Wat verdrietig en machteloos lijkt me dat voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is heel naar om te zien, zijn gezicht was helemaal verkrampt en een arm ook
Kon amper meer praten maar begreep alles nog. Gelukkig heeft het voor hem maar 2 weken geduurd, de nacht voor h ij naar de hospice ging is hij overleden. Alleen was niemand bij
dat mag nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat o is fout
maar mak en beeld taylor swift op klo
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is heel naar om te zien, zijn gezicht was helemaal verkrampt en een arm ook
Kon amper meer praten maar begreep alles nog. Gelukkig heeft het voor hem maar 2 weken geduurd, de nacht voor h ij naar de hospice ging is hij overleden. Alleen was niemand bij
Ik denk dat misschien automatisch gaat. Dat je op dat moment wel de juiste dingen en of woorden weet te zeggenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou dat ook héél moeilijk vinden.
Zelfde als, stel dat mijn vader/moeder zeggen dat ze niet lang meer hebben (mijn vader heeft COPD en mijn moeder ook. Mijn moeder is gestopt met roken, meer gaan sporten. Mijn vader is 2 weken gestopt met roken en dacht toen "ik ga gewoon roken, als ik kom te overlijden ach. Ik heb alles uit het leven gehaald") dan zou ik echt niet weten waar ik ze dingen over zou moeten vragen, hoe ik dat moet aanpakken. Of er uberhaupt iets zinnigs uit mij zal komen etc.
als je bekende mensen noemtquote:
Dat is het mooiste wat je voor iemand kan doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn opa en oma beide tot het laatst verzorgt met mijn moeder
mijn oma is overleden met een aantal van ons erbij
mijn opa heeft er voor gezorgd dat er niemand was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tot aan zijn dood terug in huis genomen toen bleek dat hij niet lang meer te leven had. De laatste twee weken heeft hij in het ziekenhuis doorgebracht en heb hem daar helemaal verzorgd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het mooiste wat je voor iemand kan doen.
Ik heb mijn exerg knap dat je dat kon DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tot aan zijn dood terug in huis genomen toen bleek dat hij niet lang meer te leven had. De laatste twee weken heeft hij in het ziekenhuis doorgebracht en heb hem daar helemaal verzorgd.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ja maar toch, ff uitrusten van de lange reisquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
eeh Dot
je weet toch wel dat Airforce one een compleet huis is
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:18 schreef maily het volgende:
[..]
Omg omg omg
Artificial Intelligence
Kunstmatige Intelligentie
komischquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je bekende mensen noemt
zegt deze AI mag niet
Mycroft draait op de servers van FOK!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O jij hebt je servers echt in een datacenter staan. Ik dacht gewoon thuis.
Ja was vreselijk. Mijn vader was 92 maar altijd heel fit, en goed gezond. Hij sporten nog en deed nog alles woonde ook nog zelfstandigquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat verdrietig en machteloos lijkt me dat voor je![]()
Altijd weer poep en plasquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat o is fout
maar mak en beeld taylor swift op klo
Aha.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Mycroft draait op de servers van FOK!
DTS stats en dergelijke draait bij mij thuis.
Mycroft fixen kan ik als enige. Er kunnen natuurlijk wel mensen naar het DC voor checken van de hardware maar die moeten ook maar net tijd hebben.quote:
Hij had geen familie hier, zijn vader zou de ochtend na de nacht dat hij was overleden overkomen uit Egypte. Die reis heeft hij niet meer hoeven maken. Zijn zoon is terug gebracht naar Egyptequote:
Ik heb het contact met mijn eigen familie verbroken. En qua schoonfamilie mja ze komen voor "ons" in principequote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat vervelend Roos. Heb je verder dan geen familie/schoonfamilie die voor jou komt?
O dat is niet fijn, daar zal een reden voor zijn wat niet fijn is bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb het contact met mijn eigen familie verbroken. En qua schoonfamilie mja ze komen voor "ons" in principe
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
komisch
en vrouw in bed of keuken kann ?
vreselijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had geen familie hier, zijn vader zou de ochtend na de nacht dat hij was overleden overkomen uit Egypte. Die reis heeft hij niet meer hoeven maken. Zijn zoon is terug gebracht naar Egypte
Ik vergeet nooit meer die gil van zijn moeder toen het haar verteld werd aan de telefoon. ging door merg en been
Het kan wel, als je je eigen AI models draait op bv een PC. Bijvoorbeeld met software als Stable Diffusion kun je best goede resultaten krijgen. Maar je hebt wel een forse PC met dure grafische kaart nodig. En het is een stuk minder makkelijk dan gewoon een zin typen in bv bing image generatorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je bekende mensen noemt
zegt deze AI mag niet
dat dusquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan wel, als je je eigen AI models draait op bv een PC. Bijvoorbeeld met software als Stable Diffusion kun je best goede resultaten krijgen. Maar je hebt wel een forse PC met dure grafische kaart nodig. En het is een stuk minder makkelijk dan gewoon een zin typen in bv bing image generator
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |