Lijkt erop dat bij jou geen water meer uit de kraan komt. Je hebt mijn quote driemaal over je tekst gesmeerd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hohoho. bij geen water meer uit de kraan regio ZH moet je mij contacten.
lol nu heb ik die hele opleiding gedaan. en het is zo minimaal dat er geen water is hier vanuit
[..]
ons" dus. dat te verwaarlozen. minimaal procent en dan nog lokaal.
WIE de username Harrie heeft, weet ik ook niet.quote:
Oh en wat dat betreft mag dat anoniem gaan wel afgeschaft worden. En ik vraag me af of dat moet, volgens mij ben je al anoniem als je je aanmeld. Die jankers die omdat ze even op hun piemel/clit getrapt zijn door een ban of een note. Mogen wegblijvenquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Shii het volgende:
Steeds meer users worden eruit gewerkt en straks is het nog een spel tussen de blauwen.![]()
euh wat? ik kan niet kijken naar de logs van fok he?quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee he
Geen idee lieve schat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee he
Harrie was master. het fokstok spel bedenker. gehehehe. mooie tijden wel. hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee lieve schat.
Maar zou jij dan Harry zijn (niet te verwarren natuurlijk met Harrie)?
Edit:
P.S. als iemand op anoniem is gegaan, kan diegene toch weer terugkomen onder andere naam? Of dezelfde indien nog vrij.
Foei hoe kan je dat nu vergeten 🫢quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:16 schreef SwJ het volgende:
Ow ja, slotje vergeten.
De tr's geven aan dat dat nog steeds nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |