abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218018563
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef Lipisu het volgende:
Wat we hier al hadden gezegd klopt, Koenenellen nemen apart van elkaar even tijd voor zichzelf.
Dat stierf een vroege dood....
Hahaha nou zeg dat, veel bombarie steeds en nu denkt Koen vast deze is me toch iets te vast 🤣.... Die twinflames doofden snel zeg
pi_218018891
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik vind het een koddig kereltje, maar snap wat je bedoeld. Het is hem gewoon aan te zien dat hij amper buiten komt en dat er erg weinig aan zn ontwikkeling gestimuleerd wordt.
Je ziet hem óf op de bank óf in bed liggen.
Het is net een van de stampertjes (van het boek Pluk van de Petteflet ) met die haren, maar veel verder dan de bank, bed of de buik van Sanneke komt hij helaas niet.
pi_218019015
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat heb ik ook met drielingmoeder tatjana, echt een puinbak vind ik het daar.
Smaken verschillen , ik vind het wel leuk , en ze heeft adhd dat verklaart wel een beetje de puinhoop daar .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218019155
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Smaken verschillen , ik vind het wel leuk , en ze heeft adhd dat verklaart wel een beetje de puinhoop daar .
Mwah, ik vind haar manier van opvoeden niets met Adhd te maken, dat is geen excuus om er zo'n bende van te maken. En met bende bedoel ik niet dat het rommelig is hoor, maar haar manier van opvoeden.
Die kinderen luisteren werkelijk nergens naar en ik vind haar keuzes in eten en drinken zoals cola niet te begrijpen.
pi_218019165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:07 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Het is net een van de stampertjes (van het boek Pluk van de Petteflet ) met die haren, maar veel verder dan de bank, bed of de buik van Sanneke komt hij helaas niet.
Sanneke zou hierop zeggen: je ziet maar een heel klein stukje van de dag. En dat is natuurlijk ook zo.
Ze filmt alleen nooit de stukjes waar hij lekker op een speelmat ligt met speelgoed.
Ik hoop wel dat ze dit doet met hem, want dat is ook een stuk ontwikkeling die hij nodig heeft.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218019188
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 07:53 schreef LeSage het volgende:

[..]
Sanneke zou hierop zeggen: je ziet maar een heel klein stukje van de dag. En dat is natuurlijk ook zo.
Ze filmt alleen nooit de stukjes waar hij lekker op een speelmat ligt met speelgoed.
Ik hoop wel dat ze dit doet met hem, want dat is ook een stuk ontwikkeling die hij nodig heeft.
Ik denk dat als ze andere dingen zou doen met hem dat ze dat wel zou filmen. Ik geloof dus echt niet dat dat gebeurd.
pi_218019473
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 14:35 schreef Appeltje1234 het volgende:
Volgt iemand Marketingvrouw? Ondanks dat ik haar meningen steun, vind ik haar vaak in de slachtofferrol duiken, waardoor de mening ondergesneeuwd raakt in het slachtoffergedrag (dat is dan weer mijn mening). Ze was een tijd veel stiller, naar nu blijkt ivm een lopende rechtszaak, maar is nu terug en gelijk weer flink ten strijde tegen bv het A10 Ring festival. Er zouden geen wc's en water zijn, al hoorde ik van andere bezoekers wel anders. Was er zelf niet bij overigens.
Nee echt gênant dit. Ze benoemt gewoon dingen die echt niet waar zijn, zoals dat er geen waterpunten en wc’s waren op de stukken waar zij was. Ik was daar ook en er waren wel wc’s en waterpunten. Die waren alleen op de viaducten dus misschien dat ze ze daardoor niet gezien heeft, maar ze waren er zeker. En dan meteen gaan roepen dat ze gegaslight wordt, echt inflatie van gaslighting. En dan ook zo super strak: ja alle communicatie was via mail dus ik kijk alleen daar als ik iets wil weten over het festival. Socials, AT5 (nee dat is niet alleen tv maar kan je ook gewoon op de website kijken) checkt ze niet, terwijl het volgens mij gebruikelijker is om gedurende een evenement daar updates te krijgen dan dat de organisatie tijdens een evenement nog een mail gaat sturen. Maar misschien heeft dat met haar autisme te maken dat ze denkt communicatie = mail.
pi_218019680
Ow neeeee vriendje en vriendinnetje bijna gesmolten door wat druppeltjes 😨😱 het ergste wat er is.... O neeeee 🤣 och mijn hemel... Ik heb net 2 pubers uitgezwaaid die in korte broek en regenjas weg fietste 😂 aju he!

Lijkt me voor die kinderen ook naar om altijd als baby benoemd en behandeld te worden 🤔 als ik naar mijn kinderen en kinderen in mijn omgeving kijk willen die vooral groot zijn 🤷
pi_218019788
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ow neeeee vriendje en vriendinnetje bijna gesmolten door wat druppeltjes 😨😱 het ergste wat er is.... O neeeee 🤣 och mijn hemel... Ik heb net 2 pubers uitgezwaaid die in korte broek en regenjas weg fietste 😂 aju he!

Lijkt me voor die kinderen ook naar om altijd als baby benoemd en behandeld te worden 🤔 als ik naar mijn kinderen en kinderen in mijn omgeving kijk willen die vooral groot zijn 🤷
Zij moet écht iets aan vermaak voor zichzelf gaan zoeken zeg. 2 minuten kunnen volpraten over dat de schoenen van je kinderen nat zijn geworden. Terwijl ze met regenjas en paraplu van de auto naar school liepen _O-
Wat zullen mijn kinderen later een trauma hebben, die moeten zelfs door de regen fietsen :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218019830
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:57 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zij moet écht iets aan vermaak voor zichzelf gaan zoeken zeg. 2 minuten kunnen volpraten over dat de schoenen van je kinderen nat zijn geworden. Terwijl ze met regenjas en paraplu van de auto naar school liepen _O-
Wat zullen mijn kinderen later een trauma hebben, die moeten zelfs door de regen fietsen :o
Maar echt 😂🤣 Mijn kind ga ik alvast aanmelden voor therapie 😂 hoe vaak ik hem in bakfiets (zonder hoes mensen! Het waait hier weten jullie nog 😂🤣 met regenhoes fiets ik achteruit) al heb moeten vervoeren in de hoos regen 😂🤣 kind helemaal weg gesmolten 😂🤣
pi_218019880
Zitten jullie er klaar voor.....
AM komt vandaag met de cover!!!
Zo spannend!
En wie er gekwetst worden met de begeleidende tekst kunnen we wel raden denk ik....
pi_218019928
Judith haar nieuwe hulp is ziek (stiekem denk ik dat deze van de andere heeft gehoord hoe Judith is en heeft deze hulp geen trek in gezeik 😂 tja kom op als je kan douchen kan je de douche ook even omspoelen... Ik blijf het raar vinden dat je die gorigheid laat liggen voor de hulp)
pi_218019938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Zo spannend!
En wie er gekwetst worden met de begeleidende tekst kunnen we wel raden denk ik....
En ze gaat met Mirjam (van IJsland) naar Robbie Williams.
Waarom blijft zij Mirjam van IJland zeggen? Het is niet ze dat 4 vriendinnen heeft die Mirjam heten. En ik zie het dus echt niet voor me dat AM lekker loslaat bij Robbie Williams.
Die staat weer alleen maar te filmen
pi_218019951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Waarom blijft zij Mirjam van IJland zeggen? Het is niet ze dat 4 vriendinnen heeft die Mirjam heten. En ik zie het dus echt niet voor me dat AM lekker loslaat bij Robbie Williams.
Is Mirjam van IJsland nou eigenlijk een moeder van een klasgenoot van een van de kids die toen meeging? Of is Mirjam van IJsland een reisleidster / boekingsbureau van die reis toen dat dit verkapte reclame moet zijn telkens ofzo?
Ik ben het kwijt.

Volgens mij is Mirjam van IJsland sowieso haar enige vriendin.
pi_218019954
“We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.”

Wát een fijne empathische vrouw dat ze zó met anderen bezig is❤❤❤ Zullen we haar aandragen voor een lintje? Of een heilig-verklaring?
pi_218019956
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien heeft ze ook nog wel in de collectie vriendinnen-die-Mirjam-heten:
- Mirjam (de ex-vriendin want ze had kritiek op me)
- Mirjam (cassière bij de GroenRijk)
- Mirjam (zag er goed uit op Insta, of heette ze nou Mandy?)
- Mirjam (van de scouting)
pi_218019959
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:25 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Is Mirjam van IJsland nou eigenlijk een moeder van een klasgenoot van een van de kids die toen meeging? Of is Mirjam van IJsland een reisleidster / boekingsbureau van die reis toen dat dit verkapte reclame moet zijn telkens ofzo?
Ik ben het kwijt.

Volgens mij is Mirjam van IJsland sowieso haar enige vriendin.
"Vriendin"
pi_218019980
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:26 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Misschien heeft ze ook nog wel in de collectie vriendinnen-die-Mirjam-heten:
- Mirjam (de ex-vriendin want ze had kritiek op me)
- Mirjam (cassière bij de GroenRijk)
- Mirjam (zag er goed uit op Insta, of heette ze nou Mandy?)
- Mirjam (van de scouting)
Ik heb zo wel een rij Linda's, Laura's En Tamara's in mijn telefoon staan 🤣😂
pi_218019990
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:29 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb zo wel een rij Linda's, Laura's En Tamara's in mijn telefoon staan 🤣😂
Ik heel veel mensen met 'Mar' als eerste drie letters :s)
pi_218020008
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:14 schreef AppelsEieren het volgende:
Zo spannend!
Kunnen we nog inzetten?

- De ouders en hun verschrikkelijke daden, deel 2
- Hoe je je kinderen toch kunt inzetten op internet om geld mee te verdienen en hoe je dat goed moet praten
- Ik ben boos op BOOS want BOOS was veel te boos en dat was echt niet nodig om zo boos te zijn, want BOOS weet niet waar ze het over hebben.
- ....
pi_218020013
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:26 schreef Johanna38 het volgende:
“We maken ons namelijk zorgen voor de consequenties die het heeft voor anderen en willen dat voorkomen.”
Huh? Wat?

Ze heeft doelbewust een boek in elkaar geflanst wat consequenties heeft voor anderen. En dat willen ze voorkomen?

Hoe dan? Had ze dat niet eerder moeten bedenken? Of gingen de ¤¤¤¤¤ weer voor alles?
pi_218020021
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 08:57 schreef LeSage het volgende:

[..]
En eigenlijk wou ze nog droge kleren brengen maar omdat niemand dat deed doet zij het ook niet. Maar wat worden ze nu nat, met een regenjas en paraplu.. 🫣
pi_218020032
Had ze haar klompen aan naar Robbie W? Verastaart en d'r donkere make-upje?

Als ze bij zo'n avond staat zou ze zich er van bewust zijn dat iedereen die naast haar staat alles van je kan weten? Hoe je kinderen in hun bedje liggen, wanneer je sex hebt met je man, wat je gegeten hebt en vooral hoe je verschrikkelijk faalt in de veilige opvoeding van je eigen kinderen?

Mensen lachen haar vierkant uit. Doen zogenaamd aardig en hebben allemaal een mening over Annemarie Geerts. Wat een trieste ervaring.
pi_218020033
quote:

Wát een fijne empathische vrouw dat ze zó met anderen bezig is❤❤❤ Zullen we haar aandragen voor een lintje? Of een heilig-verklaring?
"Het". Het boek neem ik aan?
Dan lijkt het niet uitmaken hoe je het brengt in de begeleidende tekst.
Ik hoop nog steeds echt echt niet dat het nog meer gaat over haar (band met haar) ouders.
pi_218020053
quote:

Ja, want het is wel belangrijk dat er in de inleidende tekst geen consequenties zijn.
In de rest van het boek maakt het niet uit, maar die inleidende tekst is zeker belangrijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')