Ja, dat hoop ik nooit meer te horenquote:
Op die leeftijd nog sporten. Erg triest die 2 weerloze weken voor zo'n actieve man 🫤quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was vreselijk. Mijn vader was 92 maar altijd heel fit, en goed gezond. Hij sporten nog en deed nog alles woonde ook nog zelfstandig
Tot op een dag dat hij niet te bereiken was en er iemand ging kijken, maar toen had hij dus a 24 uur in de badkamer gelegen. Maar hij had altijd aangegeven niet als een idioot(sorry zijn woorden) in een stoel te zitten niets te kunnen etc
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niet,mak en beeld blond vrouw in bed
Ja zeker, tot zijn 90ste nog volleyballen, tennissen en zwemmenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog sporten. Erg triest die 2 weerloze weken voor zo'n actieve man 🫤
Dat is 'ie zeker niet.quote:
ik bedoelde toch niet naakt hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze AI is heel netjes
en gaat geen naakte plaatjes maken
Bing heeft maar 1 type "blonde vrouw"quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze AI is heel netjes
en gaat geen naakte plaatjes maken
Vunzige marioquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat o is fout
maar mak en beeld taylor swift op klo
Chatgpt maakt beterequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Bing heeft maar 1 type "blonde vrouw"
[ afbeelding ]
Maar is ook een stuk tragerquote:
quote:Processing image
Lots of people are creating images right now, so this might take a bit.
audio phone opname is ook oke, ben gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja wil er videomateriaal van hebben. Dus gooi gewoon m'n iPhone aan op een statief en vind 't prima.
iPhones hebben sowieso echt zeer goede microfoons aan boord
Gewoon ook realistischerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje. Bv meer natuurlijke tanden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |