Een join kost geen fluit en nu heb je een zelfde string op meerdere plaatsenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Beste is eigenlijk zowel het user id als de weergavenaam in de tabel te hebben. Het id kan dan worden gebruikt voor de joint en de naam voor het gemak.
Het antwoord is nee. Ze wil je niet adopterenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef Paul het volgende:
Oh shii was hier moest nog wat vragen aan haar
Al 15 jaar niet meer.quote:
Dit klinkt onhygiënisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Een join kost geen fluit en nu heb je een zelfde string op meerdere plaatsen
dat is ook wel in jouw straatje hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet, het is wat het is. Destijds snel geschreven en verder geen rekening mee gehouden. Het is vrij makkelijk te fixen maar zie de noodzaak niet zo gezien het niet zo heel veel voorkomt dat iemand op de lijst zijn/haar naam wijzigt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Je code werkt en je hebt niet oneindig tijd. Ik begrijp het wel. Dat is gewoon dat kleine stukje informatica-ocd in mijquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik weet, het is wat het is. Destijds snel geschreven en verder geen rekening mee gehouden. Het is vrij makkelijk te fixen maar zie de noodzaak niet zo gezien het niet zo heel veel voorkomt dat iemand op de lijst zijn/haar naam wijzigt.
Haags, jijquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja ieder speelt zoals hij of zij het wil spelen. Vind je het niets ga je tellen in spl.
En Justin werkt ook en er zijn er meer die werkte en wonnen.
Nog iemand die in de zorg werkte. En ik werk niet ik doe vrijwilligers werk. En als ik daar mee bezig ben zit ik niet hier.quote:
Hoe ik het nu doe:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Beste is eigenlijk zowel het user id als de weergavenaam in de tabel te hebben. Het id kan dan worden gebruikt voor de joint en de naam voor het gemak.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Hele oude al maar had em nog in de verzameling gelukkig.
[ afbeelding ]
@Haags ikquote:
Ik ben eigenlijk wel voor een strijd der titanen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog iemand die in de zorg werkte. En ik werk niet ik doe vrijwilligers werk. En als ik daar mee bezig ben zit ik niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |