Nee van een iPadquote:
jaaaaa rip inmiddels trouwens.quote:
Netjes gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaaa rip inmiddels trouwens.
maar oke ik ben echt geen tekenaar enzo. maar had geen werk enzo toen en ok beetje geprobeerd tekenen. met behulp van wat tutlorials YouTube trouwens.
Ook nice, je hebt meerdere talentenquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:13 schreef kree het volgende:
oja deze. naja in mijn geheugen zag t er beter uit, maargoed was ook maar ff probeersel enzo
[ link | afbeelding ]
Waarom zou ze niet gewoon mogen zeggen dat ze zich kut voelt, zonder direct uitleg te hoeven geven of om "suggesties" te vragen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:52 schreef Grotetijd het volgende:
Ben 't niet met je eens Soury. Ja dit is "ONZ" maar je moet hier gewoon alles kunnen bespreken wat je wil. Hoe heftig ook.
Agosss, dramaqueen ben je wel een beetje he.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alles word verkeerd opgevat, valt mij nu op.
Omdat altijd alles kut, negatief en gedoe is. Ik neem aan dat je dat zegt omdat je respons wilt hebben. Als je dan iets vraagt of medelijden toont of advies geeft word je uitgelachen of je "snapt er niks van" ja dat houdt een keer op. Advies bureau Fok! ONZ is niet capabelquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ze niet gewoon mogen zeggen dat ze zich kut voelt, zonder direct uitleg te hoeven geven of om "suggesties" te vragen?
ik vind dat tekenen ook echt leuk enzo. denk niet dat ik er nou onwijs aanleg voor heb. maar het was wel rustgevend ofzo toen.quote:
Je tekening en schilderij is best goed voor een "beginner"quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat tekenen ook echt leuk enzo. denk niet dat ik er nou onwijs aanleg voor heb. maar het was wel rustgevend ofzo toen.
en ook leuk om te doen, meeste talent van mij is toch nog steeds muziek en met bandjes, maar oke die had ik toen ook ff niet. en is best leuk op iPad zo met die pen om ff te proberen.
thanks, waardeer dat dat je dat zegt. tis idd gewoon beginner dingetje enzo. mss ga ik nog wel eens ff proberen. maar heb er zo weinig tijd voor nu met werk enzo ook. toen had ik echt dagen enzo niks te doen. naja wie weet dank voor je complimentje iigquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je tekening en schilderij is best goed voor een "beginner"
Tja, het is misschien ook omdat er nogal eens cynisch over gedaan wordt dat je zelf ook wat cynisch wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat altijd alles kut, negatief en gedoe is. Ik neem aan dat je dat zegt omdat je respons wilt hebben. Als je dan iets vraagt of medelijden toont of advies geeft word je uitgelachen of je "snapt er niks van" ja dat houdt een keer op. Advies bureau Fok! ONZ is niet capabel
Ja dat is niet zo raar natuurlijk. Ik lees dat gezeik (sorry) al zo lang. Ik lees hier regelmatig mee en er zijn meer users die worstelen met gezondheid al dan niet geestelijk, en daar is best plek voor hier. En dat is vaak hartverwarmend. Maar als users elke keer tegen een muur aanlopen is het niet zo gek dat niemand er trek in heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja, het is misschien ook omdat er nogal eens cynisch over gedaan wordt dat je zelf ook wat cynisch wordt.
Een open raam heeft toch geen nut meer dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met een mobiele airco kan ik ook gewoon die slang uit het raam hangen toch?
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Een open raam heeft toch geen nut meer dan?
Wat is iets?quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.
Volgens mij was het al heel lang geleden die muur dus wat dat betreft, maar soms is hier niet voor iedereen een hartverwarmende ruimte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo raar natuurlijk. Ik lees dat gezeik (sorry) al zo lang. Ik lees hier regelmatig mee en er zijn meer users die worstelen met gezondheid al dan niet geestelijk, en daar is best plek voor hier. En dat is vaak hartverwarmend. Maar als users elke keer tegen een muur aanlopen is het niet zo gek dat niemand er trek in heeft.
ja ik heb dat dus en precies t zelfde? tip. tis niet de beste oplossing.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil een mobiele airco maar gewoon die slang uit het raam en klaar voor de komende dagen maar lees online dat je dan iets voor je raam moet maken.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |