Nee volgens mij niet. Lees maar goed.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt maar de reactie waarop jij reageerde ging over de vriend van Lotte
Doe dit nou niet hier, suggereren doen we sowieso niet. En voor vragen over posts die gewist worden hebben de mods nu al meerdere keren aangegeven dat je naar het feedback topic mag.quote:
Ok dankjewel voor je uitleg lief van je dat je dat doetquote:Op zondag 22 juni 2025 21:05 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Doe dit nou niet hier, suggereren doen we sowieso niet. En voor vragen over posts die gewist worden hebben de mods nu al meerdere keren aangegeven dat je naar het feedback topic mag.
Ik vind het een heel lief kind om te zien maar ik denk dat hij te weinig geprikkeld wordt in zijn ontwikkeling vooral door Sanneke. Ze is altijd vrij maar het is niet dat ze eventjes lekker met hem uit wandelen gaat ofzo. Ik denk dat dit goed zal zijn voor zijn ontwikkeling. Al is het maar lekker in een parkje zitten of lekker op een kleedje liggend naar bomen kijken en de wolken of op zijn buik aan het gras voelen. In plaats van elke keer ergens te gaan eten zou ik juist dit soort dingen met mijn kind gaan doen.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:38 schreef Latteanais het volgende:
Ik vind dat zoontje van Sanneke er altijd zo triest uitzien. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken want lees regelmatig dat het zo'n mooi kereltje is.
Nee hoor, dit ging over Johan.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt maar de reactie waarop jij reageerde ging over de vriend van Lotte
Ik vind het een koddig kereltje, maar snap wat je bedoeld. Het is hem gewoon aan te zien dat hij amper buiten komt en dat er erg weinig aan zn ontwikkeling gestimuleerd wordt.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:38 schreef Latteanais het volgende:
Ik vind dat zoontje van Sanneke er altijd zo triest uitzien. Er zullen vast mensen zijn die er anders over denken want lees regelmatig dat het zo'n mooi kereltje is.
Zo’n foto staat ook op het profiel van Koen en die foto is nog heftiger. Ik snap het niet eens een beetje.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:13 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB die haar dochter post met zo’n broekje aan , ik snap niet dat je dit van je kind online zet met zoveel volgers
Sneu voor dat kind vooral, die was zo gek op Koenquote:Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef Lipisu het volgende:
Wat we hier al hadden gezegd klopt, Koenenellen nemen apart van elkaar even tijd voor zichzelf.
Dat stierf een vroege dood....
Goeie recensie meteen voor hun eigen verbindingscursus 😂quote:Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef Lipisu het volgende:
Wat we hier al hadden gezegd klopt, Koenenellen nemen apart van elkaar even tijd voor zichzelf.
Of tegen haar aangeplakt 😉quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind het een koddig kereltje, maar snap wat je bedoeld. Het is hem gewoon aan te zien dat hij amper buiten komt en dat er erg weinig aan zn ontwikkeling gestimuleerd wordt.
Je ziet hem óf op de bank óf in bed liggen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 22:15 schreef Lipisu het volgende:
Verbinding verbroken.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Goeie recensie meteen voor hun eigen verbindingscursus 😂
Wie heb ik aan de lijn, hallo hallo? 🤣quote:Op zondag 22 juni 2025 22:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Verbinding verbroken.
Tuut, tuut, tuuuuuut.
Zouden ze al geprobeerd hebben de router een keer uit en weer aan te zetten?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Verbinding verbroken.
Tuut, tuut, tuuuuuut.
Zij is van de ADSL tijd, hij van glasvezel. Verbindingsproblemen.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zouden ze al geprobeerd hebben de router een keer uit en weer aan te zetten?
Ja die reacties zijn toch ook bizar. Echt niemand met een vraag of negatief iets of zullen die verwijderd zijn? Het is allemaal hartjes en bevestigingquote:Op zondag 22 juni 2025 22:59 schreef Donna het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers. En mensen die reageren onder die post met 'laat de liefde winnen' en dat soort slijmbal reacties zijn zelf ook niet goed wijs.
Een blinde kon dit zelfs nog aan zien komen.
En als ze weer bij elkaar komen.
Verbinding hersteld.
Nu houd ik op.
tsja , misschien ging het ook allemaal wel wat snelquote:Op zondag 22 juni 2025 22:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Sneu voor dat kind vooral, die was zo gek op Koen
Ik had het wel gedacht. Na zo'n eerste vakantie gelijk al mot, betekent niet veel goeds.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:59 schreef Donna het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers. En mensen die reageren onder die post met 'laat de liefde winnen' en dat soort slijmbal reacties zijn zelf ook niet goed wijs.
Een blinde kon dit zelfs nog aan zien komen.
En als ze weer bij elkaar komen.
Verbinding hersteld.
Nu houd ik op.
Hij lijkt zo statisch. Zie hem amper omrollen etc en hij is toch ruim een halfjaar. Ook is hij heel erg gefocust op de telefoon van zijn moeder. Hij oogt daardoor zo inactief. Daar maak ik me best zorgen om. Niet om hem een diagnose op te plakken maar gewoon vanuit het verschil met mijn eigen ervaringen met mijn kleinkinderen.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vind het een koddig kereltje, maar snap wat je bedoeld. Het is hem gewoon aan te zien dat hij amper buiten komt en dat er erg weinig aan zn ontwikkeling gestimuleerd wordt.
Je ziet hem óf op de bank óf in bed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |