Komt goed tegen die tijd!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
audio phone opname is ook oke, ben gewoon benieuwd
quote:You've reached your image creation limit.
Upgrade to ChatGPT Plus or try again tomorrow after 1:48 PM.
gevt het bij julie oostenrijkse bier?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever Stiegl, Zipfer of Schwechater bier
Nee maar ben wel geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het bij julie oostenrijkse bier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik kijk 't nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:26 schreef kree het volgende:
moet zegen onze koning prins pils doet toch wel oke toespraak
leuk hequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:34 schreef Grotetijd het volgende:
Het is wel gek om Justin niet meer boven aan te zien staan maar nu daadwerkelijk steeds veranderende users
ik wel ff gekeken. en oke beetje mee.quote:
Vreselijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kree het volgende:
omg chatgtp generatie die kunnen straks niks meer zonder.
Tijd dat monitor DTS eens gaat winnen!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
@:gebrokenglas
Ik zie net de post van monitor en bedacht me iets. Voor jouw scores; exclude jij monitor alsof die niet gepost heeft? Dat doe ik namelijk wel, de posts van monitor worden in de query excluded.
Fijne user.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat monitor DTS eens gaat winnen!
Ja, Monitor valt er compleet buiten. Ik heb 2 tabellen: excluded_users, en excluded_users_totaaloverzicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:36 schreef bondage het volgende:
@:gebrokenglas
Ik zie net de post van monitor en bedacht me iets. Voor jouw scores; exclude jij monitor alsof die niet gepost heeft? Dat doe ik namelijk wel, de posts van monitor worden in de query excluded.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | CREATE TABLE IF NOT EXISTS excluded_users ( data_member VARCHAR(255) ); CREATE UNIQUE INDEX excluded_users_idx ON excluded_users (data_member); CREATE TABLE IF NOT EXISTS excluded_users_totaaloverzicht ( data_member VARCHAR(255) ); CREATE UNIQUE INDEX excluded_users_totaaloverzicht_idx ON excluded_users_totaaloverzicht (data_member); INSERT INTO excluded_users (data_member) VALUES ('Monitor'); INSERT INTO excluded_users (data_member) VALUES ('Kissingbird'); INSERT INTO excluded_users_totaaloverzicht (data_member) VALUES ('SwJ'); INSERT INTO excluded_users_totaaloverzicht (data_member) VALUES ('sp3c'); INSERT INTO excluded_users_totaaloverzicht (data_member) VALUES ('Dotteke'); |
Die type machine generatie die kunnen straks niet eens meer schrijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:28 schreef kree het volgende:
omg chatgtp generatie die kunnen straks niks meer zonder.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Die type machine generatie die kunnen straks niet eens meer schrijven
[ afbeelding ]
Vooruitquote:
Moet ik de cronjob wat strakker instellen dat het script vaker uitgevoerd wordt. En dan niet excluden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd dat monitor DTS eens gaat winnen!
Je doet helemaal niet aan indexenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Monitor valt er compleet buiten. Ik heb 2 tabellen: excluded_users, en excluded_users_totaaloverzicht.
De excluded users doen helemaal niet mee, en users in de excluded_users_totaaloverzicht wordt alleen gebruikt om ze uit de totaaloverzicht te houden.
[ code verwijderd ]
en nu in Jip en Janneke-taal?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet ik de cronjob wat strakker instellen dat het script vaker uitgevoerd wordt. En dan niet excluden.
Ah ja, zo heb ik het ook. Wel bolken maar niet in de lijst en volledig niet meedoen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, Monitor valt er compleet buiten. Ik heb 2 tabellen: excluded_users, en excluded_users_totaaloverzicht.
De excluded users doen helemaal niet mee, en users in de excluded_users_totaaloverzicht wordt alleen gebruikt om ze uit de totaaloverzicht te houden.
[ code verwijderd ]
Als ie maar niet zichzelf gaat quoten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet ik de cronjob wat strakker instellen dat het script vaker uitgevoerd wordt. En dan niet excluden.
Er zijn wel ergere dingen tegen mij gezegd en ik weet dat jij er niets kwaads mee bedoeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef kree het volgende:
dot is wel beetje oma van dit topic he. of mss voor ons?
bedoel dit in de meest positie zin trouwens dotteren hahaha
iig ben jij iemand met wie altijd te praten is. en dank daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |