Eerst vanmorgen naar de zorgboerderij, wandelen met de hondjes en daarna ga ik naar mijn moeder en blijf ik daar eten. Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn broer en zusquote:
O gezellig toch, zo heb je twee leuke dagenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Eerst vanmorgen naar de zorgboerderij, wandelen met de hondjes en daarna ga ik naar mijn moeder en blijf ik daar eten. Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor mijn broer en zus
Het helpt wel als je zo hard snuit, als het gaat bloeden is het niet meer droogquote:
Ja ik kijk er naar uitquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig toch, zo heb je twee leuke dagen
Geloof ik graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
Heb hier zaterdag verjaardag van Henk. Hij is volgende week pas jarig
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.Leuk bedacht!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.Da's een leuk idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heeft hij niet zelf toevallig iets anders gepland voor die dag![]()
[..]
Geloof ik graag.
Hij weet het alleen niet heb als verrassing een buffetje besteld en bij mijn zoon in een van zijn panden.oh wat leuk dat je dat geregeld hebt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zalf en vooral niet pulken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het helpt wel als je zo hard snuit, als het gaat bloeden is het niet meer droog![]()
Maar zonder dollen, kunnen ze daar niets aan doen?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:43 schreef maily het volgende:
[..]
dat is fijn!
tevens: JUI / Hoera, onze Moonlight is vandaag jarig *O*
Ja weer eens wat anders.quote:
Hij is volgende week pas jarig he, en hij weet dat we moeten voor een reclame shoot voor mijn zoon zijn bedrijg du heeft hij zeker niets geplandquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een leuk idee.
Gelukkig heeft hij niet zelf toevallig iets anders gepland voor die dag
Maar goed vandaag ben jij jarig,quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
oh wat leuk dat je dat geregeld hebt!!
Ik heb een nieuwe bank gekregenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed vandaag ben jij jarig,![]()
![]()
![]()
Weet je al of je iets leuks ga krijgen?
Dat probleem heb ik n iet Henk heeft geen whatsapp, die heeft wel mobiel maar gewoon zo simpele waar je alleen meer kan bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor zulke dingen maken wij dan een aparte groepsapp, waar de persoon waar het om gaat zelf niet in zit. Maar dan is het drommels uitkijken dat je in de juiste groep de appjes stuurt, anders is de verrassing alsnog weg
Hoe gaat het nu met Henk trouwens? Is hij weer wat opgeknapt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik n iet Henk heeft geen whatsapp, die heeft wel mobiel maar gewoon zo simpele waar je alleen meer kan bellen.
Die vindt het maar niets geleefd te worden door zo mobiel dat je te pas en te onpas apjes krijgt
Lief dat je vraagt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met Henk trouwens? Is hij weer wat opgeknapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |