Dan is het als ouder je taak om dat aan te pakken. Zeker met die kaplaarzen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:37 schreef Miepje77 het volgende:
Misschien heeft L wel een enorme sterke eigen wil en draagt ze daarom wat ze zelf wil. Inclusief pyjama met lange mouw.
En wellicht wil J steeds perse die laarzen aan..
Dit!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dan is het als ouder je taak om dat aan te pakken. Zeker met die kaplaarzen.
Ik ook. En ik besef me zeker dat er kinderen zijn die minder goed in het standaard schoolsysteem, maar zij maakt er een sport van om haar kinderen zo "apart" mogelijk op te voeden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat na schoolse programma van de middelste van Minibelle... propvol. Ik vind het zielig.
Ik heb soms ook geen zin in die strijd hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Komt na het weekend wel weer! Dan is Roy terug van z’n weekend met voetbalvrienden en ‘ligt Debbie er helemaal af’. Dan is de rolstoel ineens weer broodnodig bijvoorbeeld, terwijl ze deze week nog filmend achter de buggy kon lopen op weg naar de huisarts. En ja, ik vraag me op zo’n moment oprecht af wat een huisarts ervan vindt dat Debbie beweert een rolstoel nodig te hebben. Zeker als ze zelfs nog even de Zeeman meepakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:10 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij is het komkommertijd bij de fluflu's, DBM en Kyra vreselijk saai, bij Debbie zit ik tegen een satéstokje aan te kijken🙄 wordt tijd dat Debbie weer eens met een of andere domme actie wat olie op 't spreekwoordelijke vuur gooit.
Denk dat Debbie vooral koest is nu omdat ze een wia heeft aangevraagd en mensen het over fraude melden hebben gehad 🤷quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Komt na het weekend wel weer! Dan is Roy terug van z’n weekend met voetbalvrienden en ‘ligt Debbie er helemaal af’. Dan is de rolstoel ineens weer broodnodig bijvoorbeeld, terwijl ze deze week nog filmend achter de buggy kon lopen op weg naar de huisarts. En ja, ik vraag me op zo’n moment oprecht af wat een huisarts ervan vindt dat Debbie beweert een rolstoel nodig te hebben. Zeker als ze zelfs nog even de Zeeman meepakt.
Dat laatste hoeft voor mij niet hoor!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:10 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij is het komkommertijd bij de fluflu's, DBM en Kyra vreselijk saai, bij Debbie zit ik tegen een satéstokje aan te kijken🙄 wordt tijd dat Debbie weer eens met een of andere domme actie wat olie op 't spreekwoordelijke vuur gooit.
Precies, als ik verder zie hoe ze tegen haar kinderen praat en beveelt moet haar dit toch ook lukken om naar haar hand te zettenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk dat we alquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Komt na het weekend wel weer! Dan is Roy terug van z’n weekend met voetbalvrienden en ‘ligt Debbie er helemaal af’. Dan is de rolstoel ineens weer broodnodig bijvoorbeeld, terwijl ze deze week nog filmend achter de buggy kon lopen op weg naar de huisarts. En ja, ik vraag me op zo’n moment oprecht af wat een huisarts ervan vindt dat Debbie beweert een rolstoel nodig te hebben. Zeker als ze zelfs nog even de Zeeman meepakt.
Heeft Debbie een wia aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat Debbie vooral koest is nu omdat ze een wia heeft aangevraagd en mensen het over fraude melden hebben gehad 🤷
Vind het ook bijzonder dat Roy moest stoppen met voetbal maar hij nu wel op weekend trip is met de voetbal ploeg 🤔
‘Gelukkig heb IK voor haar een mooi programma zodat ze meer kan genieten’. Doe even normaal zeg, met 6 door moeder opgelegde hobby’s waarvan zelfs nog even een ‘om fit te blijven’. Zo niet oke!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat na schoolse programma van de middelste van Minibelle... propvol. Ik vind het zielig.
Het voetbalseizoen van voetbal is gestopt. Dat gaat in augustus weer van start. Dus dit zal een afsluitweekend zijn. Dat hebben ze hier bij ons ook nuquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk dat Debbie vooral koest is nu omdat ze een wia heeft aangevraagd en mensen het over fraude melden hebben gehad 🤷
Vind het ook bijzonder dat Roy moest stoppen met voetbal maar hij nu wel op weekend trip is met de voetbal ploeg 🤔
En dat moet allemaal, heeeeel spontaan, vastgelegd worden met de selfiecam 🙄quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Lotte en MB die elkaar vol op de mond zoenen
En de nieuwe vlam die het allemaal prachtig vindt
Laatst keek ik even en had net oudste meisje 4 uren tennisles/training op een dag NA SCHOOL. Ik vind daar wat van, arm meisje.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Als professioneel fotograaf doe je dat inderdaad. Maar ja, dat is DBM natuurlijk niet bepaald.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is het niet gebruikelijk dat je een aanbetaling doet als je zoiets als een fotoshoot afspreekt?
Juist voor het geval dat mensen het ‘vergeten’?
Nee ze verving iemand die met zwangerschap verlof was en heeft toen een functie met meer uren aangenomen. Werd zelf zwanger en toen ziek.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Heeft Debbie een eis aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?
Dat werk van haar was al
Voor COVID klaar toch, dus voor ze ziek werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |