Lijkt erop dat bij jou geen water meer uit de kraan komt. Je hebt mijn quote driemaal over je tekst gesmeerd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
hohoho. bij geen water meer uit de kraan regio ZH moet je mij contacten.
lol nu heb ik die hele opleiding gedaan. en het is zo minimaal dat er geen water is hier vanuit
[..]
ons" dus. dat te verwaarlozen. minimaal procent en dan nog lokaal.
WIE de username Harrie heeft, weet ik ook niet.quote:
Oh en wat dat betreft mag dat anoniem gaan wel afgeschaft worden. En ik vraag me af of dat moet, volgens mij ben je al anoniem als je je aanmeld. Die jankers die omdat ze even op hun piemel/clit getrapt zijn door een ban of een note. Mogen wegblijvenquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:08 schreef Shii het volgende:
Steeds meer users worden eruit gewerkt en straks is het nog een spel tussen de blauwen.![]()
euh wat? ik kan niet kijken naar de logs van fok he?quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee he
Geen idee lieve schat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:12 schreef Helenattenek het volgende:
@:kree @:sally @:soury
Heeft een admin uberhaupt gekeken naar mijn ip adres, en of dat aan andere users / Harry's is gelinkt?
Nee he
Harrie was master. het fokstok spel bedenker. gehehehe. mooie tijden wel. hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 02:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee lieve schat.
Maar zou jij dan Harry zijn (niet te verwarren natuurlijk met Harrie)?
Edit:
P.S. als iemand op anoniem is gegaan, kan diegene toch weer terugkomen onder andere naam? Of dezelfde indien nog vrij.
Foei hoe kan je dat nu vergeten 🫢quote:Op woensdag 25 juni 2025 02:16 schreef SwJ het volgende:
Ow ja, slotje vergeten.
De tr's geven aan dat dat nog steeds nodig is.
Meen je niet🫢.quote:
Zijn wequote:Op woensdag 25 juni 2025 07:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben een hele dag weg
Braaf zijn he
Ik kan natuurlijk nooit de plaats van SwJ in nemen hequote:Op woensdag 25 juni 2025 07:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, ik wilde typen "Dotteke kan je plaats innemen."
Maar dan krijg ik een - puntje van Dot
Je komt wel een heel eind, toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk nooit de plaats van SwJ in nemen he
Ik kom wel een stuk te kort hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je komt wel een heel eind, toch?
Hey Sodequote:
Ja, je bent er vroeg bij vandaag KW. heb je ook wat aan je dagquote:
Je kan ook negerenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik dit beamen of ontkennen?
(de waarheid of een leugentje om bestwil)
Kak bloedneus, stinkt datquote:
Rechtsom of linksomquote:
Ben je jarig Moon?quote:
Extra groot stukje voor jou danquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoef ik geen boterham uit te halen![]()
Van harte gefeliciteerd mop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truus!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:28 schreef maily het volgende:
[..]
Hoef ik geen boterham uit te halen![]()
Van harte gefeliciteerd mop!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hieperdepiephoeraaaaaaa Moon is jarigquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-06-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dankje lieve Dotquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hieperdepiephoeraaaaaaa Moon is jarig![]()
![]()
Van harte gefeliciteerd lieve Moon. Hoop dat je lekker verwend wordt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?quote:
Dankje GGquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Moonlight Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Ja van het snuiten als een olifantquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kak bloedneus, stinkt dat![]()
Maar zonder dollen je hebt wel vaak een bloedneus
Waarom doe je dat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja van het snuiten als een olifant
Eerst vanmorgen naar de zorgboerderij, wandelen met de hondjes en daarna ga ik naar mijn moeder en blijf ik daar eten. Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn broer en zusquote:
O gezellig toch, zo heb je twee leuke dagenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar de zorgboerderij, wandelen met de hondjes en daarna ga ik naar mijn moeder en blijf ik daar eten. Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn broer en zus
Het helpt wel als je zo hard snuit, als het gaat bloeden is het niet meer droogquote:
Ja ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig toch, zo heb je twee leuke dagen
Geloof ik graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
Heb hier zaterdag verjaardag van Henk. Hij is volgende week pas jarig
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.Leuk bedacht!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.Da's een leuk idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heeft hij niet zelf toevallig iets anders gepland voor die dag![]()
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.oh wat leuk dat je dat geregeld hebt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zalf en vooral niet pulken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het helpt wel als je zo hard snuit, als het gaat bloeden is het niet meer droog![]()
Maar zonder dollen, kunnen ze daar niets aan doen?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:43 schreef maily het volgende:
[..]
dat is fijn!
tevens: JUI / Hoera, onze Moonlight is vandaag jarig *O*
Ja weer eens wat anders.quote:
Hij is volgende week pas jarig he, en hij weet dat we moeten voor een reclame shoot voor mijn zoon zijn bedrijg du heeft hij zeker niets geplandquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een leuk idee.
Gelukkig heeft hij niet zelf toevallig iets anders gepland voor die dag
Maar goed vandaag ben jij jarig,quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh wat leuk dat je dat geregeld hebt!!
Ik heb een nieuwe bank gekregenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed vandaag ben jij jarig,![]()
![]()
![]()
Weet je al of je iets leuks ga krijgen?
Dat probleem heb ik n iet Henk heeft geen whatsapp, die heeft wel mobiel maar gewoon zo simpele waar je alleen meer kan bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor zulke dingen maken wij dan een aparte groepsapp, waar de persoon waar het om gaat zelf niet in zit. Maar dan is het drommels uitkijken dat je in de juiste groep de appjes stuurt, anders is de verrassing alsnog weg
Hoe gaat het nu met Henk trouwens? Is hij weer wat opgeknapt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik n iet Henk heeft geen whatsapp, die heeft wel mobiel maar gewoon zo simpele waar je alleen meer kan bellen.
Die vindt het maar niets geleefd te worden door zo mobiel dat je te pas en te onpas apjes krijgt
Lief dat je vraagt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Henk trouwens? Is hij weer wat opgeknapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |