SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
AI weet niets buiten wat het geleerd heeft in het model. Het is geen alwetend brein, maar eerder een hele slimme spiegel van de data waarop het is getraind. Die data bepaalt wat het "weet", hoe het redeneert en welke verbanden het kan leggen. Het model kan geen kennis hebben van gebeurtenissen, inzichten of updates die buiten zijn trainingsdata of toegankelijke bronnen vallen.
Een goede metafoor: AI is als een extreem belezen bibliothecaris, maar eentje die alleen boeken kent die al op z’n planken staan. Vraag je iets buiten die collectie, dan moet hij gokken op basis van wat hij wél gelezen heeft.
Het betekent ook dat AI geen bewustzijn, inzicht of levenservaring heeft—het simuleert intelligentie, maar ervaart niets zelf.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
wel kunstigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
In de stijl van Karel Appel
[ link | afbeelding ]
van Gogh stijl dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Esther Roord (de Nederlandse actrice, bekend van onder meer Kees & Co) lijkt geen kinderen te hebben. Er zijn geen betrouwbare berichten waarin zij haar moederschap erkent, en o.a. de Wikipedia-pagina met haar naam noemt niets over kinderen
reddit.com
+5
de.wikipedia.org
+5
televizier.nl
+5
.
Kortom: voor zover bekend, heeft Esther Roord geen kinderen.
ChatgptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan ik doen maar ga ik niet doen, omdat ik de uitkomst al weetquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik vind het opvallend realistisch, net alsof het een echt geschilderd ding is.quote:How can I make this topic about me?![]()
Dali stijlquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan ik doen maar ga ik niet doen, omdat ik de uitkomst al weet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze heeft een zoon en dochter die inmiddels rond de 30 jaar oud zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
Esther Roord (de Nederlandse actrice, bekend van onder meer Kees & Co) lijkt geen kinderen te hebben. Er zijn geen betrouwbare berichten waarin zij haar moederschap erkent, en o.a. de Wikipedia-pagina met haar naam noemt niets over kinderen
reddit.com
+5
de.wikipedia.org
+5
televizier.nl
+5
.
Kortom: voor zover bekend, heeft Esther Roord geen kinderen.
Chatgpt![]()
Heeft Esther Roord kinderen?
Ja, Esther Roord heeft ten minste één kind. In een interview vertelde ze dat ze in 1997 hoogzwanger auditie deed voor haar rol in Kees & Co—haar laatste screentest deed ze zelfs terwijl ze weeën had, en de volgende ochtend werd haar zoon geboren.
En daarbij geeft Copilot in een voetnoot aan als bron www.rtl.nl
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Jaaa, alleen ben ik al wat anders aan het genereren, hoop niet dat ik aan limiet zitquote:Uw ADH vitamine Worst
Er staat in ieder geval 'ten minste' voor, wat impliceert dat de situatie veranderd kan zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft Esther Roord kinderen?
Ja, Esther Roord heeft ten minste één kind. In een interview vertelde ze dat ze in 1997 hoogzwanger auditie deed voor haar rol in Kees & Co—haar laatste screentest deed ze zelfs terwijl ze weeën had, en de volgende ochtend werd haar zoon geboren.
En daarbij geeft Copilot in een voetnoot aan als bron www.rtl.nl
Bron: Copilot AI![]()
sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jaaa, alleen ben ik al wat anders aan het genereren, hoop niet dat ik aan limiet zit
ik draaf door
rookworst man als cupido
die worsten schiet
inclusief lende doek
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Greysquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
ik draaf door
rookworst man als cupido
die worsten schiet
inclusief lende doek
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nu eenmaal een grote fantasie
How can I make this topic about me?![]()
u vraagt en wij schieten @hemarookworstquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
sorry
ik draaf door
rookworst man als cupido
die worsten schiet
inclusief lende doek![]()
![]()
![]()
Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen zo in de menigte gaan staan om Trump te zien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zie hem liever niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen zo in de menigte gaan staan om Trump te zien.![]()
Denken zo te zien heel wat mensen welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoezo? Ik sta er ook hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat mensen zo in de menigte gaan staan om Trump te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo? Ik sta er ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als Hemarookworst zeker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: