Wat zijn ze toch close en gelukkig en happy en blij met elkaar, als de camera erop staat.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:12 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
En dat moet allemaal, heeeeel spontaan, vastgelegd worden met de selfiecam 🙄
Ja dat hoeft voor mij ook niet, maar goed als zij dat prettig vinden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Lotte en MB die elkaar vol op de mond zoenen
En de nieuwe vlam die het allemaal prachtig vindt
Heb ik precies zo. Helemaal niet oprecht ook, zo gemaakt ieuwwwwquote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat zijn ze toch close en gelukkig en happy en blij met elkaar, als de camera erop staat.
Die vriend van Lotte krijg ik overigens echt de kriebels van (en niet zoals zij ze krijgt 😉)
Ja ze is ziek uit dienst gegaan en dan blijf je de 2 jaar tot aanvraag wia onder het uwv vallen. Ze heeft onlangs haar wia gesprek gehad en wacht nu dus op de uitslag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heeft Debbie een wia aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?
Dat werk van haar was al
Voor COVID klaar toch, dus voor ze ziek werd.
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dan is het als ouder je taak om dat aan te pakken. Zeker met die kaplaarzen.
Ja eens hoor. Mijn 8 jarige is vrijdag met sokken in crocs naar school gegaan. Van mij hoeft dat niet heel erg persee. Maar hij werd er heel blij van.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Fenne het volgende:
[..]
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.
Dat is bij haar al langer gelden volgens minquote:Op zondag 22 juni 2025 09:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja ze is ziek uit dienst gegaan en dan blijf je de 2 jaar tot aanvraag wia onder het uwv vallen. Ze heeft onlangs haar wia gesprek gehad en wacht nu dus op de uitslag.
Haha, wat een cliffhangers hier hè🤣 1 troost, Debbie blokkeert iedereen die iets zegt , tips geeft die niet in haar straatje passen. Ook al zeg je het vriendelijk en bedoel je het goed.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:00 schreef proud_mami het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met Koenenellen is.
En waarom Debbie mij heeft geblokkeerd heeft.
En waarom AM een boek schrijft waar het meer lijkt te gaan om het aantal woorden ipv de inhoud.
Wat de uitslag is van de onderzoeken naar Zayn (huisvolkids)
Geen idee waarom maar dit soort dingen zou ik willen weten.
En jullie dan? Wat zouden jullie willen weten over wie?
Nou dat! Ik zocht haar navel maar haar broek zit zo laag, rare fotoquote:Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef Fenne het volgende:
AM die zeurt dat zij wel een bikini aanwil die haar billen bedekt met een foto waar haar broekje zo laag zit dat haar vagina er bijna uit valt 😅🙈
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Laatst keek ik even en had net oudste meisje 4 uren tennisles/training op een dag NA SCHOOL. Ik vind daar wat van, arm meisje.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dat is bij haar al langer gelden volgens min
Wel landelijk jeugdniveau idd, maar ze doet naast tennis ook nog hockey (recreatief) en dat zijn dan vooral verplichtingen die de ouders opleggen lijkt het. Ze heeft nu al een paar maanden last van wat pijntjes, maar daar moet ze ook maar doorheen lijkt het. Dat meisje pleegt roofbouw op haar lichaam op deze manier, vrees ik. En een sociaal leven heb je zo ook niet bepaald..?quote:Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef Mk1986 het volgende:
[..]
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.
Ik heb haar ontvolgd, weet niet of ze op een bepaald niveau tennist. Maar ik vraag me daar wel altijd af of het haar eigen keuze is. Moeder lijkt erg dwingendquote:Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef Mk1986 het volgende:
[..]
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.
Ja ze is langer dan 2 jaar ziek. Maar de achterstanden bij het uwv zijn gigantisch. Zo had ik ook pas na bijna 3 jaar ziekte mijn keuring.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Dat is bij haar al langer gelden volgens min
Ze heeft altijd via dat soort broekjes die alleen geschikt zijn voor meisjes van 15.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef Fenne het volgende:
AM die zeurt dat zij wel een bikini aanwil die haar billen bedekt met een foto waar haar broekje zo laag zit dat haar vagina er bijna uit valt 😅🙈
Ik ben er ook bang voor. Ik vind het zo vals om je frustraties zo zonder zelfreflectie en zonder de andere kant van de zaak te belichten online en in een flutboek de wereld in te gooien.ik hoop dat een journalist opstaat die de ouders van Am benadert en hun verhaal online deelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
Ik vind die bikini niet flatteus. Lelijke foto ook, erg mannelijk gezicht en bonkerig lijf. Dat kan veel zachter met juiste belichting, hoek, bikini, blik, houding.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:50 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze heeft altijd via dat soort broekjes die alleen geschikt zijn voor meisjes van 15.
Dat soort foto's plaatst ze alleen om heel vaak te horen hoe goed haar figuur is. Als mensen dan vragen hoe ze dat doet kan ze zeggen dat ze 1 koekje per dag minder eet.
Dat laatste hoop ik ook maar denk dat haar ouders daarvoor te bescheiden zijnquote:Op zondag 22 juni 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Ik vind het zo vals om je frustraties zo zonder zelfreflectie en zonder de andere kant van de zaak te belichten online en in een flutboek de wereld in te gooien.ik hoop dat een journalist opstaat die de ouders van Am benadert en hun verhaal online deelt.
Ik denk vooral dat ze zich niet willen verlagen tot het niveau van AM.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook maar denk dat haar ouders daarvoor te bescheiden zijn
Nou dit dus.quote:Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Fenne het volgende:
[..]
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |