Ik heb dat altijd gekeken en soms vreselijk gelachenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie eigenlijk van kees en co
ik ben sowieso niet echt van de nederlandse seriesquote:
Beterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet echt van de nederlandse series
Mehquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie eigenlijk van kees en co
hmmmquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
@:greysbones Dali-stijl
[ link | afbeelding ]
Blijft tijdloosquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd gekeken en soms vreselijk gelachen
O echt. Dat is wel heul veulquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijft tijdloos
Heb alle seizoenen misschien 100x of meer gekeken
Ja vind hem ook wat tegenvallenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
die had ik toch anders verwacht
Ja ik ben heel groot fan. Alles wat online te vinden is over Kees&Co ken ik. En alle scripts ken ik uit mijn hoofd. Ben ook bij de opnames geweest. Die serie is al mijn leven sinds ik 10 was. Ik heb op mijn pinpas een foto van Sonja.quote:
Dat is wel leuk dat je bij een opnames geweest bent.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja ik ben heel groot fan. Alles wat online te vinden is over Kees&Co ken ik. En alle scripts ken ik uit mijn hoofd. Ben ook bij de opnames geweest. Die serie is al mijn leven sinds ik 10 was.
Die had even geen zin meer helaasquote:
Ben jij zo kleine etert?quote:
Voor de show. Na het maken van de foto op @Rob z'n bord geschoven. Ik heb alleen vlees met saus opquote:
Geloof me, dit was veel. Het is misschien niet heel goed te zien, maar mijn Argentijnse ossenhaas was een dubbele. Denk zeker 4 a 500 gram.quote:
Dan heb jij zeker een lintworm? Zelfs Rob zit overvol.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan beide borden tegelijk wel op.
O, dat zegt wel watquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een lintworm? Zelfs Rob zit overvol.
@gebrokenglas draait daar zijn hand niet voor om. Die begint 's ochtends al met een kilo steak. Rauw!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geloof me, dit was veel. Het is misschien niet heel goed te zien, maar mijn Argentijnse ossenhaas was een dubbele. Denk zeker 4 a 500 gram.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:gebrokenglas draait daar zijn hand niet voor om. Die begint 's ochtends al met een kilo steak. Rauw!
Je hebt het over onze GG??quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
@:gebrokenglas draait daar zijn hand niet voor om. Die begint 's ochtends al met een kilo steak. Rauw!
O dat kan ik niet eens op zoveel vleesquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Geloof me, dit was veel. Het is misschien niet heel goed te zien, maar mijn Argentijnse ossenhaas was een dubbele. Denk zeker 4 a 500 gram.
oehquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Dan nog niet hoor, ik ben een kleine eter, heb aan 1,5 ons vlees genoeg met groenten
Nananananaaaaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |