abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2025 @ 01:05:59 #126
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_218037479
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ahh die is cool O+ Teckel van je moeder?
Nee van een iPad
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
pi_218037480
Tof die schaduw er ook bij ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218037481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ahh die is cool O+ Teckel van je moeder?
jaaaaa rip inmiddels trouwens.

maar oke ik ben echt geen tekenaar enzo. maar had geen werk enzo toen en ok beetje geprobeerd tekenen. met behulp van wat tutlorials YouTube trouwens.
Do what you love, love what you do!
pi_218037482
moet ff die andere zoeken eigenlijk nog.
pi_218037484
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:

[..]
jaaaaa rip inmiddels trouwens.

maar oke ik ben echt geen tekenaar enzo. maar had geen werk enzo toen en ok beetje geprobeerd tekenen. met behulp van wat tutlorials YouTube trouwens.
Netjes gedaan _O_
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 25 juni 2025 @ 01:09:56 #131
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_218037489
o o
pi_218037490
:+
pi_218037492
oja deze. naja in mijn geheugen zag t er beter uit, maargoed was ook maar ff probeersel enzo

pi_218037494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:13 schreef kree het volgende:
oja deze. naja in mijn geheugen zag t er beter uit, maargoed was ook maar ff probeersel enzo

[ link | afbeelding ]
Ook nice, je hebt meerdere talenten :D
pi_218037495
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
Ben 't niet met je eens Soury. Ja dit is "ONZ" maar je moet hier gewoon alles kunnen bespreken wat je wil. Hoe heftig ook.
Waarom zou ze niet gewoon mogen zeggen dat ze zich kut voelt, zonder direct uitleg te hoeven geven of om "suggesties" te vragen?
pi_218037497
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juni 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Dat is ook zo, alles word verkeerd opgevat, valt mij nu op.
Agosss, dramaqueen ben je wel een beetje he.
pi_218037500
quote:
3s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:15 schreef devzero het volgende:

[..]
Waarom zou ze niet gewoon mogen zeggen dat ze zich kut voelt, zonder direct uitleg te hoeven geven of om "suggesties" te vragen?
Omdat altijd alles kut, negatief en gedoe is. Ik neem aan dat je dat zegt omdat je respons wilt hebben. Als je dan iets vraagt of medelijden toont of advies geeft word je uitgelachen of je "snapt er niks van" ja dat houdt een keer op. Advies bureau Fok! ONZ is niet capabel
pi_218037501
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ook nice, je hebt meerdere talenten :D
ik vind dat tekenen ook echt leuk enzo. denk niet dat ik er nou onwijs aanleg voor heb. maar het was wel rustgevend ofzo toen.

en ook leuk om te doen, meeste talent van mij is toch nog steeds muziek en met bandjes, maar oke die had ik toen ook ff niet. en is best leuk op iPad zo met die pen om ff te proberen.
pi_218037502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:20 schreef kree het volgende:

[..]
ik vind dat tekenen ook echt leuk enzo. denk niet dat ik er nou onwijs aanleg voor heb. maar het was wel rustgevend ofzo toen.

en ook leuk om te doen, meeste talent van mij is toch nog steeds muziek en met bandjes, maar oke die had ik toen ook ff niet. en is best leuk op iPad zo met die pen om ff te proberen.
Je tekening en schilderij is best goed voor een "beginner"
pi_218037504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Je tekening en schilderij is best goed voor een "beginner"
thanks, waardeer dat dat je dat zegt. tis idd gewoon beginner dingetje enzo. mss ga ik nog wel eens ff proberen. maar heb er zo weinig tijd voor nu met werk enzo ook. toen had ik echt dagen enzo niks te doen. naja wie weet dank voor je complimentje iig :) wordt gewaardeerd.
pi_218037505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Omdat altijd alles kut, negatief en gedoe is. Ik neem aan dat je dat zegt omdat je respons wilt hebben. Als je dan iets vraagt of medelijden toont of advies geeft word je uitgelachen of je "snapt er niks van" ja dat houdt een keer op. Advies bureau Fok! ONZ is niet capabel
Tja, het is misschien ook omdat er nogal eens cynisch over gedaan wordt dat je zelf ook wat cynisch wordt.
  woensdag 25 juni 2025 @ 01:30:31 #142
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218037506
Met een mobiele airco kan ik ook gewoon die slang uit het raam hangen toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218037507
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:24 schreef Shii het volgende:

[..]
Tja, het is misschien ook omdat er nogal eens cynisch over gedaan wordt dat je zelf ook wat cynisch wordt.
Ja dat is niet zo raar natuurlijk. Ik lees dat gezeik (sorry) al zo lang. Ik lees hier regelmatig mee en er zijn meer users die worstelen met gezondheid al dan niet geestelijk, en daar is best plek voor hier. En dat is vaak hartverwarmend. Maar als users elke keer tegen een muur aanlopen is het niet zo gek dat niemand er trek in heeft.
  woensdag 25 juni 2025 @ 01:32:03 #144
268260 Dr.Mikey
pi_218037508
Zonder pexiglas of andere raam afsluitingen etc? Gewoon raam op een kier en die kabel eruit hangen?
R.I.P DTS.
pi_218037509
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met een mobiele airco kan ik ook gewoon die slang uit het raam hangen toch?
Een open raam heeft toch geen nut meer dan?
  woensdag 25 juni 2025 @ 01:33:39 #146
268260 Dr.Mikey
pi_218037510
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Een open raam heeft toch geen nut meer dan?
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.
R.I.P DTS.
pi_218037512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.
Wat is iets?
pi_218037515
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 01:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat is niet zo raar natuurlijk. Ik lees dat gezeik (sorry) al zo lang. Ik lees hier regelmatig mee en er zijn meer users die worstelen met gezondheid al dan niet geestelijk, en daar is best plek voor hier. En dat is vaak hartverwarmend. Maar als users elke keer tegen een muur aanlopen is het niet zo gek dat niemand er trek in heeft.
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverwarmende ruimte.

En begrijp me niet verkeerd, het is fijn als users die hartverwarmende ruimte hier wel vinden, maar ga me niet wijsmaken dat de een het meer verdient dan de ander, omdat de een misschien wat feller post dan de ander.

En kree verdient iedere keer weer een nieuwe kans, en dat is ook helemaal prima, maar sommige users worden gelijk afgebrand, omdat ze anders posten dan gewenst.
pi_218037516
quote:

[..]
ja ik heb dat dus en precies t zelfde? tip. tis niet de beste oplossing.

dus mss beter meer pro airco enzo installeren. maar heb het wel hier. er zijn wel setjes die je met klittenband kunt doen aan je raam en met ritssluiting t werkt. een beetje dus helemaal optimaal is t niet, maar beter als niks.

ik huur van woningbouw dus mag ook niet zo laten installeren, wss had ik wel gedaan zeker met gas prijs en warmte kunnen ze ook geven.

mss nog even overleg met woningbouw of mag ofzo. maar iig hierbij antwoord op je vraag over mobiele airco.
pi_218037519
quote:

[..]
Inderdaad.
Zó uit een open raam heeft niet zo heel veel nut.

Een plank met gat ter grootte van de slang om in de raamopening te zetten is nodig.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')