SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
AI weet niets buiten wat het geleerd heeft in het model. Het is geen alwetend brein, maar eerder een hele slimme spiegel van de data waarop het is getraind. Die data bepaalt wat het "weet", hoe het redeneert en welke verbanden het kan leggen. Het model kan geen kennis hebben van gebeurtenissen, inzichten of updates die buiten zijn trainingsdata of toegankelijke bronnen vallen.
Een goede metafoor: AI is als een extreem belezen bibliothecaris, maar eentje die alleen boeken kent die al op z’n planken staan. Vraag je iets buiten die collectie, dan moet hij gokken op basis van wat hij wél gelezen heeft.
Het betekent ook dat AI geen bewustzijn, inzicht of levenservaring heeft—het simuleert intelligentie, maar ervaart niets zelf.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
wel kunstigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
In de stijl van Karel Appel
[ link | afbeelding ]
van Gogh stijl dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Esther Roord (de Nederlandse actrice, bekend van onder meer Kees & Co) lijkt geen kinderen te hebben. Er zijn geen betrouwbare berichten waarin zij haar moederschap erkent, en o.a. de Wikipedia-pagina met haar naam noemt niets over kinderen
reddit.com
+5
de.wikipedia.org
+5
televizier.nl
+5
.
Kortom: voor zover bekend, heeft Esther Roord geen kinderen.
ChatgptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ik doen maar ga ik niet doen, omdat ik de uitkomst al weetquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik vind het opvallend realistisch, net alsof het een echt geschilderd ding is.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dali stijlquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik doen maar ga ik niet doen, omdat ik de uitkomst al weet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze heeft een zoon en dochter die inmiddels rond de 30 jaar oud zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Esther Roord (de Nederlandse actrice, bekend van onder meer Kees & Co) lijkt geen kinderen te hebben. Er zijn geen betrouwbare berichten waarin zij haar moederschap erkent, en o.a. de Wikipedia-pagina met haar naam noemt niets over kinderen
reddit.com
+5
de.wikipedia.org
+5
televizier.nl
+5
.
Kortom: voor zover bekend, heeft Esther Roord geen kinderen.
Chatgpt![]()
Heeft Esther Roord kinderen?
Ja, Esther Roord heeft ten minste één kind. In een interview vertelde ze dat ze in 1997 hoogzwanger auditie deed voor haar rol in Kees & Co—haar laatste screentest deed ze zelfs terwijl ze weeën had, en de volgende ochtend werd haar zoon geboren.
En daarbij geeft Copilot in een voetnoot aan als bron www.rtl.nl
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Jaaa, alleen ben ik al wat anders aan het genereren, hoop niet dat ik aan limiet zitquote:Uw ADH vitamine Worst
Er staat in ieder geval 'ten minste' voor, wat impliceert dat de situatie veranderd kan zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft Esther Roord kinderen?
Ja, Esther Roord heeft ten minste één kind. In een interview vertelde ze dat ze in 1997 hoogzwanger auditie deed voor haar rol in Kees & Co—haar laatste screentest deed ze zelfs terwijl ze weeën had, en de volgende ochtend werd haar zoon geboren.
En daarbij geeft Copilot in een voetnoot aan als bron www.rtl.nl
Bron: Copilot AI![]()
sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaa, alleen ben ik al wat anders aan het genereren, hoop niet dat ik aan limiet zit
ik draaf door
rookworst man als cupido
die worsten schiet
inclusief lende doek
Greysquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
ik draaf door
rookworst man als cupido
die worsten schiet
inclusief lende doek
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nu eenmaal een grote fantasie
u vraagt en wij schieten @hemarookworstquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
ik draaf door
rookworst man als cupido
die worsten schiet
inclusief lende doek![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen zo in de menigte gaan staan om Trump te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zie hem liever niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen zo in de menigte gaan staan om Trump te zien.![]()
Denken zo te zien heel wat mensen welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo? Ik sta er ook hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen zo in de menigte gaan staan om Trump te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo? Ik sta er ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als Hemarookworst zeker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo? Ik sta er ook hoorAan het helikopteren met je rookworst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is ook een leuke uiquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Aan het helikopteren met je rookworst?
Mis de sap die langs je mond loopt
Hey Koekiequote:
Wel goed, en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb dat nooit echt gekekenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie eigenlijk van kees en co
De sap die vrij komt als je in die knapperige worst bijtquote:
Ik heb dat altijd gekeken en soms vreselijk gelachenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie eigenlijk van kees en coWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben sowieso niet echt van de nederlandse seriesquote:
Beterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet echt van de nederlandse series![]()
![]()
Mehquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie eigenlijk van kees en co![]()
![]()
hmmmquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
@:greysbones Dali-stijl
[ link | afbeelding ]
die had ik toch anders verwachtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blijft tijdloosquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd gekeken en soms vreselijk gelachen
Heb alle seizoenen misschien 100x of meer gekeken![]()
O echt. Dat is wel heul veulquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijft tijdloos
Heb alle seizoenen misschien 100x of meer gekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vind hem ook wat tegenvallenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
die had ik toch anders verwachtUw ADH vitamine Worst
Ja ik ben heel groot fan. Alles wat online te vinden is over Kees&Co ken ik. En alle scripts ken ik uit mijn hoofd. Ben ook bij de opnames geweest. Die serie is al mijn leven sinds ik 10 was. Ik heb op mijn pinpas een foto van Sonja.quote:![]()
Dat is wel leuk dat je bij een opnames geweest bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik ben heel groot fan. Alles wat online te vinden is over Kees&Co ken ik. En alle scripts ken ik uit mijn hoofd. Ben ook bij de opnames geweest. Die serie is al mijn leven sinds ik 10 was.
Ik heb wel eens andere series van 'vroeger' terug gekeken en eigenlijk vond ik er dan niet meer aan. Zo gemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De woorden zou ik er op willen die gast niet
Die had even geen zin meer helaasquote:
![]()
Ik plof uit elkaar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ben jij zo kleine etert?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor de show. Na het maken van de foto op @Rob z'n bord geschoven. Ik heb alleen vlees met saus opquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geloof me, dit was veel. Het is misschien niet heel goed te zien, maar mijn Argentijnse ossenhaas was een dubbele. Denk zeker 4 a 500 gram.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan heb jij zeker een lintworm? Zelfs Rob zit overvol.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan beide borden tegelijk wel op.Ik heb er één en ik ben er trots op
O, dat zegt wel watquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een lintworm? Zelfs Rob zit overvol.
@gebrokenglas draait daar zijn hand niet voor om. Die begint 's ochtends al met een kilo steak. Rauw!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geloof me, dit was veel. Het is misschien niet heel goed te zien, maar mijn Argentijnse ossenhaas was een dubbele. Denk zeker 4 a 500 gram.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:gebrokenglas draait daar zijn hand niet voor om. Die begint 's ochtends al met een kilo steak. Rauw!
Je hebt het over onze GG??quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:gebrokenglas draait daar zijn hand niet voor om. Die begint 's ochtends al met een kilo steak. Rauw!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
GGbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat kan ik niet eens op zoveel vleesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geloof me, dit was veel. Het is misschien niet heel goed te zien, maar mijn Argentijnse ossenhaas was een dubbele. Denk zeker 4 a 500 gram.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan nog niet hoor, ik ben een kleine eter, heb aan 1,5 ons vlees genoeg met groentenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oehquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Dan nog niet hoor, ik ben een kleine eter, heb aan 1,5 ons vlees genoeg met groenten
Nananananaaaaaaaaaaaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijg echt zo groot stuk vlees niet op ppfffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ben niet de kleinste, laat ik het daar op houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg echt zo groot stuk vlees niet op ppfff
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ben niet de kleinste, laat ik het daar op houden.
1m90.. dan heb je dat ook wel nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ben niet de kleinste, laat ik het daar op houden.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
GGBolk 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat het nog over een stukje steak of wat je in je broek hebt hangenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ben niet de kleinste, laat ik het daar op houden.![]()
![]()
Komt lovely er weer tussen pppffffff
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat het nog over een stukje steak of wat je in je broek hebt hangen
En niet eens een dalisnorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
Waar komt toch die snor vandaan
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Komt goed tegen die tijd!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
audio phone opname is ook oke, ben gewoon benieuwdWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:You've reached your image creation limit.
Upgrade to ChatGPT Plus or try again tomorrow after 1:48 PM.![]()
![]()
gevt het bij julie oostenrijkse bier?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever Stiegl, Zipfer of Schwechater bier![]()
Klopt, ik laat mijn werk ook door AI doen terwijl ik verder slaapUw ADH vitamine Worst
Nee maar ben wel geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het bij julie oostenrijkse bier?Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1375 / +22 / +59 / 3371 / 4039
2. loveislikeakiss / 887 / +0 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 843 / +36 / +20 / 2776 / 3259
4. RedShoe / 793 / +6 / +23 / 3187 / 3541
5. StevenHyde / 645 / +6 / +2 / 523 / 649
6. Fogel / 638 / +6 / +0 / 472 / 601
7. mario390 / 634 / +51 / +21 / 1300 / 1716
8. greysbones / 343 / +44 / +24 / 1824 / 1997
9. devzero / 343 / +20 / +9 / 731 / 915
10. hemarookworst / 293 / +17 / +16 / 667 / 871
11. maily / 284 / +18 / +0 / 1232 / 1418
12. Pinnenmutske / 237 / +9 / +4 / 510 / 668
13. drakin / 224 / +0 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. marc0871 / 191 / +0 / +20 / 447 / 570
16. Dr.Mikey / 184 / +19 / +9 / 173 / 252
17. ieniminimuis / 174 / +0 / +3 / 575 / 675
18. kree / 174 / +11 / +15 / 669 / 780
19. Bally-b / 166 / +0 / +0 / 335 / 383
20. Shii / 163 / +0 / +0 / 362 / 477SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik kijk 't nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef kree het volgende:
moet zegen onze koning prins pils doet toch wel oke toespraakWell, life can be a riot
Het is wel gek om Justin niet meer boven aan te zien staan maar nu daadwerkelijk steeds veranderende users
Well, life can be a riot
@gebrokenglas
Ik zie net de post van monitor en bedacht me iets. Voor jouw scores; exclude jij monitor alsof die niet gepost heeft? Dat doe ik namelijk wel, de posts van monitor worden in de query excluded.![]()
leuk hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:34 schreef Grotetijd het volgende:
Het is wel gek om Justin niet meer boven aan te zien staan maar nu daadwerkelijk steeds veranderende users![]()
![]()
![]()
ik wel ff gekeken. en oke beetje mee.quote:
mss heeft koninklijk huis toch nog invloed
maar oke moet ff mijn vriendinnetje bellen nogDo what you love, love what you do!![]()
Vreselijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kree het volgende:
omg chatgtp generatie die kunnen straks niks meer zonder.
Tijd dat monitor DTS eens gaat winnen!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
@:gebrokenglas
Ik zie net de post van monitor en bedacht me iets. Voor jouw scores; exclude jij monitor alsof die niet gepost heeft? Dat doe ik namelijk wel, de posts van monitor worden in de query excluded.![]()
Sorry was ff druk @Dotteke fijn dat het goed met je gaat! Hier enorm druk en hoop gezeur met de woningbouw door vage communicatie (afhandelen van het huis van opa). We zijn er zo klaar mee dat we nu het huis volledig aan het strippen zijn en de tuin ook. Daarnaast heb ik morgen EHBO examen dus dit gedrag zat ik ook niet op te wachten. Laatste lootjes wegen het zwaarst gaan wel op nu voor mijn vakantie![]()
![]()
Fijne user.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat monitor DTS eens gaat winnen!![]()
![]()
Ja, Monitor valt er compleet buiten. Ik heb 2 tabellen: excluded_users, en excluded_users_totaaloverzicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
@:gebrokenglas
Ik zie net de post van monitor en bedacht me iets. Voor jouw scores; exclude jij monitor alsof die niet gepost heeft? Dat doe ik namelijk wel, de posts van monitor worden in de query excluded.
De excluded users doen helemaal niet mee, en users in de excluded_users_totaaloverzicht wordt alleen gebruikt om ze uit de totaaloverzicht te houden.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19CREATE TABLE IF NOT EXISTS excluded_users (
data_member VARCHAR(255)
);
CREATE UNIQUE INDEX excluded_users_idx
ON excluded_users (data_member);
CREATE TABLE IF NOT EXISTS excluded_users_totaaloverzicht (
data_member VARCHAR(255)
);
CREATE UNIQUE INDEX excluded_users_totaaloverzicht_idx
ON excluded_users_totaaloverzicht (data_member);
INSERT INTO excluded_users (data_member) VALUES ('Monitor');
INSERT INTO excluded_users (data_member) VALUES ('Kissingbird');
INSERT INTO excluded_users_totaaloverzicht (data_member) VALUES ('SwJ');
INSERT INTO excluded_users_totaaloverzicht (data_member) VALUES ('sp3c');
INSERT INTO excluded_users_totaaloverzicht (data_member) VALUES ('Dotteke');How can I make this topic about me?![]()
Die type machine generatie die kunnen straks niet eens meer schrijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kree het volgende:
omg chatgtp generatie die kunnen straks niks meer zonder.
![]()
![]()
dot is wel beetje oma van dit topic he. of mss voor ons?
bedoel dit in de meest positie zin trouwens dotteren hahaha
iig ben jij iemand met wie altijd te praten is. en dank daarvoor.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Die type machine generatie die kunnen straks niet eens meer schrijven
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vooruitquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Moet ik de cronjob wat strakker instellen dat het script vaker uitgevoerd wordt. En dan niet excluden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat monitor DTS eens gaat winnen!![]()
Je doet helemaal niet aan indexenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Monitor valt er compleet buiten. Ik heb 2 tabellen: excluded_users, en excluded_users_totaaloverzicht.
De excluded users doen helemaal niet mee, en users in de excluded_users_totaaloverzicht wordt alleen gebruikt om ze uit de totaaloverzicht te houden.
[ code verwijderd ]![]()
![]()
en nu in Jip en Janneke-taal?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet ik de cronjob wat strakker instellen dat het script vaker uitgevoerd wordt. En dan niet excluden.![]()
Ah ja, zo heb ik het ook. Wel bolken maar niet in de lijst en volledig niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Monitor valt er compleet buiten. Ik heb 2 tabellen: excluded_users, en excluded_users_totaaloverzicht.
[ code verwijderd ]![]()
Als ie maar niet zichzelf gaat quoten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet ik de cronjob wat strakker instellen dat het script vaker uitgevoerd wordt. En dan niet excluden.![]()
![]()
Er zijn wel ergere dingen tegen mij gezegd en ik weet dat jij er niets kwaads mee bedoeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef kree het volgende:
dot is wel beetje oma van dit topic he. of mss voor ons?
bedoel dit in de meest positie zin trouwens dotteren hahaha
iig ben jij iemand met wie altijd te praten is. en dank daarvoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik tot een week of vier geleden ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ik niet eens op zoveel vlees
Nou je eet in ieder geval ook groenteboer zie ik vaak niet op je bord liggenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik tot een week of vier geleden ook niet hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Monitor wat vaker in deze reeks laten postenquote:
Heb wel eens geopperd om er een AI model achter te zetten waar je mee kunt praten. Net als die nova user hier op FOKquote:![]()
Dat zou wel gaaf zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor wat vaker in deze reeks laten posten
[..]
Heb wel eens geopperd om er een AI model achter te zetten waar je mee kunt praten. Net als die nova user hier op FOK![]()
![]()
Hopelijk mag dat niet doorgaan. Heb geen zin om met een robot te praten eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor wat vaker in deze reeks laten posten
[..]
Heb wel eens geopperd om er een AI model achter te zetten waar je mee kunt praten. Net als die nova user hier op FOKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eerlijk? Houdt het spel tenminste wat eerlijker voor de mensen die 't spelen.quote:Well, life can be a riot
Ministral 3B lijkt me wel een goede keuze betreft model, wil het natuurlijk lokaal draaien en die zou op redelijke snelheid kunnen draaien op mijn server.quote:
En ja, ik zou het kunnen maken. Helaas is tijd een ding.![]()
Je hoeft er ook niet mee te pratenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk mag dat niet doorgaan. Heb geen zin om met een robot te praten eigenlijk![]()
![]()
Zet een cronjob voor jezelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ministral 3B lijkt me wel een goede keuze betreft model, wil het natuurlijk lokaal draaien en die zou op redelijke snelheid kunnen draaien op mijn server.
En ja, ik zou het kunnen maken. Helaas is tijd een ding.🐙![]()
dan praat je toch met een anderquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk mag dat niet doorgaan. Heb geen zin om met een robot te praten eigenlijk![]()
Nou het idee is leuk, maar je moet er geen gedoe mee krijgen. En je moet er ook tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ministral 3B lijkt me wel een goede keuze betreft model, wil het natuurlijk lokaal draaien en die zou op redelijke snelheid kunnen draaien op mijn server.
En ja, ik zou het kunnen maken. Helaas is tijd een ding.![]()
![]()
Ik vind het echt jammer dat @JustinK niet meer hier post. En waarom eerlijk Justin speelde het eerlijk en werkte er hard voor. Het werd hem niet ‘ gegund’ hij moest er hard voor bolken. Niets oneerlijks aanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja eerlijk? Houdt het spel tenminste wat eerlijker voor de mensen die 't spelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond dat Justin te "eager" was. Het voelde voor mij als of hij te graag wilde waardoor andere geen oprechte kans kregen om een puntje te scoren want hij zat er vaak wel héél snel boven op hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat @:JustinK niet meer hier post. En waarom eerlijk Justin speelde het eerlijk en werkte er hard voor. Het werd hem niet ‘ gegund’ hij moest er hard voor bolken. Niets oneerlijks aan
Maar goed, dat riedeltje is al zo vaak afgespeeld...Well, life can be a riot
Als hij ze kon pakken kon een ander ze ook pakken. Alleen moesten ze er iets voor doen en kwam het ze niet aanwaaienquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond dat Justin te "eager" was. Het voelde voor mij als of hij te graag wilde waardoor andere geen oprechte kans kregen om een puntje te scoren want hij zat er vaak wel héél snel boven op hoor.
Maar goed, dat riedeltje is al zo vaak afgespeeld...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Winnen is winnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik vond dat Justin te "eager" was. Het voelde voor mij als of hij te graag wilde waardoor andere geen oprechte kans kregen om een puntje te scoren want hij zat er vaak wel héél snel boven op hoor.
Maar goed, dat riedeltje is al zo vaak afgespeeld...
Dus jij vindt ook dat Max Verstappen te eager is om wereldkampioen te worden?
Laat ik maar gas terugnemen zodat mijn tegenstander ook kans krijgt deze race te winnen?How can I make this topic about me?![]()
Als ik het echt had gewild dan had ik het al gemaakt moet je maar denken. Heb het nut ervan nog niet echt kunnen vinden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou het idee is leuk, maar je moet er geen gedoe mee krijgen. En je moet er ook tijd voor hebben.![]()
quote:Ik bedoelde meer dat je tabellen niet genormaliseerd zijn. Dat je geen varchar gebruikt voor een excluded user, maar een foreign key naar een users tabel.
1
2
3CREATE TABLE IF NOT EXISTS excluded_users (
data_member VARCHAR(255)
);![]()
Daar ben ik het niet mee eens. Maar dan zien we dat anders, en dat is oke.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als hij ze kon pakken kon een ander ze ook pakken. Alleen kletsen ze er iets voor doen en kwam het ze niet aanwaaienWell, life can be a riot
Dat voorbeeld heb ik ook al een paar keer aaangehaaldquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Winnen is winnen.
Laat ik maar gas terugnemen zodat mijn tegenstander ook kans krijgt deze race te winnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Formule 1 is natuurlijk wel "ff" iets anders dan een spel op een forum he... Kom aan mensen
Well, life can be a riot
Klopt, ik heb geen users tabel. Dat zijn allemaal verbeteringen, ik was al blij dat ik iets werkends had en dat mijn scores klopten met die van Monitor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik bedoelde meer dat je tabellen niet genormaliseerd zijn. Dat je geen varchar gebruikt voor een excluded user, maar een foreign key naar een users tabel.How can I make this topic about me?![]()
CREATE TABLE IF NOT EXISTS excluded_users (
data_member VARCHAR(255)
);Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
I like to flirt , but i don’t know how broken i am yet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is en blijft een spel. En als je wilt winnen moet je er iets voor doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
Formule 1 is natuurlijk wel "ff" iets anders dan een spel op een forum he... Kom aan mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo doe ik het ook, makkelijk om gewoon een naam in een tabel te kunnen frutten. Ik join die tabel op de users tabel om zo de ID's te verkrijgen voor later gebruik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:57 schreef devzero het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik bedoelde meer dat je tabellen niet genormaliseerd zijn. Dat je geen varchar gebruikt voor een excluded user, maar een foreign key naar een users tabel.![]()
Stop maar met dit riedeltje Grotetijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:58 schreef Grotetijd het volgende:
Formule 1 is natuurlijk wel "ff" iets anders dan een spel op een forum he... Kom aan mensenHow can I make this topic about me?![]()
Dank u,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:59 schreef Paul het volgende:
I like to flirt , but i don’t know how broken i am yet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het werd hem wel gegund. In ieder geval wel door mij. Maar dat het nu ook leuk is zo met iemand anders bovenaan, mag ook best gezegd worden.
Verder denk ik dat het heel erg onrealistisch is dat iemand maandenlang kan bolken. Het moet leuk blijven voor iedereen. En dat iemand er hard voor werkt, jeetje het is een spel. Mensen werken ook overdag.
Wat mij betreft heeft dit spel soms een nare smaak met te fanatieke kantjes en op dit moment ook alleen maar gezeur dat iemand het niet verdient en dat het nog nooit zo makkelijk is geweest.
Zo toch weer wat gezegd.![]()
mooi gezegd, trots op jouquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
Het werd hem wel gegund. In ieder geval wel door mij. Maar dat het nu ook leuk is zo met iemand anders bovenaan, mag ook best gezegd worden.
Verder denk ik dat het heel erg onrealistisch is dat iemand maandenlang kan bolken. Het moet leuk blijven voor iedereen. En dat iemand er hard voor werkt, jeetje het is een spel. Mensen werken ook overdag.
Wat mij betreft heeft dit spel soms een nare smaak met te fanatieke kantjes en op dit moment ook alleen maar gezeur dat iemand het niet verdient en dat het nog nooit zo makkelijk is geweest.
Zo toch weer wat gezegd.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Werd er zoveel gezeurd dat justin te veel won? Ik zie alleen maar mensen die klagen dat er zoveel gezeurd wordt. Vergelijkingen met de F1 zijn lastig, want ook de #2, 3, etc winnen ook ettelijke miljoenen. In DTS win je een gedicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Winnen is winnen.
Laat ik maar gas terugnemen zodat mijn tegenstander ook kans krijgt deze race te winnen?![]()
Max verstappen vergelijken met bolken in DTSquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Winnen is winnen.
Laat ik maar gas terugnemen zodat mijn tegenstander ook kans krijgt deze race te winnen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sinds de nacht sluiting los gelaten allemaal check het wel altijd even of ik wat bij heb. Ergens stiekem wel de hoop dat als iedereen een tijdje normaal blijft doen in de nachten dat we sporadisch wel open zijn dat we weer echt mogen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn hoofdtabel isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, makkelijk om gewoon een naam in een tabel te kunnen frutten. Ik join die tabel op de users tabel om zo de ID's te verkrijgen voor later gebruik.En daarna daar een stel indexen op.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13CREATE TABLE IF NOT EXISTS dts_posts (
id INT AUTO_INCREMENT PRIMARY KEY,
topic_id INT UNSIGNED,
post_id INT UNSIGNED,
user_id INT,
data_member VARCHAR(50),
post_datetime DATETIME,
timestamp BIGINT,
punten INT,
gebolkt_door VARCHAR(50),
url VARCHAR(51),
modification_date TIMESTAMP DEFAULT CURRENT_TIMESTAMP
);
Ja, ik heb dus altijd data_member en user_id bij elkaar.
En iemand heeft eens een namechange gedaan en dat ging mis in het totaaloverzicht, de username bleef zichtbaar.
[ Bericht 17% gewijzigd door gebrokenglas op 24-06-2025 22:42:57 ]How can I make this topic about me?![]()
Ja ieder speelt zoals hij of zij het wil spelen. Vind je het niets ga je tellen in spl.
En Justin werkt ook en er zijn er meer die werkte en wonnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:00 schreef Shii het volgende:
Zo toch weer wat gezegd.Well, life can be a riot
Peuken tijd
Ik weet niet meer van wie het was. Misschien Stanislaw Lem, of een andere klassieke sci-fi auteur. Maar er is een kort verhaal waar een luie uitvinder een AI kloon van zichzelf maakt om het werk te toen waar hij zelf geen zin in heeft. Vervolgens bouwt de AI een nieuwe AI omdat die, als kloon, er zelf ook geen zin in heeft. Rinse and repeat. Een hele stapel AIs die te lui zijn om te werken.quote:🐙![]()
Beste is eigenlijk zowel het user id als de weergavenaam in de tabel te hebben. Het id kan dan worden gebruikt voor de joint en de naam voor het gemak.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn hoofdtabel is
[ code verwijderd ]
En daarna daar een stel indexen op
[ code verwijderd ]
En iemand heeft eens een namechange gedaan en dat ging mis in het totaaloverzicht, de username bleef zichtbaar.![]()
Mijn sqllite tabel voor posts zag er zo uit:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn hoofdtabel is
[ code verwijderd ]
En daarna daar een stel indexen op
[ code verwijderd ]
En iemand heeft eens een namechange gedaan en dat ging mis in het totaaloverzicht, de username bleef zichtbaar.sqlite heeft geen speciale velden voor tijd, daarom een unsigned int (unix timestamp). Ook geen punten , gebolkt_door, of url, want dat kun je allemaal afleiden.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10CREATE TABLE posts(
postid unsigned int primary key,
userid unsigned int,
posttime unsigned int,
topiccount unsigned short,
topicid unsigned int,
foreign key(userid) references user(userid),
foreign key(topicid) references topics(topicid)
);
Met name changes kon ik redelijk goed omgaan, omdat ik de userid gebruikte.![]()
![]()
@Shii Paul wil wat aan je vragenWell, life can be a riot
Een join kost geen fluit en nu heb je een zelfde string op meerdere plaatsenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Beste is eigenlijk zowel het user id als de weergavenaam in de tabel te hebben. Het id kan dan worden gebruikt voor de joint en de naam voor het gemak.![]()
![]()
Het antwoord is nee. Ze wil je niet adopterenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef Paul het volgende:
Oh shii was hier moest nog wat vragen aan haar![]()
Al 15 jaar niet meer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit klinkt onhygiënisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Een join kost geen fluit en nu heb je een zelfde string op meerdere plaatsen🐙![]()
dat is ook wel in jouw straatje hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Een join kost geen fluit en nu heb je een zelfde string op meerdere plaatsen![]()
![]()
![]()
🤣🤣🤣🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet, het is wat het is. Destijds snel geschreven en verder geen rekening mee gehouden. Het is vrij makkelijk te fixen maar zie de noodzaak niet zo gezien het niet zo heel veel voorkomt dat iemand op de lijst zijn/haar naam wijzigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Een join kost geen fluit en nu heb je een zelfde string op meerdere plaatsen![]()
Je code werkt en je hebt niet oneindig tijd. Ik begrijp het wel. Dat is gewoon dat kleine stukje informatica-ocd in mijquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet, het is wat het is. Destijds snel geschreven en verder geen rekening mee gehouden. Het is vrij makkelijk te fixen maar zie de noodzaak niet zo gezien het niet zo heel veel voorkomt dat iemand op de lijst zijn/haar naam wijzigt.![]()
![]()
Haags, jijquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja ieder speelt zoals hij of zij het wil spelen. Vind je het niets ga je tellen in spl.
En Justin werkt ook en er zijn er meer die werkte en wonnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog iemand die in de zorg werkte. En ik werk niet ik doe vrijwilligers werk. En als ik daar mee bezig ben zit ik niet hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe ik het nu doe:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Beste is eigenlijk zowel het user id als de weergavenaam in de tabel te hebben. Het id kan dan worden gebruikt voor de joint en de naam voor het gemak.
Ik heb meerdere views op de tabel dts_posts die elk het getal van zo'n kolom in Monitor's overzicht berekenen:
view_score_tot_nu
view_score_vandaag_tot_nu
view_aantal_posts_tot_nu
view_score_gisteren
En dan heb ik een view_totaaloverzicht_tot_nu waar al die views met LEFT JOINS aan elkaar geknupt worden om het uiteindelijke totaaloverzicht te laten zien.How can I make this topic about me?![]()
PiepapaultjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hele oude al maar had em nog in de verzameling gelukkig.
[ afbeelding ]echte nerdhumor
![]()
![]()
@Haags ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben eigenlijk wel voor een strijd der titanen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog iemand die in de zorg werkte. En ik werk niet ik doe vrijwilligers werk. En als ik daar mee bezig ben zit ik niet hier.
Dotteke, Haags, Freshfruit, Justin en de twee die daarna het vaakst hebben gewonnen voor een competitie van zes en dan kan de rest allemaal alleen bolken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waar is hij gebleven heequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef devzero het volgende:
Word er nog steeds geklaagd dat er teveel gezeurd werd op justin?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In hun eigen topic in SPL. Zodat het ook niet in MyAT komtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een strijd der titanen.
Dotteke, Haags, Freshfruit, Justin en de twee die daarna het vaakst hebben gewonnen voor een competitie van zes en dan kan de rest allemaal alleen bolken![]()
![]()
Misschien was 'ie 't zat dat DTS op random tijdstippen dichtgaat in de avond?quote:Well, life can be a riot
Jij moet de score lijst dan aanpassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
In hun eigen topic in SPL. Zodat het ook niet in MyAT komtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou dan heb ik nog wel een database te normaliseren voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Je code werkt en je hebt niet oneindig tijd. Ik begrijp het wel. Dat is gewoon dat kleine stukje informatica-ocd in mij
Ik bedank voor de eer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een strijd der titanen.
Dotteke, Haags, Freshfruit, Justin en de twee die daarna het vaakst hebben gewonnen voor een competitie van zes en dan kan de rest allemaal alleen bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een php script welke alle posts binnen deze reeks uit de tabel haalt, in memory pleurt en waar vervolgens een loop over gaat om de scores te berekenen. De resultaten worden dan weer weggeschreven in een tabel voor het dts_stats script.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe ik het nu doe:
Ik heb meerdere views op de tabel dts_posts die elk het getal van zo'n kolom in Monitor's overzicht berekenen:
view_score_tot_nu
view_score_vandaag_tot_nu
view_aantal_posts_tot_nu
En dan heb ik een view_totaaloverzicht_tot_nu waar al die views met LEFT JOINS aan elkaar geknupt worden om het uiteindelijke totaaloverzicht te laten zien.
Wat monitor post is ter plekke berekend en maakt geen gebruik van de tabel waar de eerder berekende resultaten staan, dat maakt het makkelijker om de users die niet meedoen te excluden. Als je in het midden van de ronde een naam uit die tabel haalt dan heeft dat meteen effect op de rest.![]()
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.quote:
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week![]()
![]()
Zolang het om bolken gaat houdt monitor het gewoon bij en is het hier en niet in spl. DTS staat hierquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet de score lijst dan aanpassen.
Ik Stelde toevallig vanmiddag al voor dat het leuk zou zijn justin en Haags samen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hef funquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week![]()
![]()
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet wel wat! Ik moet mijn laptop dicht doen en mijn koffer gaan pakken. En aangezien DTS over een uurtje of zo dicht gaat, zal dit waarschijnlijk een van mijn laatste post worden voor mijn vakantie.
Well, life can be a riot
Haags had wel de betere TT’squote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het om bolken gaat houdt monitor het gewoon bij en is het hier en niet in spl. DTS staat hier
Ik Stelde toevallig vanmiddag al voor dat het leuk zou zijn justin en Haags samen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geniet ervan. Latersquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
have funquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus ik gok dat sommigen mij totaal niet zullen missen en die ene andere persoon: tot over 2.5 week
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel plezier!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Haagsgodquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met ze oppassen dvd’s
R.I.P DTS.![]()
Ik scrape de topic chain topics, haal al die post metadata op, dat komt dan in tekstbestanden te staan per topic, meest dus 301 regels per tekstbestand, die concateneer ik in een 1 groot import.txt bestand, die gaan dan met mysqlimport ingeladen worden in een staging tabel (die staging bevat dus alle records sinds november vorig jaar).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb een php script welke alle posts binnen deze reeks uit de tabel haalt, in memory pleurt en waar vervolgens een loop over gaat om de scores te berekenen. De resultaten worden dan weer weggeschreven in een tabel voor het dts_stats script.
Wat monitor post is ter plekke berekend en maakt geen gebruik van de tabel waar de eerder berekende resultaten staan, dat maakt het makkelijker om de users die niet meedoen te excluden. Als je in het midden van de ronde een naam uit die tabel haalt dan heeft dat meteen effect op de rest.
Dan doe ik een INSERT INTO dts_posts met WHERE timestamp >= UNIX_TIMESTAMP(DATE_FORMAT(NOW(), '%Y-%m-01 00:00:00'))
Om alleen records over de huidige maand te pakken.
En daarna een los UPDATE statement op de dts_posts tabel om de kolommen 'punten' en 'gebolkt_door' bij te werken.
Dus de tabel dts_posts bevat elke keer alleen de records van de huidige maand. Wel zo makkelijk voor de views, ook al zitten er indexen op.
En deze manier van verversen gebeurt dus eigenlijk 4x per dag. Niet echt efficiënt, ik weet het, maarja, het werkte.
Ik mis wel @KillemWieft zijn nachtelijke posts.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
Fijne vakantie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
![]()
SwJ
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SlaapIk heb er één en ik ben er trots op
Of niet?Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lekkahquote:Well, life can be a riot
tetten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die zou ik toch echt wel 9 seconden willen teleurstellen hoorquote:
Well, life can be a riot
Nog een beker bouillon dan maarIk heb er één en ik ben er trots op
Mila heerlijk
R.I.P DTS.![]()
9 seconden...?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die zou ik toch echt wel 9 seconden willen teleurstellen hoorOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
NeeIk heb er één en ik ben er trots op
Net zat je nog vol?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
WolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben je er nooit flauw van ?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En morgen koffie drinken?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.![]()
Dat is al weer bijna twee uur geleden. Heb daarna nog een xxl cornetto op ook.quote:
En bouillon is gelijk aan thee. Het is warm vocht, met een smaakje. Meer niet.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja beetje optimistisch misschien, je hebt gelijkquote:
Well, life can be a riot
en een broodjequote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee? want juist dit is wat mij meest bezig houdt wel nu?quote:
snap jullie zitten er mss niet altijd op te wachten, maargoed vertel maar beetje, je mag t negeren he.Do what you love, love what you do!![]()
En nou al plannetjes gemaakt voor de koffie?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef kree het volgende:
nou dat was weer lang belletje. maar oke denk gaat ook wel wat beter nu met haar.Well, life can be a riot
Met zo een als Mila zou uitstellen zo lang mogelijk van genieten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja beetje optimistisch misschien, je hebt gelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind bouillon altijd welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is al weer bijna twee uur geleden. Heb daarna nog een xxl cornetto op ook.
En bouillon is gelijk aan thee. Het is warm vocht, met een smaakje. Meer niet.
Vullend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt grappig als je weet hoe iemand klinkt, dat je dan ook die posts in je hoofd probeert voor te stellen zoals diegene ze zegt(en soms komt er dan ook een irritant toontje bij kijken
)
Well, life can be a riot
Ja daarom die 9 seconden. Moet het toch uitstellen. Anders is't 7.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met zo een als Mila zou uitstellen zo lang mogelijk van genieten.Well, life can be a riot
niet helemaal nog omdat ze zit met dingen, maar moet zeggen dat kletsen helpt er wel aan bij dat ik denk gewoon keertje afspreken,.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En nou al plannetjes gemaakt voor de koffie?
Geen zorgen het komt dus wel, maar jullie zullen me snappen dat ik er niet zo heel snel in ben enzo. t kost ff tijd dit wel.Do what you love, love what you do!![]()
Kree ik zit op dit moment die searching docu te kijken. Zit wel leuk om elkaar maar wel traaagBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
gewoon beetje doorspoelen af en toequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
Kree ik zit op dit moment die searching docu te kijken. Zit wel leuk om elkaar maar wel traaag![]()
![]()
Jeetje man "omdat ze zit met dingen"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal nog omdat ze zit met dingen, maar moet zeggen dat kletsen helpt er wel aan bij dat ik denk gewoon keertje afspreken,.
Geen zorgen het komt dus wel, maar jullie zullen me snappen dat ik er niet zo heel snel in ben enzo. t kost ff tijd dit wel.
Die je het beste face to face met iemand kan bespreken. Onder het genot van, juist. Koffie.
Je kan natuurlijk ook gewoon eerlijk zeggen dat je 't niet wil. Of kan natuurlijk ook dat zij 't toch afhoudt.Well, life can be a riot
ik snap niemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
gehehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Echt grappig als je weet hoe iemand klinkt, dat je dan ook die posts in je hoofd probeert voor te stellen zoals diegene ze zegt(en soms komt er dan ook een irritant toontje bij kijken
)
Do what you love, love what you do!![]()
Is een oprechte vraag,quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
nee? want juist dit is wat mij meest bezig houdt wel nu?
snap jullie zitten er mss niet altijd op te wachten, maargoed vertel maar beetje, je mag t negeren he.
Krijg jij ook de ruimte om te vertellen?
Of is zo een gesprek voornamelijk eenrichtingsverkeer vanuit haar?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, totaal niet. Zitten maar 9 kcal in ofzo.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee zit niet die poopdeck docu te kijken![]()
![]()
![]()
ik moet eigenlijk gewoon niet teveel bellen enzo ook hier met anderen. naja
al met al. tis allemaal eerlijk verhaal hoop dat ik daar dan maar de credits bij jullie verdien.Do what you love, love what you do!![]()
Vind ik serieus een goede vraag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is een oprechte vraag,
Krijg jij ook de ruimte om te vertellen?
Of is zo een gesprek voornamelijk eenrichtingsverkeer vanuit haar?
Van die mensen die gesprekken vooral als monoloog zien zijn namelijk mentaal zeer uitputtend. Een gesprek moet een dialoog zijn, en niet een monoloog waarbij persoon A iets zegt, en persoon B daarna, en daarna persoon A weer, maar er eigenlijk nooit op elkaar gereageerd word maar vooral langs elkaar heen gepraat word.Well, life can be a riot
Dat bedoel ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slotje lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: