toch weer beetje AI enzo. nu had ik zelf wat getekend. op iPad wel trouwens. maar oke vond t nog wel creatief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]
Maar het is weer bijna weekend. Dus de week is bijna over voor jullie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik dan evenen zeggen dat ik me kut voel?
Hebben we dat weer gehad voor de dag
Hoezo voel jij je zo vaak kut dan?.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik dan evenen zeggen dat ik me kut voel?
Hebben we dat weer gehad voor de dag
Deze vrouw snapt hetquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Shii het volgende:
Tuurlijk, maar je mag hier niets meer zeggen. Het is gewoon een spel en te fanatiek is nooit goed in mijn ogen dan.
Och schat ..quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je zo vaak kut dan?.....
Misschien een idee om eens te kijken wat daar achter schuilt?
Laat maar zienquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
toch weer beetje AI enzo. nu had ik zelf wat getekend. op iPad wel trouwens. maar oke vond t nog wel creatief.
zien? lol helemaal tutorial ervoor gevolgd enzo hoe dat te doen, maar alsnog er kwam wat uit.
Het is dinsdag.. vooruit woensdagquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar het is weer bijna weekend. Dus de week is bijna over voor jullie.
Ja knap als je een spel wil spelen, voor een maand, dat zeker wel, maar zoiets kun je niet te lang volhouden. Nou ja, in mijn ogen dan. Ik zou niet weten hoe.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er bewondering voor hoor. Dat is een prestatie, niet iedereen kan dat.
Bedoel het goed he..quote:
whah je mag toch wel alles zeggen eigenlijk. ik ben er zelf t bewijs van. of t altijd gewaardeerd word is mss wel vraag 2.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Shii het volgende:
Tuurlijk, maar je mag hier niets meer zeggen. Het is gewoon een spel en te fanatiek is nooit goed in mijn ogen dan.
Er is geen hulp johquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bedoel het goed he..
Maar valt mij op dat je de laatste tijd wat negatiever bent en dat is zonde joh.
Ik was cynischquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja knap als je een spel wil spelen, voor een maand, dat zeker wel, maar zoiets kun je niet te lang volhouden. Nou ja, in mijn ogen dan. Ik zou niet weten hoe.
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja knap als je een spel wil spelen, voor een maand, dat zeker wel, maar zoiets kun je niet te lang volhouden. Nou ja, in mijn ogen dan. Ik zou niet weten hoe.
Oke... Lijkt me lastig als je je leven bewust leeft zoals je 't leeft en zelfs professionals niet vertrouwt om je leven te verbeteren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is geen hulp joh
Zie ondertitel
Kom even mijn leven leiden en dan praten we weer verderquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke... Lijkt me lastig als je je leven bewust leeft zoals je 't leeft en zelfs professionals niet vertrouwt om je leven te verbeteren.
Succes ermee dan, dan heb ik niks gezegd
Dat kan ik ook zeggen van mijn leven.... Leef dat even en praat dan verder, maar dat kan je net zo makkelijk bij iedereen doen dan. Want ieder huisje heeft z'n kruisje, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom even mijn leven leiden en dan praten we weer verder
Pff.........niet de plekquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom even mijn leven leiden en dan praten we weer verder
Ja dat gezeik sorry maar je gooit alles hier neer en als iemand vriendelijk iets vraagt bijt je van je af. Het houdt een keer op.quote:
Hier bent ik het dan wél weer mee eens...quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat gezeik sorry maar je gooit alles hier neer en als iemand vriendelijk iets vraagt bijt je van je af. Het houdt een keer op.
heums je hebt wel harde uitspraken he? mss een minder grote mond hebben is ook nooit verkeerd idee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:47 schreef Grotetijd het volgende:
"ik ben er zelf het bewijs van"
Gadverdamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |