uiteraardquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel een fles staan, maar drink het alleen in cocktails
Oh wacht. 4.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook wel een fles staan, maar drink het alleen in cocktails
dat is echt zondegeld .....quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In een bar dok je hier ook meer dan 12 euro voor een glaasje
Heldenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:30 schreef Grotetijd het volgende:
In other news. Bijna klaar met de discografie van David BowieNog 3 albums!
Vind mijzelf niet helemaal normaalquote:
Gewoon voor een dagquote:
quote:
dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind ze nu eenmaal lekker en feestelijk
In het Duitsquote:
Wanneer maak je voor mij een lekkere?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik vind ze nu eenmaal lekker en feestelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies dat.
Uiteindelijk ga je (ondanks dat je in het begin totaal denkt van niet) inzien dat niet iedereen is zoals je ex, en ga je het allemaal relativeren.
Bij mij duurde 't 3-4 maanden tot ik weer wat ging daten, en nu een jaar verder durf ik mij oprecht pas weer open te stellen voor echte commitment, dus laat maar komen. Je leert er toch van, en uiteindelijk word je sterker. Mij heeft 't meer zelfvertrouwen gegeven en meer kennis van wie ik ben en wat ik ben en wat ik zoek dus neem dat graag mee.
boven een overlijdensadvertentiequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef Sally het volgende:
[..]
@:kree : risico's neem je, risico loop je altijd. Hoe dan ook.
Het hele leven is een risico. Anders kom je ook nergens, gebeurt er niks.
Zelfs jouw werk is risico. Maar wel je geld wat je verdient.
Ja, een schwanzschwanz geserveerd door een man met lange schwanzquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
dat zijn ze ook
om van te genieten. op je gemakkie.
het liefst geserveerd door een brandweerman
Wanneer je niet met de auto bent?quote:
Ja - wat is het nou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Komt allemaal wel goed. Je hebt al zoveel bereikt met vallen en opstaan. En wie weet komt de ware binnenkort op je pad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:33 schreef kree het volgende:
nouja laat ff traantje weg nog in zelfmedelijden. maar min of meer hebben jullie wel gelijk
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
boven een overlijdensadvertentie
"zeg vaak ja,
want met nee kom je nergens"
check kanaal yestheory op YouTubequote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
boven een overlijdensadvertentie
"zeg vaak ja,
want met nee kom je nergens"
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - wat is het nou.
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578
[..]
Ja - wat is het nou.
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
[..]
Ja - wat is het nou.
Ben ik wél normaal, of níét normaal?!normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Yes theory is fantastischquote:
Ja kree, ga voor een man zoals masberumquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
Kree je hebt geen vrouw nodig om blij te zijn. Ze vallen allemaal alleen maar tegen, waarom de moeite doen?
bbb(eee)quote:
Beter dan een man zoals jij.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja kree, ga voor een man zoals masberum
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja kree, ga voor een man zoals masberum
Volgende meet een cocktailworkshopquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is dan een goede reden een keer niet te doen
niet allen toch denk, maargoed had ff slechte ervaring, nog vraag ik me wel eens af hoe het met die meid gaat nu enzo. Maar helaas geen contact meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
Kree je hebt geen vrouw nodig om blij te zijn. Ze vallen allemaal alleen maar tegen, waarom de moeite doen?
Correct, ik ben niet van de mannenliefde.quote:
Wanneer is de meet?quote:
Wel een kazerne met zo'n paal danquote:
Ja wacht maar tot ze er met je kinderen vandoor gaat. Zien hoe verliefd je dan nog bentquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
niet allen toch denk, maargoed had ff slechte ervaring, nog vraag ik me wel eens af hoe het met die meid gaat nu enzo. Maar helaas geen contact meer.
zo verliefd echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |