Omdat dát onderdeel is van het spel. Een lege quote is gewoon een lege quote.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mensen posten ook 0876443 pagina's lang 1 smiley
Waarom is dat dan wel oké?
Dit topic zit al uren op slot. Alleen mogen we door het slotje postenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
Is er geen nachtsluiting meer? Die topicpointer is ook veranderd en verwijst niet meer naar de nachtsluiting?
Beterquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee weet ik, maargoed moest er ff om lachen wel die reactie van je. dus oke dat maakt mijn dag weer goed ;0
Zekerquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Omdat dát onderdeel is van het spel. Een lege quote is gewoon een lege quote.
Mensen vinden de FFFFF of ASJDHYY die mensen posten ook net zo irritant hoor.
Ja het valt nogal op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.![]()
Maar dat is het spel.
That's what I saidquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic zit al uren op slot. Alleen mogen we door het slotje posten
Iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Binnen de minuut dagelijks smileys posten omdat je iemand niet mag, dat is ook knap.![]()
Maar dat is het spel.
Iedereen snapt het welke naam/kloon hij ook gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde met mijn "rode rakker" nog geen namen noemen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:35 schreef mario390 het volgende:
wat will je nu tr zetten? julie moeten altijd strijden man man
als 20ste kom je sowiezo niet op 1quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:37 schreef Shii het volgende:
Ja strijden, hard werken, vechten voor de eerste plaats.
Nee maar nu is't wel fijn dat anderen ook eens de kans krijgen op een 1e plek.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:38 schreef HappyCharly het volgende:
Echte strijd us t nu ook niet meer he
T is nu wel ingewikkeld met nieuwe regels en plotselinge sluitingenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar nu is't wel fijn dat anderen ook eens de kans krijgen op een 1e plek.....
Whut?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Nog 1 laatste foto van de rookworstman in een bepaalde kunststroming
who cares enzo denk ik. maar oke geef er dan ook niet om.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee maar nu is't wel fijn dat anderen ook eens de kans krijgen op een 1e plek.....
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]
Ik heb er bewondering voor hoor. Dat is een prestatie, niet iedereen kan dat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:37 schreef Shii het volgende:
Ja strijden, hard werken, vechten voor de eerste plaats.
Een glas-in-loodraam in de beurs van Berlagequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]
toch weer beetje AI enzo. nu had ik zelf wat getekend. op iPad wel trouwens. maar oke vond t nog wel creatief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Abstract kubisme
[ link | afbeelding ]
Maar het is weer bijna weekend. Dus de week is bijna over voor jullie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik dan evenen zeggen dat ik me kut voel?
Hebben we dat weer gehad voor de dag
Hoezo voel jij je zo vaak kut dan?.....quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:43 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik dan evenen zeggen dat ik me kut voel?
Hebben we dat weer gehad voor de dag
Deze vrouw snapt hetquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:44 schreef Shii het volgende:
Tuurlijk, maar je mag hier niets meer zeggen. Het is gewoon een spel en te fanatiek is nooit goed in mijn ogen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |