abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218023494
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef J-net het volgende:
Toch denk ik in het boek ook wel iets over haar ouders hoor. Omdat er staat je eigen keuzes maken. En leren patronen te doorbreken.

We gaan het zien. Ik denk niet dat ik het ga lezen.
Alleen doorbreekt AM geen patronen. Zij houdt zich juist angstvallig vast aan die patronen.
pi_218023591
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:28 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Dat zijn de meelezers dan denk ik, en dat is ook prima om niets te schrijven en alleen maar te lezen.
Uhhh....ik ben een meelezer omdat ik niet over de familie Bollen schrijf? Ik dacht dat we vrij waren om zelf de keuze te maken wie we volgen en waarover we schrijven.
pi_218023619
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:46 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Uhhh....ik ben een meelezer omdat ik niet over de familie Bollen schrijf? Ik dacht dat we vrij waren om zelf de keuze te maken wie we volgen en waarover we schrijven.
DENK IK!
Wat is er aan de hand vandaag, lig ik met mijn kop op het hakblok of zo, bijltjesdag?mensen moeten eens lezen wat iemand schrijft, ik zeg nog dat is ook prima . Wat is hier dan nu weer verkeerd? Voor mij is de lol er wel af inmiddels, bah wat een gezeur steeds.
pi_218023626
Het huis van Sanneke wordt klaargemaakt voor de verkoop ‘terwijl ze geen zicht hebben op een ander huis’.
Peppie is toch vorige week gaan kijken? En ze mochten al eerder op bezichtiging komen, dus het lijkt me niet dat ze op plek 358 staan?
pi_218023675
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:56 schreef opwegnaar het volgende:
Mensen, Debbie is wakker🙌🏻 ( of klaar met scrollen)

En die sleutelhanger ja😂😂😂'willen is kunnen'
Slapen van 08;00 tot 14:00 ik vind het knap,
Willen = kunnen
pi_218023774
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:12 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Of ga gewoon met de trein, heb je ook geen last van evt files. Plus geen gedoe met parkeren
‘Huh? Een trein? Wat is dat? Dat had misschien voor de zomervakantie ook nog een optie geweest, dan hadden we die derde auto niet hoeven kopen!’
pi_218023797
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:12 schreef Lipisu het volgende:

[..]
T is al weg hoor
AM noemt haar zelf elke keer dus niets mis mee.
pi_218023869
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Missinglink24 op 23-06-2025 17:22:32 (Dubbel) ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_218023884
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het huis van Sanneke wordt klaargemaakt voor de verkoop ‘terwijl ze geen zicht hebben op een ander huis’.
Peppie is toch vorige week gaan kijken? En ze mochten al eerder op bezichtiging komen, dus het lijkt me niet dat ze op plek 358 staan?
Werkelijk alles wat zij zegt over de verhuiskwestie is vaag, tegenstrijdig, roept allerlei vragen op. Volgens mij doet ze het erom, ze heeft anders al helemaal geen boeiende content meer.
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:54 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Slapen van 08;00 tot 14:00 ik vind het knap,
Willen = kunnen
Ik vind de sleutelhanger perfect bij haar passen. Als ze iets wil, dan kan ze het! Precies in lijn met wat ze laat zien 😅
  maandag 23 juni 2025 @ 17:23:14 #210
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218023895
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als het de vorige keer op hun financiėle situatie is afgewezen, dan zal dat dit keer niet anders zijn.

Ze zit weer heerlijk in de slachtofferrol. Dat ze herrie maken met verbouwen en haar kind twee keer per dag moet slapen. Ga lekker met hem wandelen, frisse lucht voor beide en hopelijk slaapt hij in de wagen. Of ga een dagje bij je moeder zitten. Ze ziet alleen maar problemen.
pi_218023899
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Werkelijk alles wat zij zegt over de verhuiskwestie is vaag, tegenstrijdig, roept allerlei vragen op. Volgens mij doet ze het erom, ze heeft anders al helemaal geen boeiende content meer.
[..]
Ik vind de sleutelhanger perfect bij haar passen. Als ze iets wil, dan kan ze het! Precies in lijn met wat ze laat zien 😅
Ze wil graag haar nagels laten doen, dus dat kan ze👌

Ik begrijp Sanneke ook nog steeds niet.
Maar koop breekt in principe geen huur, dus ookal staat het te koop maakt het niet uit. Geen idee hoe dat geld op een vakantiepark.
pi_218023909
AM met haar party outfit.

Wel leuk, Robbie Williams! Ik vind het altijd wel een belevenis hoor om naar zo'n groot concert te gaan. Met spannend bedoelt AM misschien de voorpret? Of gewoon spannend, mensenmassa, niet alles in de hand hebben.
pi_218023928
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze wil graag haar nagels laten doen, dus dat kan ze👌

Ik begrijp Sanneke ook nog steeds niet.
Maar koop breekt in principe geen huur, dus ookal staat het te koop maakt het niet uit. Geen idee hoe dat geld op een vakantiepark.
Klopt en dat heeft ze eerder ook gezegd, dat ze gewoon blijven zitten. Maar daarvoor was het dat ze eruit moesten want tijdelijk contract, daarna dus dat ze gewoon niet weg gaan en nu weer dat ze wel weg moeten. Echt niet te volgen hoor en zo vreselijk ingewikkeld is de regelgeving niet.
pi_218023942
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 09:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Kunnen we nog inzetten?

- De ouders en hun verschrikkelijke daden, deel 2
- Hoe je je kinderen toch kunt inzetten op internet om geld mee te verdienen en hoe je dat goed moet praten
- Ik ben boos op BOOS want BOOS was veel te boos en dat was echt niet nodig om zo boos te zijn, want BOOS weet niet waar ze het over hebben.
- ....
Je was warm met de optie BOOS! Ben benieuwd of die straks ook met een review komen, waarschijnlijk bevestigt ze enorm wat dit programma aan de kaak wou stellen.

Heb een suggestie voor AM voor een betere titel: "negatieve aandacht is ook aandacht. Hoe je ondanks kritiek toch een succesvol influencer kan zijn"

Titelsuggestie volgende boek: Hoe het toch mis ging: verhalen van de keerzijde van influencen, kinderen aan het woord
pi_218023951
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 15:56 schreef opwegnaar het volgende:
Mensen, Debbie is wakker🙌🏻 ( of klaar met scrollen)

En die sleutelhanger ja😂😂😂'willen is kunnen'
Nou ja zeg, wat goed dit is passender dan dat zonnebloem kettinkje.
Het wordt wel beetje druk om om te hangen allemaal, zonnebloem kaart, 4 daagse medaille, COVID speldje, sleutel hanger , zou zeven boodschappenmandje aan haar rolstoel hebben?
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 17:38:55 #216
382129 crew  Donna
pi_218023997
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 11:06 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Laten we Mirjam aub buiten dit topic houden. We weten letterlijk niets van deze vrouw.
Wat we wel weten of zien over anderen bij/door de fluflu's mag uiteraard besproken worden. Anders kunnen we, terecht opgemerkt, ook niet schrijven over de schoondochter(s) van AM etc. Er wordt tenslotte ook geschreven over haar broer en ouders. En bijv. over de familie van Janneke.

Maar als jij toevallig weet dat Mirjam van Ijsland ook partnerruil tripjes organiseert omdat je dat in de plaatselijke super hebt gehoord van de buurvrouw van die Mirjam, dan houden we ons netjes stil. Tot realityFBI erover schrijft. :P
pi_218024087
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 16:24 schreef Harper het volgende:

[..]
Oef....
Ja, dat andere kinderen wel de deur uit gaan helpt niet natuurlijk.
Ik vraag me af hoe dat gaat als ze ouder worden. Joas is nu 10 (?) jaar denk ik?
Ik werk op een logeerhuis voor kinderen/ jongvolwassenen met beperking. Dat is ogen in je achterhoofd hebben, hekken om het pand heen die altijd op slot zijn, wc deuren op slot etc. En dan nog, ontsnappen ze soms..
pi_218024184
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Wat we wel weten of zien over anderen bij/door de fluflu's mag uiteraard besproken worden. Anders kunnen we, terecht opgemerkt, ook niet schrijven over de schoondochter(s) van AM etc. Er wordt tenslotte ook geschreven over haar broer en ouders. En bijv. over de familie van Janneke.

Maar als jij toevallig weet dat Mirjam van Ijsland ook partnerruil tripjes organiseert omdat je dat in de plaatselijke super hebt gehoord van de buurvrouw van die Mirjam, dan houden we ons netjes stil. Tot realityFBI erover schrijft. :P

Dat Mirjam een vriendin is die alles doet en gelooft wat AM doet, en een meeloper is, is niet iets wat we zien.
Dat is toch echt een beetje een nare opmerking over iemand die heel af en toe een paar sec in beeld is.

Over de sfeer verbeteren gesproken....
pi_218024190
quote:

[..]

Dus je vindt het oke als iemand hier vindt dat Mirjam een volgmoeke is, zonder eigen wil? Ik haal het niet uit de stories.
pi_218024192
quote:

[..]

natuurlijk kun je ook over anderen schrijven. Maar er werd nu geschreven dat Mirjam (die van IJsland :) ) geen ruggengraat had en in alles meeging met Annemarie. En dat weten we natuurlijk niet, vooral nu we in het boek van Annemarie gaan lezen dat het niet allemaal is wat het lijkt bij de influencers.
pi_218024255
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 17:26 schreef Missinglink24 het volgende:
AM met haar party outfit.

Wel leuk, Robbie Williams! Ik vind het altijd wel een belevenis hoor om naar zo'n groot concert te gaan. Met spannend bedoelt AM misschien de voorpret? Of gewoon spannend, mensenmassa, niet alles in de hand hebben.
Ze hebben staanplaatsen, dus haar voeten (in klompen?) zullen wel extra pijn doen vanavond.
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 18:11:51 #222
382129 crew  Donna
pi_218024280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 18:02 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dus je vindt het oke als iemand hier vindt dat Mirjam een volgmoeke is, zonder eigen wil? Ik haal het niet uit de stories.
Volgmoekes ging dacht ik over haar volgers en daar was ik een post over aan het schrijven, maar er kwam even een kind met een open knie voorbij hier.
pi_218024301
quote:

[..]

Ik snap de vergelijking met de schoondochters niet. Die staan twerkend in beeld. Van Mirjam hebben we hooguit een flits op een paard gezien. Dat ze een meeloper is lijkt me een voorbarige conclusie (of bashen)
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218024339
Mwah, het feit dat Mirjam meerdere tripjes met AM doet, uitjes met haar etc betekend natuurlijk wel dat ze niet zo over AM denkt als de meeste van ons hier;)
Want ik zou mijn kind er niet mee laten gaan uit school.
Vokgmoeke is misschien wat overdreven, maar ze vindt dat gefilm allemaal wel prima, anders ga je niet mee.
  Moderator / Colorchick maandag 23 juni 2025 @ 18:23:20 #225
382129 crew  Donna
pi_218024368
Maar zo schrijven jullie ook over vele andere familieleden of vrienden die meer of minder in beeld komen van verschillende fluflu's. En nu niet massaal ontkennen, want zo is het gewoon.
Waar ligt de grens dan? Kan het wel als ze 10x in beeld geweest is? Of langer dan 10sec? Of na 2 maanden?

Jullie willen aan de ene kant een plek waar je 'alles' kunt zeggen en aan de andere vallen jullie nu allemaal over elkaar heen om hier weer over in discussie te gaan. 🫩
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')