abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218024388
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 14:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Gedeeltelijk eens. Maar er zullen ongetwijfeld ook bedreigingen worden geuit en of zieke berichten over kinderen. En dat vind ik niet acceptabel omdat iemand influencer is.

Het onderwerp van het boek trekt me niet. Ik denk ook niet dat ik het ga lezen. Ik verwacht ook niet dat AM ook maar een stukje zelfreflectie toepast, alleen daarom is het al een nee voor mij.

Ik ben benieuwd of er nog iets over de situatie met haar ouders in staat. Ze heeft dit immers wel aangegeven. Maar het kan ook zijn dat ze haar keutel heeft ingetrokken nadat haar broer er iets over heeft geroepen.
Iemand bedreigen is natuurlijk nooit oke, maar we weten inmiddels allemaal wanneer AM blokkeert. (Ik ben geblokkeerd omdat ik een like gaf op een reactie tegen Roy Lether. Het had helemaal niets met AM te maken.)
En we weten hoe dik haar duim is waar ze alles uit zuigt, dus ik geloof er allemaal vrij weinig van.
pi_218024412
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef Donna het volgende:
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?

Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan. 🫩

We willen gewoon niet dat het topic opnieuw dicht gaat.
Het is even wennen en grenzen bepalen denk ik.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218024445
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Iemand bedreigen is natuurlijk nooit oke, maar we weten inmiddels allemaal wanneer AM blokkeert. (Ik ben geblokkeerd omdat ik een like gaf op een reactie tegen Roy Lether. Het had helemaal niets met AM te maken.)
En we weten hoe dik haar duim is waar ze alles uit zuigt, dus ik geloof er allemaal vrij weinig van.
Nou ik geloof heus wel dat AM af en toe behoorlijk extreme berichten krijgt.
Dat zal niet anders zijn dan bij andere 'bekendheden', wie met zijn kop boven het maaiveld steekt kan kritiek verwachten.

Tegelijk lijkt AM niet in staat tot enige werkelijke reflectie, alles wat krom is wordt recht geluld.

En dat haar kinderen zelf mogen kiezen wat in beeld komt is natuurlijk een lachertje, dat weten we allemaal.
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 18:32:41 #229
382129 crew  Donna
pi_218024450

Algemeen:

Report het dan asjeblieft als je iets vervelend vindt lezen, of het nou over Mirjam gaat of wie dan ook, maar dat doen jullie ook niet. En nu wel ineens er bovenop als er discussie ontstaat. Via die report knop kan je ook vragen of dit en dit wel mag en dan krijg je gewoon antwoord van 1 van ons. Je mag de quote ook naar SHO feedback halen.
pi_218024470
Mee eens Donna.
Het lijkt wel dat het onprettig móet worden met het samenvoegen van.
Niet zo ingewikkeld doen mensen, er zijn in de wereld al problemen genoeg
pi_218024491
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat we wel weten of zien over anderen bij/door de fluflu's mag uiteraard besproken worden. Anders kunnen we, terecht opgemerkt, ook niet schrijven over de schoondochter(s) van AM etc. Er wordt tenslotte ook geschreven over haar broer en ouders. En bijv. over de familie van Janneke.

Maar als jij toevallig weet dat Mirjam van Ijsland ook partnerruil tripjes organiseert omdat je dat in de plaatselijke super hebt gehoord van de buurvrouw van die Mirjam, dan houden we ons netjes stil. Tot realityFBI erover schrijft. :P

Maar realityFBI is een privé account, of mag dat wel omdat ze over openbare accounts schrijven?
pi_218024529
Mirjam is niks meer dan van IJsland. Net als dat AM demammavan is. Het is haar identiteit.

Mirjam is al zo vaak benoemd door AM. Moeten we nu echt zo mierenneukerig doen?
pi_218024532
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Klopt en dat heeft ze eerder ook gezegd, dat ze gewoon blijven zitten. Maar daarvoor was het dat ze eruit moesten want tijdelijk contract, daarna dus dat ze gewoon niet weg gaan en nu weer dat ze wel weg moeten. Echt niet te volgen hoor en zo vreselijk ingewikkeld is de regelgeving niet.
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.
Ik vraag me wel nog steeds af of ze überhaupt zijn gaan kijken vorige week?
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 18:45:24 #234
382129 crew  Donna
pi_218024585
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar realityFBI is een privé account, of mag dat wel omdat ze over openbare accounts schrijven?
Haha scherp, ik wist dat deze ging komen. ;)
Daar zit een grijs gebied, eigenlijk is de hele regel een grijs gebied. RealityFBI is in principe een soort van openbaar, want accepteert gewoon nieuwe volgers en is een soort shownieuws account. Wat mij betreft een uitzondering op die regel.
Heel anders dan bijv. Tamara die haar account op slot heeft gezet omdat ze geen pottenkijkers meer wilde.
Maarja dan kom je weer op een punt dat er ook accounts zijn die op privé staan maar wel gewoon Jan en alleman als volger accepteren. :')
pi_218024616
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha scherp, ik wist dat deze ging komen. ;)
Daar zit een grijs gebied, eigenlijk is de hele regel een grijs gebied. RealityFBI is in principe een soort van openbaar, want accepteert gewoon nieuwe volgers en is een soort shownieuws account. Wat mij betreft een uitzondering op die regel.
Heel anders dan bijv. Tamara die haar account op slot heeft gezet omdat ze geen pottenkijkers meer wilde.
Maarja dan kom je weer op een punt dat er ook accounts zijn die op privé staan maar wel gewoon Jan en alleman als volger accepteren. :')

Ik had al zo'n vermoeden dat dit een grijs gebied was idd. Ik kwam er toevallig achter dat ze privé waren, ik volg reality fbi niet. Dus vandaar mijn vraag.
pi_218024629
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.
Peppie is alleen geweest zei ze
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 18:49:42 #237
382129 crew  Donna
pi_218024644
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat dit een grijs gebied was idd. Ik kwam er toevallig achter dat ze privé waren, ik volg reality fbi niet. Dus vandaar mijn vraag.
Ik kwam daar toevallig zelf ook pas vorige week achter. :7
pi_218024734
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, dat zou ik ook doen, het tot de bodem uitzoeken.
Maar Sanneke laat vaak merken dat zij maar moeilijk om kan gaan met informatie als het niet exact toepasbaar is op haar situatie en in hapklare brokken wordt voorgekauwd.
pi_218025100
quote:
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?

Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan. 🫩

Dat is denk ik een essentieel verschil tussen de twee topics. Heb dat bij de Familievloggers nooit zien gebeuren.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 19:32:07 #240
382129 crew  Donna
pi_218025137
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dat is denk ik een essentieel verschil tussen de twee topics. Heb dat bij de Familievloggers nooit zien gebeuren.
Dat is juist daar altijd al het geval geweest. Zie SHO fb nu.
pi_218025168
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:02 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
natuurlijk kun je ook over anderen schrijven. Maar er werd nu geschreven dat Mirjam (die van IJsland :) ) geen ruggengraat had en in alles meeging met Annemarie. En dat weten we natuurlijk niet, vooral nu we in het boek van Annemarie gaan lezen dat het niet allemaal is wat het lijkt bij de influencers.
Waarom hier steeds op doorgaan? Ze heeft het verwijderd ,dan moet het ook klaar zijn toch? Als je het dan hebt over de sfeer, dat welles nietes is ook niet gezellig. Je hebt je punt duidelijk gemaakt.
pi_218025188
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:05 schreef Vingerkeautje het volgende:

[..]
‘Huh? Een trein? Wat is dat? Dat had misschien voor de zomervakantie ook nog een optie geweest, dan hadden we die derde auto niet hoeven kopen!’
Hahahaha
pi_218025256
Ik zou dus nóóit zoveel geld met de weekboodschappen elke keer uit kunnen geven aan onzin zoals allerlei soorten broodjes zoals Sanneke doet, geeft ze elke keer aan te willen besparen, dat kun je dus heel makkelijk doen door dat soort dingen niet te kopen. Als je kijkt wat voor klein bedrag ze eigenlijk per week uit lijken te geven aan boodschappen lijkt me daarin dan juist iets te winnen. Maar ik vraag mezelf ook indirect af wat ze ook normaal gesproken in de middag eten, omdat je eigenlijk alleen ontbijt, avondeten en snacks ziet staan?
  maandag 23 juni 2025 @ 19:52:34 #244
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218025380
Naar Robbie Williams, in de koldun sirkol... leuk met in het voorprogramma daling Michelle. Dolle boel met giebelende tiener AM.
pi_218025403
quote:

Welnee. Een paar, over en weer.
En dat is mede het gevolg van de nieuw ingestelde, niet altijd even duidelijke regels.
pi_218025414
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Naar Robbie Williams, in de koldun sirkol... leuk met in het voorprogramma daling Michelle. Dolle boel met giebelende tiener AM.
En het was druk bij de metro. Wereldschok!
pi_218025433
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En het was druk bij de metro. Wereldschok!
Haha ja shocking het is druk in Amsterdam 😅
pi_218025436
Ik vind het ook moeilijk te volgen bij Sanneke. Volgens mij is dit ongeveer de riedel die ze blijft herhalen:
- we worden uit het huis gezet want ze gaan verkopen, hoe kunnen ze ons dat aandoen tijdens zwangerschap/met een baby.
- koop breekt geen huur, dus we blijven zitten. Oh en we kennen onze rechten, dus geen advies geven!
- maar we worden toch uit ons huis gezet. Ook al is dat niet zo. We blijven dat toch gewoon zeggen.
- en als we dan dus gewoon blijven zitten is het óók kut, want het is niet leuk om naast mensen te wonen die je eigenlijk weg willen hebben en je het leven zuur willen maken.
- en we komen nooit in aanmerking voor een huurwoning, ook al staan we al best vaak op nr 1 en mogen we best vaak kijken.
- en de woningbouw kijkt naar te hoog inkomen wat niet meer klopt, dus we mogen niet meer reageren tot 2027, ook al staan we nu toch weer op 1 en mogen we gewoon blijven reageren
- en geen advies want we kunnen zelf bezwaar aantekenen, ook al heeft dat dus niet geholpen
pi_218025459
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En als het nou erg was wat ik schreef, vind het wel meevallen .
Idd vorige week tripje Londen, Esmee, Arte werd ook commentaar op geleverd, kunnen er ook niks aan doen dat ze gefilmd worden door AM.
Ze kunnen thuis blijven
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 19:59:56 #250
382129 crew  Donna
pi_218025467
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Welnee. Een paar, over en weer.
En dat is mede het gevolg van de nieuw ingestelde, niet altijd even duidelijke regels.
Ik zie je graag in SHO fb als je het over onduidelijke regels wilt hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')