SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig heb ik dat bij jouw totaal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Echt grappig als je weet hoe iemand klinkt, dat je dan ook die posts in je hoofd probeert voor te stellen zoals diegene ze zegt(en soms komt er dan ook een irritant toontje bij kijken
)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom voel je je aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat bij jouw totaal niet.
Maar kan mij ook voorstellen dat mensen dat bij mij hebben ja
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die smilie was een typo overigens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom bellen we dus ipv appjes sturen, voor nu vond ik dat ff genoeg?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jeetje man "omdat ze zit met dingen"
Die je het beste face to face met iemand kan bespreken. Onder het genot van, juist. Koffie.
Je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk zeggen dat je 't niet wil. Of kan natuurlijk ook dat zij 't toch afhoudt.
en ja snap ie maar a;s het persoonlijk afspreken gaat worden dan worden de verwachtingen van ons. beide wel anders he?
nu is t nog soort vrijblijvend.Do what you love, love what you do!![]()
En JouW was dat niet?Sorry
Well, life can be a riot
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
daarom bellen we dus ipv appjes sturen, voor nu vond ik dat ff genoeg?
en ja snap ie maar a;s het persoonlijk afspreken gaat worden dan worden de verwachtingen van ons. beide wel anders he?
nu is t nog soort vrijblijvend.Well, life can be a riot
Mobiel he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wel veiligquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....![]()
![]()
ik wil al dagen naar het strand maar iedere keer regent het terwijl het de rest van de dag subtropisch is
heel vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zet een zandbak in je slaapkamerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik wil al dagen naar het strand maar iedere keer regent het terwijl het de rest van de dag subtropisch is
heel vervelend![]()
![]()
En dat is alleen deze periode.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel veilig ja. Maar zo kom je geen stap verder........quote:Well, life can be a riot
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....
punt is de hele situatie is nog aan t ontwikkelen met haar en wat er is met ggz en andere hulpverleners. ik belde vanavond dus he bijna uur. en hoor ik weer nieuwe dingen.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek armpje om ze heen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ga me bijna (maar nog niet helemaal) afvragen of dat wel de bedoeling is .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel veilig ja. Maar zo kom je geen stap verder........![]()
Of doe het zoals Brian Wilsonquote:
Zet een zandbak in je woonkamer voor je piano!Well, life can be a riot
moet @sp3c ook nog een piano kopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of doe het zoals Brian Wilson
[ afbeelding ]
Zet een zandbak in je woonkamer voor je piano!![]()
![]()
Dan is het toch prima en laat je het er gewoon bij. Top dat je haar telefonisch steunt en als je gevoel zegt niet afspreken nog, dan niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.
punt is de hele situatie is nog aan t ontwikkelen met haar en wat er is met ggz en andere hulpverleners. ik belde vanavond dus he bijna uur. en hoor ik weer nieuwe dingen.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek schouder om ze heen.![]()
![]()
eerst koffiedrinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol trio piano ben ik wel voor, gelijk goeie naam ook![]()
![]()
doen muzikanten niet aan, eerst spelen. halverwege pas bakje koffie ;pquote:Do what you love, love what you do!![]()
Trio toetsenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol trio piano ben ik wel voor, gelijk goeie naam ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Punt is dat jij je op deze manier JUIST in een hokje laat stoppen waardoor ze je echt alleen maar gaat zien als een vriend, en niet denkt "oh dat is Kree, daar zit potentie" omdat jij nu al 3-4 maanden (van wat wij weten) alleen maar appt/belt. Terwijl elk ander weldenkend mens waarschijnlijk na 1-2-3 weken al zoiets had gehad van "hey, zullen we toch maar even een datumpje prikken voor de koffie?" en dan had je 1 uur later een datum en kon je koffie gaan drinken"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek schouder om ze heen.
Nu loop je achter de fucking fouten aan omdat je haar wel "ff gewoon wat meer mag"
Ik vind 't een kut woord, maar je bent wel echt een simpJe loopt alleen maar achter d'r aan "een vriend" voor haar te zijn. Terwijl jij van binnen gewoon iets wil doen met d'r en dat bedoel ik niet eens seksueel, want je wil haar in het echt ook weer zien en wat met d'r drinken. Maar je verzint voor jezelf excuses na excuses.
Op een gegeven moment is dat ook gewoon klaar, he?! Dan is 't niet meer "ja is goed gaan we doen Kree" maar dan zijn jullie door 't vele bellen misschien wel uitgepraat, omdat bellen veel minder interactief is dan face to face, dus dan bloed het dood.
GA. ER. GEWOON. ACHTER AAN. KREE.Well, life can be a riot
hoezo sp3c nu weerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat rijmt toch minder.quote:
ff zonder gekheid ik denk 3 toetsenisten kunnen nog aardig wat voor elkaar krijgen met keys enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quattre six mainsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat rijmt toch minder.
ff zonder gekheid ik denk 3 toetsenisten kunnen nog aardig wat voor elkaar krijgen met keys enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
maar wat haal jij hieruit?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek armpje om ze heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss heb je gelijk he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Punt is dat jij je op deze manier JUIST in een hokje laat stoppen waardoor ze je echt alleen maar gaat zien als een vriend, en niet denkt "oh dat is Kree, daar zit potentie" omdat jij nu al 3-4 maanden (van wat wij weten) alleen maar appt/belt. Terwijl elk ander weldenkend mens waarschijnlijk na 1-2-3 weken al zoiets had gehad van "hey, zullen we toch maar even een datumpje prikken voor de koffie?" en dan had je 1 uur later een datum en kon je koffie gaan drinken"
Nu loop je achter de fucking fouten aan omdat je haar wel "ff gewoon wat meer mag"
Ik vind 't een kut woord, maar je bent wel echt een simpJe loopt alleen maar achter d'r aan "een vriend" voor haar te zijn. Terwijl jij van binnen gewoon iets wil doen met d'r en dat bedoel ik niet eens seksueel, want je wil haar in het echt ook weer zien en wat met d'r drinken. Maar je verzint voor jezelf excuses na excuses.
Op een gegeven moment is dat ook gewoon klaar, he?! Dan is 't niet meer "ja is goed gaan we doen Kree" maar dan zijn jullie door 't vele bellen misschien wel uitgepraat, omdat bellen veel minder interactief is dan face to face, dus dan bloed het dood.
GA. ER. GEWOON. ACHTER AAN. KREE.
maar ook niet iedereen hier is het daar mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
als je een ijsvloer neerlegt ga ik helemaal los, helemaal wildquote:
piano doet me nietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een ijsvloer neerlegt ga ik helemaal los, helemaal wild
piano doet me niets![]()
misschien wel een lekker idee voor als het weer zo ontzettend warm wordt![]()
![]()
Jij zoekt echt ook gewoon dingen om een discussie aan te wakkeren hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
mss heb je gelijk he?
maar ook niet iedereen hier is het daar mee eens.
Man... Je lijkt m'n ex welDie zocht naar dingetjes die ze niet fijn aan mij vond, vergrootte dat uit en op basis daarvan waren er toch "opeens" dingen niet goed aan mij
Jij doet nu gewoon precies hetzelfde.
Je zegt letterlijk "misschien heb je gelijk...... MAAARRRRR....."
Met andere woorden "Je mening is prima, maar..... Andere mensen mogen nu ook discussieren zodat ik daar weer niks mee kan doen"Well, life can be a riot
ik wil gewoon echt niet nog een keer dat ik onwijs verliefd ben enzo. en dat ik daarna gewoon gedumpt word ofzo alsof alles niks was terwijl ik er anders over dacht.
het deed me zo onwijs pijn. ingoed daarna meer drama. wil dat nooit meer, dan blijf ik nog liever alleen zeg maar.
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
kan je die niet koppelen aan kree?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij zoekt echt ook gewoon dingen om een discussie aan te wakkeren he
Man... Je lijkt m'n ex welDie zocht naar dingetjes die ze niet fijn aan mij vond, vergrootte dat uit en op basis daarvan waren er toch "opeens" dingen niet goed aan mij
Met andere woorden "Je mening is prima, maar..... Andere mensen mogen nu ook discussieren zodat ik daar weer niks mee kan doen"![]()
![]()
Ik kan het me heel goed voorstellen kree, maar niemand kan je daarin adviseren. Je moet voor jezelf wikken en wegen wat je belangrijk vindt.![]()
daar zijn helaas geen garanties voor .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
ik wil gewoon echt niet nog een keer dat ik onwijs verliefd ben enzo. en dat ik daarna gewoon gedumpt word ofzo alsof alles niks was terwijl ik er anders over dacht.
het deed me zo onwijs pijn. ingoed daarna meer drama. wil dat nooit meer, dan blijf ik nog liever alleen zeg maar.
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.![]()
owh er werd gevraagd he? je mag wmb ook best met een ander onderwerp beginnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij zoekt echt ook gewoon dingen om een discussie aan te wakkeren he
Met andere woorden "Je mening is prima, maar..... Andere mensen mogen nu ook discussieren zodat ik daar weer niks mee kan doen"
ik antwoord op vraag dus in deze.Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Die is veel te gecompliceerd voor Kree met al d'r onzekerheden.
Dat gecombineerd met Kree z'n gekkigheden? Dat houdt precies 37 milliseconden stand.Well, life can be a riot
?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
gehehehequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die is veel te gecompliceerd voor Kree met al d'r onzekerheden.
Dat gecombineerd met Kree z'n gekkigheden? Dat houdt precies 37 milliseconden stand.Do what you love, love what you do!![]()
ik kom online hier trouwens wss erger over als ik eigenlijk ben hoor in t echt. hahaha dat jullie t ff weten.Do what you love, love what you do!![]()
Het lullige is... Je weet niet van te voren hoe iets gaat lopen man.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.
Had bij m'n ex ook na 3 maanden zoiets van, holy shit.. Dit voelt echt wel alsof het lang stand kan houden.
Een maand later begon haar "monkey branching" en begon ik mij af te vragen "halen we de zomer?" 1 maand daarna was 't uit en 2 dagen later had zij een ander.
Daarna regelmatig gedate, maar nooit echt gedacht "ja, dit is het" of dat zij dachten "je bent het toch niet"
Je weet helaas nooit van te voren wat de uitkomst zal zijn. Wist je dat maar, zou een hoop schelen.
Zie't als muziek. Speelde in een bandje, 1.5 jaar Lang mee gerepeteerd en opgetreden, super leuk. En dan OPEENS is er frictie, stopt die ermee, wil de ander pauze. En dat is dan "ff kut" maar een paar weken later heb je opeens een ander bandje en een hele andere rol.Well, life can be a riot
Denk dat iedereen wel anders overkomt online. Je geeft er soms toch ook je eigen invulling aan, omdat tekst zo plat is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef kree het volgende:
ik kom online hier trouwens wss erger over als ik eigenlijk ben hoor in t echt. hahaha dat jullie t ff weten.Well, life can be a riot
Dit klopt welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook heel normaal irl, dat jullie het even weten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook heel normaal irl, dat jullie het even weten.![]()
![]()
Ja ik ookI'm surrounded by morons!
idd je weet t nooit zo van te voren en probeer beetje voorzichtig enzo weer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het lullige is... Je weet niet van te voren hoe iets gaat lopen man.
Had bij m'n ex ook na 3 maanden zoiets van, holy shit.. Dit voelt echt wel alsof het lang stand kan houden.
Een maand later begon haar "monkey branching" en begon ik mij af te vragen "halen we de zomer?" 1 maand daarna was 't uit en 2 dagen later had zij een ander.
Daarna regelmatig gedate, maar nooit echt gedacht "ja, dit is het" of dat zij dachten "je bent het toch niet"
Je weet helaas nooit van te voren wat de uitkomst zal zijn. Wist je dat maar, zou een hoop schelen.
Zie't als muziek. Speelde in een bandje, 1.5 jaar Lang mee gerepeteerd en opgetreden, super leuk. En dan OPEENS is er frictie, stopt die ermee, wil de ander pauze. En dat is dan "ff kut" maar een paar weken later heb je opeens een ander bandje en een hele andere rol.
maar is dit niet gelijk de makkelijkste he?
maakt neit uit want vind haar lief.
maar ben er aardig voorzichtig mee.Do what you love, love what you do!![]()
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjeWell, life can be a riot
Hele kruiwagenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjeI'm surrounded by morons!
Ieder heeft z'n eigen sores. De een is er heel open over en deelt veel en de ander kiest ervoor er niets over te delen.![]()
Dit. Het is geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
Ieder heeft z'n eigen sores. De een is er heel open over en deelt veel en de ander kiest ervoor er niets over te delen.I'm surrounded by morons!
jawel en weet ook niet van een ieder hier, maargoed al met al wss de meeste hier hebben toch het 1 en ander meegemaakt. en is niet erg. maar ook wel beetje van om rekening mee te houden soms denk ik iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.
nu voel ik me zelf neit zo heel snel aangevallen. en mag van alles gezegd worden, zolang maar eerlijk zijn enzo he.
Ja, dát is wel een wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik voor niets voor de punten gegaan.I'm surrounded by morons!
Gedoucht en al en we zijn nog open.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel heb je er op?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik voor niets voor de punten gegaan.![]()
Doe zo maar dicht ben moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geniet ervan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ludduvuduh doet zeer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.
We hebben het allemaal wel eens meegemaakt.
De een wat vaker dan de ander.
Maar ik geloof niet dat het mij heeft weerhouden van een nieuwe liefde op mijn pad vinden. En ook commitment weer aan gaan.
Ik kan echter niet voor iedereen hier spreken, dus dat doe ik dan ook niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier doe ik er dan weer niets mee behalve af en toe sociaal meebolken voor de vorm.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier doe ik er dan weer niets mee behalve af en toe sociaal meebolken voor de vorm.I'm surrounded by morons!
Kom dan? Heb drie soortenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
#1.39
"but I'm bringing a bottle of rum"![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In ander nieuws; vandaag twee nieuwe recliners opgehaald.
Dik vet relaxen nu.I'm surrounded by morons!
Ik heb hier ook wel een fles staan, maar drink het alleen in cocktailsquote:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat moet iets speciaals blijven
niet voor op vakantie
Precies dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ludduvuduh doet zeer.
Maar ik geloof niet dat het mij heeft weerhouden van een nieuwe liefde op mijn pad vinden. En ook commitment weer aan gaan.
Ik kan echter niet voor iedereen hier spreken, dus dat doe ik dan ook niet.
Uiteindelijk ga je (ondanks dat je in het begin totaal denkt van niet) inzien dat niet iedereen is zoals je ex, en ga je het allemaal relativeren.
Bij mij duurde 't 3-4 maanden tot ik weer wat ging daten, en nu een jaar verder durf ik mij oprecht pas weer open te stellen voor echte commitment, dus laat maar komen. Je leert er toch van, en uiteindelijk word je sterker. Mij heeft 't meer zelfvertrouwen gegeven en meer kennis van wie ik ben en wat ik ben en wat ik zoek dus neem dat graag mee.Well, life can be a riot
In een bar dok je hier ook meer dan 12 euro voor een glaasjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat moet iets speciaals blijven
niet voor op vakantieSame shit, different day
SC hopper present![]()
jawel is t ook en voor ieder wss andersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ludduvuduh doet zeer.
Ik kan echter niet voor iedereen hier spreken, dus dat doe ik dan ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel een fles staan, maar drink het alleen in cocktails![]()
![]()
In other news. Bijna klaar met de discografie van David BowieNog 3 albums!
Well, life can be a riot
Oh wacht. 4.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel een fles staan, maar drink het alleen in cocktails
Bacardi is voor mixen inderdaad.I'm surrounded by morons!
dat is echt zondegeld .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In een bar dok je hier ook meer dan 12 euro voor een glaasje
des te meer geniet je er straks weer van!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heldenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
In other news. Bijna klaar met de discografie van David BowieNog 3 albums!
Vind mijzelf niet helemaal normaalquote:![]()
![]()
Gewoon voor een dagquote:
Well, life can be a riot
quote:ik vind ze nu eenmaal lekker en feestelijk
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind ze nu eenmaal lekker en feestelijk
om van te genieten. op je gemakkie.
het liefst geserveerd door een brandweerman![]()
![]()
In het Duitsquote:I'm surrounded by morons!
Wanneer maak je voor mij een lekkere?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind ze nu eenmaal lekker en feestelijk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat.
Uiteindelijk ga je (ondanks dat je in het begin totaal denkt van niet) inzien dat niet iedereen is zoals je ex, en ga je het allemaal relativeren.
Bij mij duurde 't 3-4 maanden tot ik weer wat ging daten, en nu een jaar verder durf ik mij oprecht pas weer open te stellen voor echte commitment, dus laat maar komen. Je leert er toch van, en uiteindelijk word je sterker. Mij heeft 't meer zelfvertrouwen gegeven en meer kennis van wie ik ben en wat ik ben en wat ik zoek dus neem dat graag mee.
@kree : risico's neem je, risico loop je altijd. Hoe dan ook.
Het hele leven is een risico. Anders kom je ook nergens, gebeurt er niks.
Zelfs jouw werk is risico. Maar wel je geld wat je verdient.
nouja laat ff traantje weg nog in zelfmedelijden. maar min of meer hebben jullie wel gelijkDo what you love, love what you do!![]()
boven een overlijdensadvertentiequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
@:kree : risico's neem je, risico loop je altijd. Hoe dan ook.
Het hele leven is een risico. Anders kom je ook nergens, gebeurt er niks.
Zelfs jouw werk is risico. Maar wel je geld wat je verdient.
"zeg vaak ja,
want met nee kom je nergens"
![]()
![]()
Ja, een schwanzschwanz geserveerd door een man met lange schwanzquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn ze ook
om van te genieten. op je gemakkie.
het liefst geserveerd door een brandweerman
Jij snapt het!
Wanneer je niet met de auto bent?quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja - wat is het nou.quote:
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Komt allemaal wel goed. Je hebt al zoveel bereikt met vallen en opstaan. En wie weet komt de ware binnenkort op je pad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef kree het volgende:
nouja laat ff traantje weg nog in zelfmedelijden. maar min of meer hebben jullie wel gelijk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
boven een overlijdensadvertentie
"zeg vaak ja,
check kanaal yestheory op YouTubequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
boven een overlijdensadvertentie
"zeg vaak ja,
Kree je hebt geen vrouw nodig om blij te zijn. Ze vallen allemaal alleen maar tegen, waarom de moeite doen?![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - wat is het nou.
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja zeggen is vaak erg leuk!
Bij sommige dingen heb ik toch nog wel een grens (maar hopelijk vervaagt die met de tijd weer)
Laatst gevraagd voor een stadsfestival hier in de buurt, maar voel me daar nog niet echt comfortabel bij. Heb 0.0 conditie en merk dat ik qua zelfvertrouwen ook niet he-le-maal op m'n plek ben nog om lekker weer tussen de feestgangers te staanKomt wel weer. Maar niet volgende week op een festival.
Well, life can be a riot
[..]
Ja - wat is het nou.
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
[..]
Ja - wat is het nou.
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes theory is fantastischquote:
Well, life can be a riot
Ja kree, ga voor een man zoals masberumquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
Kree je hebt geen vrouw nodig om blij te zijn. Ze vallen allemaal alleen maar tegen, waarom de moeite doen?
bbb(eee)quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Beter dan een man zoals jij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja kree, ga voor een man zoals masberum![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja kree, ga voor een man zoals masberum![]()
![]()
Volgende meet een cocktailworkshopquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is dan een goede reden een keer niet te doen
niet allen toch denk, maargoed had ff slechte ervaring, nog vraag ik me wel eens af hoe het met die meid gaat nu enzo. Maar helaas geen contact meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
Kree je hebt geen vrouw nodig om blij te zijn. Ze vallen allemaal alleen maar tegen, waarom de moeite doen?
zo verliefd echt.Do what you love, love what you do!![]()
Correct, ik ben niet van de mannenliefde.quote:I'm surrounded by morons!
Wanneer is de meet?quote:I'm surrounded by morons!
Wel een kazerne met zo'n paal danquote:
Ja wacht maar tot ze er met je kinderen vandoor gaat. Zien hoe verliefd je dan nog bentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
niet allen toch denk, maargoed had ff slechte ervaring, nog vraag ik me wel eens af hoe het met die meid gaat nu enzo. Maar helaas geen contact meer.
zo verliefd echt.![]()
Haha lolquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Correct, ik ben niet van de mannenliefde.![]()
Kan je nu al niet meer typen...?quote:![]()
Je vingers staan er net naast![]()
@Koen66 is stiekem Zeeuws-Vlamingquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je nu al niet meer typen...?![]()
Je vingers staan er net naast![]()
![]()
![]()
gelukkig heb ik dat nooit gehad met kinderen in het spel ook nog.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja wacht maar tot ze er met je kinderen vandoor gaat. Zien hoe verliefd je dan nog bent
maargoed kan me voorstellen jaDo what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Maar wat betekent die :U-emoji dan... Hm.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
de U zit naast de Yquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar wat betekent die :U-emoji dan... Hm.![]()
![]()
:Uquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar wat betekent die :U-emoji dan... Hm.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je geeft ze mooie kinderen en daarna is het klaar. Niet erin trappen broquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat nooit gehad met kinderen in het spel ook nog.
maargoed kan me voorstellen ja![]()
Je geeft ze? Het zijn ook jouw kinderen. Dus doe je best om papa te zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je geeft ze mooie kinderen en daarna is het klaar. Niet erin trappen bro![]()
![]()
jaaaa. het spijt me voor jou want wel meegemaakt dan denk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je geeft ze mooie kinderen en daarna is het klaar. Niet erin trappen bro
Ik niet ben nog gewoon vrijgezel. en goed hoe kut t klinkt. soms ben ik er wel blij om.Do what you love, love what you do!![]()
Niets gepland voor zover ik weet.quote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja ik geef ze. Zonder mij zouden ze niet bestaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Je geeft ze? Het zijn ook jouw kinderen. Dus doe je best om papa te zijn.![]()
ben je er ook als papa voor hun dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik geef ze. Zonder mij zouden ze niet bestaan.
of lukt niet zo met ex?Do what you love, love what you do!![]()
Je kan alles doen wat je wil toch? Het is vooral dat je geen seks hebt dan. Maar voor de rest kan je alles doen wat je wil. En seks is overrated, de rechter en linkerhand met wat spuug maakt het gevoel 80% gelijk. Misschien beter juist want je kan dan zelf bepalen in plaats van dat je extra moeite moet doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa. het spijt me voor jou want wel meegemaakt dan denk.
Ik niet ben nog gewoon vrijgezel. en goed hoe kut t klinkt. soms ben ik er wel blij om.![]()
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.🐙![]()
Nee het lukt niet zo met mijn ex maar goed dat is een kwestie van tijd. Ik ben er wel mee bezig om mijn kinderen terug te krijgen. Ze is ook illegaal hier dus ik ga haar flink pakken daarmee hoop ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
ben je er ook als papa voor hun dan?
of lukt niet zo met ex?![]()
neuh tis niet seks, dat is niet wat ik mis? hoewel mss leuk soms.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan alles doen wat je wil toch? Het is vooral dat je geen seks hebt dan. Maar voor de rest kan je alles doen wat je wil. En seks is overrated, de rechter en linkerhand met wat spuug maakt het gevoel 80% gelijk. Misschien beter juist want je kan dan zelf bepalen in plaats van dat je extra moeite moet doen
liefde enzo dat mis ik en dingen samen kunnen doen ipv altijd het alleen maar beslissen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.![]()
Schmetterling.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oke nou ja als je een vriendin hebt denk ik dat je het tegenovergestelde gaat denken. Het is alleen maar drama met vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
neuh tis niet seks, dat is niet wat ik mis? hoewel mss leuk soms.
liefde enzo dat mis ik en dingen samen kunnen doen ipv altijd het alleen maar beslissen.![]()
Ik kom op het juiste moment weer even buurten, wantDit is een nuttig feit en ik kan straks rustig gaan slapen, maarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.dit is een zure man, want hoe je met je exen omgaat, zegt toch wel een beetje wat over jezelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het lukt niet zo met mijn ex maar goed dat is een kwestie van tijd. Ik ben er wel mee bezig om mijn kinderen terug te krijgen. Ze is ook illegaal hier dus ik ga haar flink pakken daarmee hoop ik![]()
Hopelijk kun je iets bereiken wat voor jullie beiden werkt en voor je kinderen. Ze zullen je het nooit in dank afnemen namelijk dat je hun moeder gaat pakken met wat dan ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het lukt niet zo met mijn ex maar goed dat is een kwestie van tijd. Ik ben er wel mee bezig om mijn kinderen terug te krijgen. Ze is ook illegaal hier dus ik ga haar flink pakken daarmee hoop ik![]()
Ja toch!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
Ik kom op het juiste moment weer even buurten, want
[..]
Dit is een nuttig feit en ik kan straks rustig gaan slapen, maar
[..]
dit is een zure man, want hoe je met je exen omgaat, zegt toch wel een beetje wat over jezelf.![]()
Een relatie waarin je "moeite moet doen" is misschien niet de juiste relatie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan alles doen wat je wil toch? Het is vooral dat je geen seks hebt dan. Maar voor de rest kan je alles doen wat je wil. En seks is overrated, de rechter en linkerhand met wat spuug maakt het gevoel 80% gelijk. Misschien beter juist want je kan dan zelf bepalen in plaats van dat je extra moeite moet doen
In mijn relatie liet ik haar vrij, en ze liet mij vrij. We hadden gewoon tijd voor onszelf en konden dat invullen zoals we wilden.. En als ze bij mij was en een vriend van mij wilde langskomen dan was dat nooit een probleem máár er moest wel even overlegd worden. Want als je samen bent, doe je dat nou eenmaal.
Een relatie waarbij je echt constant elkaars agenda's naast elkaar houd, en 24/7 op elkaars lip zit, zonder eigen tijd en zonder eigen vrienden of gedoetje lijkt me verschrikkelijkZeer ongezond.
Well, life can be a riot
quote:
Well, life can be a riot
Dat hangt ervanaf in welk daglicht ik hun moeder kan stellenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk kun je iets bereiken wat voor jullie beiden werkt en voor je kinderen. Ze zullen je het nooit in dank afnemen namelijk dat je hun moeder gaat pakken met wat dan ook.![]()
All starsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet altijd natuurlijk, althans toen ik vriendinnetje had niet echt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke nou ja als je een vriendin hebt denk ik dat je het tegenovergestelde gaat denken. Het is alleen maar drama met vrouwen
vond wel leuk enzo vooral.
maar idd vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, mss dat ik er wel beetje teveel aan gewend ben nu om alleen ste zijn.
maarre heel diep van binnen mis ik toch wel beetje vriendinnetje. . hmmmmmm ga er nog emo van worden straks als we zo doorgaan.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Ja duh.quote:
Maar als Zeeuws-Vlaming dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom praat je over ongezond terwijl je in de verleden tijd praat alsof jullie niet meer samen zijn? Wat weet jij danquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een relatie waarin je "moeite moet doen" is misschien niet de juiste relatie.
In mijn relatie liet ik haar vrij, en ze liet mij vrij. We hadden gewoon tijd voor onszelf en konden dat invullen zoals we wilden.. En als ze bij mij was en een vriend van mij wilde langskomen dan was dat nooit een probleem máár er moest wel even overlegd worden. Want als je samen bent, doe je dat nou eenmaal.
Een relatie waarbij je echt constant elkaars agenda's naast elkaar houd, en 24/7 op elkaars lip zit, zonder eigen tijd en zonder eigen vrienden of gedoetje lijkt me verschrikkelijkZeer ongezond.
![]()
Trustequote:I'm surrounded by morons!
Nou ja wat mis je dan? Wat biedt een vrouw in plaats van een man als het om een relatie gaat?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
niet altijd natuurlijk, althans toen ik vriendinnetje had niet echt?
vond wel leuk enzo vooral.
maar idd vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, mss dat ik er wel beetje teveel aan gewend ben nu om alleen ste zijn.
maarre heel diep van binnen mis ik toch wel beetje vriendinnetje. . hmmmmmm ga er nog emo van worden straks als we zo doorgaan.![]()
Wat is dit voor zin?żquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom praat je over ongezond terwijl je in de verleden tijd praat alsof jullie niet meer samen zijn? Wat weet jij dan
We zijn ook niet meer samen, al 1 jaar niet meer. Maar daarom mag ik nog prima een mening geven over wat ik gezond vind en niet.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel fijn dat we allemaal door t slotje mogen posten![]()
![]()
Ja maar wat je gezond vindt is wat minder relevant als je het zelf niet naleeft.. Dat maakt het discutabel ook al snap je dat niet blijkbaar..quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat is dit voor zin?ż
We zijn ook niet meer samen, al 1 jaar niet meer. Maar daarom mag ik nog prima een mening geven over wat ik gezond vind en niet.![]()
ik denk niet eens dat het zoveel verschilt? als ik eerlijk ben dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja wat mis je dan? Wat biedt een vrouw in plaats van een man als het om een relatie gaat?
wss beetje zelfde?
maargoed val ik toch meer op rouwen als mannen? zeg neit dat er met anders wat mis is dus he, maar zo voel ik t t gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik wil ook geen man neuken of geneukt worden door een man. Maar als je dat seksuele gedeelte weglaat.. vrouwen bieden weinig extraquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk niet eens dat het zoveel verschilt? als ik eerlijk ben dus.
wss beetje zelfde?
maargoed val ik toch meer op rouwen als mannen? zeg neit dat er met anders wat mis is dus he, maar zo voel ik t t gewoon.![]()
Jouw kijk op gezond/ongezonde relaties, en uberhaupt jouw kijk op het leven zoals ik dat hier af en toe meekrijg is pas ongezond.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar wat je gezond vindt is wat minder relevant als je het zelf niet naleeft.. Dat maakt het discutabel ook al snap je dat niet blijkbaar..
Maat, kijk jezelf eens even goed aan in de spiegel
Well, life can be a riot
hmmmms dat is best gewaagde uitspraak wel zeker naar de vrouwen die hier lezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik wil ook geen man neuken of geneukt worden door een man. Maar als je dat seksuele gedeelte weglaat.. vrouwen bieden weinig extra
ik denk qua relatie of gevoelens. (en heb het niet over seks). denk dat niet zoveel verschild hoor als je verliefd op elkaar bent?Do what you love, love what you do!![]()
Vaak welquote:I'm surrounded by morons!
Dus je wil niet inhoudelijk reageren op mijn antwoordquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jouw kijk op gezond/ongezonde relaties, en uberhaupt jouw kijk op het leven zoals ik dat hier af en toe meekrijg is pas ongezond.
Maat, kijk jezelf eens even goed aan in de spiegel![]()
Je bedoelt waarschijnlijk, wat maakt een relatie met m/v beter dan een vriendschap met m/v.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja wat mis je dan? Wat biedt een vrouw in plaats van een man als het om een relatie gaat?
Imo kan een goede vriendschap soms beter zijn dan een slechte relatie. Maar dat is voor iedereen anders, dus ik heb geen idee wat beter is voor kree![]()
Goede poging voor puntenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk, wat maakt een relatie met m/v beter dan een vriendschap met m/v.
Imo kan een goede vriendschap soms beter zijn dan een slechte relatie. Maar dat is voor iedereen anders, dus ik heb geen idee wat beter is voor kree![]()
Conrad Kataloge?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zouden we dan wel punten krijgen na het slotje?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel fijn dat we allemaal door t slotje mogen posten![]()
VolThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden we dan wel punten krijgen na het slotje?I'm surrounded by morons!
ja hoor als je beetje van discussie houdt? mag ook luchtiger onderwerp wmb trouwens.quote:
Bij lege quotes krijg je weer minpunten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden we dan wel punten krijgen na het slotje?![]()
Er was een donder een bliksem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij lege quotes krijg je weer minpunten.
Weer een nieuwe regel?Trust nobody![]()
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dus je wil niet inhoudelijk reageren op mijn antwoord
Ik HOEF niet inhoudelijk te reageren op iemand als diegene hier puur zit om te trollen/te zuigen en vooral de "" spaart.
Well, life can be a riot
@Fogel zegt v welquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zouden we dan wel punten krijgen na het slotje?Trust nobody![]()
Maar alleen maar smiley-posts mogen wel. Tsja, zolang de juiste mensen maar klagenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij lege quotes krijg je weer minpunten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar alleen maar smiley-posts mogen wel. Tsja, zolang de juiste mensen maar klagen![]()
![]()
Je mag toch posten wat je wil?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar alleen maar smiley-posts mogen wel. Tsja, zolang de juiste mensen maar klagen
Wat mis ik..Trust nobody![]()
Beetje hetzelfde als beter een goede buur dan een verre vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk, wat maakt een relatie met m/v beter dan een vriendschap met m/v.
Imo kan een goede vriendschap soms beter zijn dan een slechte relatie. Maar dat is voor iedereen anders, dus ik heb geen idee wat beter is voor kree
Ik heb 500000x liever een oprechte leuke vriendschap met een vrouw dan een relatie met iemand waarvan ik weet dat 't eigenlijk vrij ongezond is.Well, life can be a riot
Vooral dequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?
Ik HOEF niet inhoudelijk te reageren op iemand als diegene hier puur zit om te trollen/te zuigen en vooral de "" spaart.
spaart...... .... Doe normaal een keer. Dat jij stelt dat iemand loopt te trollen maakt niet dat jij alles maar kan doen wat je wil doen. Gedraag je naar je leeftijd zeg. Ik vraag je een simpele vraag en je kan gewoon niet normaal antwoorden
![]()
mjah ik trek nooit zo snel conclusies over mensen. weet niet enzo. en denk mag je ook gewon op reageren toch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?
Owquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat alleen over aloa redshoes![]()
RaarTrust nobody![]()
Ik las er iets over in de ONZ FBquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag toch posten wat je wil?
Wat mis ik..![]()
maargoed mss is t wel troll actie enzo. goed dan nog hebben jullie allemaal weer ff wat geleerd over mij enzo. ook niet v verkeerd.Do what you love, love what you do!![]()
thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef devzero het volgende:
Ik wil gaan koken, maar mijn pannen zitten nog in de vaatwasser en die is nog niet helemaal klaarDo what you love, love what you do!![]()
Stop met trollenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef kree het volgende:
maargoed mss is t wel troll actie enzo. goed dan nog hebben jullie allemaal weer ff wat geleerd over mij enzo. ook niet v verkeerd.![]()
Is goedquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vooral despaart...... .... Doe normaal een keer. Dat jij stelt dat iemand loopt te trollen maakt niet dat jij alles maar kan doen wat je wil doen. Gedraag je naar je leeftijd zeg. Ik vraag je een simpele vraag en je kan gewoon niet normaal antwoorden
Well, life can be a riot
Nu niet wat minder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nah dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we nog wel klagen over de regels
Even gekeken.. weinig zin om fb helemaal bij te lezen
Ik snap er echt helemaal niks van
Hoezo mag je niet leeg quoten? Dad toch net zooets als 087654 paginas alleen n smiley posten?Trust nobody![]()
Waait wel weer overquote:Well, life can be a riot
Je kunt t aan yvonne vragenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah dat weet ik niet hoor
Hoezo mag je niet leeg quoten? Dad toch net zooets als 087654 paginas alleen n smiley posten?![]()
Je hebt nu 2 meningen gehoord:quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef kree het volgende:
maargoed mss is t wel troll actie enzo. goed dan nog hebben jullie allemaal weer ff wat geleerd over mij enzo. ook niet v verkeerd.
* Ga een kopje koffie drinken met die meid en maak je verder niet te druk hoe het verder gaat ontwikkelen.
* Vertrouw vrouwen niet, ze willen alleen maar kinderen van je en dumpen je dan.
Je moet zelf maar kiezen wat je wil doen.![]()
samenvatting van laatste paar topics, hoop gezeur van mij en over mijn leven en hoe erg t allemaal is enzo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet leeg quoten? Dad toch net zooets als 087654 paginas alleen n smiley posten?
voor de rest heb je weinig gemist denk.Do what you love, love what you do!![]()
Zelfs een magic 8-ball heeft maar zoveel antwoorden te geven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 meningen gehoord:
* Ga een kopje koffie drinken met die meid en maak je verder niet te druk hoe het verder gaat ontwikkelen.
* Vertrouw vrouwen niet, ze willen alleen maar kinderen van je en dumpen je dan.
Je moet zelf maar kiezen wat je wil doen.🐙![]()
HC heeft het over FB-topic. Niet over dtsquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
samenvatting van laatste paar topics, hoop gezeur van mij en over mijn leven en hoe erg t allemaal is enzo.
voor de rest heb je weinig gemist denk.![]()
Het is R&P all over again.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
3 eigenlijk. en derde is meng je er nou niet in want ze is al onstabiel en jij zelf ook nog wel eens soms.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 meningen gehoord:
Je moet zelf maar kiezen wat je wil doen.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat niet alleen maar om jou hier he. Jij denkt dat al het gedoe om jou draait, maar leeg quoten draait niet om jou.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
samenvatting van laatste paar topics, hoop gezeur van mij en over mijn leven en hoe erg t allemaal is enzo.
voor de rest heb je weinig gemist denk.![]()
Echt hequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om jou hier he. Jij denkt dat al het gedoe om jou draait, maar leeg quoten draait niet om jou.![]()
![]()
Ik had t over fbquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
voor de rest heb je weinig gemist denk.Trust nobody![]()
Dat zijn al 2 negatieve punten, en maar een positief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
3 eigenlijk. en derde is meng je er nou niet in want ze is al onstabiel en jij zelf ook nog wel eens soms.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs een magic 8-ball heeft maar zoveel antwoorden te geven.![]()
![]()
Maar wat als ze een Kreequote leegquoten?!?!?!!!?1!!11!!!?!?!?!quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om jou hier he. Jij denkt dat al het gedoe om jou draait, maar leeg quoten draait niet om jou.Well, life can be a riot
Dat was van een onstabiel mensquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
3 eigenlijk. en derde is meng je er nou niet in want ze is al onstabiel en jij zelf ook nog wel eens soms.![]()
shure. oke praat over wat anders dan? ik hou niemand tegen? tis alleen wel beetje jullie hebben ook geen reet te vertellen eigenlijk, daar komt t op neer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om jou hier he. Jij denkt dat al het gedoe om jou draait, maar leeg quoten draait niet om jou.
\
dus ik klets gewoon over mezelf. ? niks mis mee? ik hou ander onderwerp niet tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom gebruiken veel meer mensen Gmail.quote:Well, life can be a riot
Ik hoop snel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zal wel ff blazen en wapperenquote:Well, life can be a riot
Het antwoord is 20 trouwens. Er zitten 20 antwoorden in een 8-ball. De antwoorden staan op een icosaëder geschreven.quote:🐙![]()
[/quote]Ik zou zeggen, probeer het eens.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar wat als ze een Kreequote leegquoten?!?!?!!!?1!!11!!!?!?!?!![]()
![]()
kree, happy charly had t over het feedbacktopic, niet over jouw avonturen in dtsquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
shure. oke praat over wat anders dan? ik hou niemand tegen? tis alleen wel beetje jullie hebben ook geen reet te vertellen eigenlijk, daar komt t op neer.
\
dus ik klets gewoon over mezelf. ? niks mis mee? ik hou ander onderwerp niet tegen.![]()
Trouwen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het antwoord is 20 trouwens. Er zitten 20 antwoorden in een 8-ball. De antwoorden staan op een icosaëder geschreven.![]()
oke ander onderwerp, vertel ff wat leuks ofzo. want ben het over me zelf praten nu ook wel zat.Do what you love, love what you do!![]()
Gast, daar ging het in de ONZin Feedback helemaaaaal niet overquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
voor de rest heb je weinig gemist denk.
Edit: spuit 12...
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoezo mag je niet leeg quoten? Dad toch net zooets als 087654 paginas alleen n smiley posten?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
oke ander onderwerp, vertel ff wat leuks ofzo. want ben het over me zelf praten nu ook wel zat.![]()
![]()
![]()
![]()
Je begrijpt gewoon niet waar we het nu over hebben en dat is niet over jou.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
shure. oke praat over wat anders dan? ik hou niemand tegen? tis alleen wel beetje jullie hebben ook geen reet te vertellen eigenlijk, daar komt t op neer.
\
dus ik klets gewoon over mezelf. ? niks mis mee? ik hou ander onderwerp niet tegen.![]()
LOLquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
oke ander onderwerp, vertel ff wat leuks ofzo. want ben het over me zelf praten nu ook wel zat.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wist je dat er 20 antwoorden in een magic 8-ball zitten, en dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is?quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:13 schreef kree het volgende:
oke ander onderwerp, vertel ff wat leuks ofzo. want ben het over me zelf praten nu ook wel zat.🐙![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Je begrijpt gewoon niet waar we het nu over hebben en dat is niet over jou.![]()
haha kun je nagaan hoe hoog het me allemaal zit he....quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Gast, daar ging het in de ONZin Feedback helemaaaaal niet over
Edit: spuit 12...Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: