SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig heb ik dat bij jouw totaal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Echt grappig als je weet hoe iemand klinkt, dat je dan ook die posts in je hoofd probeert voor te stellen zoals diegene ze zegt(en soms komt er dan ook een irritant toontje bij kijken
)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom voel je je aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat bij jouw totaal niet.
Maar kan mij ook voorstellen dat mensen dat bij mij hebben ja
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die smilie was een typo overigens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
daarom bellen we dus ipv appjes sturen, voor nu vond ik dat ff genoeg?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jeetje man "omdat ze zit met dingen"
Die je het beste face to face met iemand kan bespreken. Onder het genot van, juist. Koffie.
Je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk zeggen dat je 't niet wil. Of kan natuurlijk ook dat zij 't toch afhoudt.
en ja snap ie maar a;s het persoonlijk afspreken gaat worden dan worden de verwachtingen van ons. beide wel anders he?
nu is t nog soort vrijblijvend.Do what you love, love what you do!![]()
En JouW was dat niet?Sorry
Well, life can be a riot
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
daarom bellen we dus ipv appjes sturen, voor nu vond ik dat ff genoeg?
en ja snap ie maar a;s het persoonlijk afspreken gaat worden dan worden de verwachtingen van ons. beide wel anders he?
nu is t nog soort vrijblijvend.Well, life can be a riot
Mobiel he.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wel veiligquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....![]()
![]()
ik wil al dagen naar het strand maar iedere keer regent het terwijl het de rest van de dag subtropisch is
heel vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zet een zandbak in je slaapkamerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
ik wil al dagen naar het strand maar iedere keer regent het terwijl het de rest van de dag subtropisch is
heel vervelend![]()
![]()
En dat is alleen deze periode.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel veilig ja. Maar zo kom je geen stap verder........quote:Well, life can be a riot
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar lieve Kree. Je vind het hele bellen "voor nu ff genoeg" al 3 / 4 maanden.....
punt is de hele situatie is nog aan t ontwikkelen met haar en wat er is met ggz en andere hulpverleners. ik belde vanavond dus he bijna uur. en hoor ik weer nieuwe dingen.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek armpje om ze heen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ga me bijna (maar nog niet helemaal) afvragen of dat wel de bedoeling is .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel veilig ja. Maar zo kom je geen stap verder........![]()
Of doe het zoals Brian Wilsonquote:
Zet een zandbak in je woonkamer voor je piano!Well, life can be a riot
moet @sp3c ook nog een piano kopenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of doe het zoals Brian Wilson
[ afbeelding ]
Zet een zandbak in je woonkamer voor je piano!![]()
![]()
Dan is het toch prima en laat je het er gewoon bij. Top dat je haar telefonisch steunt en als je gevoel zegt niet afspreken nog, dan niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.
punt is de hele situatie is nog aan t ontwikkelen met haar en wat er is met ggz en andere hulpverleners. ik belde vanavond dus he bijna uur. en hoor ik weer nieuwe dingen.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek schouder om ze heen.![]()
![]()
eerst koffiedrinkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol trio piano ben ik wel voor, gelijk goeie naam ook![]()
![]()
doen muzikanten niet aan, eerst spelen. halverwege pas bakje koffie ;pquote:Do what you love, love what you do!![]()
Trio toetsenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
lol trio piano ben ik wel voor, gelijk goeie naam ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Punt is dat jij je op deze manier JUIST in een hokje laat stoppen waardoor ze je echt alleen maar gaat zien als een vriend, en niet denkt "oh dat is Kree, daar zit potentie" omdat jij nu al 3-4 maanden (van wat wij weten) alleen maar appt/belt. Terwijl elk ander weldenkend mens waarschijnlijk na 1-2-3 weken al zoiets had gehad van "hey, zullen we toch maar even een datumpje prikken voor de koffie?" en dan had je 1 uur later een datum en kon je koffie gaan drinken"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik dus. kun je wel zeggen mag haar wel meer als ff gewoon willekeurig iemand.
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek schouder om ze heen.
Nu loop je achter de fucking fouten aan omdat je haar wel "ff gewoon wat meer mag"
Ik vind 't een kut woord, maar je bent wel echt een simpJe loopt alleen maar achter d'r aan "een vriend" voor haar te zijn. Terwijl jij van binnen gewoon iets wil doen met d'r en dat bedoel ik niet eens seksueel, want je wil haar in het echt ook weer zien en wat met d'r drinken. Maar je verzint voor jezelf excuses na excuses.
Op een gegeven moment is dat ook gewoon klaar, he?! Dan is 't niet meer "ja is goed gaan we doen Kree" maar dan zijn jullie door 't vele bellen misschien wel uitgepraat, omdat bellen veel minder interactief is dan face to face, dus dan bloed het dood.
GA. ER. GEWOON. ACHTER AAN. KREE.Well, life can be a riot
hoezo sp3c nu weerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat rijmt toch minder.quote:
ff zonder gekheid ik denk 3 toetsenisten kunnen nog aardig wat voor elkaar krijgen met keys enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quattre six mainsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat rijmt toch minder.
ff zonder gekheid ik denk 3 toetsenisten kunnen nog aardig wat voor elkaar krijgen met keys enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
maar wat haal jij hieruit?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar juist dat soort is wat je beetje toch mss moet weten voor iemand zeg maar hoop te geven of fysiek armpje om ze heen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mss heb je gelijk he?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Punt is dat jij je op deze manier JUIST in een hokje laat stoppen waardoor ze je echt alleen maar gaat zien als een vriend, en niet denkt "oh dat is Kree, daar zit potentie" omdat jij nu al 3-4 maanden (van wat wij weten) alleen maar appt/belt. Terwijl elk ander weldenkend mens waarschijnlijk na 1-2-3 weken al zoiets had gehad van "hey, zullen we toch maar even een datumpje prikken voor de koffie?" en dan had je 1 uur later een datum en kon je koffie gaan drinken"
Nu loop je achter de fucking fouten aan omdat je haar wel "ff gewoon wat meer mag"
Ik vind 't een kut woord, maar je bent wel echt een simpJe loopt alleen maar achter d'r aan "een vriend" voor haar te zijn. Terwijl jij van binnen gewoon iets wil doen met d'r en dat bedoel ik niet eens seksueel, want je wil haar in het echt ook weer zien en wat met d'r drinken. Maar je verzint voor jezelf excuses na excuses.
Op een gegeven moment is dat ook gewoon klaar, he?! Dan is 't niet meer "ja is goed gaan we doen Kree" maar dan zijn jullie door 't vele bellen misschien wel uitgepraat, omdat bellen veel minder interactief is dan face to face, dus dan bloed het dood.
GA. ER. GEWOON. ACHTER AAN. KREE.
maar ook niet iedereen hier is het daar mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
als je een ijsvloer neerlegt ga ik helemaal los, helemaal wildquote:
piano doet me nietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een ijsvloer neerlegt ga ik helemaal los, helemaal wild
piano doet me niets![]()
misschien wel een lekker idee voor als het weer zo ontzettend warm wordt![]()
![]()
Jij zoekt echt ook gewoon dingen om een discussie aan te wakkeren hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
mss heb je gelijk he?
maar ook niet iedereen hier is het daar mee eens.
Man... Je lijkt m'n ex welDie zocht naar dingetjes die ze niet fijn aan mij vond, vergrootte dat uit en op basis daarvan waren er toch "opeens" dingen niet goed aan mij
Jij doet nu gewoon precies hetzelfde.
Je zegt letterlijk "misschien heb je gelijk...... MAAARRRRR....."
Met andere woorden "Je mening is prima, maar..... Andere mensen mogen nu ook discussieren zodat ik daar weer niks mee kan doen"Well, life can be a riot
ik wil gewoon echt niet nog een keer dat ik onwijs verliefd ben enzo. en dat ik daarna gewoon gedumpt word ofzo alsof alles niks was terwijl ik er anders over dacht.
het deed me zo onwijs pijn. ingoed daarna meer drama. wil dat nooit meer, dan blijf ik nog liever alleen zeg maar.
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.Do what you love, love what you do!![]()
kan je die niet koppelen aan kree?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij zoekt echt ook gewoon dingen om een discussie aan te wakkeren he
Man... Je lijkt m'n ex welDie zocht naar dingetjes die ze niet fijn aan mij vond, vergrootte dat uit en op basis daarvan waren er toch "opeens" dingen niet goed aan mij
Met andere woorden "Je mening is prima, maar..... Andere mensen mogen nu ook discussieren zodat ik daar weer niks mee kan doen"![]()
![]()
Ik kan het me heel goed voorstellen kree, maar niemand kan je daarin adviseren. Je moet voor jezelf wikken en wegen wat je belangrijk vindt.![]()
daar zijn helaas geen garanties voor .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
ik wil gewoon echt niet nog een keer dat ik onwijs verliefd ben enzo. en dat ik daarna gewoon gedumpt word ofzo alsof alles niks was terwijl ik er anders over dacht.
het deed me zo onwijs pijn. ingoed daarna meer drama. wil dat nooit meer, dan blijf ik nog liever alleen zeg maar.
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.![]()
owh er werd gevraagd he? je mag wmb ook best met een ander onderwerp beginnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jij zoekt echt ook gewoon dingen om een discussie aan te wakkeren he
Met andere woorden "Je mening is prima, maar..... Andere mensen mogen nu ook discussieren zodat ik daar weer niks mee kan doen"
ik antwoord op vraag dus in deze.Do what you love, love what you do!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Die is veel te gecompliceerd voor Kree met al d'r onzekerheden.
Dat gecombineerd met Kree z'n gekkigheden? Dat houdt precies 37 milliseconden stand.Well, life can be a riot
?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
gehehehequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die is veel te gecompliceerd voor Kree met al d'r onzekerheden.
Dat gecombineerd met Kree z'n gekkigheden? Dat houdt precies 37 milliseconden stand.Do what you love, love what you do!![]()
ik kom online hier trouwens wss erger over als ik eigenlijk ben hoor in t echt. hahaha dat jullie t ff weten.Do what you love, love what you do!![]()
Het lullige is... Je weet niet van te voren hoe iets gaat lopen man.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.
Had bij m'n ex ook na 3 maanden zoiets van, holy shit.. Dit voelt echt wel alsof het lang stand kan houden.
Een maand later begon haar "monkey branching" en begon ik mij af te vragen "halen we de zomer?" 1 maand daarna was 't uit en 2 dagen later had zij een ander.
Daarna regelmatig gedate, maar nooit echt gedacht "ja, dit is het" of dat zij dachten "je bent het toch niet"
Je weet helaas nooit van te voren wat de uitkomst zal zijn. Wist je dat maar, zou een hoop schelen.
Zie't als muziek. Speelde in een bandje, 1.5 jaar Lang mee gerepeteerd en opgetreden, super leuk. En dan OPEENS is er frictie, stopt die ermee, wil de ander pauze. En dat is dan "ff kut" maar een paar weken later heb je opeens een ander bandje en een hele andere rol.Well, life can be a riot
Denk dat iedereen wel anders overkomt online. Je geeft er soms toch ook je eigen invulling aan, omdat tekst zo plat is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef kree het volgende:
ik kom online hier trouwens wss erger over als ik eigenlijk ben hoor in t echt. hahaha dat jullie t ff weten.Well, life can be a riot
Dit klopt welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook heel normaal irl, dat jullie het even weten.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben ook heel normaal irl, dat jullie het even weten.![]()
![]()
Ja ik ookI'm surrounded by morons!
idd je weet t nooit zo van te voren en probeer beetje voorzichtig enzo weer.....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het lullige is... Je weet niet van te voren hoe iets gaat lopen man.
Had bij m'n ex ook na 3 maanden zoiets van, holy shit.. Dit voelt echt wel alsof het lang stand kan houden.
Een maand later begon haar "monkey branching" en begon ik mij af te vragen "halen we de zomer?" 1 maand daarna was 't uit en 2 dagen later had zij een ander.
Daarna regelmatig gedate, maar nooit echt gedacht "ja, dit is het" of dat zij dachten "je bent het toch niet"
Je weet helaas nooit van te voren wat de uitkomst zal zijn. Wist je dat maar, zou een hoop schelen.
Zie't als muziek. Speelde in een bandje, 1.5 jaar Lang mee gerepeteerd en opgetreden, super leuk. En dan OPEENS is er frictie, stopt die ermee, wil de ander pauze. En dat is dan "ff kut" maar een paar weken later heb je opeens een ander bandje en een hele andere rol.
maar is dit niet gelijk de makkelijkste he?
maakt neit uit want vind haar lief.
maar ben er aardig voorzichtig mee.Do what you love, love what you do!![]()
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjeWell, life can be a riot
Hele kruiwagenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
whah redelijk normaal allemaal wel. hahaha wel veel met rugzakjeI'm surrounded by morons!
Ieder heeft z'n eigen sores. De een is er heel open over en deelt veel en de ander kiest ervoor er niets over te delen.![]()
Dit. Het is geen wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:17 schreef Shii het volgende:
Ieder heeft z'n eigen sores. De een is er heel open over en deelt veel en de ander kiest ervoor er niets over te delen.I'm surrounded by morons!
jawel en weet ook niet van een ieder hier, maargoed al met al wss de meeste hier hebben toch het 1 en ander meegemaakt. en is niet erg. maar ook wel beetje van om rekening mee te houden soms denk ik iig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we allemaal gelijk.
nu voel ik me zelf neit zo heel snel aangevallen. en mag van alles gezegd worden, zolang maar eerlijk zijn enzo he.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dát is wel een wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik voor niets voor de punten gegaan.I'm surrounded by morons!
Gedoucht en al en we zijn nog open.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeveel heb je er op?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja verdomme, ben ik voor niets voor de punten gegaan.![]()
Doe zo maar dicht ben moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zin in pizzaSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Geniet ervan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, ludduvuduh doet zeer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:04 schreef kree het volgende:
jullie snappen dat niet wss, maar zoveel pijn heeft t mij gedaan.
We hebben het allemaal wel eens meegemaakt.
De een wat vaker dan de ander.
Maar ik geloof niet dat het mij heeft weerhouden van een nieuwe liefde op mijn pad vinden. En ook commitment weer aan gaan.
Ik kan echter niet voor iedereen hier spreken, dus dat doe ik dan ook niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier doe ik er dan weer niets mee behalve af en toe sociaal meebolken voor de vorm.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier doe ik er dan weer niets mee behalve af en toe sociaal meebolken voor de vorm.I'm surrounded by morons!
Kom dan? Heb drie soortenquote:
I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
#1.39
"but I'm bringing a bottle of rum"![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In ander nieuws; vandaag twee nieuwe recliners opgehaald.
Dik vet relaxen nu.I'm surrounded by morons!
Ik heb hier ook wel een fles staan, maar drink het alleen in cocktailsquote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat moet iets speciaals blijven
niet voor op vakantie
Precies dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ludduvuduh doet zeer.
Maar ik geloof niet dat het mij heeft weerhouden van een nieuwe liefde op mijn pad vinden. En ook commitment weer aan gaan.
Ik kan echter niet voor iedereen hier spreken, dus dat doe ik dan ook niet.
Uiteindelijk ga je (ondanks dat je in het begin totaal denkt van niet) inzien dat niet iedereen is zoals je ex, en ga je het allemaal relativeren.
Bij mij duurde 't 3-4 maanden tot ik weer wat ging daten, en nu een jaar verder durf ik mij oprecht pas weer open te stellen voor echte commitment, dus laat maar komen. Je leert er toch van, en uiteindelijk word je sterker. Mij heeft 't meer zelfvertrouwen gegeven en meer kennis van wie ik ben en wat ik ben en wat ik zoek dus neem dat graag mee.Well, life can be a riot
In een bar dok je hier ook meer dan 12 euro voor een glaasjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
dat moet iets speciaals blijven
niet voor op vakantieSame shit, different day
SC hopper present![]()
jawel is t ook en voor ieder wss andersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ludduvuduh doet zeer.
Ik kan echter niet voor iedereen hier spreken, dus dat doe ik dan ook niet.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: