abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218021531
Mijn hemel, wanneer zou AM eens wat aan die hallux valgus doen? Daar moet ze toch enorm last van hebben? En maar blijven hobbelen op dr klompen want dat is het enige wat lekker zit. Het is niet zo dat er niks aan te doen is.
pi_218021574
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar wel weer twee punten in haar post die me raken: ‘punten van autisme gevonden wat ik al heel lang dacht’ en ‘het zit helaas niet in de buurt dus hij zal dagelijks met de taxi heen en weer moeten’. Ze ziet in dat laatste nu al een probleem volgens mij. En dat eerste, tsja, dat is dus het bewijs dat ze al heel lang te weinig doet om de jongen de beste zorg te geven dan wel te laten krijgen…
Idd maar goed er kijken nu andere ogen mee dus echt kop in het zand kan niet meer..
Laten we hopen voor het mannetje dat het nu eindelijk vooruit gaat
  maandag 23 juni 2025 @ 12:30:17 #153
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218021607
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Mijn hemel, wanneer zou AM eens wat aan die hallux valgus doen? Daar moet ze toch enorm last van hebben? En maar blijven hobbelen op dr klompen want dat is het enige wat lekker zit. Het is niet zo dat er niks aan te doen is.
Ik snap die foto's nooit met die platstampers van d'r 🤢
Voeten zijn niet belangrijk is haar mening, dat zie je ook aan diverse kinderen van haar.
pi_218021678
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:24 schreef Jenn1806 het volgende:
Het ziet er ook heel raar uit... (maar ik houd sowieso niet van voeten, brrr)
pi_218021784
En wat mij dan weer opvalt aan de cover: waarom de bak van een driewieler-bakfiets, terwijl ze in een tweewieler rijden? Sowieso vind ik een bakfiets heel oubollig om op de kaft te zetten.
pi_218021882
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 12:36 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Het ziet er ook heel raar uit... (maar ik houd sowieso niet van voeten, brrr)
Voor alles is een markt.. 😂🫣
pi_218021910
Die drukte aan tafel, lekker Lot opnaaien. En dat praten met volle mond van de jongste wat niet gecorrigeerd maar zelfs gepromoot wordt met 'zeg maar x tegen Jim'. Brrr weinig manieren.
pi_218021927
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:03 schreef Tarantelle het volgende:
......
De dynamiek in de meeste gezinnen is zo dat kinderen meegaan met keuzes van hun ouders (ouders besluiten te verhuizen of emigreren voor werk bijvoorbeeld). Dat is een normale dynamiek, alleen worden kinderen hier daadwerkelijk ingezet als werknemers. Dat gaat een stap verder. Kinderen van bekende personen hebben hier ook mee te maken, alleen zij werken niet expliciet mee aan de branding van hun ouders en worden meestal bewust uit de openbaarheid gehouden.

Ik zou het heel interessant vinden om hier over te lezen, wat ten grondslag ligt aan deze keuzes, die je elke dag bewust maakt als ouders. Ik ben alleen bang dat het boek van Annemarie een veredeld interview met zichzelf gaat worden: een opsomming met (net als in boek 1) met grappige anekdotes, bloopers en voorbeelden van de shit die ze over zich heen krijgt (daar doe ik zelf net zo hard aan mee, dat steekt mij soms, al hoop ik dat ik wel met enige nuance schrijf).
.......
Ik denk dat je AM wat te hoog inschat.
Ik vrees dat het niet verder gaat dan "Guus is speciaal, daarom heb ik hem een tijdje uit beeld gehouden" en "Ik film bewust geen huilende kinderen (oh wacht....)".

Ik had dus gelijk: weer een boek over haar, haar leven als influencer.
De opmerking van de uitgever dat hij/zij niet doorhad wat ze allemaal heeft moeten doormaken geeft aan dat AM lekker genuanceerd te werk is gegaan.
Wat is ze toch een geweldige vrouw, dat ze ondanks alle kritiek, modder en bedreigingen toch is doorgegaan met influencen om andere gezinnen te helpen. Ofzo.
pi_218021990
En dat ze alles overlegd met de kinderen. Dat die mogen (mee)beslissen of ze deel van de content zijn.

Alsof een kleuter kan beslissen of ze voor 90.000 volgers (en de meekijkers) aan een druipend softijsje wil likken. In close up. Met klodders ijs op haar mond en wang.
Alsof zij er besef van heeft dat daar heel makkelijk iets anders van gemaakt kan worden en je op het darkweb (bent) beland.
  maandag 23 juni 2025 @ 13:10:26 #160
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218022013
Ja als het niet zo tragisch was zou je je gek lachen
pi_218022052
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dat ze alles overlegd met de kinderen. Dat die mogen (mee)beslissen of ze deel van de content zijn.

Alsof een kleuter kan beslissen of ze voor 90.000 volgers (en de meekijkers) aan een druipend softijsje wil likken. In close up. Met klodders ijs op haar mond en wang.
Alsof zij er besef van heeft dat daar heel makkelijk iets anders van gemaakt kan worden en je op het darkweb (bent) beland.
Het is weer gewoon een hoop gelul.
pi_218022244
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:15 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Het is weer gewoon een hoop gelul.
En de volgmoekes trappen er gewoon weer in.
pi_218022263
AM vindt zichzelf een momfluencer. Kan de discussie hier over het andere topic ook meteen gestopt worden. _O-
pi_218022264
Dat lijkt me inderdaad erg vermakelijk, een interview met een kritische journalist.
Maar ik denk niet dat dit er gaat komen.
pi_218022299
Het is gewoon weer gelukt. Ze gaat weer een boek schrijven met zichzelf als slachtoffer in de hoofdrol!!

Ik geloof echt dat ze veel shit over haar heen krijgt waar wij geen weet van hebben. Maar is dat eigenlijk niet bij elk beroep zo?
Zij kiest er zelf voor om zichzelf en haar gezin zo publiekelijk tentoon te stellen. Daar verdient ze tenslotte ook bakken met geld mee. Van ditzelfde publiek krijg je ook de shit over je heen. Dan is het aan jezelf om te kijken of dit tegen elkaar opweegt.
pi_218022340
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:49 schreef Marielle8585 het volgende:
Het is gewoon weer gelukt. Ze gaat weer een boek schrijven met zichzelf als slachtoffer in de hoofdrol!!

Ik geloof echt dat ze veel shit over haar heen krijgt waar wij geen weet van hebben. Maar is dat eigenlijk niet bij elk beroep zo?
Zij kiest er zelf voor om zichzelf en haar gezin zo publiekelijk tentoon te stellen. Daar verdient ze tenslotte ook bakken met geld mee. Van ditzelfde publiek krijg je ook de shit over je heen. Dan is het aan jezelf om te kijken of dit tegen elkaar opweegt.
En het is volkomen terecht dat ze al die shit over zich heen krijgt. Ik heb echt met geen enkele influencer medelijden die hiermee komt, zijn hun eigen keuzes.
pi_218022545
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 13:57 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En het is volkomen terecht dat ze al die shit over zich heen krijgt. Ik heb echt met geen enkele influencer medelijden die hiermee komt, zijn hun eigen keuzes.
Gedeeltelijk eens. Maar er zullen ongetwijfeld ook bedreigingen worden geuit en of zieke berichten over kinderen. En dat vind ik niet acceptabel omdat iemand influencer is.

Het onderwerp van het boek trekt me niet. Ik denk ook niet dat ik het ga lezen. Ik verwacht ook niet dat AM ook maar een stukje zelfreflectie toepast, alleen daarom is het al een nee voor mij.

Ik ben benieuwd of er nog iets over de situatie met haar ouders in staat. Ze heeft dit immers wel aangegeven. Maar het kan ook zijn dat ze haar keutel heeft ingetrokken nadat haar broer er iets over heeft geroepen.
pi_218022621
Dat boek is de volgende schreeuw om aandacht/geld.

Ze is verslaafd aan haar Instaleven. Daarvoor moet alles wijken.
pi_218022743
Hoezo ben je zenuwachtig voor een concert waar je als bezoeker heen gaat? Ik snap daar niets van. (Annemarie naar Robbie Williams). DT je zenuwachtig bent of het goedkomt op de weg met die navo top snap ik nog wel.
pi_218022755
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef Appeltje1234 het volgende:
Hoezo ben je zenuwachtig voor een concert waar je als bezoeker heen gaat? Ik snap daar niets van. (Annemarie naar Robbie Williams). DT je zenuwachtig bent of het goedkomt op de weg met die navo top snap ik nog wel.
De kant van Amsterdam op is niets aan de hand, hoogstens kijkersfile.
pi_218022766
quote:
Of ga gewoon met de trein, heb je ook geen last van evt files. Plus geen gedoe met parkeren
pi_218022840
quote:
En volgens mij heeft ze weer die ballonrok aan. Ze heeft afgelopen week 3x een uitje buiten de deur gehad en 3x deze rok aan...die heeft echt geen andere geschikte kleding hoor.
pi_218022883
Die sleutelhanger past niet echt goed bij Debbie sorry 🫣
  maandag 23 juni 2025 @ 15:35:03 #174
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218022913
Toch denk ik in het boek ook wel iets over haar ouders hoor. Omdat er staat je eigen keuzes maken. En leren patronen te doorbreken.

We gaan het zien. Ik denk niet dat ik het ga lezen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218023059
Jeanine van Bzzonder die voor de zoveelste keer achter Joas aanrent, die "ontsnapt" is.
Hoe kan dat toch steeds gebeuren? Ze hebben een tuin zonder poort. De enige manier om naar de straat te gaan is via de voordeur of garage. Waarom is de deur niet op slot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')