abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218007701
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:12 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En dat moet allemaal, heeeeel spontaan, vastgelegd worden met de selfiecam 🙄
Wat zijn ze toch close en gelukkig en happy en blij met elkaar, als de camera erop staat.

Die vriend van Lotte krijg ik overigens echt de kriebels van (en niet zoals zij ze krijgt 😉)
pi_218007792
Liekedeb heeft of hengelt naar een samenwerking met de happyflops.
Kijken hoe lang t duurt voordat de #AD langskomt.
pi_218007814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Lotte en MB die elkaar vol op de mond zoenen
En de nieuwe vlam die het allemaal prachtig vindt
Ja dat hoeft voor mij ook niet, maar goed als zij dat prettig vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lipisu op 21-06-2025 23:12:02 (Typefout) ]
pi_218007986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat zijn ze toch close en gelukkig en happy en blij met elkaar, als de camera erop staat.

Die vriend van Lotte krijg ik overigens echt de kriebels van (en niet zoals zij ze krijgt 😉)
Heb ik precies zo. Helemaal niet oprecht ook, zo gemaakt ieuwwww
pi_218011059
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Heeft Debbie een wia aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?
Dat werk van haar was al
Voor COVID klaar toch, dus voor ze ziek werd.
Ja ze is ziek uit dienst gegaan en dan blijf je de 2 jaar tot aanvraag wia onder het uwv vallen. Ze heeft onlangs haar wia gesprek gehad en wacht nu dus op de uitslag.
pi_218011164
Ik ben zo benieuwd hoe het met Koenenellen is.
En waarom Debbie mij heeft geblokkeerd heeft.
En waarom AM een boek schrijft waar het meer lijkt te gaan om het aantal woorden ipv de inhoud.
Wat de uitslag is van de onderzoeken naar Zayn (huisvolkids)

Geen idee waarom maar dit soort dingen zou ik willen weten.

En jullie dan? Wat zouden jullie willen weten over wie?
pi_218011181
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dan is het als ouder je taak om dat aan te pakken. Zeker met die kaplaarzen.
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.
pi_218011187
AM die zeurt dat zij wel een bikini aanwil die haar billen bedekt met een foto waar haar broekje zo laag zit dat haar vagina er bijna uit valt 😅🙈
pi_218011274
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Fenne het volgende:

[..]
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.
Ja eens hoor. Mijn 8 jarige is vrijdag met sokken in crocs naar school gegaan. Van mij hoeft dat niet heel erg persee. Maar hij werd er heel blij van.
pi_218011314
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja ze is ziek uit dienst gegaan en dan blijf je de 2 jaar tot aanvraag wia onder het uwv vallen. Ze heeft onlangs haar wia gesprek gehad en wacht nu dus op de uitslag.
Dat is bij haar al langer gelden volgens min
pi_218011359
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:00 schreef proud_mami het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met Koenenellen is.
En waarom Debbie mij heeft geblokkeerd heeft.
En waarom AM een boek schrijft waar het meer lijkt te gaan om het aantal woorden ipv de inhoud.
Wat de uitslag is van de onderzoeken naar Zayn (huisvolkids)

Geen idee waarom maar dit soort dingen zou ik willen weten.

En jullie dan? Wat zouden jullie willen weten over wie?
Haha, wat een cliffhangers hier hè🤣 1 troost, Debbie blokkeert iedereen die iets zegt , tips geeft die niet in haar straatje passen. Ook al zeg je het vriendelijk en bedoel je het goed.
Koenenellen is idd wel heel stil, eerder moest elke aai en iedere kus gedeeld.
Van die zgn therapiesessies over verbinden verkopen en zelf al keer gescheiden zijn en waarschijnlijk nu weer een gestrande relatie.( niets mis mee natuurlijk maar die dan niet net of je weet hoe je dit kunt voorkomen)
AM: ach die volg ik sinds kort maar van haar snap ik niks, lakens in de vriezer, klompen onder een jurk. Gezin in shifts draaien.
En Zayn: blij dat zijn moeder toch hulp heeft gezocht, hopelijk de juiste hulp voor het mannetje.
pi_218011367
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef Fenne het volgende:
AM die zeurt dat zij wel een bikini aanwil die haar billen bedekt met een foto waar haar broekje zo laag zit dat haar vagina er bijna uit valt 😅🙈
Nou dat! Ik zocht haar navel maar haar broek zit zo laag, rare foto
pi_218011390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:37 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Laatst keek ik even en had net oudste meisje 4 uren tennisles/training op een dag NA SCHOOL. Ik vind daar wat van, arm meisje.
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.
pi_218011429
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
pi_218011573
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.
Wel landelijk jeugdniveau idd, maar ze doet naast tennis ook nog hockey (recreatief) en dat zijn dan vooral verplichtingen die de ouders opleggen lijkt het. Ze heeft nu al een paar maanden last van wat pijntjes, maar daar moet ze ook maar doorheen lijkt het. Dat meisje pleegt roofbouw op haar lichaam op deze manier, vrees ik. En een sociaal leven heb je zo ook niet bepaald..?
pi_218011590
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Ik heb haar ontvolgd, weet niet of ze op een bepaald niveau tennist. Maar ik vraag me daar wel altijd af of het haar eigen keuze is. Moeder lijkt erg dwingend
pi_218011606
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja ze is langer dan 2 jaar ziek. Maar de achterstanden bij het uwv zijn gigantisch. Zo had ik ook pas na bijna 3 jaar ziekte mijn keuring.
pi_218012204
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef Fenne het volgende:
Ze heeft altijd via dat soort broekjes die alleen geschikt zijn voor meisjes van 15.
Dat soort foto's plaatst ze alleen om heel vaak te horen hoe goed haar figuur is. Als mensen dan vragen hoe ze dat doet kan ze zeggen dat ze 1 koekje per dag minder eet.
pi_218012276
Judith wil geen broodtrommel tips. Nee, die wil alleen maar snel cashen met suffe linkjes.
pi_218012305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
Ik ben er ook bang voor. Ik vind het zo vals om je frustraties zo zonder zelfreflectie en zonder de andere kant van de zaak te belichten online en in een flutboek de wereld in te gooien.ik hoop dat een journalist opstaat die de ouders van Am benadert en hun verhaal online deelt.
pi_218012329
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 11:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze heeft altijd via dat soort broekjes die alleen geschikt zijn voor meisjes van 15.
Dat soort foto's plaatst ze alleen om heel vaak te horen hoe goed haar figuur is. Als mensen dan vragen hoe ze dat doet kan ze zeggen dat ze 1 koekje per dag minder eet.
Ik vind die bikini niet flatteus. Lelijke foto ook, erg mannelijk gezicht en bonkerig lijf. Dat kan veel zachter met juiste belichting, hoek, bikini, blik, houding.
pi_218012359
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik ben er ook bang voor. Ik vind het zo vals om je frustraties zo zonder zelfreflectie en zonder de andere kant van de zaak te belichten online en in een flutboek de wereld in te gooien.ik hoop dat een journalist opstaat die de ouders van Am benadert en hun verhaal online deelt.
Dat laatste hoop ik ook maar denk dat haar ouders daarvoor te bescheiden zijn
pi_218012708
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat laatste hoop ik ook maar denk dat haar ouders daarvoor te bescheiden zijn
Ik denk vooral dat ze zich niet willen verlagen tot het niveau van AM.
pi_218012771
Ik weet dat het heel erg ramptoeristerig is, maar ik ben dus wel echt benieuwd naar het verhaal van de ouders/gezin van AM.

Als er echt dingen gebeurd zijn dan snap ik echt wel dat AM het contact met ouders verbreekt.
Maar aangezien vrijwel alles bij AM draait om content, voelt het toch wat krom. Na jarenlang op haar ouders geleund te hebben (haar moeder was er echt vaak om op te passen en de strijk te doen), gevoelsmatig, ineens het contact verbreken. En tadaaaa daar was een boek.
pi_218012809
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Fenne het volgende:

[..]
Nou dit dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')