abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218026714
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zijn met de auto van de man van Mirjam (van IJsland) gegaan, dus die gaan ook met de auto terug.

Maar volgens mij is het evenementenbier in de Arena? 0% of heel weinig?
Hoop (maar dat is vaak het uitstellen van een teleurstelling) dat een van de 4 zo verstandig is om niet meer te drinken.
Hmm is dat zo? Laatste keer dat ik bij de Arena was (Rolling Stones) kon er gewoon alcohol gekocht worden.
pi_218026776
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zijn met de auto van de man van Mirjam (van IJsland) gegaan, dus die gaan ook met de auto terug.

Maar volgens mij is het evenementenbier in de Arena? 0% of heel weinig?
Hoop (maar dat is vaak het uitstellen van een teleurstelling) dat een van de 4 zo verstandig is om niet meer te drinken.
Evenementenbier is een fabel. :)
pi_218026796
Evenementenbier is toch iets van 3%? Even gegoogled, het is Heineken Silver a 4%. Dat is net zoveel als een Engels biertje. Genoeg, dus.

Verder ben ik nu zeker dat ze het "van IJsland" expres toevoegt om te sarren, hoor. Ze doet het te raar en opvallend nu.
pi_218026798
Dat (van IJsland) is gewoon gênant aan het worden. Why?!?! Zou Mirjam zelf nog weten dat ze gewoon Mirjam heet en niet Mirjam (van IJsland)?
Dat IJsland is toch totaal niet relevant meer? Al zo’n tijd geleden?
pi_218026824
Ik vind de post van Kyra ook wel weer erg aandacht vragen. Incl story "zo raar om jezelf onder narcose te zien!". Is het zo gek dat ik denk: houd die foto's lekker voor je privé collectie?
pi_218026849
Maike Kade heeft niet gegeten want avondspits met 2 kids, die snap ik dan niet. Dan heb je toch gekookt?
Haar dochter gaat al naar school en dat kleine mannetje kun je toch ondertussen dat je zelf eet een hap in de mond stoppen?
pi_218026862
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:48 schreef Limburgsemeid het volgende:
MB die doet cuppen voor de putten in haar benen🥲 val bijna van m’n stoel hier
Cellulitis, dat kan ook hij heel slanke mensen . Mijn vriendin is superslank maar ook cellulitis

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 23-06-2025 22:34:47 ]
pi_218026892
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat (van IJsland) is gewoon gênant aan het worden. Why?!?! Zou Mirjam zelf nog weten dat ze gewoon Mirjam heet en niet Mirjam (van IJsland)?
Ik vraag me dan af of ze in een gesprek ook zegt: Mirjam van IJsland wil je even het brood doorgeven, Mirjam van IJsland wat is het hier druk hè🤣
pi_218026910
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Appeltje1234 het volgende:
Evenementenbier is toch iets van 3%? Even gegoogled, het is Heineken Silver a 4%. Dat is net zoveel als een Engels biertje. Genoeg, dus.

Verder ben ik nu zeker dat ze het "van IJsland" expres toevoegt om te sarren, hoor. Ze doet het te raar en opvallend nu.
Ik denk ook dat ze het inmiddels expres doet, net als ‘optijd’ en al haar andere bijzonderheden die ze oh zo grappig vindt.
pi_218026915
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 21:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hmm is dat zo? Laatste keer dat ik bij de Arena was (Rolling Stones) kon er gewoon alcohol gekocht worden.
Geen idee, al jaren niet meer bij een dergelijk concert geweest en ik drink sowieso geen alcohol. 😁
pi_218026919
En dan ook nog teksten bij je filmpjes zetten.. waarom? Ga genieten!
pi_218026921
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:09 schreef Henrike het volgende:
Maike Kade heeft niet gegeten want avondspits met 2 kids, die snap ik dan niet. Dan heb je toch gekookt?
Haar dochter gaat al naar school en dat kleine mannetje kun je toch ondertussen dat je zelf eet een hap in de mond stoppen?
Ze moest in bad en een promo doen

Ik snap het ook niet 😅
pi_218026929
quote:
Zij is zo onzeker , gewoon zielig om te zien . Ik heb het idee dat haar relatie met Koen ook helemaal niet meer is zoals het was
pi_218026938
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me dan af of ze in een gesprek ook zegt: Mirjam van IJsland wil je even het brood doorgeven, Mirjam van IJsland wat is het hier druk hè🤣
🤣🤣🤣

Ze zou dit eigenlijk bij iedereen moeten doen. Jim (1e pannenkoek), Maarten (Geerts!) Of S&S (zucht)
pi_218026950
quote:
Cellulite, niet te verwarren met cellulitis kan echt iedereen krijgen. Zo'n 90% van de vrouwen heeft het. Sommige alleen als ze bijvoorbeeld de benen aanspannen of bij elkaar drukken en bij sommige zie je het overduidelijk. Heeft eigenlijk weinig met gewicht te maken maar meer met erfelijkheid. Dus iemand kan dik zijn en het niet hebben ( lucky! ) maar ook juist dun zijn en het wel hebben.
Cuppen kan het overigens wel echt flink verminderen bijvoorbeeld zeker in combinatie met dry brushing.
pi_218026956
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:19 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Zij is zo onzeker , gewoon zielig om te zien . Ik heb het idee dat haar relatie met Koen ook helemaal niet meer is zoals het was
Dat vind ik heel moeilijk te peilen, als ik me goed herinner stond ze op het punt uit elkaar te gaan voordat ze als poly verder gingen.

Extreem onzeker idd. En wanneer heeft zij genoeg kleding? Ongelofelijk hoe veel outfits zij nodig denkt te hebben?
pi_218026968
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan ook nog teksten bij je filmpjes zetten.. waarom? Ga genieten!
Nou inderdaad. Hij staat nu in het midden
Gohh fijn te weten hoor 😂
pi_218026996
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Appeltje1234 het volgende:

Ja, dat is toch al heel lang zo? _O-
pi_218026999
quote:

[..]
Nee dat valt me ook al langer op, zie hen nooit meer 1-op-1.
JvP en Koen lijken zoveel lol met elkaar te hebben en zie ze dan gezellig samen in de tuin terwijl MB van die sfeerloze posters op aan het hangen is of de zoveelste zwarte kast zelf in elkaar zit te schroeven.
Vind het soms beetje zielig om te zien zelfs.

Jammer want vond hen vroeger echt zo’n leuk koppel en was altijd beetje jaloers (voor zover je natuurlijk alles zag vanaf je beeldscherm)
pi_218027018
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:21 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Cellulite, niet te verwarren met cellulitis kan echt iedereen krijgen. Zo'n 90% van de vrouwen heeft het. Sommige alleen als ze bijvoorbeeld de benen aanspannen of bij elkaar drukken en bij sommige zie je het overduidelijk. Heeft eigenlijk weinig met gewicht te maken maar meer met erfelijkheid. Dus iemand kan dik zijn en het niet hebben ( lucky! ) maar ook juist dun zijn en het wel hebben.
Cuppen kan het overigens wel echt flink verminderen bijvoorbeeld zeker in combinatie met dry brushing.
Dat wist ik helemaal niet!! Thanks voor de uitleg dan:)
Dacht echt even dat zij het deed omdat ze haar benen te zwaar vond (al heb ik ook eerder bij haar nooit Putten gezien haha)
pi_218027072
Je kunt je afvragen of al die foto’s van Koen en MB destijds echt waren. Wat ik tegenwoordig vaak zie is dat Koen nog weinig lacht als MB in de buurt is. Ik zie hem vaker lachen met jvp in de buurt.
pi_218027079
quote:

[..]
Zou zomaar kunnen, lijkt me ook zo moeilijk met z'n 3
pi_218027150
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:36 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Je kunt je afvragen of al die foto’s van Koen en MB destijds echt waren. Wat ik tegenwoordig vaak zie is dat Koen nog weinig lacht als MB in de buurt is. Ik zie hem vaker lachen met jvp in de buurt.
Was dat liedje gisteren van dr toch wel toepasselijk ‘geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig heeft ze geld…’ 🥲
pi_218027208
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:29 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Dat wist ik helemaal niet!! Thanks voor de uitleg dan:)
Dacht echt even dat zij het deed omdat ze haar benen te zwaar vond (al heb ik ook eerder bij haar nooit Putten gezien haha)
Geen probleem! Je ziet het ook niet altijd bij iedereen. Kan ook de reden zijn bij haar omdat het helemaal niet zo erg is, maar het bijvoorbeeld alleen maar zichtbaar is als je de huid geheel bij elkaar drukt. Ook geloof ik dat MB al heel erg lang cupt, dan snap ik ook wel dat je het niet ziet want dan onderhoud ze het goed.
Maar het ligt eigenlijk helemaal niet aan het gewicht van iemand. Al is het natuurlijk wel zo dat wanneer je dus aanleg hebt en je komt aan, de cellulite duidelijker kan worden en meer aanwezig is. Bijvoorbeeld van alleen aanwezig als je het bij elkaar drukt naar constant aanwezig. Enige wat je er echt aan kunt doen is inderdaad cuppen en/of dry brushing en bindweefselmassages maar de rest is onzin. 😉 leuk feitje op de maandagavond dacht ik zo.
pi_218027280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2025 22:04 schreef Flipflop12 het volgende:
Blijkt dat gewoon haar achternaam te zijn oid 😜 zoals Van Boekel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')