abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:05:58 #1
184769 crew  Deisyy
pi_218012928
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:06:59 #2
184769 crew  Deisyy
pi_218012937
@Rimboequeen had de laatste, dus ik heb even een nieuwe geopend. Ook om te checken of het topicnummer (#5) automatisch wordt verhoogd en dat wordt ie ^O^

Dit hoeven jullie dus niet te verhogen als je een nieuw topic opent.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:13:18 #3
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218012990
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 13:06 schreef Deisyy het volgende:
@:Rimboequeen had de laatste, dus ik heb even een nieuwe geopend. Ook om te checken of het topicnummer (#5) automatisch wordt verhoogd en dat wordt ie ^O^

Dit hoeven jullie dus niet te verhogen als je een nieuw topic opent.
Volgens mij mag je er drie van maken, want zo te zien zijn we van 1 naar 4 gegaan _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218013001
Over het boek/AM.. idd altijd een fijne relatie zoals het leek, ze noemde haar liefkozend bejaarde, ze deed vanalles, betaalde verzekeringen oid, maar: ze hebben vroeger veel niet goed gedaan en daarom geen contact meer. Wat in het boek genoemd stond was toch echt niet schokkend als je in ogenschouw neemt wat voor tijd het toen was, dat er over dingen niet gepraat werd. En die tweedehands brommer, daar nog niet van te spreken.
Veel kwalijker wat AM haar kids aandoet is het dagelijks filmen en privé-informatie delen. Zielijl wat een onbekende allena over haar kinderen en dan met name de jongsten, weet. DAT levert pas een trauma op later!!!
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 13:23:17 #5
184769 crew  Deisyy
pi_218013075
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 13:13 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij mag je er drie van maken, want zo te zien zijn we van 1 naar 4 gegaan _O-
Ik zat gisteren mobiel en zag toen deze, de nummering klopte al niet dus die paste ik aan, maar zag niet dat er maar 1 post in stond. Ik ga het weer recht breien :D

pi_218013238
Sorry, niet gezien dat ik het topic vol postte.
pi_218013815
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
pi_218013854
Debbie demonstreert even waarom dat spul met die letters niet geschikt is om een gemiddeld kind te leren lezen: twee keer een a wordt niet automatisch de klank aa voor een kind. Dat is waarom de letter doos op school hier een apart kaartje voor heeft waar wel aa op staat.
pi_218013884
Ik volg haar niet meer. Ik kon er niet meer tegen dat ze van elke scheet iets discriminerends kon maken. Begon me als 'witte' vrouw bijna kut te voelen dat ik 'zo' ben. Ik weiger kleur te bekennen, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Maar kleur bekennen mag ook niet. Dus ik snap het niet meer.

Van wat ze laat zien, lijkt ze me ook helemaal geen leuk persoon.
pi_218013942
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik volg haar niet meer. Ik kon er niet meer tegen dat ze van elke scheet iets discriminerends kon maken. Begon me als 'witte' vrouw bijna kut te voelen dat ik 'zo' ben. Ik weiger kleur te bekennen, maar dat is blijkbaar ook niet goed. Maar kleur bekennen mag ook niet. Dus ik snap het niet meer.

Ik heb precies hetzelfde met haar…
pi_218013957
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:41 schreef ZombieQueen het volgende:

Nou, ik (wit) ben echt stevig anti racisme en spreek me ook in mijn kringen en erbuiten uit. Maar zelfs ik vind inderdaad dat zij uit alles iets racistisch weet te halen. Nu ook over dat A10 festival, iemand zegt dat wat zij stelt (er was geen water) niet klopt, dat er voldoende waterpunten waren. Dat profiel wordt direct antiblack genoemd in de comments. Dat ik denk maar hier heeft huidskleur toch niks mee te maken?
Twijfel ook om te ontvolgen. Ben ooit gaan volgen toen ze mega goede punten en posts maakte over het delen van kinderen. Ze deelt zelf niet eens het geslacht van haar kind(eren?), laat staan meer. Daar heb ik wel respect voor.
pi_218013999
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
Heb haar gevolgd, maar vond haar erg vermoeiend. Altijd het slachtoffer, vind haar een beetje te vergelijken met die Lily Contino, altijd opzoek naar iets om het slachtoffer te zijn.

Ik ken een aantal mensen die op de A10 waren (echt geen idee waarom je daar zou willen zijn met deze temperaturen 😂), maar van niemand iets gehoord dat het slecht geregeld was.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 14:53:00 #13
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218014037
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:39 schreef Lokie het volgende:
Debbie demonstreert even waarom dat spul met die letters niet geschikt is om een gemiddeld kind te leren lezen: twee keer een a wordt niet automatisch de klank aa voor een kind. Dat is waarom de letter doos op school hier een apart kaartje voor heeft waar wel aa op staat.
Ik dacht precies hetzelfde, ook met twee verschillende soorten a's blijkbaar :')

En dan niet a en aa maar deze a en die ronde a volgens mij :P
Erg slecht als het van dezelfde uitgever komt, en juist bedoeld is om samen te gebruiken :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218014105
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heb haar gevolgd, maar vond haar erg vermoeiend. Altijd het slachtoffer, vind haar een beetje te vergelijken met die Lily Contino, altijd opzoek naar iets om het slachtoffer te zijn.

Ik ken een aantal mensen die op de A10 waren (echt geen idee waarom je daar zou willen zijn met deze temperaturen 😂), maar van niemand iets gehoord dat het slecht geregeld was.
I'M NOT A SIR
pi_218014139
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 15:00 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
I'M NOT A SIR
😂😂😂😂😂 hardop gelachen hierom
pi_218014189
quote:
Ja zoals iedereen hier zegt weet zij van alles iets racistisch te maken. Ontzettend vermoeiend vind ik dat persoonlijk. Niet alles is racistisch bedoelt.
pi_218014342
Ik zag bij het Jeugdjournaal dat er 344 watertappunten waren gister.
pi_218014362
quote:
O dat vind ik de vreselijkste vrouw op insta. Dat type mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden en een internetverbod krijgen.
pi_218014441
quote:
Ik vind haar vreselijk
pi_218014471
Ik vind Marketingvrouw ook ingewikkeld. Ze heeft autisme en daardoor lijkt ze minder goed begrepen te worden. Op mij komt ze heel vermoeiend over: alles is negatief en slecht lijkt het.

Ze was een tijdje gestopt met Insta iig omdat ze gestalkt/bedreigd werkt, heel heftig wel.
pi_218014652
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:24 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En Z (van HVK): blij dat zijn moeder toch hulp heeft gezocht, hopelijk de juiste hulp voor het mannetje.
Nou.. hij is getest. Wat daar uit komt en welke hulp wordt aangeboden én wat ze accepteertis nog niet bekend?. Want eerder heeft ze aangegeven dat het (logistiek) veel te veel gedoe was om hem naar een opvang te doen.
pi_218014740
Ik zie overeenkomsten tussen Sanneke en Marketingvrouw, de verongelijkte slachtofferrol. Misschien het autisme? Het letterlijk nemen van zaken?
pi_218014791
Ik vind dat zoontje van Sanneke er altijd zo triest uitzien. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken want lees regelmatig dat het zo'n mooi kereltje is.
pi_218014876
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:56 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ja ze is langer dan 2 jaar ziek. Maar de achterstanden bij het uwv zijn gigantisch. Zo had ik ook pas na bijna 3 jaar ziekte mijn keuring.
Haar WAZO zat er ook nog tussen. Waardoor er nog 16 weken bovenop de 104 weken Zw kwamen. Ze is zelfs nog vrij vlot aan de beurt, gezien de achterstanden.
pi_218015034
Johan Jelies die op het dorpsfeest in Nederland (Tollebeek of Urk?) een jonge vrouw bijna in een houdgreep neemt om haar te kussen. 🙈
pi_218015076
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:33 schreef Johanna38 het volgende:
Ik zie overeenkomsten tussen Sanneke en Marketingvrouw, de verongelijkte slachtofferrol. Misschien het autisme? Het letterlijk nemen van zaken?
Ik ken genoeg mensen met autisme die niet in zo'n enorme slachtofferrol zitten. Maar misschien kan het ermee te maken hebben
pi_218015090
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:13 schreef Latteanais het volgende:
Johan Jelies die op het dorpsfeest in Nederland (Tollebeek of Urk?) een jonge vrouw bijna in een houdgreep neemt om haar te kussen. 🙈
Ik krijg altijd zo ontzettend de kriebels (en niet de goede) van die man.
pi_218015107
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:24 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik ook....
pi_218015110
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou.. hij is getest. Wat daar uit komt en welke hulp wordt aangeboden én wat ze accepteertis nog niet bekend?. Want eerder heeft ze aangegeven dat het (logistiek) veel te veel gedoe was om hem naar een opvang te doen.
Ik heb volgens mij tot nu toe alleen gezien dat ze deelde dat ze idd naar een andere locatie geweest is voor een (gehoor?) test. Verder geeft ze zelf aan dat hij niet naar regulier onderwijs kan en ook nog verre van zindelijk is.
pi_218015138
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:13 schreef Latteanais het volgende:
Dat vind ik zo'n viezerd
pi_218015163
quote:

[..]
Nou inderdaad, moet eerst zien wat ervan terecht komt, want ik denk niet dat die hulpplek aan het einde van de straat zit en de peuteropvang vond ze al te veel gedoe.
pi_218015317
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:35 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat vind ik zo'n viezerd
Ik dacht… ik zeg het nog netjes met.. ik krijg er de kriebels van 😂🤣
pi_218015585
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:38 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou inderdaad, moet eerst zien wat ervan terecht komt, want ik denk niet dat die hulpplek aan het einde van de straat zit en de peuteropvang vond ze al te veel gedoe.
Er is voor een taaltrein, dagbehandeling, kdc of speciaal onderwijs ook altijd taxivervoer vanuit de gemeente. Dus dat lost het logistieke stuk alweer op.
pi_218015613
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Er is voor een taaltrein, dagbehandeling, kdc of speciaal onderwijs ook altijd taxivervoer vanuit de gemeente. Dus dat lost het logistieke stuk alweer op.
Eens hoor, maar ik vrees dat HVK alsnog belemmeringen gaat zien. Zoals hoe laat Z klaar moet staan voor een taxi bijvoorbeeld, ongetwijfeld dat dat weer net niet aansluit op de schooltijden van de andere kinderen oid.
pi_218015615
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Dat moeder er zelf iets meer moeite in zou stoppen zou ook al helpen.
pi_218015630
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:28 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Eens hoor, maar ik vrees dat HVK alsnog belemmeringen gaat zien. Zoals hoe laat Z klaar moet staan voor een taxi bijvoorbeeld, ongetwijfeld dat dat weer net niet aansluit op de schooltijden van de andere kinderen oid.
Precies dit dus, ze verzint wel weer iets.
Al voor dat jongetje 3 was was al duidelijk dat er van alles aan de hand was. Ze heeft al die tijd niks anders gedaan dan hem laten testen. Er waren echt nog zoveel meer andere dingen die je voor een peuter met een TOS of taalachterstand kan doen.
pi_218015765
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:28 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat moeder er zelf iets meer moeite in zou stoppen zou ook al helpen.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat het makkelijk is. Ik heb het moeilijk gehad met accepteren dat onze kinderen gewoon niet naar het regulier kunnen.

Onze jongste gaat naar een kdc. En is daar ook onder behandeling van de logopedist, fysiotherapeut en muziektherapeut. En ik heb er geen omkijken naar. Ik vind dat wel echt een luxe. Toen oudste nog niet op het sbo zat, kon ik overal zelf heen.

Vind het zo sneu voor Z. Het is een kindje die veel meer hulp en ondersteuning nodig heeft dan moeder hem kan bieden. En dat is helemaal niet erg. Maar dat hij het niet krijgt omdat het lastig is, vind ik toch een soort van verwaarlozing.
pi_218016002
quote:

[..]
Je bent vast niet de enige. Ik vind hem niet prettig over en richting vrouwen. Ook z'n eigen dochters hoe hij er over praat 🤨
pi_218016044
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:07 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Je bent vast niet de enige. Ik vind hem niet prettig over en richting vrouwen. Ook z'n eigen dochters hoe hij er over praat 🤨
Volgens mij ging dit over de vriend van Lotte en niet over Johan
pi_218016051
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:45 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik ben de laatste die zal zeggen dat het makkelijk is. Ik heb het moeilijk gehad met accepteren dat onze kinderen gewoon niet naar het regulier kunnen.

Onze jongste gaat naar een kdc. En is daar ook onder behandeling van de logopedist, fysiotherapeut en muziektherapeut. En ik heb er geen omkijken naar. Ik vind dat wel echt een luxe. Toen oudste nog niet op het sbo zat, kon ik overal zelf heen.

Vind het zo sneu voor Z. Het is een kindje die veel meer hulp en ondersteuning nodig heeft dan moeder hem kan bieden. En dat is helemaal niet erg. Maar dat hij het niet krijgt omdat het lastig is, vind ik toch een soort van verwaarlozing.
Ja precies, ik vind het ook zielig voor hem. Met heel veel hulp was natuurlijk niet gezegd dat zn achterstand ingelopen zou zijn. Ik denk zelf dat al eerder duidelijk was dat hij niet naar regulier onderwijs zou kunnen.
Maar zij heeft niets ter ondersteuning gedaan, geen logopedie oid, niet eens een peuteropvang.
Wat je zegt: eigenlijk verwaarlozing.
pi_218016172
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:12 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja precies, ik vind het ook zielig voor hem. Met heel veel hulp was natuurlijk niet gezegd dat zn achterstand ingelopen zou zijn. Ik denk zelf dat al eerder duidelijk was dat hij niet naar regulier onderwijs zou kunnen.
Maar zij heeft niets ter ondersteuning gedaan, geen logopedie oid, niet eens een peuteropvang.
Wat je zegt: eigenlijk verwaarlozing.
Ik volg hvk al heel lang niet meer want kan het niet aanzien. Ik vind haar manier van leven en (niet goed) zorgen voor haar kinderen heel schrijnend.
pi_218016261
quote:

[..]
Ik ook! Er is iets met die ketel, en dat is niet prettig
pi_218016340
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:12 schreef Earring het volgende:

[..]
Volgens mij ging dit over de vriend van Lotte en niet over Johan
Hierboven hebben ze het over Johan jellies
pi_218016366
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hierboven hebben ze het over Johan jellies
Klopt maar de reactie waarop jij reageerde ging over de vriend van Lotte
pi_218016510
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:28 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Want de tweeling moet ze naar school brengen (oudere daarboven kan zelf fietsen er heen?) en halen.
pi_218016534
quote:

[..]
Ik denk niet dat ze dat gaat delen. En aangezien ze toch precies doet wat haar het beste uitkomt vind ik dat prima. Wel heel jammer voor Zayn als ze hem niet dat geeft wat hij nodig heeft. Hij praat nog niet, is nog niet zindelijk, begrijpt veel dingen niet. Ik vind het eigenlijk zo zielig dat ik er niet goed naar kan kijken.
Fijn dat ze zoveel
Met hem naar de bieb en het strand gaat maar het is niet genoeg
pi_218016596
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 17:29 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik heb volgens mij tot nu toe alleen gezien dat ze deelde dat ze idd naar een andere locatie geweest is voor een (gehoor?) test. Verder geeft ze zelf aan dat hij niet naar regulier onderwijs kan en ook nog verre van zindelijk is.
Ja als je de hele dagen de hort op gaat lukt dat zindelijk maken ook niet. Kan ze zelf toch ook bedenken dat je dan thuis blijft, hem in zijn blootje laat lopen en een potje neerzet.
Maak een beloningssysteem .
Ze kan er straks 2 in 1 keer zindelijk maken
pi_218016606
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Misschien even goed teruglezen?
pi_218016624
quote:
10s.gif Op zondag 22 juni 2025 18:45 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

Datbis het ook, ze doet hem tekort.
Als ze er meer achteraan zou zitten komt Zayn in de toekomst veel verder.
Ze belemmert hem in zijn ontwikkeling.
pi_218016634
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 19:22 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik volg hvk al heel lang niet meer want kan het niet aanzien. Ik vind haar manier van leven en (niet goed) zorgen voor haar kinderen heel schrijnend.
Dat heb ik ook met drielingmoeder tatjana, echt een puinbak vind ik het daar.
pi_218016711
MB die haar dochter post met zo’n broekje aan , ik snap niet dat je dit van je kind online zet met zoveel volgers
pi_218017076

[ Bericht 100% gewijzigd door Lipisu op 22-06-2025 21:14:08 (Verwijderd) ]
pi_218017084
quote:

[..]
Nee volgens mij niet. Lees maar goed.
pi_218017153

[ Bericht 100% gewijzigd door Lipisu op 22-06-2025 21:12:19 (Verwijderd) ]
pi_218017182
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:03 schreef Lipisu het volgende:
Knip
Doe dit nou niet hier, suggereren doen we sowieso niet. En voor vragen over posts die gewist worden hebben de mods nu al meerdere keren aangegeven dat je naar het feedback topic mag.
pi_218017227
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:05 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Doe dit nou niet hier, suggereren doen we sowieso niet. En voor vragen over posts die gewist worden hebben de mods nu al meerdere keren aangegeven dat je naar het feedback topic mag.
Ok dankjewel voor je uitleg lief van je dat je dat doet
Ik heb het maar verwijderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lipisu op 22-06-2025 21:12:58 (Tievoeging) ]
pi_218017388
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:38 schreef Latteanais het volgende:
Ik vind dat zoontje van Sanneke er altijd zo triest uitzien. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken want lees regelmatig dat het zo'n mooi kereltje is.
Ik vind het een heel lief kind om te zien maar ik denk dat hij te weinig geprikkeld wordt in zijn ontwikkeling vooral door Sanneke. Ze is altijd vrij maar het is niet dat ze eventjes lekker met hem uit wandelen gaat ofzo. Ik denk dat dit goed zal zijn voor zijn ontwikkeling. Al is het maar lekker in een parkje zitten of lekker op een kleedje liggend naar bomen kijken en de wolken of op zijn buik aan het gras voelen. In plaats van elke keer ergens te gaan eten zou ik juist dit soort dingen met mijn kind gaan doen.
pi_218017389
quote:

[..]
Nee hoor, dit ging over Johan.
pi_218017602
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 16:38 schreef Latteanais het volgende:
Ik vind het een koddig kereltje, maar snap wat je bedoeld. Het is hem gewoon aan te zien dat hij amper buiten komt en dat er erg weinig aan zn ontwikkeling gestimuleerd wordt.
Je ziet hem óf op de bank óf in bed liggen.
pi_218017673
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:13 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB die haar dochter post met zo’n broekje aan , ik snap niet dat je dit van je kind online zet met zoveel volgers
Zo’n foto staat ook op het profiel van Koen en die foto is nog heftiger. Ik snap het niet eens een beetje.
pi_218017719
Wat we hier al hadden gezegd klopt, Koenenellen nemen apart van elkaar even tijd voor zichzelf.
Dat stierf een vroege dood....
pi_218017736
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef Lipisu het volgende:
Wat we hier al hadden gezegd klopt, Koenenellen nemen apart van elkaar even tijd voor zichzelf.
Sneu voor dat kind vooral, die was zo gek op Koen
pi_218017743
quote:
Goeie recensie meteen voor hun eigen verbindingscursus 😂
pi_218017748
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vind het een koddig kereltje, maar snap wat je bedoeld. Het is hem gewoon aan te zien dat hij amper buiten komt en dat er erg weinig aan zn ontwikkeling gestimuleerd wordt.
Of tegen haar aangeplakt 😉
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 22:46:57 #65
382129 crew  Donna
pi_218018003
quote:
_O- _O-
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 22:49:19 #66
382129 crew  Donna
pi_218018014
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Goeie recensie meteen voor hun eigen verbindingscursus 😂
Verbinding verbroken.

Tuut, tuut, tuuuuuut.
pi_218018034
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Verbinding verbroken.

Tuut, tuut, tuuuuuut.
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo? 🤣

Twin flames. Vuurtje gedoofd.
pi_218018035
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:49 schreef Donna het volgende:

[..]
Verbinding verbroken.

Tuut, tuut, tuuuuuut.
Zouden ze al geprobeerd hebben de router een keer uit en weer aan te zetten?
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 22:57:58 #69
382129 crew  Donna
pi_218018053
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zouden ze al geprobeerd hebben de router een keer uit en weer aan te zetten?
Zij is van de ADSL tijd, hij van glasvezel. Verbindingsproblemen.
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 22:59:46 #70
382129 crew  Donna
pi_218018057
Hardlopers zijn doodlopers. En mensen die reageren onder die post met 'laat de liefde winnen' en dat soort slijmbal reacties zijn zelf ook niet goed wijs.
Een blinde kon dit zelfs nog aan zien komen.

En als ze weer bij elkaar komen.
Verbinding hersteld.

Nu houd ik op. _O-
pi_218018091
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:59 schreef Donna het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers. En mensen die reageren onder die post met 'laat de liefde winnen' en dat soort slijmbal reacties zijn zelf ook niet goed wijs.

Verbinding hersteld.

Nu houd ik op. _O-
Ja die reacties zijn toch ook bizar. Echt niemand met een vraag of negatief iets of zullen die verwijderd zijn? Het is allemaal hartjes en bevestiging
pi_218018154
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Sneu voor dat kind vooral, die was zo gek op Koen
tsja , misschien ging het ook allemaal wel wat snel
pi_218018173
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:59 schreef Donna het volgende:

Verbinding hersteld.

Nu houd ik op. _O-
Ik had het wel gedacht. Na zo'n eerste vakantie gelijk al mot, betekent niet veel goeds.
Beter eerst thuis langzaam aan elkaar wennen, kind rustig laten kennismaken. Kon niet goed gaan.
Hoef ik geen masterclass voor te volgrn
pi_218018187
quote:

[..]
Hij lijkt zo statisch. Zie hem amper omrollen etc en hij is toch ruim een halfjaar. Ook is hij heel erg gefocust op de telefoon van zijn moeder. Hij oogt daardoor zo inactief. Daar maak ik me best zorgen om. Niet om hem een diagnose op te plakken maar gewoon vanuit het verschil met mijn eigen ervaringen met mijn kleinkinderen.
pi_218018226
Ik ken nog wel iemand die een cursus quantum liefdeshealing aanbiedt, of een masterclass, of een podcast verbinden.
Waarschijnlijk met hoge korting, garantie tot aan de deur.
Nee ik weet het, niet aardig maar al dat gezweef van die influencers word ik flauw van.
Misschien eens met beide voeten op de grond gaan staan en gewoon leven ipv alles te analyseren.
pi_218018563
quote:
Hahaha nou zeg dat, veel bombarie steeds en nu denkt Koen vast deze is me toch iets te vast 🤣.... Die twinflames doofden snel zeg
pi_218018891
quote:

[..]
Het is net een van de stampertjes (van het boek Pluk van de Petteflet ) met die haren, maar veel verder dan de bank, bed of de buik van Sanneke komt hij helaas niet.
pi_218019015
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook met drielingmoeder tatjana, echt een puinbak vind ik het daar.
Smaken verschillen , ik vind het wel leuk , en ze heeft adhd dat verklaart wel een beetje de puinhoop daar .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218019155
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Smaken verschillen , ik vind het wel leuk , en ze heeft adhd dat verklaart wel een beetje de puinhoop daar .
Mwah, ik vind haar manier van opvoeden niets met Adhd te maken, dat is geen excuus om er zo'n bende van te maken. En met bende bedoel ik niet dat het rommelig is hoor, maar haar manier van opvoeden.
Die kinderen luisteren werkelijk nergens naar en ik vind haar keuzes in eten en drinken zoals cola niet te begrijpen.
pi_218019165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:07 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het is net een van de stampertjes (van het boek Pluk van de Petteflet ) met die haren, maar veel verder dan de bank, bed of de buik van Sanneke komt hij helaas niet.
Sanneke zou hierop zeggen: je ziet maar een heel klein stukje van de dag. En dat is natuurlijk ook zo.
Ze filmt alleen nooit de stukjes waar hij lekker op een speelmat ligt met speelgoed.
Ik hoop wel dat ze dit doet met hem, want dat is ook een stuk ontwikkeling die hij nodig heeft.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218019188
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef LeSage het volgende:

[..]
Sanneke zou hierop zeggen: je ziet maar een heel klein stukje van de dag. En dat is natuurlijk ook zo.
Ze filmt alleen nooit de stukjes waar hij lekker op een speelmat ligt met speelgoed.
Ik hoop wel dat ze dit doet met hem, want dat is ook een stuk ontwikkeling die hij nodig heeft.
Ik denk dat als ze andere dingen zou doen met hem dat ze dat wel zou filmen. Ik geloof dus echt niet dat dat gebeurd.
pi_218019473
quote:
Nee echt gênant dit. Ze benoemt gewoon dingen die echt niet waar zijn, zoals dat er geen waterpunten en wc’s waren op de stukken waar zij was. Ik was daar ook en er waren wel wc’s en waterpunten. Die waren alleen op de viaducten dus misschien dat ze ze daardoor niet gezien heeft, maar ze waren er zeker. En dan meteen gaan roepen dat ze gegaslight wordt, echt inflatie van gaslighting. En dan ook zo super strak: ja alle communicatie was via mail dus ik kijk alleen daar als ik iets wil weten over het festival. Socials, AT5 (nee dat is niet alleen tv maar kan je ook gewoon op de website kijken) checkt ze niet, terwijl het volgens mij gebruikelijker is om gedurende een evenement daar updates te krijgen dan dat de organisatie tijdens een evenement nog een mail gaat sturen. Maar misschien heeft dat met haar autisme te maken dat ze denkt communicatie = mail.
pi_218019680
Ow neeeee vriendje en vriendinnetje bijna gesmolten door wat druppeltjes 😨😱 het ergste wat er is.... O neeeee 🤣 och mijn hemel... Ik heb net 2 pubers uitgezwaaid die in korte broek en regenjas weg fietste 😂 aju he!

Lijkt me voor die kinderen ook naar om altijd als baby benoemd en behandeld te worden 🤔 als ik naar mijn kinderen en kinderen in mijn omgeving kijk willen die vooral groot zijn 🤷
pi_218019788
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ow neeeee vriendje en vriendinnetje bijna gesmolten door wat druppeltjes 😨😱 het ergste wat er is.... O neeeee 🤣 och mijn hemel... Ik heb net 2 pubers uitgezwaaid die in korte broek en regenjas weg fietste 😂 aju he!

Lijkt me voor die kinderen ook naar om altijd als baby benoemd en behandeld te worden 🤔 als ik naar mijn kinderen en kinderen in mijn omgeving kijk willen die vooral groot zijn 🤷
Zij moet écht iets aan vermaak voor zichzelf gaan zoeken zeg. 2 minuten kunnen volpraten over dat de schoenen van je kinderen nat zijn geworden. Terwijl ze met regenjas en paraplu van de auto naar school liepen _O-
Wat zullen mijn kinderen later een trauma hebben, die moeten zelfs door de regen fietsen :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218019830
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:57 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zij moet écht iets aan vermaak voor zichzelf gaan zoeken zeg. 2 minuten kunnen volpraten over dat de schoenen van je kinderen nat zijn geworden. Terwijl ze met regenjas en paraplu van de auto naar school liepen _O-
Wat zullen mijn kinderen later een trauma hebben, die moeten zelfs door de regen fietsen :o
Maar echt 😂🤣 Mijn kind ga ik alvast aanmelden voor therapie 😂 hoe vaak ik hem in bakfiets (zonder hoes mensen! Het waait hier weten jullie nog 😂🤣 met regenhoes fiets ik achteruit) al heb moeten vervoeren in de hoos regen 😂🤣 kind helemaal weg gesmolten 😂🤣
pi_218019880
Zitten jullie er klaar voor.....
AM komt vandaag met de cover!!!
Zo spannend!
En wie er gekwetst worden met de begeleidende tekst kunnen we wel raden denk ik....
pi_218019928
Judith haar nieuwe hulp is ziek (stiekem denk ik dat deze van de andere heeft gehoord hoe Judith is en heeft deze hulp geen trek in gezeik 😂 tja kom op als je kan douchen kan je de douche ook even omspoelen... Ik blijf het raar vinden dat je die gorigheid laat liggen voor de hulp)
pi_218019938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Zo spannend!
En wie er gekwetst worden met de begeleidende tekst kunnen we wel raden denk ik....
En ze gaat met Mirjam (van IJsland) naar Robbie Williams.
Waarom blijft zij Mirjam van IJland zeggen? Het is niet ze dat 4 vriendinnen heeft die Mirjam heten. En ik zie het dus echt niet voor me dat AM lekker loslaat bij Robbie Williams.
Die staat weer alleen maar te filmen
pi_218019951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom blijft zij Mirjam van IJland zeggen? Het is niet ze dat 4 vriendinnen heeft die Mirjam heten. En ik zie het dus echt niet voor me dat AM lekker loslaat bij Robbie Williams.
Is Mirjam van IJsland nou eigenlijk een moeder van een klasgenoot van een van de kids die toen meeging? Of is Mirjam van IJsland een reisleidster / boekingsbureau van die reis toen dat dit verkapte reclame moet zijn telkens ofzo?
Ik ben het kwijt.

Volgens mij is Mirjam van IJsland sowieso haar enige vriendin.
pi_218019954
“We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.”

Wát een fijne empathische vrouw dat ze zó met anderen bezig is❤❤❤ Zullen we haar aandragen voor een lintje? Of een heilig-verklaring?
pi_218019956
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien heeft ze ook nog wel in de collectie vriendinnen-die-Mirjam-heten:
- Mirjam (de ex-vriendin want ze had kritiek op me)
- Mirjam (cassière bij de GroenRijk)
- Mirjam (zag er goed uit op Insta, of heette ze nou Mandy?)
- Mirjam (van de scouting)
pi_218019959
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:25 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Is Mirjam van IJsland nou eigenlijk een moeder van een klasgenoot van een van de kids die toen meeging? Of is Mirjam van IJsland een reisleidster / boekingsbureau van die reis toen dat dit verkapte reclame moet zijn telkens ofzo?
Ik ben het kwijt.

"Vriendin"
pi_218019980
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien heeft ze ook nog wel in de collectie vriendinnen-die-Mirjam-heten:
- Mirjam (de ex-vriendin want ze had kritiek op me)
- Mirjam (cassière bij de GroenRijk)
- Mirjam (zag er goed uit op Insta, of heette ze nou Mandy?)
- Mirjam (van de scouting)
Ik heb zo wel een rij Linda's, Laura's En Tamara's in mijn telefoon staan 🤣😂
pi_218019990
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb zo wel een rij Linda's, Laura's En Tamara's in mijn telefoon staan 🤣😂
Ik heel veel mensen met 'Mar' als eerste drie letters :s)
pi_218020008
quote:
Zo spannend!
Kunnen we nog inzetten?

- De ouders en hun verschrikkelijke daden, deel 2
- Hoe je je kinderen toch kunt inzetten op internet om geld mee te verdienen en hoe je dat goed moet praten
- Ik ben boos op BOOS want BOOS was veel te boos en dat was echt niet nodig om zo boos te zijn, want BOOS weet niet waar ze het over hebben.
- ....
pi_218020013
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:26 schreef Johanna38 het volgende:
“We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.”
Huh? Wat?

Ze heeft doelbewust een boek in elkaar geflanst wat consequenties heeft voor anderen. En dat willen ze voorkomen?

Hoe dan? Had ze dat niet eerder moeten bedenken? Of gingen de ¤¤¤¤¤ weer voor alles?
pi_218020021
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:57 schreef LeSage het volgende:

[..]
En eigenlijk wou ze nog droge kleren brengen maar omdat niemand dat deed doet zij het ook niet. Maar wat worden ze nu nat, met een regenjas en paraplu.. 🫣
pi_218020032
Had ze haar klompen aan naar Robbie W? Verastaart en d'r donkere make-upje?

Als ze bij zo'n avond staat zou ze zich er van bewust zijn dat iedereen die naast haar staat alles van je kan weten? Hoe je kinderen in hun bedje liggen, wanneer je sex hebt met je man, wat je gegeten hebt en vooral hoe je verschrikkelijk faalt in de veilige opvoeding van je eigen kinderen?

Mensen lachen haar vierkant uit. Doen zogenaamd aardig en hebben allemaal een mening over Annemarie Geerts. Wat een trieste ervaring.
pi_218020033
quote:

Wát een fijne empathische vrouw dat ze zó met anderen bezig is❤❤❤ Zullen we haar aandragen voor een lintje? Of een heilig-verklaring?
"Het". Het boek neem ik aan?
Dan lijkt het niet uitmaken hoe je het brengt in de begeleidende tekst.
Ik hoop nog steeds echt echt niet dat het nog meer gaat over haar (band met haar) ouders.
pi_218020053
quote:

Ja, want het is wel belangrijk dat er in de inleidende tekst geen consequenties zijn.
In de rest van het boek maakt het niet uit, maar die inleidende tekst is zeker belangrijk....
pi_218020165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:34 schreef Harper het volgende:

[..]
"Het". Het boek neem ik aan?
Dan lijkt het niet uitmaken hoe je het brengt in de begeleidende tekst.
Ik hoop nog steeds echt echt niet dat het nog meer gaat over haar (band met haar) ouders.
Ik vrees van wel. Want daarmee kan ze weer indruk maken. Het was allemaal zo erg en kijk nou hoe goed ze terecht is gekomen.

Hoe je ondanks je denkbeeldige trauma toch nog een leuk leven kan hebben.
pi_218020189
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Want daarmee kan ze weer indruk maken. Het was allemaal zo erg en kijk nou hoe goed ze terecht is gekomen.

Hoe je ondanks je denkbeeldige trauma toch nog een leuk leven kan hebben.
Je kan niet achter de voordeur kijken natuurlijk maar zo'n traumatische jeugd lijkt ze niet gehad te hebben. Ik denk zelf de hele tijd dat ze zich met terugwerkende kracht iets aanpraat...
pi_218020206
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Je kan niet achter de voordeur kijken natuurlijk maar zo'n traumatische jeugd lijkt ze niet gehad te hebben. Ik denk zelf de hele tijd dat ze zich met terugwerkende kracht iets aanpraat...
Nee dat kan je inderdaad ook niet. En elk huisje heeft zijn kruisje...

Maar een tijd terug kwam de broer van AM met een post erover. Dus ik denk ook dat ze zichzelf iets aanpraat omdat het haar verder brengt. En het dus blijkbaar ook goed verkoopt.
pi_218020296
‘Maar ook de pijnlijke waarheid: dat mijn (…?) kinderen soms ongewild meereizen in dat verhaal’

Hou toch op zeg. De jongere kinderen kúnnen helemaal niet beseffen wat exposing voor 90.000 volgers inhoud. Ze worden te pas en te onpas gefilmd als clickbait en geldelijk gewin.

Heks.
pi_218020341
"De grens die je bewaakt tussen je gezin en je publiek, elke dag opnieuw."
Welke grens?!
pi_218020343
"In dit boek vertel ik het. Alles wat je niet ziet in een post. Alles wat niemand hoort in een story."
Dat wordt een heel kort boek dan.
pi_218020346
Echt wat een ranzige clickbait. Bah.
pi_218020349
(Op Mollygram is het al te lezen, voor de mensen die anoniem kijken)
pi_218020371
quote:

[..]
Ik ben het kwijt.

Mirjam van IJsland zit ook op paardrijden, haar zoontje zit ook op scouting en hij was laatst inderdaad mee uit school.
Mirjam zal ook wel de moeder zijn die aan AM belangrijke dingen uit de klassenapp deelt omdat AM daar zelf niet in wil.
pi_218020398
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:57 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik denk dat als ze andere dingen zou doen met hem dat ze dat wel zou filmen. Ik geloof dus echt niet dat dat gebeurd.
Wil net zeggen. Dit ja. Ik vind het echt zielig. Daarbij zou het denk ik ook wel fijn zijn voor Mijan als ze eens naar de kapper zouden gaan met hem. Die haartjes zitten ook bijna in zijn ogen.
pi_218020406
Ben in elk geval blij te lezen voor Annemarie en haar familie dat het boek niet over haar familie gaat.

Wat ik stiekem hoop is dat er na dit boek duidelijk wordt waarom je gaat influencen met je gezin en dat ook blijft doen. Dat blijf ik een intrigerend raadsel vinden (het is misschien iets met een fuik).
pi_218020416
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Mirjam van IJsland zit ook op paardrijden, haar zoontje zit ook op scouting en hij was laatst inderdaad mee uit school.
Mirjam zal ook wel de moeder zijn die aan AM belangrijke dingen uit de klassenapp deelt omdat AM daar zelf niet in wil.
Maar waarom iedere keer ‘van IJsland’ er bij zetten? Alsof iemand dat boeit. Alsof nieuwe volgers/lezers dan gaan denken ‘oh, laat ik eens gaan zoeken naar het verhaal er achter, dát lijkt me interessant zeg!’
pi_218020422
Maar wat is het “We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.” verhaal nou?
pi_218020429
Er gaan heel veel dingen door m’n hoofd nu wbt AM haar boek, alleen wil ik niet op m’n geweten hebben dat het topic straks weer weg is. Maar jeetje.. :{
pi_218020454
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar wat is het “We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.” verhaal nou?
Ik neem aan dat er gespeculeerd werd over dat het boek en haar jeugd zou gaan en dat ze dat recht wilde zetten. Wat ik ook begrijp overigens.

Het lijkt mij een prima onderwerp voor een boek. Een actueel thema, waar interviews uit voort zullen komen. Slim gekozen.

De cover is niet mijn ding, maar dat kan.
pi_218020481
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:
"De grens die je bewaakt tussen je gezin en je publiek, elke dag opnieuw."
Welke grens?!
Zij bepaalt elke dag opnieuw dat er geen grens is
pi_218020490
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar waarom iedere keer ‘van IJsland’ er bij zetten? Alsof iemand dat boeit. Alsof nieuwe volgers/lezers dan gaan denken ‘oh, laat ik eens gaan zoeken naar het verhaal er achter, dát lijkt me interessant zeg!’
Die moeten natuurlijk wel weten dat AM daar met Mirjam en Juul geweest is he? En tromgeroffel…. dat AM daar met Jim gaat motorrijden!
pi_218020494
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik neem aan dat er gespeculeerd werd over dat het boek en haar jeugd zou gaan en dat ze dat recht wilde zetten. Wat ik ook begrijp overigens.

Het lijkt mij een prima onderwerp voor een boek. Een actueel thema, waar interviews uit voort zullen komen. Slim gekozen.

Ik vraag me af hoeveel er van verkocht gaan worden. Het lijkt me een stuk minder interessant voor de volgmoekes dan ‘mijn leven met een groot gezin’

Maar er zullen ongetwijfeld wel mensen dat in hun boekenkast willen hebben want Annemarie.
pi_218020498
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:
"In dit boek vertel ik het. Alles wat je niet ziet in een post. Alles wat niemand hoort in een story."
Dat wordt een heel kort boek dan.
Ah, nu gaat ze voor de volle 100% exposure van haar minderjarige kinderen?

Hoeveel zou zo'n boekAI knip en plakwerkje nou schuiven?
En...is dat geld de privacy van de kinderen waard?
Puur misbruik. Waar kan ik Boos bellen?
pi_218020529
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Voor mij staat de cover meer voor ‘op (te) grote voet leven’ dan voor groei. Maar misschien is dat gewoon wat mijn negatieve associatie is als het gaat om een boek van Annemarie.
pi_218020537
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel er van verkocht gaan worden. Het lijkt me een stuk minder interessant voor de volgmoekes dan ‘mijn leven met een groot gezin’

Maar er zullen ongetwijfeld wel mensen dat in hun boekenkast willen hebben want Annemarie.
Dat is het voordeel van Annemarie: ze heeft wel een solide fanbase, die het boek sowieso gaan lezen. Die zouden zelfs een cursus klaverjassen kopen van Annemarie.
Zoals ik al zei: door dit boek gaan echt wel interviews en uitnodigingen komen, dus ik vind het slim gekozen.

En blijkbaar zijn er nog steeds mensen die geloven in "insta-perfect".
pi_218020539
Het boek gaat dus over hoe zielig AM en haar gezin zijn vanwege alle shit die zij zelf over haar gezin heen stort? Medelijden kweken en "ach gossie wat sneu" reacties uitlokken. Het zal een combi worden van zielige verhalen over nare reacties en de halleluja verhalen die ze laatst heeft verzameld. Het komt niet in haar op dat ze ook gewoon kan stoppen met insta en een baan buitenshuis kan zoeken, hoeft ze ook geen boek vol zelfmedelijden te schrijven.
pi_218020553
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith haar nieuwe hulp is ziek (stiekem denk ik dat deze van de andere heeft gehoord hoe Judith is en heeft deze hulp geen trek in gezeik 😂 tja kom op als je kan douchen kan je de douche ook even omspoelen... Ik blijf het raar vinden dat je die gorigheid laat liggen voor de hulp)
Ik vind dat in haar geval niet raar, als je ook een week met die hitte in hetzelfde pakje loopt😆
pi_218020559
Gezellig, wij komen ook aan bod komen ("de haat").
Ik blijf het een puberterm vinden.

Godzijdank blijven haar ouders buiten schot.
pi_218020577
En ze is er uiteraard als de kippen bij om de niet-jubelreacties te swifferen. Stond waarschijnlijk ook rood voor ingepland in de plannert.
pi_218020582
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:23 schreef Earring het volgende:

[..]

[ Bericht 5% gewijzigd door Lipisu op 23-06-2025 16:10:28 ]
pi_218020630
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik denk het zeker wel verkoopt. Lekker veel juice.
pi_218020643
De eerste reactie op fb zijn ook apart.

- ik heb je boek meerdere malen gelezen
- je eerste boek was geweldig ( eerlijk mooi en oprecht?
- en of ze weer gaat touren.

De fanbase is dus helemaal happy🥳🥳
pi_218020666
O echt die blije mama. Wat een dramaqueen, ze hebben natte schoen(TJES) en de broek is ietsje nat aan de onderkant. Zou ze beseffen dat ze een stel watjes creëert?
Die kids gingen toch niet op de fiets naar school? Wat overdrijven, en zelf gaat ze kletsnat naar de sportschool??? Ik zie een droog shirt, en droge haren.
Zou ze nu werkelijk denken dat mensen haar verhaal interessant vinden? Ze zet zichzelf compleet voor schut. En die kinderen heb ik medelijden mee , die moeten leren hoe de wereld in elkaar steekt zonder dat moeder ze continu beschermt.
pi_218020691
Ik vind het toch wel intrigerend (dat ik vanmorgen onverwacht een paar uur vrij heb helpt 😁): Annemarie schrijft dat ze elke dag de grens voor haar kinderen bewaakt en dat geloof ik ook echt wel. Er zal ook genoeg zijn wat ze niet post.
Maar initieel zou die grens er natuurlijk helemaal niet hoeven zijn: die grens heeft ze zelf in het leven geroepen door voor dit beroep te kiezen. Als ze had gekozen voor een aanstelling als marketeer of zelfstandige was geworden (in een ander beroepsveld dan influencing) dan was die grens er niet geweest (uiteraard heb je dan wel weer te maken met andere grenzen).

De dynamiek in de meeste gezinnen is zo dat kinderen meegaan met keuzes van hun ouders (ouders besluiten te verhuizen of emigreren voor werk bijvoorbeeld). Dat is een normale dynamiek, alleen worden kinderen hier daadwerkelijk ingezet als werknemers. Dat gaat een stap verder. Kinderen van bekende personen hebben hier ook mee te maken, alleen zij werken niet expliciet mee aan de branding van hun ouders en worden meestal bewust uit de openbaarheid gehouden.

Ik zou het heel interessant vinden om hier over te lezen, wat ten grondslag ligt aan deze keuzes, die je elke dag bewust maakt als ouders. Ik ben alleen bang dat het boek van Annemarie een veredeld interview met zichzelf gaat worden: een opsomming met (net als in boek 1) met grappige anekdotes, bloopers en voorbeelden van de shit die ze over zich heen krijgt (daar doe ik zelf net zo hard aan mee, dat steekt mij soms, al hoop ik dat ik wel met enige nuance schrijf).

Maar uiteraard schrijf je een boek meestal voor je klanten en die zullen waarschijnlijk niet zo zitten te wachten op reflecties en bespiegelingen en willen gewoon een boekje die "ze in 1 avond uitlezen".
pi_218020698
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef Lipisu het volgende:
O echt die blije mama. Wat een dramaqueen, ze hebben natte schoen(TJES) en de broek is ietsje nat aan de onderkant. Zou ze beseffen dat ze een stel watjes creëert?
Die kids gingen toch niet op de fiets naar school? Wat overdrijven, en zelf gaat ze kletsnat naar de sportschool??? Ik zie een droog shirt, en droge haren.
Zou ze nu werkelijk denken dat mensen haar verhaal interessant vinden? Ze zet zichzelf compleet voor schut. En die kinderen heb ik medelijden mee , die moeten leren hoe de wereld in elkaar steekt zonder dat moeder ze continu beschermt.
Ze hadden regenjasJES aan en parapluutjes mee 😵💫
pi_218020723
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Mirjam is dus zo'n vriendin die alles doet en gelooft wat AM doet, zo'n meeloper
Laten we Mirjam aub buiten dit topic houden. We weten letterlijk niets van deze vrouw.
pi_218020724
Ik vind het onderwerp ook goed gekozen, en ik denk ook dat er best veel over te vertellen is. Maar het wordt alleen echt interessant als ze ook echt kritisch naar zichzelf zou durven kijken, en dat gaat toch nooit gebeuren. Het wordt inderdaad natuurlijk een lang opstel met anekdotes van de meest bizarre dingen die ze in haar DM’s krijgt, misschien iets over hoeveel geld ze ermee verdient, iets over hoe zij zelf denkt dat ze echt een hele andere influencer is dan de rest (want toen ze begon was dat natuurlijk haar handelsmerk), en hoe lelijk mensen online doen en dat de kinderen daar last van hebben. Aangevuld met wat volgmoekes/insta-besties die vertellen wat een enorme taboedoorbrekende vrouw AM is en dat ze zoveel huwelijken heeft gered met een dagelijks glas wijn, nog wat veren in de eigen reet duwen, en besluiten dat het het allemaal waard is omdat ze alles uit liefde doet en haar kinderen haar alles vergeven
pi_218020734
Ik denk dat 1 van de kinderen van AM later ook een boek schrijft.
Titel: " wat niemand weet 2.0"
Over hun jeugd waarin alles met de buitenwereld werd gedeeld, dat je een spiraal hebt, menstruatie ondergoed draagt en iedereen daar van op de hoogte was.
pi_218020735
Ik wens het gezin van AM een kantoorbaan voor AM.

Wat wordt dit nu weer voor knipselboek? Zij ramt x-duizend woorden neer, anderen leveren een knipsel in, enkele experts worden er deze week doorheen gejast om er even op te plassen.

Daarna mag er hopelijk een echte tekstschrijver een boekje van fabriceren in de zomervakantie?
pi_218020747
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik vind het onderwerp ook goed gekozen, en ik denk ook dat er best veel over te vertellen is. Maar het wordt alleen echt interessant als ze ook echt kritisch naar zichzelf zou durven kijken, en dat gaat toch nooit gebeuren. Het wordt inderdaad natuurlijk een lang opstel met anekdotes van de meest bizarre dingen die ze in haar DM’s krijgt, misschien iets over hoeveel geld ze ermee verdient, iets over hoe zij zelf denkt dat ze echt een hele andere influencer is dan de rest (want toen ze begon was dat natuurlijk haar handelsmerk), en hoe lelijk mensen online doen en dat de kinderen daar last van hebben. Aangevuld met wat volgmoekes/insta-besties die vertellen wat een enorme taboedoorbrekende vrouw AM is en dat ze zoveel huwelijken heeft gered met een dagelijks glas wijn, nog wat veren in de eigen reet duwen, en besluiten dat het het allemaal waard is omdat ze alles uit liefde doet en haar kinderen haar alles vergeven
Ik denk dat dit een hele accurate samenvatting is van het boek. Niets meer aan doen 😁.
pi_218020754
quote:
Viel mij ook al op, en wat een gezeur en geklaag weer om niks..
pi_218020890
quote:
Zo spannend!
Nou inderdaad. Weer opnieuw om maar weer content te hebben.
pi_218020907
quote:
O wat erg, als je niet weet dat het om een regenbui gaat en alleen de tekst erom heen hoort met haar uitdrukking dan denk je echt dat die kinderen iets vreselijks meegemaakt hebben.
pi_218020946
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:49 schreef Harper het volgende:
Gezellig, wij komen ook aan bod komen ("de haat").
Ik blijf het een puberterm vinden.

Godzijdank blijven haar ouders buiten schot.
*O*
pi_218020965
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:28 schreef Tarantelle het volgende:
Ben in elk geval blij te lezen voor Annemarie en haar familie dat het boek niet over haar familie gaat.

Wat ik stiekem hoop is dat er na dit boek duidelijk wordt waarom je gaat influencen met je gezin en dat ook blijft doen. Dat blijf ik een intrigerend raadsel vinden (het is misschien iets met een fuik).
Ja denk je, waar heb je dat gelezen?? Ik trek een hele andere conclusie nl, dat hrt over haar ouders en de gevolgen (haar broer, kinderen) en dus juist wel over haar familie gaat.
pi_218021104
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Fijn dat er toch nog wel een greintje compassie in deze vrouw zit.
Benieuwd of in al die 'heftige' verhalen alle fora en volgers de schuld krijgen of dat er ook nog enig zelfinzicht te vinden is in dat boek.
pi_218021178
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Louuuu_lou het volgende:
Dit, 100%.
pi_218021181
Blij dat zayn naar een mkd lijkt te mogen gaan.. Denk dat hij daar echt wel iets aan kan hebben.
Eigenlijk al een normaal kdv had hem al super veel goeds kunnen doen of een psz.... Maar goed eindelijk stimulatie en aandacht voor zijn ontwikkeling.
Nu hopen dat het snel allemaal rond is
pi_218021235
Pff, als ze maar niet weer overal opduikt. Dat je haar op tv ziet met die zelfingenomen blik, haar waarheid als DE waarheid te verkondigen.
pi_218021301
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:56 schreef Lalaland79 het volgende:
De eerste reactie op fb zijn ook apart.

- ik heb je boek meerdere malen gelezen
- je eerste boek was geweldig ( eerlijk mooi en oprecht?
- en of ze weer gaat touren.

De fanbase is dus helemaal happy🥳🥳
Ook: is het al te koop? Waar kan ik bestellen?
Toont wat voor lage eisen haar volgmoekes aan een boek stellen en nooit verder kijken/lezen dan hun neus lang is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rimboequeen op 23-06-2025 12:22:24 ]
pi_218021400
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:02 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Pff, als ze maar niet weer overal opduikt. Dat je haar op tv ziet met die zelfingenomen blik, haar waarheid als DE waarheid te verkondigen.
Ik zou haar wel eens bij een echt kritische journalist willen zien. Dat ze zich er niet onderuit kan eeehhhh eehh eeeeehhhen. En diegene niet kan blokkeren, want ze zit er recht tegenover. Maar dat gaat niet gebeuren denk ik🙈
pi_218021432
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
O wat erg, als je niet weet dat het om een regenbui gaat en alleen de tekst erom heen hoort met haar uitdrukking dan denk je echt dat die kinderen iets vreselijks meegemaakt hebben.
Idd een enorm trauma van vanmorgen. Mijn kinderen hebben gisteren in de regen buiten gespeeld. Zal de psycholoog vast bellen
pi_218021491
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Blij dat zayn naar een mkd lijkt te mogen gaan.. Denk dat hij daar echt wel iets aan kan hebben.
Eigenlijk al een normaal kdv had hem al super veel goeds kunnen doen of een psz.... Maar goed eindelijk stimulatie en aandacht voor zijn ontwikkeling.
Nu hopen dat het snel allemaal rond is
Maar wel weer twee punten in haar post die me raken: ‘punten van autisme gevonden wat ik al heel lang dacht’ en ‘het zit helaas niet in de buurt dus hij zal dagelijks met de taxi heen en weer moeten’. Ze ziet in dat laatste nu al een probleem volgens mij. En dat eerste, tsja, dat is dus het bewijs dat ze al heel lang te weinig doet om de jongen de beste zorg te geven dan wel te laten krijgen…
pi_218021524
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zou haar wel eens bij een echt kritische journalist willen zien. Dat ze zich er niet onderuit kan eeehhhh eehh eeeeehhhen. En diegene niet kan blokkeren, want ze zit er recht tegenover. Maar dat gaat niet gebeuren denk ik🙈
Ze is enorm selectief als het gaat om interviews, volgens mij. Dus ze zal ongetwijfeld filteren op de interviewer en zijn/haar reputatie. Al zou een confrontatie bij Eva Jinek bijvoorbeeld best interessant kunnen zijn, als Eva haar zou vragen of ze écht gelooft dat het oké is om dag in dag uit zoveel van je kinderen met de hele wereld te delen.
pi_218021531
Mijn hemel, wanneer zou AM eens wat aan die hallux valgus doen? Daar moet ze toch enorm last van hebben? En maar blijven hobbelen op dr klompen want dat is het enige wat lekker zit. Het is niet zo dat er niks aan te doen is.
pi_218021574
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar wel weer twee punten in haar post die me raken: ‘punten van autisme gevonden wat ik al heel lang dacht’ en ‘het zit helaas niet in de buurt dus hij zal dagelijks met de taxi heen en weer moeten’. Ze ziet in dat laatste nu al een probleem volgens mij. En dat eerste, tsja, dat is dus het bewijs dat ze al heel lang te weinig doet om de jongen de beste zorg te geven dan wel te laten krijgen…
Idd maar goed er kijken nu andere ogen mee dus echt kop in het zand kan niet meer..
Laten we hopen voor het mannetje dat het nu eindelijk vooruit gaat
pi_218021607
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Mijn hemel, wanneer zou AM eens wat aan die hallux valgus doen? Daar moet ze toch enorm last van hebben? En maar blijven hobbelen op dr klompen want dat is het enige wat lekker zit. Het is niet zo dat er niks aan te doen is.
Ik snap die foto's nooit met die platstampers van d'r 🤢
Voeten zijn niet belangrijk is haar mening, dat zie je ook aan diverse kinderen van haar.
pi_218021678
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Het ziet er ook heel raar uit... (maar ik houd sowieso niet van voeten, brrr)
pi_218021784
En wat mij dan weer opvalt aan de cover: waarom de bak van een driewieler-bakfiets, terwijl ze in een tweewieler rijden? Sowieso vind ik een bakfiets heel oubollig om op de kaft te zetten.
pi_218021882
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Het ziet er ook heel raar uit... (maar ik houd sowieso niet van voeten, brrr)
Voor alles is een markt.. 😂🫣
pi_218021910
Die drukte aan tafel, lekker Lot opnaaien. En dat praten met volle mond van de jongste wat niet gecorrigeerd maar zelfs gepromoot wordt met 'zeg maar x tegen Jim'. Brrr weinig manieren.
pi_218021927
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef Tarantelle het volgende:
......
De dynamiek in de meeste gezinnen is zo dat kinderen meegaan met keuzes van hun ouders (ouders besluiten te verhuizen of emigreren voor werk bijvoorbeeld). Dat is een normale dynamiek, alleen worden kinderen hier daadwerkelijk ingezet als werknemers. Dat gaat een stap verder. Kinderen van bekende personen hebben hier ook mee te maken, alleen zij werken niet expliciet mee aan de branding van hun ouders en worden meestal bewust uit de openbaarheid gehouden.

Ik zou het heel interessant vinden om hier over te lezen, wat ten grondslag ligt aan deze keuzes, die je elke dag bewust maakt als ouders. Ik ben alleen bang dat het boek van Annemarie een veredeld interview met zichzelf gaat worden: een opsomming met (net als in boek 1) met grappige anekdotes, bloopers en voorbeelden van de shit die ze over zich heen krijgt (daar doe ik zelf net zo hard aan mee, dat steekt mij soms, al hoop ik dat ik wel met enige nuance schrijf).
.......
Ik denk dat je AM wat te hoog inschat.
Ik vrees dat het niet verder gaat dan "Guus is speciaal, daarom heb ik hem een tijdje uit beeld gehouden" en "Ik film bewust geen huilende kinderen (oh wacht....)".

Ik had dus gelijk: weer een boek over haar, haar leven als influencer.
De opmerking van de uitgever dat hij/zij niet doorhad wat ze allemaal heeft moeten doormaken geeft aan dat AM lekker genuanceerd te werk is gegaan.
Wat is ze toch een geweldige vrouw, dat ze ondanks alle kritiek, modder en bedreigingen toch is doorgegaan met influencen om andere gezinnen te helpen. Ofzo.
pi_218021990
En dat ze alles overlegd met de kinderen. Dat die mogen (mee)beslissen of ze deel van de content zijn.

Alsof een kleuter kan beslissen of ze voor 90.000 volgers (en de meekijkers) aan een druipend softijsje wil likken. In close up. Met klodders ijs op haar mond en wang.
Alsof zij er besef van heeft dat daar heel makkelijk iets anders van gemaakt kan worden en je op het darkweb (bent) beland.
pi_218022013
Ja als het niet zo tragisch was zou je je gek lachen
pi_218022052
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dat ze alles overlegd met de kinderen. Dat die mogen (mee)beslissen of ze deel van de content zijn.

Alsof een kleuter kan beslissen of ze voor 90.000 volgers (en de meekijkers) aan een druipend softijsje wil likken. In close up. Met klodders ijs op haar mond en wang.
Alsof zij er besef van heeft dat daar heel makkelijk iets anders van gemaakt kan worden en je op het darkweb (bent) beland.
Het is weer gewoon een hoop gelul.
pi_218022244
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:15 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het is weer gewoon een hoop gelul.
En de volgmoekes trappen er gewoon weer in.
pi_218022263
AM vindt zichzelf een momfluencer. Kan de discussie hier over het andere topic ook meteen gestopt worden. _O-
pi_218022264
Dat lijkt me inderdaad erg vermakelijk, een interview met een kritische journalist.
Maar ik denk niet dat dit er gaat komen.
pi_218022299
Het is gewoon weer gelukt. Ze gaat weer een boek schrijven met zichzelf als slachtoffer in de hoofdrol!!

Ik geloof echt dat ze veel shit over haar heen krijgt waar wij geen weet van hebben. Maar is dat eigenlijk niet bij elk beroep zo?
Zij kiest er zelf voor om zichzelf en haar gezin zo publiekelijk tentoon te stellen. Daar verdient ze tenslotte ook bakken met geld mee. Van ditzelfde publiek krijg je ook de shit over je heen. Dan is het aan jezelf om te kijken of dit tegen elkaar opweegt.
pi_218022340
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:49 schreef Marielle8585 het volgende:
Het is gewoon weer gelukt. Ze gaat weer een boek schrijven met zichzelf als slachtoffer in de hoofdrol!!

Ik geloof echt dat ze veel shit over haar heen krijgt waar wij geen weet van hebben. Maar is dat eigenlijk niet bij elk beroep zo?
Zij kiest er zelf voor om zichzelf en haar gezin zo publiekelijk tentoon te stellen. Daar verdient ze tenslotte ook bakken met geld mee. Van ditzelfde publiek krijg je ook de shit over je heen. Dan is het aan jezelf om te kijken of dit tegen elkaar opweegt.
En het is volkomen terecht dat ze al die shit over zich heen krijgt. Ik heb echt met geen enkele influencer medelijden die hiermee komt, zijn hun eigen keuzes.
pi_218022545
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:57 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En het is volkomen terecht dat ze al die shit over zich heen krijgt. Ik heb echt met geen enkele influencer medelijden die hiermee komt, zijn hun eigen keuzes.
Gedeeltelijk eens. Maar er zullen ongetwijfeld ook bedreigingen worden geuit en of zieke berichten over kinderen. En dat vind ik niet acceptabel omdat iemand influencer is.

Het onderwerp van het boek trekt me niet. Ik denk ook niet dat ik het ga lezen. Ik verwacht ook niet dat AM ook maar een stukje zelfreflectie toepast, alleen daarom is het al een nee voor mij.

Ik ben benieuwd of er nog iets over de situatie met haar ouders in staat. Ze heeft dit immers wel aangegeven. Maar het kan ook zijn dat ze haar keutel heeft ingetrokken nadat haar broer er iets over heeft geroepen.
pi_218022621
Dat boek is de volgende schreeuw om aandacht/geld.

Ze is verslaafd aan haar Instaleven. Daarvoor moet alles wijken.
pi_218022743
Hoezo ben je zenuwachtig voor een concert waar je als bezoeker heen gaat? Ik snap daar niets van. (Annemarie naar Robbie Williams). DT je zenuwachtig bent of het goedkomt op de weg met die navo top snap ik nog wel.
pi_218022755
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef Appeltje1234 het volgende:
Hoezo ben je zenuwachtig voor een concert waar je als bezoeker heen gaat? Ik snap daar niets van. (Annemarie naar Robbie Williams). DT je zenuwachtig bent of het goedkomt op de weg met die navo top snap ik nog wel.
De kant van Amsterdam op is niets aan de hand, hoogstens kijkersfile.
pi_218022766
quote:
Of ga gewoon met de trein, heb je ook geen last van evt files. Plus geen gedoe met parkeren
pi_218022840
quote:
En volgens mij heeft ze weer die ballonrok aan. Ze heeft afgelopen week 3x een uitje buiten de deur gehad en 3x deze rok aan...die heeft echt geen andere geschikte kleding hoor.
pi_218022883
Die sleutelhanger past niet echt goed bij Debbie sorry 🫣
  maandag 23 juni 2025 @ 15:35:03 #174
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218022913
Toch denk ik in het boek ook wel iets over haar ouders hoor. Omdat er staat je eigen keuzes maken. En leren patronen te doorbreken.

We gaan het zien. Ik denk niet dat ik het ga lezen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218023059
Jeanine van Bzzonder die voor de zoveelste keer achter Joas aanrent, die "ontsnapt" is.
Hoe kan dat toch steeds gebeuren? Ze hebben een tuin zonder poort. De enige manier om naar de straat te gaan is via de voordeur of garage. Waarom is de deur niet op slot?
pi_218023104
quote:

[..]
Ik ben het kwijt.

Paardrijvriendin toch
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218023110
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder die voor de zoveelste keer achter Joas aanrent, die "ontsnapt" is.
Hoe kan dat toch steeds gebeuren? Ze hebben een tuin zonder poort. De enige manier om naar de straat te gaan is via de voordeur of garage. Waarom is de deur niet op slot?
Ik heb een 4 jarige die ook keer op keer weet te ontsnappen.
En we hebben de deuren op slot en de sleutels opgeborgen. Maar waar een wil is...
We hebben een schutting van 2.80m dn dat is ook geen enkel probleem voor hem. :')
pi_218023128
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:53 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik heb een 4 jarige die ook keer op keer weet te ontsnappen.
En we hebben de deuren op slot en de sleutels opgeborgen. Maar waar een wil is...
We hebben een schutting van 2.80m dn dat is ook geen enkel probleem voor hem. :')
Hoe dan???
pi_218023133
Mensen, Debbie is wakker🙌🏻 ( of klaar met scrollen)

En die sleutelhanger ja😂😂😂'willen is kunnen'
pi_218023145
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze hadden regenjasJES aan en parapluutjes mee 😵💫
Tegen de regen druppeltjes en hagelsteentjes
pi_218023149
AM heeft een maatje meer gekregen volgens mij?
pi_218023164
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:57 schreef Plantenmeisje het volgende:
Zoals zoveel vrouwen van die leeftijd. Niks geks aan en ze kan het prima hebben.
pi_218023173
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Laten we Mirjam aub buiten dit topic houden. We weten letterlijk niets van deze vrouw.
Pff ja hoor, sorry, het is hier soms wel heel erg oppassen met wat je zegt he.
pi_218023196
Ik denk niet dat er veel in het boek staat dat we nog niet gezien hebben. De dickpicks, de beschuldigingen, de goedbedoelde adviezen. Ze heeft ze allemaal al een of meerdere keren geëxposed. Of wat dacht je van een willekeurige instagrammar aan de virtuele schandplaal nagelen, omdat zij dacht dat die mevrouw een Vivaforummer was. Zou ze ook in het boek vertellen dat ze instagrammers dreigberichten stuurt?

Oh wacht, dit boek gaat over wat we echt nog niet wisten.

Nou, ik ben benieuwd!

Ik ga het wel lezen. Ik offer me wel op voor jullie.
pi_218023204
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:00 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Pff ja hoor, sorry, het is hier soms wel heel erg oppassen met wat je zegt he.
Nou, dit was niet zo'n ingewikkelde hoor.
pi_218023221
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Hoe dan???
Hij vist sleutels uit mijn tas. En krijgt de klauwen op de achterdeur open. Hij klimt dan bij de verwarmingsbuizen omhoog.
Heeft zichzelf al eens door het kattenluikje geperst, dus die hebben we ook al niet meer. Ramen krijgt hij ook open. :')

En dat in de tijd dat ik even op de wc zit of de wasmachine aanzet.

Hij heeft een licht verstandelijke beperking en is nonverbaal. Dus we krijgen het hem ook niet duidelijk dat het gevaarlijk is.
Maar net als met Joas, hij weet echt elke keer weer iets gevaarlijks te verzinnen. En we zitten er altijd bovenop. Maar hij heeft ook nog een oudere broer die nog wel eens slordig met de deuren is. En de jongste ziet dan meteen zijn kans.
pi_218023232
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:57 schreef Plantenmeisje het volgende:
Ze rent tegenwoordig ook nog maar 1 keer in dd week 😇
pi_218023233
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Precies, als je dat al heel lang dacht dan had je juist de stappen moeten ondernemen waar je kind behoefte aan heeft.
Of dacht ze dat autisme vanzelf overgaat?
Deze leeftijd is juist cruciaal, hier leg je de basis.
Zayn is nu alleen nog maar verder achterop geraakt, zo jammer.
pi_218023273
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Nou, dit was niet zo'n ingewikkelde hoor.
Tsja , iedereen geeft hier meningen over alles en iedereen, tante Sara bij Debbie, de vriendinnen van de fam Bollen, die vragen er ook niet om toch en mogen hier ook door de mangel worden gehaald. En dan word er niks gezegd.
Dikke prima
pi_218023274
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk niet dat er veel in het boek staat dat we nog niet gezien hebben. De dickpicks, de beschuldigingen, de goedbedoelde adviezen. Ze heeft ze allemaal al een of meerdere keren geëxposed. Of wat dacht je van een willekeurige instagrammar aan de virtuele schandplaal nagelen, omdat zij dacht dat die mevrouw een Vivaforummer was. Zou ze ook in het boek vertellen dat ze instagrammers dreigberichten stuurt?

Oh wacht, dit boek gaat over wat we echt nog niet wisten.

Nou, ik ben benieuwd!

Ik ga het wel lezen. Ik offer me wel op voor jullie.
En wat anderen háár hebben aangedaan. Niet wat zij anderen heeft aangedaan, bijvoorbeeld haar kinderen met het bijna 24/7 exposen in bijna alle situaties/posities.
pi_218023297
quote:

[..]
T is al weg hoor
pi_218023299
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:09 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Tsja , iedereen geeft hier meningen over alles en iedereen, tante Sara bij Debbie, de vriendinnen van de fam Bollen, die vragen er ook niet om toch en mogen hier ook door de mangel worden gehaald. En dan word er niks gezegd.
Dikke prima
Ik lees vaak niet bij de mommy's. Ik heb ze nog niet voorbij zien komen.
pi_218023350
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik lees vaak niet bij de mommy's. Ik heb ze nog niet voorbij zien komen.
Ja hoor. En ook de aanhang vd Geertsen. Wordt ook gewoon over geschreven dus ik snap @Lipisu wel
pi_218023356
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En wat anderen háár hebben aangedaan. Niet wat zij anderen heeft aangedaan, bijvoorbeeld haar kinderen met het bijna 24/7 exposen in bijna alle situaties/posities.
Slachtoffermentaliteit ^O^
pi_218023391
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:05 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Hij vist sleutels uit mijn tas. En krijgt de klauwen op de achterdeur open. Hij klimt dan bij de verwarmingsbuizen omhoog.
Heeft zichzelf al eens door het kattenluikje geperst, dus die hebben we ook al niet meer. Ramen krijgt hij ook open. :')

Hij heeft een licht verstandelijke beperking en is nonverbaal. Dus we krijgen het hem ook niet duidelijk dat het gevaarlijk is.
Maar net als met Joas, hij weet echt elke keer weer iets gevaarlijks te verzinnen. En we zitten er altijd bovenop. Maar hij heeft ook nog een oudere broer die nog wel eens slordig met de deuren is. En de jongste ziet dan meteen zijn kans.
Oef....
Ja, dat andere kinderen wel de deur uit gaan helpt niet natuurlijk.
Ik vraag me af hoe dat gaat als ze ouder worden. Joas is nu 10 (?) jaar denk ik?
pi_218023400
quote:

[..]
Dikke prima
Niet iedereen hoor. Genoeg mensen die nooit iets over Debbie of de familie Bollen zeggen. Laat staan over hun tante of familie.
pi_218023416
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja hoor. En ook de aanhang vd Geertsen. Wordt ook gewoon over geschreven dus ik snap @:Lipisu wel
En als het nou erg was wat ik schreef, vind het wel meevallen .
Idd vorige week tripje Londen, Esmee, Arte werd ook commentaar op geleverd, kunnen er ook niks aan doen dat ze gefilmd worden door AM.
pi_218023423
quote:

[..]
Dikke prima
Tante Sara bij Debbie ging over hoe hysterisch zei 'KIJK DAAR IS TANTE SARAAAAAAAAAAAA' riep. Niet over (tante) Sara zelf (in mijn optiek)
pi_218023431
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Niet iedereen hoor. Genoeg mensen die nooit iets over Debbie of de familie Bollen zeggen. Laat staan over hun tante of familie.
Dat zijn de meelezers dan denk ik, en dat is ook prima om niets te schrijven en alleen maar te lezen.
pi_218023441
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Tante Sara bij Debbie ging over hoe hysterisch zei 'KIJK DAAR IS TANTE SARAAAAAAAAAAAA' riep. Niet over (tante) Sara zelf (in mijn optiek)
Laten we er maar over ophouden, straks weer zo'n ellenlange discussie.
Prima zo, opgelost
pi_218023494
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef J-net het volgende:
Toch denk ik in het boek ook wel iets over haar ouders hoor. Omdat er staat je eigen keuzes maken. En leren patronen te doorbreken.

We gaan het zien. Ik denk niet dat ik het ga lezen.
Alleen doorbreekt AM geen patronen. Zij houdt zich juist angstvallig vast aan die patronen.
pi_218023591
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:28 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat zijn de meelezers dan denk ik, en dat is ook prima om niets te schrijven en alleen maar te lezen.
Uhhh....ik ben een meelezer omdat ik niet over de familie Bollen schrijf? Ik dacht dat we vrij waren om zelf de keuze te maken wie we volgen en waarover we schrijven.
pi_218023619
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:46 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Uhhh....ik ben een meelezer omdat ik niet over de familie Bollen schrijf? Ik dacht dat we vrij waren om zelf de keuze te maken wie we volgen en waarover we schrijven.
DENK IK!
Wat is er aan de hand vandaag, lig ik met mijn kop op het hakblok of zo, bijltjesdag?mensen moeten eens lezen wat iemand schrijft, ik zeg nog dat is ook prima . Wat is hier dan nu weer verkeerd? Voor mij is de lol er wel af inmiddels, bah wat een gezeur steeds.
pi_218023626
Het huis van Sanneke wordt klaargemaakt voor de verkoop ‘terwijl ze geen zicht hebben op een ander huis’.
Peppie is toch vorige week gaan kijken? En ze mochten al eerder op bezichtiging komen, dus het lijkt me niet dat ze op plek 358 staan?
pi_218023675
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:56 schreef opwegnaar het volgende:

Slapen van 08;00 tot 14:00 ik vind het knap,
Willen = kunnen
pi_218023774
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:12 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Of ga gewoon met de trein, heb je ook geen last van evt files. Plus geen gedoe met parkeren
‘Huh? Een trein? Wat is dat? Dat had misschien voor de zomervakantie ook nog een optie geweest, dan hadden we die derde auto niet hoeven kopen!’
pi_218023797
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:12 schreef Lipisu het volgende:

[..]
T is al weg hoor
AM noemt haar zelf elke keer dus niets mis mee.
pi_218023869
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Missinglink24 op 23-06-2025 17:22:32 (Dubbel) ]
pi_218023884
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Sanneke wordt klaargemaakt voor de verkoop ‘terwijl ze geen zicht hebben op een ander huis’.
Peppie is toch vorige week gaan kijken? En ze mochten al eerder op bezichtiging komen, dus het lijkt me niet dat ze op plek 358 staan?
Werkelijk alles wat zij zegt over de verhuiskwestie is vaag, tegenstrijdig, roept allerlei vragen op. Volgens mij doet ze het erom, ze heeft anders al helemaal geen boeiende content meer.
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Slapen van 08;00 tot 14:00 ik vind het knap,
Willen = kunnen
Ik vind de sleutelhanger perfect bij haar passen. Als ze iets wil, dan kan ze het! Precies in lijn met wat ze laat zien 😅
  maandag 23 juni 2025 @ 17:23:14 #210
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218023895
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als het de vorige keer op hun financiële situatie is afgewezen, dan zal dat dit keer niet anders zijn.

Ze zit weer heerlijk in de slachtofferrol. Dat ze herrie maken met verbouwen en haar kind twee keer per dag moet slapen. Ga lekker met hem wandelen, frisse lucht voor beide en hopelijk slaapt hij in de wagen. Of ga een dagje bij je moeder zitten. Ze ziet alleen maar problemen.
pi_218023899
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Werkelijk alles wat zij zegt over de verhuiskwestie is vaag, tegenstrijdig, roept allerlei vragen op. Volgens mij doet ze het erom, ze heeft anders al helemaal geen boeiende content meer.
[..]
Ik vind de sleutelhanger perfect bij haar passen. Als ze iets wil, dan kan ze het! Precies in lijn met wat ze laat zien 😅
Ze wil graag haar nagels laten doen, dus dat kan ze👌

Ik begrijp Sanneke ook nog steeds niet.
Maar koop breekt in principe geen huur, dus ookal staat het te koop maakt het niet uit. Geen idee hoe dat geld op een vakantiepark.
pi_218023909
AM met haar party outfit.

Wel leuk, Robbie Williams! Ik vind het altijd wel een belevenis hoor om naar zo'n groot concert te gaan. Met spannend bedoelt AM misschien de voorpret? Of gewoon spannend, mensenmassa, niet alles in de hand hebben.
pi_218023928
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze wil graag haar nagels laten doen, dus dat kan ze👌

Ik begrijp Sanneke ook nog steeds niet.
Maar koop breekt in principe geen huur, dus ookal staat het te koop maakt het niet uit. Geen idee hoe dat geld op een vakantiepark.
Klopt en dat heeft ze eerder ook gezegd, dat ze gewoon blijven zitten. Maar daarvoor was het dat ze eruit moesten want tijdelijk contract, daarna dus dat ze gewoon niet weg gaan en nu weer dat ze wel weg moeten. Echt niet te volgen hoor en zo vreselijk ingewikkeld is de regelgeving niet.
pi_218023942
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Kunnen we nog inzetten?

- De ouders en hun verschrikkelijke daden, deel 2
- Hoe je je kinderen toch kunt inzetten op internet om geld mee te verdienen en hoe je dat goed moet praten
- Ik ben boos op BOOS want BOOS was veel te boos en dat was echt niet nodig om zo boos te zijn, want BOOS weet niet waar ze het over hebben.
- ....
Je was warm met de optie BOOS! Ben benieuwd of die straks ook met een review komen, waarschijnlijk bevestigt ze enorm wat dit programma aan de kaak wou stellen.

Heb een suggestie voor AM voor een betere titel: "negatieve aandacht is ook aandacht. Hoe je ondanks kritiek toch een succesvol influencer kan zijn"

Titelsuggestie volgende boek: Hoe het toch mis ging: verhalen van de keerzijde van influencen, kinderen aan het woord
pi_218023951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:56 schreef opwegnaar het volgende:

Nou ja zeg, wat goed dit is passender dan dat zonnebloem kettinkje.
Het wordt wel beetje druk om om te hangen allemaal, zonnebloem kaart, 4 daagse medaille, COVID speldje, sleutel hanger , zou zeven boodschappenmandje aan haar rolstoel hebben?
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 17:38:55 #216
382129 crew  Donna
pi_218023997
quote:

[..]
Wat we wel weten of zien over anderen bij/door de fluflu's mag uiteraard besproken worden. Anders kunnen we, terecht opgemerkt, ook niet schrijven over de schoondochter(s) van AM etc. Er wordt tenslotte ook geschreven over haar broer en ouders. En bijv. over de familie van Janneke.

Maar als jij toevallig weet dat Mirjam van Ijsland ook partnerruil tripjes organiseert omdat je dat in de plaatselijke super hebt gehoord van de buurvrouw van die Mirjam, dan houden we ons netjes stil. Tot realityFBI erover schrijft. :P
pi_218024087
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:24 schreef Harper het volgende:

[..]
Oef....
Ja, dat andere kinderen wel de deur uit gaan helpt niet natuurlijk.
Ik vraag me af hoe dat gaat als ze ouder worden. Joas is nu 10 (?) jaar denk ik?
Ik werk op een logeerhuis voor kinderen/ jongvolwassenen met beperking. Dat is ogen in je achterhoofd hebben, hekken om het pand heen die altijd op slot zijn, wc deuren op slot etc. En dan nog, ontsnappen ze soms..
pi_218024184
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat we wel weten of zien over anderen bij/door de fluflu's mag uiteraard besproken worden. Anders kunnen we, terecht opgemerkt, ook niet schrijven over de schoondochter(s) van AM etc. Er wordt tenslotte ook geschreven over haar broer en ouders. En bijv. over de familie van Janneke.

Maar als jij toevallig weet dat Mirjam van Ijsland ook partnerruil tripjes organiseert omdat je dat in de plaatselijke super hebt gehoord van de buurvrouw van die Mirjam, dan houden we ons netjes stil. Tot realityFBI erover schrijft. :P

Dat Mirjam een vriendin is die alles doet en gelooft wat AM doet, en een meeloper is, is niet iets wat we zien.
Dat is toch echt een beetje een nare opmerking over iemand die heel af en toe een paar sec in beeld is.

Over de sfeer verbeteren gesproken....
pi_218024190
quote:

[..]

Dus je vindt het oke als iemand hier vindt dat Mirjam een volgmoeke is, zonder eigen wil? Ik haal het niet uit de stories.
pi_218024192
quote:

[..]

natuurlijk kun je ook over anderen schrijven. Maar er werd nu geschreven dat Mirjam (die van IJsland :) ) geen ruggengraat had en in alles meeging met Annemarie. En dat weten we natuurlijk niet, vooral nu we in het boek van Annemarie gaan lezen dat het niet allemaal is wat het lijkt bij de influencers.
pi_218024255
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:26 schreef Missinglink24 het volgende:
AM met haar party outfit.

Wel leuk, Robbie Williams! Ik vind het altijd wel een belevenis hoor om naar zo'n groot concert te gaan. Met spannend bedoelt AM misschien de voorpret? Of gewoon spannend, mensenmassa, niet alles in de hand hebben.
Ze hebben staanplaatsen, dus haar voeten (in klompen?) zullen wel extra pijn doen vanavond.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 18:11:51 #222
382129 crew  Donna
pi_218024280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dus je vindt het oke als iemand hier vindt dat Mirjam een volgmoeke is, zonder eigen wil? Ik haal het niet uit de stories.
Volgmoekes ging dacht ik over haar volgers en daar was ik een post over aan het schrijven, maar er kwam even een kind met een open knie voorbij hier.
pi_218024301
quote:

[..]

Ik snap de vergelijking met de schoondochters niet. Die staan twerkend in beeld. Van Mirjam hebben we hooguit een flits op een paard gezien. Dat ze een meeloper is lijkt me een voorbarige conclusie (of bashen)
pi_218024339
Mwah, het feit dat Mirjam meerdere tripjes met AM doet, uitjes met haar etc betekend natuurlijk wel dat ze niet zo over AM denkt als de meeste van ons hier;)
Want ik zou mijn kind er niet mee laten gaan uit school.
Vokgmoeke is misschien wat overdreven, maar ze vindt dat gefilm allemaal wel prima, anders ga je niet mee.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 18:23:20 #225
382129 crew  Donna
pi_218024368
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?

Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan. 🫩
pi_218024388
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Gedeeltelijk eens. Maar er zullen ongetwijfeld ook bedreigingen worden geuit en of zieke berichten over kinderen. En dat vind ik niet acceptabel omdat iemand influencer is.

Het onderwerp van het boek trekt me niet. Ik denk ook niet dat ik het ga lezen. Ik verwacht ook niet dat AM ook maar een stukje zelfreflectie toepast, alleen daarom is het al een nee voor mij.

Ik ben benieuwd of er nog iets over de situatie met haar ouders in staat. Ze heeft dit immers wel aangegeven. Maar het kan ook zijn dat ze haar keutel heeft ingetrokken nadat haar broer er iets over heeft geroepen.
Iemand bedreigen is natuurlijk nooit oke, maar we weten inmiddels allemaal wanneer AM blokkeert. (Ik ben geblokkeerd omdat ik een like gaf op een reactie tegen Roy Lether. Het had helemaal niets met AM te maken.)
En we weten hoe dik haar duim is waar ze alles uit zuigt, dus ik geloof er allemaal vrij weinig van.
pi_218024412
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef Donna het volgende:
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?

Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan. 🫩

We willen gewoon niet dat het topic opnieuw dicht gaat.
Het is even wennen en grenzen bepalen denk ik.
pi_218024445
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Iemand bedreigen is natuurlijk nooit oke, maar we weten inmiddels allemaal wanneer AM blokkeert. (Ik ben geblokkeerd omdat ik een like gaf op een reactie tegen Roy Lether. Het had helemaal niets met AM te maken.)
En we weten hoe dik haar duim is waar ze alles uit zuigt, dus ik geloof er allemaal vrij weinig van.
Nou ik geloof heus wel dat AM af en toe behoorlijk extreme berichten krijgt.
Dat zal niet anders zijn dan bij andere 'bekendheden', wie met zijn kop boven het maaiveld steekt kan kritiek verwachten.

Tegelijk lijkt AM niet in staat tot enige werkelijke reflectie, alles wat krom is wordt recht geluld.

En dat haar kinderen zelf mogen kiezen wat in beeld komt is natuurlijk een lachertje, dat weten we allemaal.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 18:32:41 #229
382129 crew  Donna
pi_218024450

Algemeen:

Report het dan asjeblieft als je iets vervelend vindt lezen, of het nou over Mirjam gaat of wie dan ook, maar dat doen jullie ook niet. En nu wel ineens er bovenop als er discussie ontstaat. Via die report knop kan je ook vragen of dit en dit wel mag en dan krijg je gewoon antwoord van 1 van ons. Je mag de quote ook naar SHO feedback halen.
pi_218024470
Mee eens Donna.
Het lijkt wel dat het onprettig móet worden met het samenvoegen van.
Niet zo ingewikkeld doen mensen, er zijn in de wereld al problemen genoeg
pi_218024491
quote:

[..]

Maar realityFBI is een privé account, of mag dat wel omdat ze over openbare accounts schrijven?
pi_218024529
Mirjam is niks meer dan van IJsland. Net als dat AM demammavan is. Het is haar identiteit.

Mirjam is al zo vaak benoemd door AM. Moeten we nu echt zo mierenneukerig doen?
pi_218024532
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt en dat heeft ze eerder ook gezegd, dat ze gewoon blijven zitten. Maar daarvoor was het dat ze eruit moesten want tijdelijk contract, daarna dus dat ze gewoon niet weg gaan en nu weer dat ze wel weg moeten. Echt niet te volgen hoor en zo vreselijk ingewikkeld is de regelgeving niet.
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.
Ik vraag me wel nog steeds af of ze überhaupt zijn gaan kijken vorige week?
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 18:45:24 #234
382129 crew  Donna
pi_218024585
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar realityFBI is een privé account, of mag dat wel omdat ze over openbare accounts schrijven?
Haha scherp, ik wist dat deze ging komen. ;)
Daar zit een grijs gebied, eigenlijk is de hele regel een grijs gebied. RealityFBI is in principe een soort van openbaar, want accepteert gewoon nieuwe volgers en is een soort shownieuws account. Wat mij betreft een uitzondering op die regel.
Heel anders dan bijv. Tamara die haar account op slot heeft gezet omdat ze geen pottenkijkers meer wilde.
Maarja dan kom je weer op een punt dat er ook accounts zijn die op privé staan maar wel gewoon Jan en alleman als volger accepteren. :')
pi_218024616
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha scherp, ik wist dat deze ging komen. ;)
Daar zit een grijs gebied, eigenlijk is de hele regel een grijs gebied. RealityFBI is in principe een soort van openbaar, want accepteert gewoon nieuwe volgers en is een soort shownieuws account. Wat mij betreft een uitzondering op die regel.
Heel anders dan bijv. Tamara die haar account op slot heeft gezet omdat ze geen pottenkijkers meer wilde.
Maarja dan kom je weer op een punt dat er ook accounts zijn die op privé staan maar wel gewoon Jan en alleman als volger accepteren. :')

Ik had al zo'n vermoeden dat dit een grijs gebied was idd. Ik kwam er toevallig achter dat ze privé waren, ik volg reality fbi niet. Dus vandaar mijn vraag.
pi_218024629
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.
Peppie is alleen geweest zei ze
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 18:49:42 #237
382129 crew  Donna
pi_218024644
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat dit een grijs gebied was idd. Ik kwam er toevallig achter dat ze privé waren, ik volg reality fbi niet. Dus vandaar mijn vraag.
Ik kwam daar toevallig zelf ook pas vorige week achter. :7
pi_218024734
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, dat zou ik ook doen, het tot de bodem uitzoeken.
Maar Sanneke laat vaak merken dat zij maar moeilijk om kan gaan met informatie als het niet exact toepasbaar is op haar situatie en in hapklare brokken wordt voorgekauwd.
pi_218025100
quote:

Dat is denk ik een essentieel verschil tussen de twee topics. Heb dat bij de Familievloggers nooit zien gebeuren.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 19:32:07 #240
382129 crew  Donna
pi_218025137
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dat is denk ik een essentieel verschil tussen de twee topics. Heb dat bij de Familievloggers nooit zien gebeuren.
Dat is juist daar altijd al het geval geweest. Zie SHO fb nu.
pi_218025168
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:02 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
natuurlijk kun je ook over anderen schrijven. Maar er werd nu geschreven dat Mirjam (die van IJsland :) ) geen ruggengraat had en in alles meeging met Annemarie. En dat weten we natuurlijk niet, vooral nu we in het boek van Annemarie gaan lezen dat het niet allemaal is wat het lijkt bij de influencers.
Waarom hier steeds op doorgaan? Ze heeft het verwijderd ,dan moet het ook klaar zijn toch? Als je het dan hebt over de sfeer, dat welles nietes is ook niet gezellig. Je hebt je punt duidelijk gemaakt.
pi_218025188
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:05 schreef Vingerkeautje het volgende:

[..]
‘Huh? Een trein? Wat is dat? Dat had misschien voor de zomervakantie ook nog een optie geweest, dan hadden we die derde auto niet hoeven kopen!’
Hahahaha
pi_218025256
Ik zou dus nóóit zoveel geld met de weekboodschappen elke keer uit kunnen geven aan onzin zoals allerlei soorten broodjes zoals Sanneke doet, geeft ze elke keer aan te willen besparen, dat kun je dus heel makkelijk doen door dat soort dingen niet te kopen. Als je kijkt wat voor klein bedrag ze eigenlijk per week uit lijken te geven aan boodschappen lijkt me daarin dan juist iets te winnen. Maar ik vraag mezelf ook indirect af wat ze ook normaal gesproken in de middag eten, omdat je eigenlijk alleen ontbijt, avondeten en snacks ziet staan?
pi_218025380
Naar Robbie Williams, in de koldun sirkol... leuk met in het voorprogramma daling Michelle. Dolle boel met giebelende tiener AM.
pi_218025403
quote:

Welnee. Een paar, over en weer.
En dat is mede het gevolg van de nieuw ingestelde, niet altijd even duidelijke regels.
pi_218025414
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Naar Robbie Williams, in de koldun sirkol... leuk met in het voorprogramma daling Michelle. Dolle boel met giebelende tiener AM.
En het was druk bij de metro. Wereldschok!
pi_218025433
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha ja shocking het is druk in Amsterdam 😅
pi_218025436
Ik vind het ook moeilijk te volgen bij Sanneke. Volgens mij is dit ongeveer de riedel die ze blijft herhalen:
- we worden uit het huis gezet want ze gaan verkopen, hoe kunnen ze ons dat aandoen tijdens zwangerschap/met een baby.
- koop breekt geen huur, dus we blijven zitten. Oh en we kennen onze rechten, dus geen advies geven!
- maar we worden toch uit ons huis gezet. Ook al is dat niet zo. We blijven dat toch gewoon zeggen.
- en als we dan dus gewoon blijven zitten is het óók kut, want het is niet leuk om naast mensen te wonen die je eigenlijk weg willen hebben en je het leven zuur willen maken.
- en we komen nooit in aanmerking voor een huurwoning, ook al staan we al best vaak op nr 1 en mogen we best vaak kijken.
- en de woningbouw kijkt naar te hoog inkomen wat niet meer klopt, dus we mogen niet meer reageren tot 2027, ook al staan we nu toch weer op 1 en mogen we gewoon blijven reageren
- en geen advies want we kunnen zelf bezwaar aantekenen, ook al heeft dat dus niet geholpen
pi_218025459
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En als het nou erg was wat ik schreef, vind het wel meevallen .
Idd vorige week tripje Londen, Esmee, Arte werd ook commentaar op geleverd, kunnen er ook niks aan doen dat ze gefilmd worden door AM.
Ze kunnen thuis blijven
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 19:59:56 #250
382129 crew  Donna
pi_218025467
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Welnee. Een paar, over en weer.
En dat is mede het gevolg van de nieuw ingestelde, niet altijd even duidelijke regels.
Ik zie je graag in SHO fb als je het over onduidelijke regels wilt hebben.
pi_218025522
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha ja Mirjam, die gaan ook naar de Arena, tsja,
pi_218025528
Ik vraag me af of Sanneke alles wel goed ingevuld heeft qua inkomen. Hier (andere regio) kun je niet reageren op bepaalde huizen die niet overeenkomen met je inkomen. Maar ja, ze wil geen advies en geen hulp.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 20:11:12 #253
382129 crew  Donna
pi_218025618
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:04 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik vraag me af of Sanneke alles wel goed ingevuld heeft qua inkomen. Hier (andere regio) kun je niet reageren op bepaalde huizen die niet overeenkomen met je inkomen. Maar ja, ze wil geen advies en geen hulp.
In principe is het zo dat ze dit jaar, in 2025, kijken naar je inkomen van 2023. Of naar je inkomen van 2024 zodra dat bij de Belastingdienst helemaal verwerkt is (dus als je aangifte verwerkt is). Als jij dus significant minder bent gaan verdienen en je vult dus een lager salaris in, dan moet je bij het gesprek bij de woningbouw bewijzen dat je op dit moment wel recht hebt op die woning. Dus met loonstrookjes o.i.d.
Ik weet niet wat Sanneke in 2023 deed, maar als zij ZZP inkomsten had ofzo dan is het lastig bewijzen dat je dat nu niet meer hebt. Of misschien vermoeden ze dat ze haar inkomsten kunstmatig laag houdt. Als ze er zo vreemd in om praat als dat ze op Insta doet dan kan ik me voorstellen dat die gesprekken alles behalve soepel verlopen.
pi_218025621
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:05 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]

Pittig, dan moet je echt altijd 'aan staan'.
pi_218025658
AM: ‘hoe ver moeten we wel niet lopen?’. Zij is echt een beetje wereldvreemd he 🤣
pi_218025669
Wie zou er naar huis rijden vanavond? Bij het eten zaten ze alle 4 aan de alcohol en nu weer. Ik snap niet waarom AM haar telefoon niet eens een keer aan de kant gooit en gewoon GENIET van het moment, wees eens 100% aanwezig voor je man en vrienden en zet jezelf niet steeds zo buiten de groep. Kan er met mijn hoofd niet bij dat blijkbaar niemand daar wat van zegt, ik zou het hartstikke ongezellig vinden.
pi_218025703
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:14 schreef Jenn1806 het volgende:
Wie zou er naar huis rijden vanavond? Bij het eten zaten ze alle 4 aan de alcohol en nu weer. Ik snap niet waarom AM haar telefoon niet eens een keer aan de kant gooit en gewoon GENIET van het moment, wees eens 100% aanwezig voor je man en vrienden en zet jezelf niet steeds zo buiten de groep. Kan er met mijn hoofd niet bij dat blijkbaar niemand daar wat van zegt, ik zou het hartstikke ongezellig vinden.
Precies dit! Die achterkant van Mirjam en Maarten hebben we nu wel gezien.
Ik stel me dan ook voor hoe zij erbij loopt, steeds die telefoon op filmen, echt belachelijk
pi_218025751
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:11 schreef Donna het volgende:

[..]
In principe is het zo dat ze dit jaar, in 2025, kijken naar je inkomen van 2023. Of naar je inkomen van 2024 zodra dat bij de Belastingdienst helemaal verwerkt is (dus als je aangifte verwerkt is). Als jij dus significant minder bent gaan verdienen en je vult dus een lager salaris in, dan moet je bij het gesprek bij de woningbouw bewijzen dat je op dit moment wel recht hebt op die woning. Dus met loonstrookjes o.i.d.
Ik weet niet wat Sanneke in 2023 deed, maar als zij ZZP inkomsten had ofzo dan is het lastig bewijzen dat je dat nu niet meer hebt. Of misschien vermoeden ze dat ze haar inkomsten kunstmatig laag houdt. Als ze er zo vreemd in om praat als dat ze op Insta doet dan kan ik me voorstellen dat die gesprekken alles behalve soepel verlopen.
Ah thnx voor je uitleg! Ik heb ook geen idee wat zij in 2023 deed maar volgens mij heeft zij het nergens lang uitgehouden. En wat geef je op qua inkomen als je een C-influencer bent met nauwelijks betaalde opdrachten.. Wat ik van haar begreep staat Dion er ook niet bij ingeschreven en mag/kan zijn inkomen ook niet meegerekend worden? Wellicht heeft ze nog iets van een uitkering?
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 20:29:28 #259
184769 crew  Deisyy
pi_218025860
quote:
Ik was laatst bij Di-rect en ook daar liep iedereen met een telefoon in de hand en vooral alles te filmen, en heb dan ook echt het idee dat je alles veel minder mee krijgt, echt zonde. En ik vraag me dan altijd af of mensen die filmpjes thuis allemaal nog eens gaan kijken. Denk het niet namelijk.
pi_218025868
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:20 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ah thnx voor je uitleg! Ik heb ook geen idee wat zij in 2023 deed maar volgens mij heeft zij het nergens lang uitgehouden. En wat geef je op qua inkomen als je een C-influencer bent met nauwelijks betaalde opdrachten.. Wat ik van haar begreep staat Dion er ook niet bij ingeschreven en mag/kan zijn inkomen ook niet meegerekend worden? Wellicht heeft ze nog iets van een uitkering?
Dion werd door de woningbouw uitgeschreven vorig jaar, toen ze 3 (of 7) cent teveel verdienden de 2 jaar er voor en daardoor het huis niet kregen.

Mensen met kennis van zaken wezen S er op dat ze ook recente salarisstroken moesten accepteren bij de woningbouw als het inkomen significant was veranderd.
Dat was volgens S niet zo, niemand hoefde haar verder tips of informatie of hulp te geven, want ze had zelf al een brief geschreven.
En ze mochten ook de komende 2 jaar niet meer reageren op woningen, dat had de mevrouw van de woningbouw gezegd.

En nu zijn ze toch weer uitgenodigd voor een bezichtiging.

Er zijn enige hiaten in de informatie het en der.
pi_218025919
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik was laatst bij Di-rect en ook daar liep iedereen met een telefoon in de hand en vooral alles te filmen, en heb dan ook echt het idee dat je alles veel minder mee krijgt, echt zonde. En ik vraag me dan altijd af of mensen die filmpjes thuis allemaal nog eens gaan kijken. Denk het niet namelijk.
Ik was laatst naar Ghost en daar moest de telefoon in een pouch. En het was fantastisch. Je beleeft het dan écht. En ik ben niet eens een concertfilmer, maar om je heen ook geen enkele telefoon. Zou echt de standaard moeten worden.
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 20:36:40 #262
184769 crew  Deisyy
pi_218025937
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik was laatst naar Ghost en daar moest de telefoon in een pouch. En het was fantastisch. Je beleeft het dan écht. En ik ben niet eens een concertfilmer, maar om je heen ook geen enkele telefoon. Zou echt de standaard moeten worden.
Ik ben helemaal voor, veel leuker voor jezelf en de mensen om je heen.
pi_218025938
Als AM het nu al zo heel druk vond overal, kan ze na afloop van het concert haar lol op..
pi_218026028
quote:
Ik was niet eens meer meegegaan.
Laatst met die theater tour door de stad met Mirjam net zo, ook continu de telefoon in de hand. Ik zou mij als vriendin dan wel afvragen of ik wel belangrijk genoeg ben.
pi_218026073
En wat ik gewoon echt heel erg vind is dat ze gewoon heel duidelijk de mensen om haar heen filmt, ik zag echt mijn oude buurvrouw net in beeld.
Echt wel heel brutaal dit hoor
pi_218026202
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:29 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik was laatst bij ghost en daar moest bij binnenkomst je telefoon in een speciaal tasje die dicht ging en als je naar buiten ging werd hij er weer uit gehaald
  Moderator maandag 23 juni 2025 @ 21:03:17 #267
184769 crew  Deisyy
pi_218026230
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik was laatst bij ghost en daar moest bij binnenkomst je telefoon in een speciaal tasje die dicht ging en als je naar buiten ging werd hij er weer uit gehaald
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik had een deja vu :D

Maar dat zou bij alle concerten zo mogen van mij.
pi_218026232
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 20:35 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Haha grappig ik was er ook 🤣😂👍
pi_218026287
Dat je een keer even iets filmt bij een concert, oké. Maar zij filmt continu. Plaatst het vervolgens op insta, kijkt of er iemand heeft gekeken etc en dan dat hele riedeltje opnieuw. Ze is dus alleen maar met insta bezig en kan never nooit genieten van het concert.
pi_218026370
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat je een keer even iets filmt bij een concert, oké. Maar zij filmt continu. Plaatst het vervolgens op insta, kijkt of er iemand heeft gekeken etc en dan dat hele riedeltje opnieuw. Ze is dus alleen maar met insta bezig en kan never nooit genieten van het concert.
Zo zonde.. en ook irritant als iemand voor je constant met haar armen en camera omhoog staat.
pi_218026433
quote:
Ja ze zuipen overal en altijd ook met paardrijden of wat dan ook en dan gaan ze gewoon met de auto naar huis.
Maar, wie weet hebben ze een taxi geregeld deze keer
pi_218026441
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zonde idd.
Dat gedrag zie je trouwens bij heel veel mensen bij concerten.
Wat iemand anders ook al zei, wanneer ga je zo'n filmpje nou terugkijken.
pi_218026480
Judith (juuds_singlemom_life) gaat ook aardig vaak filmend door het leven. Vandaag een nieuw dieptepuntje (of nou ja, ze heeft het al vaker gedaan, maar niet met de tekst van vandaag erbij) : ze fietst 23km/h, filmt dit en klaagt dan dat het wel pittig is om met deze wind met twee kinderen in de bakfiets te fietsen. Want jawel: vanaf nu neemt ze iedere week een vriendje van haar zoon ook mee naar atletiek. ‘Ze had het al vaker aan andere ouders aangeboden, maar nu was er een ouder die het aanbod ook aan durfde te nemen. Want ja, het is soms ook hulp vragen’. Sorry, maar ik snap echt heeel goed dat er maar weinig mensen enthousiast worden van dit soort hulp van Judith! Levensgevaarlijk. En dan gaan we nog meemaken of ze niet enorm gaat zeuren en klagen in de toekomst over dat ze dit nu altijd maar moet doen, of dat de ouder(s) haar te weinig waarderen oid. Zo gezellig en sociaal is Judith doorgaans niet namelijk.
pi_218026570
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:26 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ze zuipen overal en altijd ook met paardrijden of wat dan ook en dan gaan ze gewoon met de auto naar huis.
Maar, wie weet hebben ze een taxi geregeld deze keer
Ze zijn met de auto van de man van Mirjam (van IJsland) gegaan, dus die gaan ook met de auto terug.

Maar volgens mij is het evenementenbier in de Arena? 0% of heel weinig?
Hoop (maar dat is vaak het uitstellen van een teleurstelling) dat een van de 4 zo verstandig is om niet meer te drinken.
pi_218026651
MB die doet cuppen voor de putten in haar benen🥲 val bijna van m’n stoel hier
pi_218026714
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zijn met de auto van de man van Mirjam (van IJsland) gegaan, dus die gaan ook met de auto terug.

Hoop (maar dat is vaak het uitstellen van een teleurstelling) dat een van de 4 zo verstandig is om niet meer te drinken.
Hmm is dat zo? Laatste keer dat ik bij de Arena was (Rolling Stones) kon er gewoon alcohol gekocht worden.
pi_218026776
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Evenementenbier is een fabel. :)
pi_218026796
Evenementenbier is toch iets van 3%? Even gegoogled, het is Heineken Silver a 4%. Dat is net zoveel als een Engels biertje. Genoeg, dus.

Verder ben ik nu zeker dat ze het "van IJsland" expres toevoegt om te sarren, hoor. Ze doet het te raar en opvallend nu.
pi_218026798
Dat (van IJsland) is gewoon gênant aan het worden. Why?!?! Zou Mirjam zelf nog weten dat ze gewoon Mirjam heet en niet Mirjam (van IJsland)?
Dat IJsland is toch totaal niet relevant meer? Al zo’n tijd geleden?
pi_218026824
Ik vind de post van Kyra ook wel weer erg aandacht vragen. Incl story "zo raar om jezelf onder narcose te zien!". Is het zo gek dat ik denk: houd die foto's lekker voor je privé collectie?
pi_218026849
Maike Kade heeft niet gegeten want avondspits met 2 kids, die snap ik dan niet. Dan heb je toch gekookt?
Haar dochter gaat al naar school en dat kleine mannetje kun je toch ondertussen dat je zelf eet een hap in de mond stoppen?
pi_218026862
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:48 schreef Limburgsemeid het volgende:
Cellulitis, dat kan ook hij heel slanke mensen . Mijn vriendin is superslank maar ook cellulitis

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 23-06-2025 22:34:47 ]
pi_218026892
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat (van IJsland) is gewoon gênant aan het worden. Why?!?! Zou Mirjam zelf nog weten dat ze gewoon Mirjam heet en niet Mirjam (van IJsland)?
Ik vraag me dan af of ze in een gesprek ook zegt: Mirjam van IJsland wil je even het brood doorgeven, Mirjam van IJsland wat is het hier druk hè🤣
pi_218026910
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Appeltje1234 het volgende:
Evenementenbier is toch iets van 3%? Even gegoogled, het is Heineken Silver a 4%. Dat is net zoveel als een Engels biertje. Genoeg, dus.

Verder ben ik nu zeker dat ze het "van IJsland" expres toevoegt om te sarren, hoor. Ze doet het te raar en opvallend nu.
Ik denk ook dat ze het inmiddels expres doet, net als ‘optijd’ en al haar andere bijzonderheden die ze oh zo grappig vindt.
pi_218026915
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hmm is dat zo? Laatste keer dat ik bij de Arena was (Rolling Stones) kon er gewoon alcohol gekocht worden.
Geen idee, al jaren niet meer bij een dergelijk concert geweest en ik drink sowieso geen alcohol. 😁
pi_218026919
En dan ook nog teksten bij je filmpjes zetten.. waarom? Ga genieten!
pi_218026921
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:09 schreef Henrike het volgende:
Maike Kade heeft niet gegeten want avondspits met 2 kids, die snap ik dan niet. Dan heb je toch gekookt?
Haar dochter gaat al naar school en dat kleine mannetje kun je toch ondertussen dat je zelf eet een hap in de mond stoppen?
Ze moest in bad en een promo doen

Ik snap het ook niet 😅
pi_218026929
quote:
Zij is zo onzeker , gewoon zielig om te zien . Ik heb het idee dat haar relatie met Koen ook helemaal niet meer is zoals het was
pi_218026938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me dan af of ze in een gesprek ook zegt: Mirjam van IJsland wil je even het brood doorgeven, Mirjam van IJsland wat is het hier druk hè🤣
🤣🤣🤣

Ze zou dit eigenlijk bij iedereen moeten doen. Jim (1e pannenkoek), Maarten (Geerts!) Of S&S (zucht)
pi_218026950
quote:
Cellulite, niet te verwarren met cellulitis kan echt iedereen krijgen. Zo'n 90% van de vrouwen heeft het. Sommige alleen als ze bijvoorbeeld de benen aanspannen of bij elkaar drukken en bij sommige zie je het overduidelijk. Heeft eigenlijk weinig met gewicht te maken maar meer met erfelijkheid. Dus iemand kan dik zijn en het niet hebben ( lucky! ) maar ook juist dun zijn en het wel hebben.
Cuppen kan het overigens wel echt flink verminderen bijvoorbeeld zeker in combinatie met dry brushing.
pi_218026956
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:19 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Zij is zo onzeker , gewoon zielig om te zien . Ik heb het idee dat haar relatie met Koen ook helemaal niet meer is zoals het was
Dat vind ik heel moeilijk te peilen, als ik me goed herinner stond ze op het punt uit elkaar te gaan voordat ze als poly verder gingen.

Extreem onzeker idd. En wanneer heeft zij genoeg kleding? Ongelofelijk hoe veel outfits zij nodig denkt te hebben?
pi_218026968
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan ook nog teksten bij je filmpjes zetten.. waarom? Ga genieten!
Nou inderdaad. Hij staat nu in het midden
Gohh fijn te weten hoor 😂
pi_218026996
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Appeltje1234 het volgende:

Ja, dat is toch al heel lang zo? _O-
pi_218026999
quote:

[..]
Nee dat valt me ook al langer op, zie hen nooit meer 1-op-1.
JvP en Koen lijken zoveel lol met elkaar te hebben en zie ze dan gezellig samen in de tuin terwijl MB van die sfeerloze posters op aan het hangen is of de zoveelste zwarte kast zelf in elkaar zit te schroeven.
Vind het soms beetje zielig om te zien zelfs.

Jammer want vond hen vroeger echt zo’n leuk koppel en was altijd beetje jaloers (voor zover je natuurlijk alles zag vanaf je beeldscherm)
pi_218027018
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:21 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Cellulite, niet te verwarren met cellulitis kan echt iedereen krijgen. Zo'n 90% van de vrouwen heeft het. Sommige alleen als ze bijvoorbeeld de benen aanspannen of bij elkaar drukken en bij sommige zie je het overduidelijk. Heeft eigenlijk weinig met gewicht te maken maar meer met erfelijkheid. Dus iemand kan dik zijn en het niet hebben ( lucky! ) maar ook juist dun zijn en het wel hebben.
Cuppen kan het overigens wel echt flink verminderen bijvoorbeeld zeker in combinatie met dry brushing.
Dat wist ik helemaal niet!! Thanks voor de uitleg dan:)
Dacht echt even dat zij het deed omdat ze haar benen te zwaar vond (al heb ik ook eerder bij haar nooit Putten gezien haha)
pi_218027072
Je kunt je afvragen of al die foto’s van Koen en MB destijds echt waren. Wat ik tegenwoordig vaak zie is dat Koen nog weinig lacht als MB in de buurt is. Ik zie hem vaker lachen met jvp in de buurt.
pi_218027079
quote:

[..]
Zou zomaar kunnen, lijkt me ook zo moeilijk met z'n 3
pi_218027150
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Je kunt je afvragen of al die foto’s van Koen en MB destijds echt waren. Wat ik tegenwoordig vaak zie is dat Koen nog weinig lacht als MB in de buurt is. Ik zie hem vaker lachen met jvp in de buurt.
Was dat liedje gisteren van dr toch wel toepasselijk ‘geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig heeft ze geld…’ 🥲
pi_218027208
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:29 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Dat wist ik helemaal niet!! Thanks voor de uitleg dan:)
Dacht echt even dat zij het deed omdat ze haar benen te zwaar vond (al heb ik ook eerder bij haar nooit Putten gezien haha)
Geen probleem! Je ziet het ook niet altijd bij iedereen. Kan ook de reden zijn bij haar omdat het helemaal niet zo erg is, maar het bijvoorbeeld alleen maar zichtbaar is als je de huid geheel bij elkaar drukt. Ook geloof ik dat MB al heel erg lang cupt, dan snap ik ook wel dat je het niet ziet want dan onderhoud ze het goed.
Maar het ligt eigenlijk helemaal niet aan het gewicht van iemand. Al is het natuurlijk wel zo dat wanneer je dus aanleg hebt en je komt aan, de cellulite duidelijker kan worden en meer aanwezig is. Bijvoorbeeld van alleen aanwezig als je het bij elkaar drukt naar constant aanwezig. Enige wat je er echt aan kunt doen is inderdaad cuppen en/of dry brushing en bindweefselmassages maar de rest is onzin. 😉 leuk feitje op de maandagavond dacht ik zo.
pi_218027280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Flipflop12 het volgende:
Blijkt dat gewoon haar achternaam te zijn oid 😜 zoals Van Boekel.
pi_218027396
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 23:04 schreef Holaa het volgende:

[..]
Blijkt dat gewoon haar achternaam te zijn oid 😜 zoals Van Boekel.
Maar dan nog, ik noem mijn vriendin niet voluit hoor incl achternaam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')