Ben je er nooit flauw van ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.
En morgen koffie drinken?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.
Dat is al weer bijna twee uur geleden. Heb daarna nog een xxl cornetto op ook.quote:
Ja beetje optimistisch misschien, je hebt gelijkquote:
en een broodjequote:
nee? want juist dit is wat mij meest bezig houdt wel nu?quote:
En nou al plannetjes gemaakt voor de koffie?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
Met zo een als Mila zou uitstellen zo lang mogelijk van genieten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja beetje optimistisch misschien, je hebt gelijk
Ik vind bouillon altijd welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is al weer bijna twee uur geleden. Heb daarna nog een xxl cornetto op ook.
En bouillon is gelijk aan thee. Het is warm vocht, met een smaakje. Meer niet.
Ja daarom die 9 seconden. Moet het toch uitstellen. Anders is't 7.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met zo een als Mila zou uitstellen zo lang mogelijk van genieten.
niet helemaal nog omdat ze zit met dingen, maar moet zeggen dat kletsen helpt er wel aan bij dat ik denk gewoon keertje afspreken,.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En nou al plannetjes gemaakt voor de koffie?
gewoon beetje doorspoelen af en toequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
Kree ik zit op dit moment die searching docu te kijken. Zit wel leuk om elkaar maar wel traaag
Jeetje man "omdat ze zit met dingen"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal nog omdat ze zit met dingen, maar moet zeggen dat kletsen helpt er wel aan bij dat ik denk gewoon keertje afspreken,.
Geen zorgen het komt dus wel, maar jullie zullen me snappen dat ik er niet zo heel snel in ben enzo. t kost ff tijd dit wel.
gehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Echt grappig als je weet hoe iemand klinkt, dat je dan ook die posts in je hoofd probeert voor te stellen zoals diegene ze zegt(en soms komt er dan ook een irritant toontje bij kijken
)
Is een oprechte vraag,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
nee? want juist dit is wat mij meest bezig houdt wel nu?
snap jullie zitten er mss niet altijd op te wachten, maargoed vertel maar beetje, je mag t negeren he.
Nee, totaal niet. Zitten maar 9 kcal in ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee zit niet die poopdeck docu te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |