thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef devzero het volgende:
Ik wil gaan koken, maar mijn pannen zitten nog in de vaatwasser en die is nog niet helemaal klaar
Stop met trollenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef kree het volgende:
maargoed mss is t wel troll actie enzo. goed dan nog hebben jullie allemaal weer ff wat geleerd over mij enzo. ook niet v verkeerd.
Is goedquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vooral despaart...... .... Doe normaal een keer. Dat jij stelt dat iemand loopt te trollen maakt niet dat jij alles maar kan doen wat je wil doen. Gedraag je naar je leeftijd zeg. Ik vraag je een simpele vraag en je kan gewoon niet normaal antwoorden
Nu niet wat minder.quote:
Nah dat weet ik niet hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we nog wel klagen over de regels
Waait wel weer overquote:
Je kunt t aan yvonne vragenquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah dat weet ik niet hoor
Even gekeken.. weinig zin om fb helemaal bij te lezen
Ik snap er echt helemaal niks van
Hoezo mag je niet leeg quoten? Dad toch net zooets als 087654 paginas alleen n smiley posten?
Je hebt nu 2 meningen gehoord:quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:05 schreef kree het volgende:
maargoed mss is t wel troll actie enzo. goed dan nog hebben jullie allemaal weer ff wat geleerd over mij enzo. ook niet v verkeerd.
samenvatting van laatste paar topics, hoop gezeur van mij en over mijn leven en hoe erg t allemaal is enzo.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah dat weet ik niet hoor
Even gekeken.. weinig zin om fb helemaal bij te lezen
Ik snap er echt helemaal niks van
Hoezo mag je niet leeg quoten? Dad toch net zooets als 087654 paginas alleen n smiley posten?
Zelfs een magic 8-ball heeft maar zoveel antwoorden te geven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 meningen gehoord:
* Ga een kopje koffie drinken met die meid en maak je verder niet te druk hoe het verder gaat ontwikkelen.
* Vertrouw vrouwen niet, ze willen alleen maar kinderen van je en dumpen je dan.
Je moet zelf maar kiezen wat je wil doen.
HC heeft het over FB-topic. Niet over dtsquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
samenvatting van laatste paar topics, hoop gezeur van mij en over mijn leven en hoe erg t allemaal is enzo.
voor de rest heb je weinig gemist denk.
Het is R&P all over again.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom zou ik serieus in gaan op iemand die duidelijk loopt te trollen en geen idee heeft waar 'ie het over heeft?
Ik HOEF niet inhoudelijk te reageren op iemand als diegene hier puur zit om te trollen/te zuigen en vooral de "" spaart.
3 eigenlijk. en derde is meng je er nou niet in want ze is al onstabiel en jij zelf ook nog wel eens soms.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nu 2 meningen gehoord:
* Ga een kopje koffie drinken met die meid en maak je verder niet te druk hoe het verder gaat ontwikkelen.
* Vertrouw vrouwen niet, ze willen alleen maar kinderen van je en dumpen je dan.
Je moet zelf maar kiezen wat je wil doen.
Het gaat niet alleen maar om jou hier he. Jij denkt dat al het gedoe om jou draait, maar leeg quoten draait niet om jou.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
samenvatting van laatste paar topics, hoop gezeur van mij en over mijn leven en hoe erg t allemaal is enzo.
Echt hequote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om jou hier he. Jij denkt dat al het gedoe om jou draait, maar leeg quoten draait niet om jou.
Ik had t over fbquote:Op woensdag 25 juni 2025 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 negatieve punten, en maar een positief.quote:Op woensdag 25 juni 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
3 eigenlijk. en derde is meng je er nou niet in want ze is al onstabiel en jij zelf ook nog wel eens soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |