimaal procent en dan nog lokaal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dat wilde hij graag...quote:
Ja Nattenek is er weerquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wilde hij graag...
Maar blijkbaar alweer geregistreerd?
Als?quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat wilde hij graag...
Maar blijkbaar alweer geregistreerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |