Paardrijvriendin tochquote:Op maandag 23 juni 2025 09:25 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Is Mirjam van IJsland nou eigenlijk een moeder van een klasgenoot van een van de kids die toen meeging? Of is Mirjam van IJsland een reisleidster / boekingsbureau van die reis toen dat dit verkapte reclame moet zijn telkens ofzo?
Ik ben het kwijt.
Volgens mij is Mirjam van IJsland sowieso haar enige vriendin.
Ik heb een 4 jarige die ook keer op keer weet te ontsnappen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder die voor de zoveelste keer achter Joas aanrent, die "ontsnapt" is.
Hoe kan dat toch steeds gebeuren? Ze hebben een tuin zonder poort. De enige manier om naar de straat te gaan is via de voordeur of garage. Waarom is de deur niet op slot?
Hoe dan???quote:Op maandag 23 juni 2025 15:53 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik heb een 4 jarige die ook keer op keer weet te ontsnappen.
En we hebben de deuren op slot en de sleutels opgeborgen. Maar waar een wil is...
We hebben een schutting van 2.80m dn dat is ook geen enkel probleem voor hem.
Tegen de regen druppeltjes en hagelsteentjesquote:Op maandag 23 juni 2025 11:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze hadden regenjasJES aan en parapluutjes mee 😵💫
Zoals zoveel vrouwen van die leeftijd. Niks geks aan en ze kan het prima hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:57 schreef Plantenmeisje het volgende:
AM heeft een maatje meer gekregen volgens mij?
Pff ja hoor, sorry, het is hier soms wel heel erg oppassen met wat je zegt he.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Laten we Mirjam aub buiten dit topic houden. We weten letterlijk niets van deze vrouw.
Nou, dit was niet zo'n ingewikkelde hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:00 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Pff ja hoor, sorry, het is hier soms wel heel erg oppassen met wat je zegt he.
Hij vist sleutels uit mijn tas. En krijgt de klauwen op de achterdeur open. Hij klimt dan bij de verwarmingsbuizen omhoog.quote:
Ze rent tegenwoordig ook nog maar 1 keer in dd week 😇quote:Op maandag 23 juni 2025 15:57 schreef Plantenmeisje het volgende:
AM heeft een maatje meer gekregen volgens mij?
Precies, als je dat al heel lang dacht dan had je juist de stappen moeten ondernemen waar je kind behoefte aan heeft.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar wel weer twee punten in haar post die me raken: ‘punten van autisme gevonden wat ik al heel lang dacht’ en ‘het zit helaas niet in de buurt dus hij zal dagelijks met de taxi heen en weer moeten’. Ze ziet in dat laatste nu al een probleem volgens mij. En dat eerste, tsja, dat is dus het bewijs dat ze al heel lang te weinig doet om de jongen de beste zorg te geven dan wel te laten krijgen…
Tsja , iedereen geeft hier meningen over alles en iedereen, tante Sara bij Debbie, de vriendinnen van de fam Bollen, die vragen er ook niet om toch en mogen hier ook door de mangel worden gehaald. En dan word er niks gezegd.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Nou, dit was niet zo'n ingewikkelde hoor.
En wat anderen háár hebben aangedaan. Niet wat zij anderen heeft aangedaan, bijvoorbeeld haar kinderen met het bijna 24/7 exposen in bijna alle situaties/posities.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik denk niet dat er veel in het boek staat dat we nog niet gezien hebben. De dickpicks, de beschuldigingen, de goedbedoelde adviezen. Ze heeft ze allemaal al een of meerdere keren geëxposed. Of wat dacht je van een willekeurige instagrammar aan de virtuele schandplaal nagelen, omdat zij dacht dat die mevrouw een Vivaforummer was. Zou ze ook in het boek vertellen dat ze instagrammers dreigberichten stuurt?
Oh wacht, dit boek gaat over wat we echt nog niet wisten.
Nou, ik ben benieuwd!
Ik ga het wel lezen. Ik offer me wel op voor jullie.
T is al weg hoorquote:Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Laten we Mirjam aub buiten dit topic houden. We weten letterlijk niets van deze vrouw.
Ik lees vaak niet bij de mommy's. Ik heb ze nog niet voorbij zien komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:09 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja , iedereen geeft hier meningen over alles en iedereen, tante Sara bij Debbie, de vriendinnen van de fam Bollen, die vragen er ook niet om toch en mogen hier ook door de mangel worden gehaald. En dan word er niks gezegd.
Dikke prima
Ja hoor. En ook de aanhang vd Geertsen. Wordt ook gewoon over geschreven dus ik snap @Lipisu welquote:Op maandag 23 juni 2025 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik lees vaak niet bij de mommy's. Ik heb ze nog niet voorbij zien komen.
Slachtoffermentaliteitquote:Op maandag 23 juni 2025 16:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En wat anderen háár hebben aangedaan. Niet wat zij anderen heeft aangedaan, bijvoorbeeld haar kinderen met het bijna 24/7 exposen in bijna alle situaties/posities.
Oef....quote:Op maandag 23 juni 2025 16:05 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Hij vist sleutels uit mijn tas. En krijgt de klauwen op de achterdeur open. Hij klimt dan bij de verwarmingsbuizen omhoog.
Heeft zichzelf al eens door het kattenluikje geperst, dus die hebben we ook al niet meer. Ramen krijgt hij ook open.
En dat in de tijd dat ik even op de wc zit of de wasmachine aanzet.
Hij heeft een licht verstandelijke beperking en is nonverbaal. Dus we krijgen het hem ook niet duidelijk dat het gevaarlijk is.
Maar net als met Joas, hij weet echt elke keer weer iets gevaarlijks te verzinnen. En we zitten er altijd bovenop. Maar hij heeft ook nog een oudere broer die nog wel eens slordig met de deuren is. En de jongste ziet dan meteen zijn kans.
Niet iedereen hoor. Genoeg mensen die nooit iets over Debbie of de familie Bollen zeggen. Laat staan over hun tante of familie.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:09 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Tsja , iedereen geeft hier meningen over alles en iedereen, tante Sara bij Debbie, de vriendinnen van de fam Bollen, die vragen er ook niet om toch en mogen hier ook door de mangel worden gehaald. En dan word er niks gezegd.
Dikke prima
En als het nou erg was wat ik schreef, vind het wel meevallen .quote:Op maandag 23 juni 2025 16:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja hoor. En ook de aanhang vd Geertsen. Wordt ook gewoon over geschreven dus ik snap @:Lipisu wel
Tante Sara bij Debbie ging over hoe hysterisch zei 'KIJK DAAR IS TANTE SARAAAAAAAAAAAA' riep. Niet over (tante) Sara zelf (in mijn optiek)quote:Op maandag 23 juni 2025 16:09 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dikke prima
Dat zijn de meelezers dan denk ik, en dat is ook prima om niets te schrijven en alleen maar te lezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor. Genoeg mensen die nooit iets over Debbie of de familie Bollen zeggen. Laat staan over hun tante of familie.
Laten we er maar over ophouden, straks weer zo'n ellenlange discussie.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tante Sara bij Debbie ging over hoe hysterisch zei 'KIJK DAAR IS TANTE SARAAAAAAAAAAAA' riep. Niet over (tante) Sara zelf (in mijn optiek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |