Iemand bedreigen is natuurlijk nooit oke, maar we weten inmiddels allemaal wanneer AM blokkeert. (Ik ben geblokkeerd omdat ik een like gaf op een reactie tegen Roy Lether. Het had helemaal niets met AM te maken.)quote:Op maandag 23 juni 2025 14:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Maar er zullen ongetwijfeld ook bedreigingen worden geuit en of zieke berichten over kinderen. En dat vind ik niet acceptabel omdat iemand influencer is.
Het onderwerp van het boek trekt me niet. Ik denk ook niet dat ik het ga lezen. Ik verwacht ook niet dat AM ook maar een stukje zelfreflectie toepast, alleen daarom is het al een nee voor mij.
Ik ben benieuwd of er nog iets over de situatie met haar ouders in staat. Ze heeft dit immers wel aangegeven. Maar het kan ook zijn dat ze haar keutel heeft ingetrokken nadat haar broer er iets over heeft geroepen.
We willen gewoon niet dat het topic opnieuw dicht gaat.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef Donna het volgende:
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?
Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan.
Nou ik geloof heus wel dat AM af en toe behoorlijk extreme berichten krijgt.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Iemand bedreigen is natuurlijk nooit oke, maar we weten inmiddels allemaal wanneer AM blokkeert. (Ik ben geblokkeerd omdat ik een like gaf op een reactie tegen Roy Lether. Het had helemaal niets met AM te maken.)
En we weten hoe dik haar duim is waar ze alles uit zuigt, dus ik geloof er allemaal vrij weinig van.
Maar realityFBI is een privé account, of mag dat wel omdat ze over openbare accounts schrijven?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat we wel weten of zien over anderen bij/door de fluflu's mag uiteraard besproken worden. Anders kunnen we, terecht opgemerkt, ook niet schrijven over de schoondochter(s) van AM etc. Er wordt tenslotte ook geschreven over haar broer en ouders. En bijv. over de familie van Janneke.
Maar als jij toevallig weet dat Mirjam van Ijsland ook partnerruil tripjes organiseert omdat je dat in de plaatselijke super hebt gehoord van de buurvrouw van die Mirjam, dan houden we ons netjes stil. Tot realityFBI erover schrijft.
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt en dat heeft ze eerder ook gezegd, dat ze gewoon blijven zitten. Maar daarvoor was het dat ze eruit moesten want tijdelijk contract, daarna dus dat ze gewoon niet weg gaan en nu weer dat ze wel weg moeten. Echt niet te volgen hoor en zo vreselijk ingewikkeld is de regelgeving niet.
Haha scherp, ik wist dat deze ging komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar realityFBI is een privé account, of mag dat wel omdat ze over openbare accounts schrijven?
Ik had al zo'n vermoeden dat dit een grijs gebied was idd. Ik kwam er toevallig achter dat ze privé waren, ik volg reality fbi niet. Dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha scherp, ik wist dat deze ging komen.![]()
Daar zit een grijs gebied, eigenlijk is de hele regel een grijs gebied. RealityFBI is in principe een soort van openbaar, want accepteert gewoon nieuwe volgers en is een soort shownieuws account. Wat mij betreft een uitzondering op die regel.
Heel anders dan bijv. Tamara die haar account op slot heeft gezet omdat ze geen pottenkijkers meer wilde.
Maarja dan kom je weer op een punt dat er ook accounts zijn die op privé staan maar wel gewoon Jan en alleman als volger accepteren.![]()
Peppie is alleen geweest zei zequote:Op maandag 23 juni 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.
Ik vraag me wel nog steeds af of ze überhaupt zijn gaan kijken vorige week?
Ik kwam daar toevallig zelf ook pas vorige week achter.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat dit een grijs gebied was idd. Ik kwam er toevallig achter dat ze privé waren, ik volg reality fbi niet. Dus vandaar mijn vraag.
Ja, dat zou ik ook doen, het tot de bodem uitzoeken.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En als je er middenin zit zou ik tot op de bodem uitzoeken, zodat ik weet hoe urgent het is.
Ik vraag me wel nog steeds af of ze überhaupt zijn gaan kijken vorige week?
Dat is denk ik een essentieel verschil tussen de twee topics. Heb dat bij de Familievloggers nooit zien gebeuren.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef Donna het volgende:
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?
Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan.
Dat is juist daar altijd al het geval geweest. Zie SHO fb nu.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:28 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Dat is denk ik een essentieel verschil tussen de twee topics. Heb dat bij de Familievloggers nooit zien gebeuren.
Waarom hier steeds op doorgaan? Ze heeft het verwijderd ,dan moet het ook klaar zijn toch? Als je het dan hebt over de sfeer, dat welles nietes is ook niet gezellig. Je hebt je punt duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:02 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
natuurlijk kun je ook over anderen schrijven. Maar er werd nu geschreven dat Mirjam (die van IJsland) geen ruggengraat had en in alles meeging met Annemarie. En dat weten we natuurlijk niet, vooral nu we in het boek van Annemarie gaan lezen dat het niet allemaal is wat het lijkt bij de influencers.
Hahahahaquote:Op maandag 23 juni 2025 17:05 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
‘Huh? Een trein? Wat is dat? Dat had misschien voor de zomervakantie ook nog een optie geweest, dan hadden we die derde auto niet hoeven kopen!’
Welnee. Een paar, over en weer.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:23 schreef Donna het volgende:
En het was druk bij de metro. Wereldschok!quote:Op maandag 23 juni 2025 19:52 schreef Rimboequeen het volgende:
Naar Robbie Williams, in de koldun sirkol... leuk met in het voorprogramma daling Michelle. Dolle boel met giebelende tiener AM.
Haha ja shocking het is druk in Amsterdam 😅quote:Op maandag 23 juni 2025 19:55 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En het was druk bij de metro. Wereldschok!
Ze kunnen thuis blijvenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Lipisu het volgende:
[..]
En als het nou erg was wat ik schreef, vind het wel meevallen .
Idd vorige week tripje Londen, Esmee, Arte werd ook commentaar op geleverd, kunnen er ook niks aan doen dat ze gefilmd worden door AM.
Ik zie je graag in SHO fb als je het over onduidelijke regels wilt hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Welnee. Een paar, over en weer.
En dat is mede het gevolg van de nieuw ingestelde, niet altijd even duidelijke regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |