abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218020165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:34 schreef Harper het volgende:

[..]
"Het". Het boek neem ik aan?
Dan lijkt het niet uitmaken hoe je het brengt in de begeleidende tekst.
Ik hoop nog steeds echt echt niet dat het nog meer gaat over haar (band met haar) ouders.
Ik vrees van wel. Want daarmee kan ze weer indruk maken. Het was allemaal zo erg en kijk nou hoe goed ze terecht is gekomen.

Hoe je ondanks je denkbeeldige trauma toch nog een leuk leven kan hebben.
pi_218020189
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:51 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik vrees van wel. Want daarmee kan ze weer indruk maken. Het was allemaal zo erg en kijk nou hoe goed ze terecht is gekomen.

Hoe je ondanks je denkbeeldige trauma toch nog een leuk leven kan hebben.
Je kan niet achter de voordeur kijken natuurlijk maar zo'n traumatische jeugd lijkt ze niet gehad te hebben. Ik denk zelf de hele tijd dat ze zich met terugwerkende kracht iets aanpraat...
pi_218020206
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:55 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Je kan niet achter de voordeur kijken natuurlijk maar zo'n traumatische jeugd lijkt ze niet gehad te hebben. Ik denk zelf de hele tijd dat ze zich met terugwerkende kracht iets aanpraat...
Nee dat kan je inderdaad ook niet. En elk huisje heeft zijn kruisje...

Maar een tijd terug kwam de broer van AM met een post erover. Dus ik denk ook dat ze zichzelf iets aanpraat omdat het haar verder brengt. En het dus blijkbaar ook goed verkoopt.
pi_218020296
‘Maar ook de pijnlijke waarheid: dat mijn (…?) kinderen soms ongewild meereizen in dat verhaal’

Hou toch op zeg. De jongere kinderen kúnnen helemaal niet beseffen wat exposing voor 90.000 volgers inhoud. Ze worden te pas en te onpas gefilmd als clickbait en geldelijk gewin.

Heks.
pi_218020341
"De grens die je bewaakt tussen je gezin en je publiek, elke dag opnieuw."
Welke grens?!
pi_218020343
"In dit boek vertel ik het. Alles wat je niet ziet in een post. Alles wat niemand hoort in een story."
Dat wordt een heel kort boek dan.
pi_218020346
Echt wat een ranzige clickbait. Bah.
pi_218020349
(Op Mollygram is het al te lezen, voor de mensen die anoniem kijken)
pi_218020371
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:25 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Is Mirjam van IJsland nou eigenlijk een moeder van een klasgenoot van een van de kids die toen meeging? Of is Mirjam van IJsland een reisleidster / boekingsbureau van die reis toen dat dit verkapte reclame moet zijn telkens ofzo?
Ik ben het kwijt.

Volgens mij is Mirjam van IJsland sowieso haar enige vriendin.
Mirjam van IJsland zit ook op paardrijden, haar zoontje zit ook op scouting en hij was laatst inderdaad mee uit school.
Mirjam zal ook wel de moeder zijn die aan AM belangrijke dingen uit de klassenapp deelt omdat AM daar zelf niet in wil.
pi_218020398
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:57 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik denk dat als ze andere dingen zou doen met hem dat ze dat wel zou filmen. Ik geloof dus echt niet dat dat gebeurd.
Wil net zeggen. Dit ja. Ik vind het echt zielig. Daarbij zou het denk ik ook wel fijn zijn voor Mijan als ze eens naar de kapper zouden gaan met hem. Die haartjes zitten ook bijna in zijn ogen.
pi_218020406
Ben in elk geval blij te lezen voor Annemarie en haar familie dat het boek niet over haar familie gaat.

Wat ik stiekem hoop is dat er na dit boek duidelijk wordt waarom je gaat influencen met je gezin en dat ook blijft doen. Dat blijf ik een intrigerend raadsel vinden (het is misschien iets met een fuik).
pi_218020416
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Mirjam van IJsland zit ook op paardrijden, haar zoontje zit ook op scouting en hij was laatst inderdaad mee uit school.
Mirjam zal ook wel de moeder zijn die aan AM belangrijke dingen uit de klassenapp deelt omdat AM daar zelf niet in wil.
Maar waarom iedere keer ‘van IJsland’ er bij zetten? Alsof iemand dat boeit. Alsof nieuwe volgers/lezers dan gaan denken ‘oh, laat ik eens gaan zoeken naar het verhaal er achter, dát lijkt me interessant zeg!’
pi_218020422
Maar wat is het “We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.” verhaal nou?
pi_218020429
Er gaan heel veel dingen door m’n hoofd nu wbt AM haar boek, alleen wil ik niet op m’n geweten hebben dat het topic straks weer weg is. Maar jeetje.. :{
pi_218020454
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar wat is het “We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.” verhaal nou?
Ik neem aan dat er gespeculeerd werd over dat het boek en haar jeugd zou gaan en dat ze dat recht wilde zetten. Wat ik ook begrijp overigens.

Het lijkt mij een prima onderwerp voor een boek. Een actueel thema, waar interviews uit voort zullen komen. Slim gekozen.

De cover is niet mijn ding, maar dat kan.
pi_218020481
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:
"De grens die je bewaakt tussen je gezin en je publiek, elke dag opnieuw."
Welke grens?!
Zij bepaalt elke dag opnieuw dat er geen grens is
pi_218020490
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar waarom iedere keer ‘van IJsland’ er bij zetten? Alsof iemand dat boeit. Alsof nieuwe volgers/lezers dan gaan denken ‘oh, laat ik eens gaan zoeken naar het verhaal er achter, dát lijkt me interessant zeg!’
Die moeten natuurlijk wel weten dat AM daar met Mirjam en Juul geweest is he? En tromgeroffel…. dat AM daar met Jim gaat motorrijden!
pi_218020494
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik neem aan dat er gespeculeerd werd over dat het boek en haar jeugd zou gaan en dat ze dat recht wilde zetten. Wat ik ook begrijp overigens.

Het lijkt mij een prima onderwerp voor een boek. Een actueel thema, waar interviews uit voort zullen komen. Slim gekozen.

Ik vraag me af hoeveel er van verkocht gaan worden. Het lijkt me een stuk minder interessant voor de volgmoekes dan ‘mijn leven met een groot gezin’

Maar er zullen ongetwijfeld wel mensen dat in hun boekenkast willen hebben want Annemarie.
pi_218020498
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:
"In dit boek vertel ik het. Alles wat je niet ziet in een post. Alles wat niemand hoort in een story."
Dat wordt een heel kort boek dan.
Ah, nu gaat ze voor de volle 100% exposure van haar minderjarige kinderen?

Hoeveel zou zo'n boekAI knip en plakwerkje nou schuiven?
En...is dat geld de privacy van de kinderen waard?
Puur misbruik. Waar kan ik Boos bellen?
pi_218020529
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef Tarantelle het volgende:

[..]

Voor mij staat de cover meer voor ‘op (te) grote voet leven’ dan voor groei. Maar misschien is dat gewoon wat mijn negatieve associatie is als het gaat om een boek van Annemarie.
pi_218020537
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 10:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel er van verkocht gaan worden. Het lijkt me een stuk minder interessant voor de volgmoekes dan ‘mijn leven met een groot gezin’

Maar er zullen ongetwijfeld wel mensen dat in hun boekenkast willen hebben want Annemarie.
Dat is het voordeel van Annemarie: ze heeft wel een solide fanbase, die het boek sowieso gaan lezen. Die zouden zelfs een cursus klaverjassen kopen van Annemarie.
Zoals ik al zei: door dit boek gaan echt wel interviews en uitnodigingen komen, dus ik vind het slim gekozen.

En blijkbaar zijn er nog steeds mensen die geloven in "insta-perfect".
pi_218020539
Het boek gaat dus over hoe zielig AM en haar gezin zijn vanwege alle shit die zij zelf over haar gezin heen stort? Medelijden kweken en "ach gossie wat sneu" reacties uitlokken. Het zal een combi worden van zielige verhalen over nare reacties en de halleluja verhalen die ze laatst heeft verzameld. Het komt niet in haar op dat ze ook gewoon kan stoppen met insta en een baan buitenshuis kan zoeken, hoeft ze ook geen boek vol zelfmedelijden te schrijven.
pi_218020553
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith haar nieuwe hulp is ziek (stiekem denk ik dat deze van de andere heeft gehoord hoe Judith is en heeft deze hulp geen trek in gezeik 😂 tja kom op als je kan douchen kan je de douche ook even omspoelen... Ik blijf het raar vinden dat je die gorigheid laat liggen voor de hulp)
Ik vind dat in haar geval niet raar, als je ook een week met die hitte in hetzelfde pakje loopt😆
pi_218020559
Gezellig, wij komen ook aan bod komen ("de haat").
Ik blijf het een puberterm vinden.

Godzijdank blijven haar ouders buiten schot.
pi_218020577
En ze is er uiteraard als de kippen bij om de niet-jubelreacties te swifferen. Stond waarschijnlijk ook rood voor ingepland in de plannert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')