ben je er ook als papa voor hun dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik geef ze. Zonder mij zouden ze niet bestaan.
Je kan alles doen wat je wil toch? Het is vooral dat je geen seks hebt dan. Maar voor de rest kan je alles doen wat je wil. En seks is overrated, de rechter en linkerhand met wat spuug maakt het gevoel 80% gelijk. Misschien beter juist want je kan dan zelf bepalen in plaats van dat je extra moeite moet doenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
jaaaa. het spijt me voor jou want wel meegemaakt dan denk.
Ik niet ben nog gewoon vrijgezel. en goed hoe kut t klinkt. soms ben ik er wel blij om.
Nee het lukt niet zo met mijn ex maar goed dat is een kwestie van tijd. Ik ben er wel mee bezig om mijn kinderen terug te krijgen. Ze is ook illegaal hier dus ik ga haar flink pakken daarmee hoop ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
ben je er ook als papa voor hun dan?
of lukt niet zo met ex?
neuh tis niet seks, dat is niet wat ik mis? hoewel mss leuk soms.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan alles doen wat je wil toch? Het is vooral dat je geen seks hebt dan. Maar voor de rest kan je alles doen wat je wil. En seks is overrated, de rechter en linkerhand met wat spuug maakt het gevoel 80% gelijk. Misschien beter juist want je kan dan zelf bepalen in plaats van dat je extra moeite moet doen
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.
Oke nou ja als je een vriendin hebt denk ik dat je het tegenovergestelde gaat denken. Het is alleen maar drama met vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
neuh tis niet seks, dat is niet wat ik mis? hoewel mss leuk soms.
liefde enzo dat mis ik en dingen samen kunnen doen ipv altijd het alleen maar beslissen.
Dit is een nuttig feit en ik kan straks rustig gaan slapen, maarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kwam er zojuist achter dat het Duitse woord voor krimpkous Schrumpfschlauch is. Dat moest ik even kwijt.
dit is een zure man, want hoe je met je exen omgaat, zegt toch wel een beetje wat over jezelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het lukt niet zo met mijn ex maar goed dat is een kwestie van tijd. Ik ben er wel mee bezig om mijn kinderen terug te krijgen. Ze is ook illegaal hier dus ik ga haar flink pakken daarmee hoop ik
Hopelijk kun je iets bereiken wat voor jullie beiden werkt en voor je kinderen. Ze zullen je het nooit in dank afnemen namelijk dat je hun moeder gaat pakken met wat dan ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee het lukt niet zo met mijn ex maar goed dat is een kwestie van tijd. Ik ben er wel mee bezig om mijn kinderen terug te krijgen. Ze is ook illegaal hier dus ik ga haar flink pakken daarmee hoop ik
Ja toch!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:50 schreef devzero het volgende:
Ik kom op het juiste moment weer even buurten, want
[..]
Dit is een nuttig feit en ik kan straks rustig gaan slapen, maar
[..]
dit is een zure man, want hoe je met je exen omgaat, zegt toch wel een beetje wat over jezelf.
Een relatie waarin je "moeite moet doen" is misschien niet de juiste relatie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je kan alles doen wat je wil toch? Het is vooral dat je geen seks hebt dan. Maar voor de rest kan je alles doen wat je wil. En seks is overrated, de rechter en linkerhand met wat spuug maakt het gevoel 80% gelijk. Misschien beter juist want je kan dan zelf bepalen in plaats van dat je extra moeite moet doen
quote:
Dat hangt ervanaf in welk daglicht ik hun moeder kan stellenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk kun je iets bereiken wat voor jullie beiden werkt en voor je kinderen. Ze zullen je het nooit in dank afnemen namelijk dat je hun moeder gaat pakken met wat dan ook.
niet altijd natuurlijk, althans toen ik vriendinnetje had niet echt?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke nou ja als je een vriendin hebt denk ik dat je het tegenovergestelde gaat denken. Het is alleen maar drama met vrouwen
quote:
Ja duh.quote:
Waarom praat je over ongezond terwijl je in de verleden tijd praat alsof jullie niet meer samen zijn? Wat weet jij danquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een relatie waarin je "moeite moet doen" is misschien niet de juiste relatie.
In mijn relatie liet ik haar vrij, en ze liet mij vrij. We hadden gewoon tijd voor onszelf en konden dat invullen zoals we wilden.. En als ze bij mij was en een vriend van mij wilde langskomen dan was dat nooit een probleem máár er moest wel even overlegd worden. Want als je samen bent, doe je dat nou eenmaal.
Een relatie waarbij je echt constant elkaars agenda's naast elkaar houd, en 24/7 op elkaars lip zit, zonder eigen tijd en zonder eigen vrienden of gedoetje lijkt me verschrikkelijkZeer ongezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |