abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217986008
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 20-06-2025 09:15:30 ]
pi_217986215
Bah zeg tussen de best vieze tenen friemelen en daarna deeg kneden. Hopelijk handen gewassen. Brrrr.
pi_217986223
Trouwens wie gaat de tenen van zijn kind van dichtbij filmen en zet het op internet. Dan spoor je echt niet.
pi_217986241
Zie je je dochter heel even, voor je weggaat: ga je alleen maar bevestiging vragen of je er goed uit ziet.

Triest
pi_217986260
De topics zijn nog niet gereekst volgens mij, deze kwam niet automatisch in mijn myat
Twiddel
pi_217986285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 16:50 schreef Beppie12345 het volgende:
Bah zeg tussen de best vieze tenen friemelen en daarna deeg kneden. Hopelijk handen gewassen. Brrrr.
En losse haren, die hygiëne en uiterlijke verzorging daar is me wat.
Grote rubberen laarzen lange sportsokken , en AM doet er niet veel aan voor een diner.
pi_217986488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 17:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En losse haren, die hygiëne en uiterlijke verzorging daar is me wat.
Grote rubberen laarzen lange sportsokken , en AM doet er niet veel aan voor een diner.
Dat model rok ook, volgens mij was dat 30 jaar geleden hip. Begrijp me niet verkeerd, alles is beter dan de tuinbroek, maar toch...
pi_217986571
Is mijn zinnetje die ik in het korte fluencers klb-topic postte nu als titel gebruikt :D
pi_217986572
@Donna heb ik per ongeluk iets essentieels weggehaald in de topictitel, waardoor het niet meer automatisch in ons ‘my AT’ komt?

Zo ja: excuus
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 juni 2025 @ 18:14:00 #10
39237 crew  H_T
2733
pi_217986624
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
@:Donna heb ik per ongeluk iets essentieels weggehaald in de topictitel, waardoor het niet meer automatisch in ons ‘my AT’ komt?

Zo ja: excuus
Nee hoor :) Topic was nog geen reeks, en dat kunnen users ook niet instellen. Niets aan de hand dus
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_217986656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 17:48 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat model rok ook, volgens mij was dat 30 jaar geleden hip. Begrijp me niet verkeerd, alles is beter dan de tuinbroek, maar toch...
Ballonrokken zijn weer in de mode!
Maar die top, zonder bh, voor, wederom, een zakelijke afspraak...
pi_217986661
Kennen jullie een Instagram account van een moeder/gezin en de dochter heet September? Las daar van de week wat berichtjes van maar kan het niet terug vinden.
pi_217986672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 18:20 schreef Harper het volgende:

[..]
Misschien denkt ze dat ze daardoor eerder de opdracht binnenhaalt 🤪
pi_217986795
Haha iemand zei hier laatst toch al dat ze die nieuwe outfit nu overal zou gaan aantrekken? Dat blijkt inderdaad 😅
pi_217986847
Sorry, maar een contract tekenen op schoot? Dat doe je toch aan een tafel? Wtf
pi_217986857
quote:

[..]
Ook onder de afdeling: het is het net niet
pi_217986861
Zegt die uitgever nou ‘je 3e boek’?
Die vindt ook de inleiding-met-heel-veel-witregels en ruime tussenafstand van de planner een boek?

En inderdaad, er staat een tafel met veel stoelen maar het tekenen moet op schoot. Bijzonder.
pi_217986869
quote:

[..]
Het lijkt een beetje alsof ze een rok over haar badpak heeft omgetrokken omdat ze te laat bij het strand is weggegaan.
pi_217986874
Ik volg sinds kort de zhoufamily, die vind ik echt leuk.
Geen gezeur en geklaag, heerlijke humor.
pi_217987014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:02 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ook onder de afdeling: het is het net niet
Eerder: helemaal niet.
pi_217987083
Die Koen en Ellen zijn wel heel stil, al 6 dagen niets gepost na hun" er is niets aan de hand" post
pi_217987089
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:19 schreef Harper het volgende:

[..]
Eerder: helemaal niet.
Ik wou nog een beetje aardig zijn😅maar moet je gelijk geven
pi_217987203
Ik vind die outfit van AM geen gezicht, maar goed smaken verschillen 🙈

En thezhoufamily is idd leuk, moet zo lachen om die streken van de jongste dochter, al zou ik er grijze haren van krijgen denk ik😂.
pi_217987325
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:03 schreef Lipisu het volgende:
Ik volg sinds kort de zhoufamily, die vind ik echt leuk.
Geen gezeur en geklaag, heerlijke humor.
Ze plaatst wel heel veel haar kinderen, maar ze zet ze nooit in door reclame oid. Inderdaad een hele leuke vrouw! Reageert ook altijd leuk als je op haar stories reageert. En ik wil ook een Co O+
pi_217987344
Mooi onderwerp. Ik verwonder me vandaag weer flink over am.

Met stipt op 1 toch wel de storie waarbij de tweeling aangereden en in de sloot is beland. Waarom film je dat? Hoe werkt het in het hoofd van dat mens. Instagram/money voor het welzijn van de kinderen!

De oubollige schoentjes van lot. Dat zag je 25 jaar geleden. Logisch dat ze flink afgeprijsd zijn. Niemand wil ze.

En wederom gaat ze in haar balon rok met tanktop zonder bh naar een zakelijke afspraak. Ik gun haar goed kleding advies. Iemand die eens voor haar shopt, kleding die bij haar past, kleuren die bij haar huid passen. Met haar figuur is niks mis, ze mist alleen stijl
pi_217987438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Met stipt op 1 toch wel de storie waarbij de tweeling aangereden en in de sloot is beland. Waarom film je dat? Hoe werkt het in het hoofd van dat mens. Instagram/money voor het welzijn van de kinderen!

De oubollige schoentjes van lot. Dat zag je 25 jaar geleden. Logisch dat ze flink afgeprijsd zijn. Niemand wil ze.

En wederom gaat ze in haar balon rok met tanktop zonder bh naar een zakelijke afspraak. Ik gun haar goed kleding advies. Iemand die eens voor haar shopt, kleding die bij haar past, kleuren die bij haar huid passen. Met haar figuur is niks mis, ze mist alleen stijl
Ach ik vind het een hele afstandelijke vrouw. Keek net dat filmpje van de lunch. Hoe ze tegen Lot en Jet praat, bah zo onvriendelijk. Ze kan toch ook zeggen;lot we eten eerst even een boterham met worst, daarna mag je Nutella.
En dan: alles staat klaar voor de middagshift, het lijkt wel een legerbasis daar.
pi_217987453
Bij het tv programma ‘meer dan gewenst’ vertelt Tatiana dat ze ‘een paar ton (zakelijke) schuld heeft en nu in de schuldsanering zit’.

Dan ben je volgens mij na 3 jaar klaar, heeft de belastingdienst een heel klein stukje terug gekregen en de rest van de schuldeisers hebben pech? Of kunnen die ook zeggen dat ze het er niet mee eens zijn? En hoe gaat het dan verder?
pi_217987541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij het tv programma ‘meer dan gewenst’ vertelt Tatiana dat ze ‘een paar ton (zakelijke) schuld heeft en nu in de schuldsanering zit’.

Dan ben je volgens mij na 3 jaar klaar, heeft de belastingdienst een heel klein stukje terug gekregen en de rest van de schuldeisers hebben pech? Of kunnen die ook zeggen dat ze het er niet mee eens zijn? En hoe gaat het dan verder?
Volgens mij zit je voor een bepaalde periode in de schuldsanering en zijn daarna je schulden kwijtgescholden. Denk dat je als schuldeiser geen keuze hebt dan er in mee te gaan.
Maar ik weet er ook niet alles van.
pi_217987598
En Judith moet toch nog even doorzagen over haar schoolplein verhaal van vanmorgen.
Dat is haar probleem; ze kan niet accepteren dat iemand niet met haar eens is en gaat een heel verhaal uitleggen.
Als ze dit nou gelijk had verteld ipv een open vraag te stellen had ze de hele discussie niet gehad.
Maar goed, ik heb niet meer op haar gereageerd .
Ze mag graag discussies aangaan.
pi_217987736
Wel een lekker (vegetarisch!) menu bij de uitgever van AM. Dat doen ze goed!
pi_217987756
quote:

De belastingdienst is een preferente schuldeiser en krijgt dus voorrang op andere schuldeisers, er wordt een beslagvrije voet vrijgehouden om van te leven en na 3 jaar krijg je een schone lei als je je aan de regels van afbetalen hebt gehouden.
pi_217987783
Mijn hemel die outfit. Ik heb zelf ook niet heel veel gevoel voor stijl maar ik durf wel te stellen dat zelfs de tuinbroek met klompen beter was geweest.
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:32:30 #33
382129 crew  Donna
pi_217987822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:25 schreef Lipisu het volgende:
Die Koen en Ellen zijn wel heel stil, al 6 dagen niets gepost na hun" er is niets aan de hand" post
Haha echt he. _O-
pi_217987829
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha echt he. _O-
Trouble in Paradise 🫣
pi_217987937
Wie zijn Koen en Ellen?
pi_217987993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De belastingdienst is een preferente schuldeiser en krijgt dus voorrang op andere schuldeisers, er wordt een beslagvrije voet vrijgehouden om van te leven en na 3 jaar krijg je een schone lei als je je aan de regels van afbetalen hebt gehouden.
De schuldsanering is tegenwoordig nog maar 18 maanden.
pi_217988005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Trouble in Paradise 🫣
Of een opstapje naar een nieuwe cursus? 🙈
pi_217988010
MB deelt een nieuwe drop op haar zakelijke pagina. Ze heeft een nieuwe houding, met van die kromme beentjes.. het ziet er niet zo best uit :@
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:57:14 #39
382129 crew  Donna
pi_217988038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Dat mens?
Kan het even een tandje minder misschien?
Thanks.
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:57:58 #40
382129 crew  Donna
pi_217988047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Of een opstapje naar een nieuwe cursus? 🙈
Een slechte verbinding is ook verbinding. :X
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:58:30 #41
382129 crew  Donna
pi_217988057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wie zijn Koen en Ellen?
@ koenenellen
pi_217988297
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Een slechte verbinding is ook verbinding. :X
Pakkende titel voor een ebook met bijpassende cursus 😂
pi_217988304
Ja heel leuk is Jolein. Mooi huis, leuke kindjes.
pi_217988322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB deelt een nieuwe drop op haar zakelijke pagina. Ze heeft een nieuwe houding, met van die kromme beentjes.. het ziet er niet zo best uit :@
Ik zie niet wat je bedoelt. Wat is er anders dan anders?
pi_217988339
Sanne van onsgezin…. is ook stil vandaag
Ze heeft niks geplaatst.. ik vind dat best sneu eigenlijk na haar berichten van gisteren denk ik dat daar echt iets niet oke is..heb om een of andere reden echt met haar te doen
pi_217988554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef Snaky het volgende:
Ja heel leuk is Jolein. Mooi huis, leuke kindjes.
En wat een energie.. iedere dag het hele huis zuigen en dweilen (toch?) en álles strijken.. en dan ook nog 4 kinderen, iedere dag een km of 10 wandelen en werken voor hun bedrijf.
Zelfs zonder kinderen heb ik respect voor wat ze doet 😁

En dondersteen C.. daar krijgt ze nog wel wat mee te stellen!
pi_217988592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat mij meer opviel was haar "to do list": drank halen, citronella kaarsen, muggenspray, tafel schuren...poe poe
pi_217988598
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geëmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁

4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
pi_217988601
quote:

Volgens mij heb je dan ook verplichtingen zoals bijvoorbeeld 40 uur per week werken. Je mocht 15 jaar geleden igg niet thuis zitten. Ook krijg je een weekbudget die erg mager is. Ik zie het bij haar nier terug.
pi_217988631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ach ik vind het een hele afstandelijke vrouw. Keek net dat filmpje van de lunch. Hoe ze tegen Lot en Jet praat, bah zo onvriendelijk. Ze kan toch ook zeggen;lot we eten eerst even een boterham met worst, daarna mag je Nutella.
En dan: alles staat klaar voor de middagshift, het lijkt wel een legerbasis daar.
Dat hoorde ik net ook.
De toon hoe ze met die meiden praat klinkt heel afstandelijk en onvriendelijk.

Sowieso straalt ze weinig liefde en vriendelijkheid uit haar.
Behalve als ze maar zichzelf kijkt in de spiegel. Dan heeft ze een verheerlijkte blik.
pi_217988643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef Harper het volgende:
Wel een lekker (vegetarisch!) menu bij de uitgever van AM. Dat doen ze goed!
Je ziet het steeds vaker, bij ons bedrijf zijn de lunches bij een meeting ook altijd vegetarisch.

Ik zag vandaag bij iemand anders die een lunch had op de zuidas, dat er een karaf water en een karaf water met wat wortelslierten (..) een bordje stond met ‘water (vegan)’ 😂
pi_217988650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij heb je dan ook verplichtingen zoals bijvoorbeeld 40 uur per week werken. Je mocht 15 jaar geleden igg niet thuis zitten. Ook krijg je een weekbudget die erg mager is. Ik zie het bij haar nier terug.
Met een drieling (van 3?) vervalt de verplichting dat ze moet werken denk ik?
pi_217988705
De blije mama is doodmoe van vandaag, allebei de kinderen hadden een schoolreisje (ze was niet mee) en ze heeft beide kinderen gedoucht, zelf gedoucht en gekookt.
Waar is die vrouw zo moe van? Klinkt als een super rustige dag?
pi_217988709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 17:48 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Plus dat ze het nu bij elke gelegenheid aantrekt.
pi_217988714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 18:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Haha iemand zei hier laatst toch al dat ze die nieuwe outfit nu overal zou gaan aantrekken? Dat blijkt inderdaad 😅
Ja dat was ik!
pi_217988878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:05 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Plus dat ze het nu bij elke gelegenheid aantrekt.
Het is een feest jurk. Haha.

Ik vond de vergelijking van het badpak en de snelle rok die iemand net maakte, nog het meest in de buurt komen.

Ze had ooit een samenwerking met the Stone. Waarom is er daar geen personal shopper aan gesteld om mevrouw eens echt leuk aan te kleden
pi_217988920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geëmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁

4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
Ja klopt,ik vind ze ook leuk
pi_217988952
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Dat hoorde ik net ook.
De toon hoe ze met die meiden praat klinkt heel afstandelijk en onvriendelijk.

Sowieso straalt ze weinig liefde en vriendelijkheid uit haar.
Behalve als ze maar zichzelf kijkt in de spiegel. Dan heeft ze een verheerlijkte blik.
En dan komt er nu een positief geluid van mijn kant voor Debbie, ja echt.
Ook al onderneemt ze niet heel veel met de kids, ik vind wel dat als ze met ze speelt of praat dat ze heel geduldig en lief voor ze is.
Vooral als je het vergelijkt met AM
pi_217989012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:
De blije mama is doodmoe van vandaag, allebei de kinderen hadden een schoolreisje (ze was niet mee) en ze heeft beide kinderen gedoucht, zelf gedoucht en gekookt.
Waar is die vrouw zo moe van? Klinkt als een super rustige dag?
Dat dacht ik dus ook, en echt doodsaaie content, kinderen op schoolreisje geweest, ze opgehaald, gedoucht en toen was het alweer tijd om te gaan koken! 😴
pi_217989067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik zie niet wat je bedoelt. Wat is er anders dan anders?
Ze heeft haar ene been wat verder naar buiten maar draait haar onderbeen/voet naar binnen. Het benadrukt haar been op een bepaalde manier. Dat deed ze eerder niet zo.
pi_217989097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:35 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat dacht ik dus ook, en echt doodsaaie content, kinderen op schoolreisje geweest, ze opgehaald, gedoucht en toen was het alweer tijd om te gaan koken! 😴
Nu had ze alle tijd en heeft ze de beentjes en de armpjes niet getraind?
pi_217989111
quote:

Ja, zij is heel leuk! Vind het leuk om te zien dat er echt wel een cultuurverschil is.
pi_217989230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, zij is heel leuk! Vind het leuk om te zien dat er echt wel een cultuurverschil is.
En dat ze zich verbaast of dingen opmerkt die voor ons doodnormaal zijn. En dan soms weer de reacties van haar Amerikaanse volgers daarop.
pi_217989237
Eerst de voeten van L, nu de voeten van AM in de stories.. bah.
pi_217989248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Met een drieling (van 3?) vervalt de verplichting dat ze moet werken denk ik?
Ik zou niet weten waarom
pi_217989285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:59 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom
Bij bijstand geldt bijvoorbeeld :

Vrijgesteld van de arbeidsplicht zijn:

alleenstaande ouders met de volledige zorg voor 1 of meer kinderen tot 5 jaar. Zij moeten hiervoor wel een verzoek indienen bij hun gemeente.

Ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor de schuldsanering zou kunnen gelden. Zeker bij een drieling.

(Of ik het daarmee eens ben of niet doet er nu niet toe).
pi_217989333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat ze zich verbaast of dingen opmerkt die voor ons doodnormaal zijn. En dan soms weer de reacties van haar Amerikaanse volgers daarop.
Maar ook dat ze bijv voor 1 dag naar Parijs/Duitsland reden, omdat dat voor hun, in vergelijking met America, maar een klein stukje was.
Parijs is voor ons een uurtje of 4/5 zonder pauzes. En ik zou, met jonge kinderen, dat nooit in 1 dag doen 😅
pi_217989414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Bij bijstand geldt bijvoorbeeld :

Vrijgesteld van de arbeidsplicht zijn:

alleenstaande ouders met de volledige zorg voor 1 of meer kinderen tot 5 jaar. Zij moeten hiervoor wel een verzoek indienen bij hun gemeente.

Ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor de schuldsanering zou kunnen gelden. Zeker bij een drieling.

(Of ik het daarmee eens ben of niet doet er nu niet toe).
Ah oke. Persoonlijk ben ik voorstander van werken om het op te lossen.
pi_217989450
Zo, wat een positieve reactie van de uitgever. En dat voor een boek die in verloren minuutjes geschreven gegenereerd is. Kan aan mij liggen hoor, maar als er echt zoveel heftige dingen in staan, kun je dat toch niet zo luchtig even afraffelen?

Die uitgever speelt het spelletje ook maar mee volgens mij, want door haar status als influencer verkoopt ze vast een heel aantal exemplaren, ook als de kwaliteit matig is, dus winwin
pi_217989469
Dat denk ik ook. Ik hoop van harte dat haar lieve ouders dit kwer gespaard blijven.
pi_217989657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:31 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En dan komt er nu een positief geluid van mijn kant voor Debbie, ja echt.
Ook al onderneemt ze niet heel veel met de kids, ik vind wel dat als ze met ze speelt of praat dat ze heel geduldig en lief voor ze is.
Vooral als je het vergelijkt met AM
Helemaal met jou eens. Vooral het geduld van Debbie naar haar kinderen toe valt mij vaak positief op.
pi_217989704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:36 schreef Snaky het volgende:
Dat denk ik ook. Ik hoop van harte dat haar lieve ouders dit kwer gespaard blijven.
Toen ze een post had gemaakt over haar rouw bij leven (waar haar broer toen ook iets over had gezegd), schreef ze in de comments dat de breuk en haar proces daaromtrent in het nieuwe boek aan de orde zouden komen. Maar ja, dat zegt nog niet veel want dat eerste boek was ook een onbegrijpelijk samenraapsel van anekdotes en overdrijvingen, dus wat nou echt “het onderwerp” van dit nieuwe boek wordt… geen idee.
pi_217989750
Yes dit topic gevonden
pi_217989786
Foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door Paardenbloemmeisje op 20-06-2025 03:11:59 (Foutje) ]
pi_217989965
Ze vroeg een tijd terug toch ook wat haar volgers van haar hadden geleerd? En dat wilde ze weten om een tegenpost te maken op de BOOS-uitzending. Volgens mij is die post er niet gekomen, dus wie weet gebruikt ze al die verhalen wel in haar boek?
pi_217989982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 06:53 schreef Johanna38 het volgende:
Ze vroeg een tijd terug toch ook wat haar volgers van haar hadden geleerd? En dat wilde ze weten om een tegenpost te maken op de BOOS-uitzending. Volgens mij is die post er niet gekomen, dus wie weet gebruikt ze al die verhalen wel in haar boek?
Dat was sowieso voor haar boek.. 🤣 Je kon toen iets korts insturen en dan zou ze indien nodig je berichten voor het volledige verhaal
pi_217990011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:36 schreef Snaky het volgende:
Ik denk dat dit boek juist nog meer over haar ouders gaat. Hoe slecht zij waren. Hoe verschrikkelijk haar jeugd was.

Ik kom uit dezelfde tijd, er was niemand bij ons met een nieuwe brommer, ik kreeg er überhaupt geen een, daar moest je dan maar voor werken. Zij die haar broer in de kinderwagen buiten zette? Ja de kinderwagen stond met mooi weer bij ons ook buiten, heel normaal. Waarschijnlijk heeft moeder eens gezegd, zet jij je broertje maar even in de zon buiten.

Opvoeding was in die tijd gewoon heel anders en dus “normaal” dat ze dat nu als traumatisch ervaart zit gewoon in haar hoofd. Ik heb geen behoefte om haar nieuwe boek te lezen. Ik weet zeker dat ik veel ergere dingen in mijn jeugd meegemaakt heb. Daarom heb ik ook een keuze gemaakt om te breken met mijn ouders. Alleen hang ik dat niet aan d e grote klok en heb ik er alles aan gedaan om mijn kinderen een zo fijn mogelijke jeugd te geven. En ook ik heb stomme fouten gemaakt.

AM daarentegen is de overtreffende trap van onveilige jeugd bezorgen aan de kinderen. Dus hopelijk gaat één van haar kinderen uiteindelijk ook een boek schrijven over hun jeugd en hun moeder die ze niet anders kennen dan met een scherm voor haar hoofd.
pi_217990113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:07 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik denk dat dit boek juist nog meer over haar ouders gaat. Hoe slecht zij waren. Hoe verschrikkelijk haar jeugd was.

Ik kom uit dezelfde tijd, er was niemand bij ons met een nieuwe brommer, ik kreeg er überhaupt geen een, daar moest je dan maar voor werken. Zij die haar broer in de kinderwagen buiten zette? Ja de kinderwagen stond met mooi weer bij ons ook buiten, heel normaal. Waarschijnlijk heeft moeder eens gezegd, zet jij je broertje maar even in de zon buiten.

Opvoeding was in die tijd gewoon heel anders en dus “normaal” dat ze dat nu als traumatisch ervaart zit gewoon in haar hoofd. Ik heb geen behoefte om haar nieuwe boek te lezen. Ik weet zeker dat ik veel ergere dingen in mijn jeugd meegemaakt heb. Daarom heb ik ook een keuze gemaakt om te breken met mijn ouders. Alleen hang ik dat niet aan d e grote klok en heb ik er alles aan gedaan om mijn kinderen een zo fijn mogelijke jeugd te geven. En ook ik heb stomme fouten gemaakt.

AM daarentegen is de overtreffende trap van onveilige jeugd bezorgen aan de kinderen. Dus hopelijk gaat één van haar kinderen uiteindelijk ook een boek schrijven over hun jeugd en hun moeder die ze niet anders kennen dan met een scherm voor haar hoofd.
Nou dit volledig! Ik ben dus ook bang dat die mensen weer volledig door het slijk worden gehaald. En wij hebben geen idee wat daar daadwerkelijk gebeurd is. Wel zien wij dat haar eigen kinderen een ontzettend onveilige jeugd hebben door alles wat online gegooid wordt. Ik hoop dat Karma zn werk nog doet.
pi_217990198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:32 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nou dit volledig! Ik ben dus ook bang dat die mensen weer volledig door het slijk worden gehaald. En wij hebben geen idee wat daar daadwerkelijk gebeurd is. Wel zien wij dat haar eigen kinderen een ontzettend onveilige jeugd hebben door alles wat online gegooid wordt. Ik hoop dat Karma zn werk nog doet.
Het loyaliteitsconflict dat ze heeft veroorzaakt bij haar kinderen is ook zo’n mooi voorbeeld. De kinderen mogen wel naar opa en oma, maar ze mogen er niet over vertellen. Ze weten dat hun moeder geen contact met haar ouders heeft want.. zij kunnen toch nooit lekker zitten bij hun opa en oma omdat ze weten hoe hun moeder erover denkt. En dan moeten ze vervolgens thuis op hun tenen lopen. Dus uiteindelijk gaan ze niet.
AM ziet het alleen vanuit haar perspectief, zij verbiedt de kinderen niets dus doet ze het goed. Verder dan dat denkt ze niet.
pi_217990207
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 00:27 schreef Dekentje2402 het volgende:

[..]
Helemaal met jou eens. Vooral het geduld van Debbie naar haar kinderen toe valt mij vaak positief op.
Ben ik het helemaal mee eens
pi_217990227
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het loyaliteitsconflict dat ze heeft veroorzaakt bij haar kinderen is ook zo’n mooi voorbeeld. De kinderen mogen wel naar opa en oma, maar ze mogen er niet over vertellen. Ze weten dat hun moeder geen contact met haar ouders heeft want.. zij kunnen toch nooit lekker zitten bij hun opa en oma omdat ze weten hoe hun moeder erover denkt. En dan moeten ze vervolgens thuis op hun tenen lopen. Dus uiteindelijk gaan ze niet.
AM ziet het alleen vanuit haar perspectief, zij verbiedt de kinderen niets dus doet ze het goed. Verder dan dat denkt ze niet.
Ja heel erg. En dat zelfde vraag ik mij dus af van al dat filmen. Ik geloof gewoonweg niet dat al die kinderen dat maar prima vinden, maar hoe "verkoopt" ze dat aan haar kinderen.
Bij de Bellinga's werden ze een keer gefilmd met de vraag: willen jullie dat papa en mama hiermee stoppen?
Nee zeiden de kinderen, maar vooraf is haarfijn uitgelegd dat ze al die gratis spullen dan niet meer zouden krijgen, niet in dat grote huis konden wonen en al die gratis uitstapjes.
Dus ben ook benieuwd hoe AM dat aan de kinderen uitlegt.
  Moderator vrijdag 20 juni 2025 @ 08:04:11 #82
382129 crew  Donna
pi_217990297
Ik geloof bij AM niet dat de kinderen ook maar iets in te brengen hebben. Dit is haar werk, dus klaar.
Naarmate de jaren verstrijken wordt ze alleen maar heftiger in haar gedrag.
pi_217990327
Hoe krijg je een bank, die redelijk nieuw is, en een maandje geleden nog is schoongemaakt, zo goor!? :r
pi_217990420
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 07:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat was sowieso voor haar boek.. 🤣 Je kon toen iets korts insturen en dan zou ze indien nodig je berichten voor het volledige verhaal
En haar vriendinnen en de mensen met wie ze ooit een wurksjop voor een van haar dozen heeft gedaan, schrijven ook een stuk in haar boek. Ongetwijfeld hoe fantastisch ze is.

Het wordt één groot slakkenspoor..
pi_217990431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:04 schreef Donna het volgende:
Ik geloof bij AM niet dat de kinderen ook maar iets in te brengen hebben. Dit is haar werk, dus klaar.
En als ze wel tegenspraak hebben worden ze weer gepaaid met Sushi, gratis meuk of waarschijnlijk wat geld.
pi_217990480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Leuke tip voor jou om eens het tv programma ‘uit de schulden’ te kijken. Dan zie je dat het vaak niet mogelijk is vanwege mentale problemen om überhaupt te werken. Ook die mensen verdienen een tweede kans in het leven.
40 uur per week werken en in je eentje alleen een drieling opvoeden, dat gaat hem niet worden.
pi_217990517
quote:

[..]
Dat ‘mogen heen’ geldt alleen voor de oudere (+18?) kinderen volgens mij. G is een twijfelgeval en de tweeling en lager gaan nooit, de jongste 2 weten misschien niet eens meer wie opa en oma zijn.

En dat allemaal omdat ze geen nieuwe brommer kreeg en ze na zo’n 40 jaar heeft besloten dat haar ouders destijds niet goed hebben gereageerd op haar seksueel misbruik in de skilift. En dat ze daarom een (bedacht ze achteraf? Ná zelfhulpboeken?) vreselijke jeugd heeft gehad.
pi_217990520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:30 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En als ze wel tegenspraak hebben worden ze weer gepaaid met Sushi, gratis meuk of waarschijnlijk wat geld.
Niet met leuke schoenen in elk geval. Wat een gruwelijk lelijke dingen die rode schoentjes. En dan helemaal met die kniekousen erin. Alles aan AM is in de jaren 50 blijven hangen.
pi_217990563
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:11 schreef Vingerkeautje het volgende:
Hoe krijg je een bank, die redelijk nieuw is, en een maandje geleden nog is schoongemaakt, zo goor!? :r
Toen ze m nieuw kocht kregen we nog een spreekbeurt over impregneren, dat was hard nodig voor het Grote Gezin. Zou de fabriek maar eens bellen dan, hebben ze geen goed werk geleverd
pi_217990591
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:46 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Toen ze m nieuw kocht kregen we nog een spreekbeurt over impregneren, dat was hard nodig voor het Grote Gezin. Zou de fabriek maar eens bellen dan, hebben ze geen goed werk geleverd
En ze heeft nog niet zo lang geleden ook een betaalde samenwerking gehad met een man die haar bank kwam reinigen en impregneren.
pi_217990689
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:23 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ah oke. Persoonlijk ben ik voorstander van werken om het op te lossen.
Nu snap ik
Al die kids bij hvk ook.
pi_217990709
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze heeft nog niet zo lang geleden ook een betaalde samenwerking gehad met een man die haar bank kwam reinigen en impregneren.
nou zo'n goede reclame is het dan niet voor die man als die kussens er nu al weer zo uit zien.

Ik heb echt geen poetsmanie of zo, maar hier in huis, zelfs met huisdieren is de bank nog nooit zo smerig geweest. Oke we hebben dan wel geen 8 kinderen maar dan nog.....hoe krijg je het zo ontzettend vies?
pi_217990765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:11 schreef Vingerkeautje het volgende:
Ga maar eens met zo’n apparaat over je eigen bank heen. Het zou je verbazen 😉
  Moderator vrijdag 20 juni 2025 @ 09:13:44 #94
382129 crew  Donna
pi_217990766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou zo'n goede reclame is het dan niet voor die man als die kussens er nu al weer zo uit zien.

Ik heb echt geen poetsmanie of zo, maar hier in huis, zelfs met huisdieren is de bank nog nooit zo smerig geweest. Oke we hebben dan wel geen 8 kinderen maar dan nog.....hoe krijg je het zo ontzettend vies?
Altijd met je hoofd in de telefoon zitten en (kleine) kinderen hun gang maar laten gaan.
pi_217990775
quote:

[..]

Ik vind alles daar smoezelig en vies.
Ze zien er zelf ook nooit lekker fris en verzorgd uit, de haren, de schoenen. De eettafel.
Als ik al zie hoe de snoeppot leeg word gegooid, iedereen er met de vieze handen in graait.
Ze kan dan een schoonmaakschema hebben maar wat als het vaker vies is en het staat niet op de planner?
pi_217990799
Ik weet dat dit vooral mijn issue is hoor en dat er veel mensen met AM zijn… maar blote voeten in schoenen 🤮 Ik vind het niet alleen heel smerig maar het zit toch ook helemaal niet lekker?
pi_217990859
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:14 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik vind alles daar smoezelig en vies.
Ze zien er zelf ook nooit lekker fris en verzorgd uit, de haren, de schoenen. De eettafel.
Als ik al zie hoe de snoeppot leeg word gegooid, iedereen er met de vieze handen in graait.
Ze kan dan een schoonmaakschema hebben maar wat als het vaker vies is en het staat niet op de planner?
ja die snoeppot waar iedereen met zijn handen in zit en dan op tafel uitstrooien waar net nog de paardrijlaarzen hebben gestaan :{
pi_217990886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat ‘mogen heen’ geldt alleen voor de oudere (+18?) kinderen volgens mij. G is een twijfelgeval en de tweeling en lager gaan nooit, de jongste 2 weten misschien niet eens meer wie opa en oma zijn.

En dat allemaal omdat ze geen nieuwe brommer kreeg en ze na zo’n 40 jaar heeft besloten dat haar ouders destijds niet goed hebben gereageerd op haar seksueel misbruik in de skilift. En dat ze daarom een (bedacht ze achteraf? Ná zelfhulpboeken?) vreselijke jeugd heeft gehad.
Guus mag zijn opa en oma niet zien. Dat heeft zij besloten. Want is niet goed voor de relatie tussen haar en Guus . Schreef ze op haar Subscribers account . Toen ik daar lid van was en niet geblokt
pi_217991038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Guus mag zijn opa en oma niet zien. Dat heeft zij besloten. Want is niet goed voor de relatie tussen haar en Guus . Schreef ze op haar Subscribers account . Toen ik daar lid van was en niet geblokt
Nouja zeg.
Wat heftig dit. En hoezo ben je geblokt, stond feedback mevrouw niet aan?

Ik denk dat haar broer helaas nooit ergens eerlijk zijn verhaal zal doen; hij neemt namelijk wel de kinderen in bescherming hierin.
Dus zullen we altijd alleen maar eenzijdig de klaagzang van AM aan moeten horen.

Eens met Donna dat dit gedrag echt steeds erger wordt...
pi_217991041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:04 schreef Donna het volgende:
Inderdaad, om relevant te blijven moet je je zelf keer op keer overtreffen want anders lopen je volgers weg omdat ze je saai vinden. Dat is het erge met influencer zijn, je best moeten doen om content te maken, relevant en interessant blijven, en nog erger is het als er kinderen bij betrokken zijn want die worden er in meegesleept. Nu kan ze een poosje teren op Het geen contact met ouders.. wat nu steeds meer uitgemelkt wordt.. wie is het volgende slachtoffer van het volgende drama die ingezet moet worden om relevant te zijn?
pi_217991051
Dat met die brommer snap ik ook niet, en dat ze daar een trauma van heeft of onderdeel van het trauma is, ze kreeg een tweedehandse? Nou dat vind ik al heel wat, flink cadeau.. en Guus kreeg toch ook een tweedehandse en dat is wel oké?
pi_217991066
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Leuke tip voor jou om eens het tv programma ‘uit de schulden’ te kijken. Dan zie je dat het vaak niet mogelijk is vanwege mentale problemen om überhaupt te werken. Ook die mensen verdienen een tweede kans in het leven.
40 uur per week werken en in je eentje alleen een drieling opvoeden, dat gaat hem niet worden.
Ik zou niet weten waarom niet.
Hier alleenstaand en 38 u werkend met 3 kids onder de 7. Waarvan 1 ook nog eens zorginstensief
Er bestaat school, bso en vso en uiteraard had ik liever minder gewerkt of thuisblijfmoeder geweest maar ik leer mijn kinderen toch echt heel graag dat er gewoon gewerkt moet worden in dit leven.

Ik draai vele dubbeltjes om maar van dat hele programma gaan echt mijn nekharen overeind staan.
Het gezin wat er mee gestopt was want de bemoeienis werd teveel. Toch weer mee beginnen maar man doet niet mee want het past allemaal niet zo bij hem.
Ik vind er echt niks leerzaam aan.
Wat ik ervan leer is dat ik zelf blijkbaar minder verdien met eerlijk werken 38u dan dat dat gezin krijgt aan uitkering en toeslagen en nog vinden dat ze het zwaar hebben.

Sorry voor al deze persoonlijke info en topic vervuiling van mijn kant.
pi_217991108
quote:

[..]
Tja, geld is geld hè?
pi_217991148
Sterkte @AppelsEieren , ik kan me voorstellen dat dit ontzettend frustreert, irriteert en je pijn doet.
pi_217991205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:17 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik weet dat dit vooral mijn issue is hoor en dat er veel mensen met AM zijn… maar blote voeten in schoenen 🤮 Ik vind het niet alleen heel smerig maar het zit toch ook helemaal niet lekker?
Ja ik dacht hetzelfde, snap ook wel dat ze pijn aan haar voeten had na afloop. Gaat toch ook enorm zweten lijkt me? Genoeg invincible sok oplossingen tegenwoordig die ook nog goed blijven zitten.
pi_217991608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:36 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Ik heb zelf gewerkt bij budgetbeheerder en wsnp. Weet dus prima hoe dat werkt. En nee dat soort programma's zijn totaal niet realistisch. Als je een schuld bij de belastingdienst hebt gaat de belastingdienst echt niet zeggen jij hebt 3 kinderen ga maar thuis zitten en hou je handje maar op. Er zijn gewoon wettelijke eisen aan je schuld kwijt gescholden krijgen. Maar totaal offtopic dit.
pi_217991662
En Lot mag weer lekker de hele dag op haar "echt helemaal op" schoenen lopen. Heeft ze dan werkelijk niks anders? Jammer voor Lot dat haar moeder geen samenwerking heeft met een schoenenwinkel anders had ze vast wel wat anders aan gekregen dan kapotte schoenen. Ik vind het ook weer geen reclame voor ot&sien, wederom een veel te grote soepjurk met enorme mouwen..
pi_217991676
L had toch laatst ‘mamma die wiiiiil ik #insert pruillipje’ eenhoorncrocs gehad? Die heb ik na 1x ook niet meer gezien.
pi_217991716
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
L had toch laatst ‘mamma die wiiiiil ik #insert pruillipje’ eenhoorncrocs gehad? Die heb ik na 1x ook niet meer gezien.
ook zo'n top kwaliteit schoeisel

Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn maar ik vind goede schoenen voor kinderen in de groei dus super belangrijk, en het zou me niet verbazen dat al die rommel waar ze de kinderen op laat lopen ook een reden zijn waarom ze allemaal zo met de voeten naar binnen 'slaan'. Het is geen gezicht maar ook slecht voor je houding naarmate je ouder wordt en er is met fysio en schoeisel heel veel aan te verbeteren. Maar dat kost geld dus is het niet belangrijk genoeg
pi_217991784
Koop voor die meiden een paar leuke sandaaltjes. Wie laat zijn dochter met 30 graden in rubberen laarzen lopen of in keiharde leren schoentjes? Annemarie Geerts de Ceo. Alles voor de portemonnee.

AM mag vandaag lekker zelf met haar knobbeltenen in rubberen laarzen of in amishschoenen gaan lopen. Goed voor de viewkes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bo-KataN op 20-06-2025 11:17:33 (.) ]
pi_217991864
Dat lapje magnetisch behang bij Debbie kost 69 euro en zij vindt dat een schappelijke prijsje. Nu geeft zij geld uit als water aan nutteloze shit en heeft ze dit waarschijnlijk gratis gekregen wat AD, anders had ze het natuurlijk gewoon bij temu gekocht voor een tientje ofzo🥲
pi_217991902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Dat lapje magnetisch behang bij Debbie kost 69 euro en zij vindt dat een schappelijke prijsje. Nu geeft zij geld uit als water aan nutteloze shit en heeft ze dit waarschijnlijk gratis gekregen wat AD, anders had ze het natuurlijk gewoon bij temu gekocht voor een tientje ofzo🥲
Ik ben dan altijd bang dat een kind het verschil niet ziet tussen waar hij wel op de muur kan teken waar niet 🤔
pi_217991910
Debbie plaatst een reel van iemand anders en plaatst de tekst 'I may not give my husband butterflies anymoren' 😂wel veelzeggend ja...
pi_217991998
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:25 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Oh wauw...
Dat is niet goed voor de relatie tussen haar en Guus?

Je bent een volwassen vrouw, zet je issues opzij en ga ze verwerken, voor je kinderen.
Maar ontneem je kinderen geen dingen omdat JIJ ze niet kan handelen.
Dat is echt het meest egoïstische wat ik heb gehoord.
pi_217991999
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:26 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik heb het al bij verschillende fluflus voorbij zien komen. En wat hierboven al werd gezegd: hoe weet een peuter van 2 nu het verschil tussen die lap en het behang? Niet alleen ‘per ongeluk over het randje’ maar later ook bij de Van Gogh in de kamer, want hij mocht toch op de muur tekenen?
pi_217992100
Dbm : kijk eens wat ik pas!!
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
pi_217992141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik heb het al bij verschillende fluflus voorbij zien komen. En wat hierboven al werd gezegd: hoe weet een peuter van 2 nu het verschil tussen die lap en het behang? Niet alleen ‘per ongeluk over het randje’ maar later ook bij de Van Gogh in de kamer, want hij mocht toch op de muur tekenen?
Ik heb ook al de 'echte' variant voorbij zien komen. Hangt een ander prijskaartje aan. Dat materiaal ziet er ook veel steviger uit. Dit oogt weer als een net nietje. Ben benieuwd over een paar weken hoeveel gekleurde vlekken van stift en krijt er achter blijven op het materiaal.
pi_217992178
Ik moest net wel even lachen. Kelly Caresse die zegt dat het een half rustig dagje is. Bij DBM zou het een hele drukke dag zijn.

Huisarts
Dierenarts
Oudergesprek
Kinderfeestje
pi_217992186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:30 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik ben dan altijd bang dat een kind het verschil niet ziet tussen waar hij wel op de muur kan teken waar niet 🤔
Toen ik 40+ jaar geleden klein was hadden mijn ouders het briljante idee om in mijn slaapkamer kleurplaat behang te plakken 😍 super leuk... Lekker met stiften en potloden allerlei beestjes en figuurtjes inkleuren 🤣 in de woonkamer hing duur patroon behang wat ik op een inspirerende dag ook voorzag van meer kleur 🤣 want op muren mocht je kleuren 👌

Ik zie dit dus ook echt bij Debbie gaan gebeuren 🤣
Zeker omdat het best onduidelijk is voor een kleintje dat het enkel dat vlakje is
pi_217992233
Iedereen heeft zijn eigen gevoel en beleeft en ervaart dingen anders. Maar wat Am heeft gedeeld over haar onveilige jeugd en hoe ze daarmee om is gegaan in haar volwassen leven, daar heb ik geen sympathie of begrip voor.

Ik heb met een van mijn ouders gebroken op mijn 21e en daar nooit spijt van gehad. Daarvoor had ik al therapie gehad en daarna nog emdr en traumatherapie. Die ene ouder was de oorzaak van die trauma's, vandaar mijn keuze om het contact te verbreken. Ik heb overigens mijn kind wel altijd naar mn ouder gebracht, die was wel een goede grootouder in tegenstelling tot ouder.

Ik kan gewoon niks lezen van Am over haar ouders zonder dat mijn nekharen recht overeind gaan staan.
pi_217992236
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 🤐
En alles is weer heel klein.. (OK misschien daarom een broek een maat te klein aangetrokken 🤔) vriendje was zijn flesje vergeten 🍼 😣
Vestje (vesje) hoop ik? 😅
pi_217992311
quote:
🤔 🤐
Maar echt...waarom denk je dat dit een passende maat is?
pi_217992508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:04 schreef Lief_mannetje het volgende:

[..]
Vestje (vesje) hoop ik? 😅
Ze zei flesje... 🤔 Maar nu je het zegt kan het ook zijn vestje zijn.. Maar het is subtropisch warm 🤔
pi_217992639
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 20 juni 2025 09:42 schreef AppelsEieren het volgende:[/
[..]
Nouja zeg.
Wat heftig dit. En hoezo ben je geblokt, stond feedback mevrouw niet aan?

Ik denk dat haar broer helaas nooit ergens eerlijk zijn verhaal zal doen; hij neemt namelijk wel de kinderen in bescherming hierin.
Dus zullen we altijd alleen maar eenzijdig de klaagzang van AM aan moeten horen.

Eens met Donna dat dit gedrag echt steeds erger wordt...
Ik had als commentaar gegeven:
Overdrijven is ook een vak.
Toen kreeg ik als antwoord terug dat ik kon ophoepelen en werd geblokt . Kreeg wel mijn ¤ 0,49 terug ..
pi_217992857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 10:48 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ik heb zelf gewerkt bij budgetbeheerder en wsnp. Weet dus prima hoe dat werkt. En nee dat soort programma's zijn totaal niet realistisch. Als je een schuld bij de belastingdienst hebt gaat de belastingdienst echt niet zeggen jij hebt 3 kinderen ga maar thuis zitten en hou je handje maar op. Er zijn gewoon wettelijke eisen aan je schuld kwijt gescholden krijgen. Maar totaal offtopic dit.
Dan weet je zelf ook wel dat er genoeg gevallen zijn waar er niet door (beide) ouders 40 uur per week gewerkt wordt om zo veel mogelijk mee te werken om de schuld te kunnen verminderen in de jaren dat ze in de schuldsanering zitten.
Tatiana heeft ook gewoon haar inkomsten, zij het niet uit 40u p/w werken.
pi_217992878
Ik zit nog steeds in de meelees stand. Ik kan nog niet wennen aan het samenvoegen van deze topics.

AM volg ik al heel lang niet meer. Die vrouw is voor mij het toppunt van het misbruiken van haar kinderen.
pi_217992879
Dat is het probleem van Annemarie Geerts. Ze is nooit volwassen geworden. Ze is boos, wrokkig en ontevreden. De mensen die haar wilden helpen met volwassen worden heeft ze vakkundig uit haar leven(en dat van haar gezin) gewerkt.

Ik zie een meisje dat heel hard om aandacht gilt. Dag in dag uit, kijk naar mij! Joe, hier ben ik!
Haar kinderen zijn een soort van vrienden maar dan ongelijkwaardig. Haar man (en volwassen kinderen) kiest de makkelijke weg, wegkijken.
Het is een eenzaam mens in een lege fake Insta wereld.
pi_217992895
Ik moet nog eten maar heb spontaan geen trek meer na het zien van Judith haar eet skills 😳 bezitten ze geen vork? Heel die vingers goor onder de chocola 🤢
Yuk
pi_217992938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik moet nog eten maar heb spontaan geen trek meer na het zien van Judith haar eet skills 😳 bezitten ze geen vork? Heel die vingers goor onder de chocola 🤢
Yuk
wat is de insta van deze Judith?
pi_217992960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:12 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Juuds_singlemom_life
pi_217992961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:12 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Juuds_singlemom_life
pi_217993095
quote:
🤔 🤐
Die broek is toch helemaal niet te klein? Haar shirt die ze er zo raar heeft ingepropt maakt het niet flatteus en daardoor lijkt het vooral alsof het trekt. Maar ik zie geen rolletjes erover heenhangen aan de zijkant. Die mompouch kun je nu niet echt verstoppen hè..

Toevoeging: oké, die roze of wat het ook is, is wel te klein.
pi_217993126
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:40 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die broek is toch helemaal niet te klein? Haar shirt die ze er zo raar heeft ingepropt maakt het niet flatteus en daardoor lijkt het vooral alsof het trekt. Maar ik zie geen rolletjes erover heenhangen aan de zijkant. Die mompouch kun je nu niet echt verstoppen hè..

Toevoeging: oké, die roze of wat het ook is, is wel te klein.
Meningen mogen verschillen.. Ik vind hem erg strak staan 🤷 zelf zou ik maatje groter pakken als hij zo strak staat 👌 maar ze is er blijtjes mee dus prima broekje
pi_217993485
quote:

Net even 👀 maar volgens mij is het geen standaard rijtjeshuis, ziet er groot uit. Maar goed, in hun ogen wss klein in vergelijking met hun oude huis.
pi_217993504
Ik kan het niet aanzien; hvk met 4 kids zonder zwemvleugels of zwemvest.
Louay zit in het water, zij filmt.
Als de tweeling of Zayn iets verderop in de problemen komt heeft ze handen te kort.
Ik had gevraagd of ze de kindjes geen vleugeltjes aan deed: nee het water is daar niet diep, tsja toen was ik uitgepraat.
Dit gaat gewoon een keer mis( wat ik natuurlijk niet hoop)
pi_217993662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 14:19 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Net even 👀 maar volgens mij is het geen standaard rijtjeshuis, ziet er groot uit. Maar goed, in hun ogen wss klein in vergelijking met hun oude huis.
Ze hebben het flink verbouwd/uitgebouwd toen ze er kwamen wonen. Maar het blijft een rijtjeshuis en in vergelijking met hun mansion destijds in Texas is het mini 😂
pi_217993831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Yuk
Dit is een ding van ista. Je chocolade smelten en dan fruit en koekjes er doorheen halen terwijl de chocolade nog in de verpakking ligt. Ik vind het 1 grote kliederboel worden.
pi_217993929
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 14:19 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nee, met oa meerdere badkamers is het niet perse meer standaard :-) Maar de tuin bijv is een postzegel in vergelijking met wat ze hadden.

Ik vind Mamas meisje leuk om te volgen. Voor sommigen misschien wat saai, maar ik vind het wel lekker: een fluflu die gewoon in de realiteit leeft en haar kinderen niet inzet.
pi_217994016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 14:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dit is een ding van ista. Je chocolade smelten en dan fruit en koekjes er doorheen halen terwijl de chocolade nog in de verpakking ligt. Ik vind het 1 grote kliederboel worden.
Kan prima iets van insta zijn 🤣 maar vorken zijn niet voor niets uitgevonden
pi_217994332
Als je van bijen houd: Texasbeeworks.
Ja het is Amerikaans, maar elke keer toveren haar filmpjes een lach op mijn gezicht. Ik vind het zo gaaf dat ze gewoon zonder enige vorm van geweld, angst of zelfs een pak elke keer weer overal de bijen netjes weghaalt en ze dus ook eigenlijk red. Geweldig! Als je dus wel een lach op je gezicht kan gebruiken en ook van deze zeer nuttige beestjes houd, raad ik het aan!

[ Bericht 2% gewijzigd door Beertjeteddy op 20-06-2025 16:04:05 ]
pi_217994593
Jeetje, dat gedans van die Sarahrebecca weer. :')
Prima hoor dat je wilt dansen enzo, maar waarom dat gefilm erbij? Ik krijg daar altijd spontaan een error van.
pi_217994618
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Als je van bijen houd: Texasbeeworks.
Ja het is Amerikaans, maar elke keer toveren haar filmpjes een lach op mijn gezicht. Ik vind het zo gaaf dat ze gewoon zonder enige vorm van geweld, angst of zelfs een pak elke keer weer overal de bijen netjes weghaalt en ze dus ook eigenlijk red. Geweldig! Als je dus wel een lach op je gezicht kan gebruiken en ook van deze zeer nuttige beestjes houd, raad ik het aan!
Ja is zo mooi om te zien he. Voor iedereen die "bang" is voor bijen zou daar eens een kijkje moeten nemen
pi_217994659
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 08:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Alleen de oudste drie mogen naar opa en oma, heeft ze recent in een reactie op fb verteld.
pi_217994738
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan prima iets van insta zijn 🤣 maar vorken zijn niet voor niets uitgevonden
Recent klaagde Juud toch nog over dat de eet-skills van Bob nog niet optimaal zijn? "Goed" voorbeeld doet volgen? 🤫
pi_217994757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 16:28 schreef Gerdalien het volgende:

[..]
Ja is zo mooi om te zien he. Voor iedereen die "bang" is voor bijen zou daar eens een kijkje moeten nemen
Ja ik vind dat toch echt elke keer ontzettend mooi om te zien! Het zijn zulke nuttige en mooie dieren en wat jij zegt: als mensen eens zagen die angstig waren wat je wel allemaal niet met een hele berg bijen kan doen als je intenties goed zijn, hoef je er echt niet bang van te zijn.
pi_217995273
Ik vind deze nieuwe opzet helemaal niks, heel onoverzichtelijk. Ik heb totaal geen interesse of intenties om meerdere influencers te gaan volgen, dus voor mij houdt het hier op.

Het is jammer, maar slechter zal ik er zeker niet van worden :)
pi_217995333
Ik ben het er mee eens, ik vind het ook niet fijn lezen zo en al helemaal niet mee-schrijven.
pi_217995396
DBM heeft 'lipoedeempjes' 🙈😂 zegt ze op Threads
pi_217995540
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 18:26 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft 'lipoedeempjes' 🙈😂 zegt ze op Threads
Zijn ieniemienie mensjes daar... Scherm maakt groter he!
pi_217995803
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:06 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik zit nog steeds in de meelees stand. Ik kan nog niet wennen aan het samenvoegen van deze topics.

AM volg ik al heel lang niet meer. Die vrouw is voor mij het toppunt van het misbruiken van haar kinderen.
Same. Ik ga ook niet meer mee posten totdat het anders wordt. En als het niet anders wordt ben ik (ook) weg.
pi_217995826
Oei die dochter van Sientje die zo de weg op komt fietsen tussen twee auto's door 😱
pi_217996224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 19:31 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Same. Ik ga ook niet meer mee posten totdat het anders wordt. En als het niet anders wordt ben ik (ook) weg.
Met jullie eens, ik vind het ook helemaal niets dat de 2 topics zij samengevoegd.
pi_217996251
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Met jullie eens, ik vind het ook helemaal niets dat de 2 topics zij samengevoegd.
Het oude was misschien wat overzichtelijker, maar deze manier zorgt wel voor meer variatie. Anders ging het alleen maar over Debbie of AM, elke stap die ze doen wordt besproken. Nu alleen de grote opvallendheden, ergens wel verfrissend. Ik volg lang niet alle flu's die hier voorbij komen, maar dan scroll ik gewoon verder.
Moest even wennen, maar eigenlijk wel prima dus.
pi_217996269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:19 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Het oude was misschien wat overzichtelijker, maar deze manier zorgt wel voor meer variatie. Anders ging het alleen maar over Debbie of AM, elke stap die ze doen wordt besproken. Nu alleen de grote opvallendheden, ergens wel verfrissend. Ik volg lang niet alle flu's die hier voorbij komen, maar dan scroll ik gewoon verder.
Dat ligt er aan wat ze posten, of er veel over gesproken wordt of niet.

Maar dit samengestelde topic gaat veel minder snel dan de losse topics.
pi_217996281
Het moet echt bloedheet op de zolder van huize Geerts zijn. Ik snap niet dat handige Maarten er geen airco aanlegt.
Lot in bed met jawel, het laken uit de diepvries. Maar daarna wel een dekbed erover. Daar snap ik niks van.

Oh en een twerkende 6/7-jarige. Dat moet je echt niet willen :N
pi_217996367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:24 schreef Harper het volgende:
Het moet echt bloedheet op de zolder van huize Geerts zijn. Ik snap niet dat handige Maarten er geen airco aanlegt.
Lot in bed met jawel, het laken uit de diepvries. Maar daarna wel een dekbed erover. Daar snap ik niks van.

Ik kwam hier net om dat te zeggen. Je twerkende jonge dochter vastleggen. Wat een ontzettende trieste bedoeling…
pi_217996698
Ik mocht het nog zeggen van de week met de lakens in de vriezer.
pi_217996772
Ohjee, ik denk dat AM denkt dat ze het imposter syndroom heeft.
pi_217996775
Hoe lang blijft dat nou koud. Een paar seconden?

En J werd weer aan het werk gezet mat dat kussending. Ze had er zin in.. alles voor de reclame.
pi_217996781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 21:16 schreef Miepje77 het volgende:
Wat heeft ze niet hè?

Maar ze kan er vast wel weer vele posts over s schrijven, dat dikke boek van de mevrouw die in Londen woont lezen en er een wurksjop voor organiseren.
pi_217996797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 21:16 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk dat ze daadwerkelijk bang is door de mand te vallen met al die onzin die ze verkoopt 😂
pi_217996824
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 21:19 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Ik denk dat ze daadwerkelijk bang is door de mand te vallen met al die onzin die ze verkoopt 😂
- geen diagnose stellen -

[ Bericht 11% gewijzigd door Deisyy op 21-06-2025 10:41:59 ]
pi_217996842
En een alles mag dag zonder een to-do lijst. 😂

Dat wordt een conflict met zichzelf! Wanneer moet dan de koelkast schoongemaakt worden later die week? Tussen ál die andere taken?
pi_217997002
AM is al door de mand gevallen, ze houdt zelf niet meer bij welke leugens ze al verteld heeft
pi_217997015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:24 schreef Harper het volgende:

Alweer?
pi_217997241
AM is toch het tegenovergestelde van iemand met het imposter syndroom?
pi_217997446
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 22:13 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Precies wat ik dacht.
pi_217997699
Toch maar eens proberen hier.

Zou Annemarie de yellow car-game niet kennen? Ze heeft genoeg tieners/pubers/jongvolwassenen in huis toch?
pi_217997726
Misschien dom gedacht van mij maar een thermosfles houd de binnenkant warm of koud. Dus dat AM die in een koelkast legt heeft toch absoluut geen nut?
Je doet er ijskoud drinken in. Maar geen drinken in om het vervolgens in een koeling te koelen?

Nou goed tot zover weer verbazing. En eigenlijk ook verbazing naar mezelf dat het idiote filmen van een koelkast dus ook engagement genereerd omdat er gespreksstof ontstaat door deze verwondering.
pi_217997727
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat ligt er aan wat ze posten, of er veel over gesproken wordt of niet.

Maar dit samengestelde topic gaat veel minder snel dan de losse topics.
Debbie is al een paar dagen niet zo actief. Wacht maar tot ze weer iets ‘bijzonders’ gaat posten.
pi_217997753
Eline Zwitser heeft overduidelijk haar lippen weer eens gedaan. Maar ze maakt een foto van haar koortslip hoor. Uhu uhu.
pi_217997839
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 22:13 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ja, precies, ze is het tegenovergestelde.
pi_217999551
quote:

[..]
Ik heb als kind hetzelfde meegemaakt en het is schadelijk geweest voor oma, de kleinkinderen en uiteindelijk ook voor mijn moeder zelf. Wanneer er sprake is van ernstige misstanden en onveiligheid is breken met ouders de beste optie. In het geval van Am, op basis van wat ik lees, zit het probleem vooral bij haarzelf. Onzeker meisje, sociaal niet sterk, vroeg gaan moederen, geen vrienden en niet buitenshuis gewerkt. Houdt zichzelf overeind door plannen en structuren en is de baas in het gezin omdat Maarten er niet tegenin gaat. Plotseling in haar eigen ogen heel belangrijk en populair geworden. Zij verdient veel geld, heeft zelfs een bestseller geschreven en mensen vinden haar geweldig. Kritische mensen blokkeert ze en zet ze weg als pesters. Ondertussen is ze nog steeds onzeker en sociaal niet sterk. Geen zelfreflectie en geen tegengas uit de kleine bubbel dus alles wat niet goed gaat is de schuld van anderen.
pi_217999568
Oh en ik heb medelijden met hoe Lot erbij loopt. Veel te grote jurk, kniekousen en afgetrapte schoenen met dit weer. Kort broekje met shirt of jurkje en sandalen ziet er leuker uit en speelt fijner. En waarom zitten die haren niet in een staart. Het geheel oogt zo vermoeid.
pi_217999698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 20:19 schreef Fiederels het volgende:

[..]
Ja maar het gaat hier de afgelopen pagina's bijna alleen over am. En dat is prima he, maar ik heb niets met am en toen het gesplitst was hoefde ik dat topic niet te lezen.
pi_217999718
Waarom legt AM thermosflessen in de koelkast 😂, goeie reclame weer.
En hoezo geen kussens mee met kamperen, dat slaapt toch voor geen meter!

En AM heeft echt geen last van het imposter syndroom…
pi_218000396
De jongste van HVK in zijn blootje op het strand.

Nou kom ik nooit overdag in de zomer op het strand en heb ik geen kinderen, maar is dit gebruikelijk?
pi_218000443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
De jongste van HVK in zijn blootje op het strand.

Nou kom ik nooit overdag in de zomer op het strand en heb ik geen kinderen, maar is dit gebruikelijk?
Ik heb wel eens gelezen dat ze naar het naaktstrand gaat, dus dan wel ja. Ze zal zelf wellicht ook niet veel aan hebben dan :o Buiten dat ik het niet nodig vind, zou ik het in deze tijd waarbij iedereen een camera bij zich heeft ook niet aandurven met mijn kinderen...
pi_218000877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:53 schreef Fenne het volgende:
Waarom legt AM thermosflessen in de koelkast 😂, goeie reclame weer.
En hoezo geen kussens mee met kamperen, dat slaapt toch voor geen meter!

En AM heeft echt geen last van het imposter syndroom…
Ze doet ook ijsklontjes in witte wijn. Vind ik ook raar. 😂
pi_218000902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik heb wel eens gelezen dat ze naar het naaktstrand gaat, dus dan wel ja. Ze zal zelf wellicht ook niet veel aan hebben dan :o Buiten dat ik het niet nodig vind, zou ik het in deze tijd waarbij iedereen een camera bij zich heeft ook niet aandurven met mijn kinderen...
Eerder deze week liepen de meisjes anders wel in een bikini of badpak oid...
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 11:56:42 #181
184769 crew  Deisyy
pi_218000905
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:51 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar het gaat hier de afgelopen pagina's bijna alleen over am. En dat is prima he, maar ik heb niets met am en toen het gesplitst was hoefde ik dat topic niet te lezen.
Je bent uiteraard vrij om het over anderen te hebben.

Ik lees dit afgelopen dagen vaker, en vind het dan een beetje jammer dat er niet wat meer input komt in plaats van dit soort posts.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218001198
Kyra die beweert dat je je newborn goed in een Artipoppe kan dragen. En dan ook nog ‘want hoe ze zelf adverteren is vaak niet goed. En bij influencers ook niet’. Echt, ik moet me zo inhouden nu… Een Artipoppe is gewoon echt niet oké voor zo’n kleintje (volgens Kyra vorige week nog maat 44), zeker niet als het kindje prematuur geboren is. Pas vanaf maat 62/68 past het veel te dure ding enigszins ergonomisch, wat dan ook nog afhankelijk is van zowel de bouw van het kindje als van degene die het kindje ermee draagt. Maar you do you en vooral luisteren naar oermama Kyra enzo…
pi_218001501
Oei, de lavache quiri reclame van Lotte. Ik snap dat zo moet lachen, want het is met cliniclowns, maar ik vind die onderste 2 foto's er echt onsmakelijk uitzien 🙈

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 21-06-2025 12:50:05 ]
pi_218001547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:19 schreef Danielle_ het volgende:
Kyra die beweert dat je je newborn goed in een Artipoppe kan dragen. En dan ook nog ‘want hoe ze zelf adverteren is vaak niet goed. En bij influencers ook niet’. Echt, ik moet me zo inhouden nu… Een Artipoppe is gewoon echt niet oké voor zo’n kleintje (volgens Kyra vorige week nog maat 44), zeker niet als het kindje prematuur geboren is. Pas vanaf maat 62/68 past het veel te dure ding enigszins ergonomisch, wat dan ook nog afhankelijk is van zowel de bouw van het kindje als van degene die het kindje ermee draagt. Maar you do you en vooral luisteren naar oermama Kyra enzo…
Ik snap ook echt niet hoe zij zelf zo moedermaffia kan zijn, maar ondertussen wel haar (veel?) te kleine kind in een draagzak te dragen.
pi_218001556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:19 schreef Danielle_ het volgende:
Kyra die grietje met een opgerolde hydrofiel in de artipoppe deed omdat het anders niet ging...

Nee, die meid moet haar mond houden over ergonomisch dragen.
pi_218001683
En ze weet het ook nog eens beter dan Artipoppe zelf. Zij weet sowieso alles beter wat kinderen betreft.
Het is wachten op haar eerste ebook getiteld "Maar you do you O+ " :P
pi_218001830
Dbm , heeft een opdracht voor een fotoshoot.
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Zij vind de broek mooi, prima . Ik zeg: voor achter het huis of naar strand ok.
Maar dat vale gekreukte shirt erboven?
Waarom niet dat leuke jurkje of een leuke wijdvallende broek.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit niet professioneel staan.
pi_218001919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef Lipisu het volgende:
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Maar haar fotoshoots zijn ook niet professioneel 😅
pi_218001922
Ik betrap mezelf erop dat je soms vergeet dat alles wat je ziet bewust filmd wordt door de "toeschouwer". Ik zie die beelden bij AM en denk dan: o gezellig Jet is samen met Maarten in de stad. Pas een paar posts later als er staat: we gaan Lot ophalen denk ik: ow ja AM was er ook bij, want die heeft het natuurlijk gefilmd.
pi_218002005
- naar Feedback -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 21-06-2025 14:05:45 ]
pi_218002135
quote:
Het is ook niet professioneel om op zo’n warme dag op een moment midden op de dag in de volle zon te gaan fotograferen. Dat ze zelf een petje nodig heeft ‘om het te kunnen zien’ is al een indicatie dat ze op een verkeerd moment gaat. Want haar modellen, die gaan dus wel staan knijpen als de malle met hun ogen door die felle zon. 😂
pi_218002151
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Kyra die grietje met een opgerolde hydrofiel in de artipoppe deed omdat het anders niet ging...

Nee, die meid moet haar mond houden over ergonomisch dragen.
Of dat ze toen al de toddler maat ging gebruiken voor haar tweede dochter die toen nog maatje 68/74 had. Dat was ook zo’n heerlijke flater… Omdat ze toch bedacht dat dat niet zo goed was en de babymaat nog wel paste, heeft ze de toddler maat maar verkocht. 😅
pi_218002279
Maar met deze temperaturen een baby dragen in een draagzak. Pfff ik zou smelten. En wordt een kindje dat ook niet te warm? Zweten kunnen ze niet
pi_218002405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar met deze temperaturen een baby dragen in een draagzak. Pfff ik zou smelten. En wordt een kindje dat ook niet te warm? Zweten kunnen ze niet
Het kan wel, in Afrika dragen de moeders hun kinderen ook. Maar ik leg m'n newborn liever in de kinderwagen met alle mogelijke vormen van ventilatie.
pi_218002407
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Jawel, ook dat idd. Kyra laat bewust weinig zien op de foto, maar zo’n draagzak telt minimaal als één laag kleding en ik zie in ieder geval iets van een vestje of truitje bij de baby met daarvoor (tussen Kyra en baby in) nog iets van een doekje oid. Al met al toch snel een laag of 3. Kun je nog zo lekker voor wol kiezen (dat reguleert de temperatuur al beter dan kleding van ander materiaal zoals katoen), het blijft veel teveel. Kan een kindje inderdaad last geven van warmtestuwing, wat dan weer kan variëren van enkel wat warmer aanvoelen icm warmte-uitslag, tot serieus gevaarlijke situaties.
pi_218002629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef PinsesKoe het volgende:

[..]
Het kan wel, in Afrika dragen de moeders hun kinderen ook. Maar ik leg m'n newborn liever in de kinderwagen met alle mogelijke vormen van ventilatie.
Klopt hoor, het is niet zo dat je niks kan met dit weer. Maar in Afrika worden dunne doeken gebruikt die niet in meerdere lagen geknoopt worden en vaak heeft het kindje dan ook weinig kleding aan. Een draagzak is gevoerd dus veel dikker én de baby van Kyra heeft meer kleding aan.
pi_218002635
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:44 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat je soms vergeet dat alles wat je ziet bewust filmd wordt door de "toeschouwer". Ik zie die beelden bij AM en denk dan: o gezellig Jet is samen met Maarten in de stad. Pas een paar posts later als er staat: we gaan Lot ophalen denk ik: ow ja AM was er ook bij, want die heeft het natuurlijk gefilmd.
Haha ja idd. Best leuke kneuterige beelden van vader en dochter in de stad. En als je AM zou zien, loopt zij er dus filmend met telefoon voor de neus achter 🙈

En wel fietsengeld om ze te laten maken, maar Maarten haalt nieuwe fietssleutels voor ze in de stad? En 4 kinderen fietssleutels kwijt: Jet, tweeling en Guus? Dus alle 4 die zelf verantwoordelijk kunnen zijn al daarvoor? Of Julia en Jim?
pi_218002653
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Ik heb t al warm bij t idee
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:07:23 #199
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218002706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Staat gestempeld. Je kan die stempel niet negeren.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218002797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:07 schreef J-net het volgende:

[..]
Staat gestempeld. Je kan die stempel niet negeren.
Stempels rule!
pi_218002865
quote:
Boh amateur, midden op de dag, in de felle zon, is gewoon niet slim.
Je camera instellen doe je toch bij de auto, dat is toch ook per foto anders.
Nee sorry gen kaas van gegeten, je hebt een shoot of vroeg in de morgen of laat in de avond
pi_218002876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Het is ook niet professioneel om op zo’n warme dag op een moment midden op de dag in de volle zon te gaan fotograferen. Dat ze zelf een petje nodig heeft ‘om het te kunnen zien’ is al een indicatie dat ze op een verkeerd moment gaat. Want haar modellen, die gaan dus wel staan knijpen als de malle met hun ogen door die felle zon. 😂
precies! En dan nog niet te spreken over, dat ze alvast de camera goed instelt.
pi_218002878
Wat een onzin weer van AM dat er alleen nog maar smalle bikinibroekjes te krijgen zijn. Ik vind die lastiger te vinden zelfs dan de brede modellen.

En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
pi_218002887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En dan ook alle lakens enzo. Als je die opvouwt nadat ze uit de droger komen, kun je ze redelijk kreukvrij opbergen. En sowieso: na 10 minuten op je gestreken laken ligt, heb je al kreukels.

Maarja, het geeft, zelfs met deze hitte, rust in de kopen.
Om over de Vloek van de Stempel maar niet te praten.. 🫣
pi_218002889
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
Wat een onzin weer van AM dat er alleen nog maar smalle bikinibroekjes te krijgen zijn. Ik vind die lastiger te vinden zelfs dan de brede modellen.

En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
Zal wel wat tegenover dat reisje Londen moeten staan zodat het weer wat lijkt, AM en het grote gezin.
pi_218003072
Ik vind het best wel apart om de verjaardag van kinderen en schoonkinderen, die uit huis zijn, nog bij jou thuis te vieren. Maar goed, ik vind de traditie om zondag met het hele gezin te eten (en je te moeten afmelden) ook vreemd. Ik had al kind al een hekel aan dat soort verplichtingen en verwacht ze ook niet van mijn uitwonende kinderen. Ze zijn hier altijd welkom, maar man en ik verwachten ook niet dat ze ieder weekeinde thuis komen (ze hebben ook hun werk, gaan met vrienden op pad en zo hoort het wat mij betreft ook). Ze hebben een eigen leven in (bij ons) een ander deel van het land en dat stimuleer ik ook wel een soort van.
pi_218003076
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
pi_218003120
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
Dit ja, geen visite van Esmee bij hen thuis, gewoon het grote gezin, bbq en een cadeautje en diepvriestaart (?) voor haar.
pi_218003135
Wat Jim betreft (hij lijkt mij een leuke jongen) hoop ik niet dat er problemen spelen, waardoor hij zo vaak in huis gehaald wordt door zijn ouders.
pi_218003309
Viel gewoon op dat hij er de afgelopen dagen minder was
pi_218003318
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het best wel apart om de verjaardag van kinderen en schoonkinderen, die uit huis zijn, nog bij jou thuis te vieren. Maar goed, ik vind de traditie om zondag met het hele gezin te eten (en je te moeten afmelden) ook vreemd. Ik had al kind al een hekel aan dat soort verplichtingen en verwacht ze ook niet van mijn uitwonende kinderen. Ze zijn hier altijd welkom, maar man en ik verwachten ook niet dat ze ieder weekeinde thuis komen (ze hebben ook hun werk, gaan met vrienden op pad en zo hoort het wat mij betreft ook). Ze hebben een eigen leven in (bij ons) een ander deel van het land en dat stimuleer ik ook wel een soort van.
Ik vind dat ook vreemd dat je een verjaardag van je schoonkinderen bij jou thuis te vieren. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer is dan elke (verplichte) zondag en dat ze nu gewoon nog een cadeautje krijgt. Meer zal het niet zijn, want dat is bij de verjaardag van hun eigen kinderen ook niet.
pi_218003328
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:18 schreef Earring het volgende:
Viel gewoon op dat hij er de afgelopen dagen minder was
Ja dit wilde ik nog posten. Dat het mij opviel dat Jim afgelopen week wat minder aanwezig is geweest. Maar goed, de afgelopen maanden was hij er zo goed als dagelijks.
pi_218003401
Zoals Lot haar haar zit wanneer ze in die hangmat schommelt, dat is toch veel praktischer dan die lage staarten met al die plukken eruit die ze normaliter heeft? Ik vind het haar ook veel vlotter staan 😄
pi_218003414
Ik denk idd dat het vieren niks bijzonders is, gewoon eten daar met het groooote gezin.
O vanavond eet ze borrel trouwens😏
pi_218003427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zoals Lot haar haar zit wanneer ze in die hangmat schommelt, dat is toch veel praktischer dan die lage staarten met al die plukken eruit die ze normaliter heeft? Ik vind het haar ook veel vlotter staan 😄
Ja staat haar echt leuk, vind ik ook
pi_218003439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik denk idd dat het vieren niks bijzonders is, gewoon eten daar met het groooote gezin.
O vanavond eet ze borrel trouwens😏
Ja toch maar abonneren denk ik, benieuwd naar het recept.
pi_218003497
Het lijkt mij ook echt vreselijk, die verplichte terugkomdag elke week. Ik denk dat het hoort bij haar vele manieren van de kinderen aan zich binden en hun wereldje vooral zo klein mogelijk houden.
En AM zal het erop gooien dat zij de kinderen niks verplicht en dat ze het zelf willen maar ik denk veel meer dat een onderhuidse manipulatieve manier van opvoeding eraan ten grondslag ligt dat de kinderen elke week komen opdraven en zich voor nog zoveel meer gekke dingen laten lenen.
pi_218003514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:55 schreef Tarantelle het volgende:
Wat Jim betreft (hij lijkt mij een leuke jongen) hoop ik niet dat er problemen spelen, waardoor hij zo vaak in huis gehaald wordt door zijn ouders.
Is ie er is ie er is ie er, pfff.
pi_218003520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef BettyBoop82 het volgende:
Het lijkt mij ook echt vreselijk, die verplichte terugkomdag elke week. Ik denk dat het hoort bij haar vele manieren van de kinderen aan zich binden en hun wereldje vooral zo klein mogelijk houden.
En AM zal het erop gooien dat zij de kinderen niks verplicht en dat ze het zelf willen maar ik denk veel meer dat een onderhuidse manipulatieve manier van opvoeding eraan ten grondslag ligt dat de kinderen elke week komen opdraven en zich voor nog zoveel meer gekke dingen laten lenen.
Zoals iemand (ik dacht Donna?) van de week al schreef, de kinderen Geerts hebben niets in te brengen.
pi_218003525
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Ik vind die wekelijkse zondagmaaltijd met het groooooote gezin met het verplichte karakter ook heel ouderwets. Maar als je verder niks geen vrienden hebt of een baan zal het wel een leegte vullen. Ik heb ook regelmatig mijn kinderen (ook die uit huis zijn) te eten en dat doen we als alle agenda's dat toelaten en soms ook gewoon spontaan en dan nooit in het weekend want dan ben ik of elders of heb andere plannen.
Verjaardagen vieren doen de kinderen die uit huis zijn in het huis waar zij wonen, lijkt mij heel logisch overigens.
pi_218003717
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Je bent uiteraard vrij om het over anderen te hebben.

Ik lees dit afgelopen dagen vaker, en vind het dan een beetje jammer dat er niet wat meer input komt in plaats van dit soort posts.
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 16:59:43 #222
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218003724
Ik denk soms ook wel eens; als ik alles in mijn leven op Insta zou gooien, zou iedereen er hier wellicht ook vanalles over te zeggen hebben, en waarschijnlijk zo bij ieder van ons :D _O- (Is dus ook een reden dat ik geen influencer ben, haha :P )

Dat studentkinderen hun verjaardag nog bij hun ouder vieren, vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo bijzonder :P Ik heb dat ook best lang nog gedaan, tot ruim na de 30 :+ Ik zou het ook niet zo snel bij mijn schoonouders vieren denk ik, maar kan me ook voorstellen dat het één van de vieringen is, en dat ze het zelf nog met haar familie en vrienden viert?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218003757
AM brengt dingen graag gewichtig dus dat zal met ‘het vieren van Esmee d’r verjaardag’ wel niet anders zijn inderdaad.
pi_218003840
Sam en Esmee hebben een grote vriendengroep. Dat zag je al toen hij nog thuis woonde en een bbq gaf.
Bij Esmee zag ik het eerder ook toen ik haar nog op fb zag.
Dat wordt morgen gewoon de ICparis bon geven tijdens hun wekelijkse bbq.
pi_218003925
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Precies. Maarja, de hottub is daar ook een zwembad, dus dit zal ook wel vallen onder ‘Esmees verjaardag vieren’.
pi_218003974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Sam en Esmee hebben een grote vriendengroep. Dat zag je al toen hij nog thuis woonde en een bbq gaf.
Bij Esmee zag ik het eerder ook toen ik haar nog op fb zag.
Sam en esmee geven ook wel eens een feestje voor vrienden in de tuin van zijn ouders.. Denk dat het ook ruimte is dat het handiger is bij de geertsen en ze hebben een tuin voor de bbq
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 17:21:25 #227
184769 crew  Deisyy
pi_218003975
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.
Deisyy in SHO / [SHO FB] The SHO goes on
pi_218003994
Mirthe die haar kinderen met dit weer een trui aantrekt enkel voor de reclame, had een andere dag gekozen om die reclame te maken. Ook vanmorgen was t geen truien weer 🤷‍♀️

En bij AM denk ik idd dat de verjaardag van Esmee vieren gewoon de bbq is met een cadeau erbij. Wat prima is, wij eten ook samen bij ons pap&mam om de verjaardagen van de kinderen te vieren. ik en 2 broers zijn binnen 2,5 week van jarig, dus doen we het samen (niet van hetzelfde jaar uiteraard 😉). Maar zij doet net of de hele boerenfamilie van Esmee ook daarheen komt en de vriendengroep om het daar groots te gaan vieren.
Denk ook dat AM daar error van zou krijgen zoveel mensen in dr huis
pi_218004054
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Meke het volgende:
Ik denk soms ook wel eens; als ik alles in mijn leven op Insta zou gooien, zou iedereen er hier wellicht ook vanalles over te zeggen hebben, en waarschijnlijk zo bij ieder van ons :D _O- (Is dus ook een reden dat ik geen influencer ben, haha :P )

Dat studentkinderen hun verjaardag nog bij hun ouder vieren, vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo bijzonder :P Ik heb dat ook best lang nog gedaan, tot ruim na de 30 :+ Ik zou het ook niet zo snel bij mijn schoonouders vieren denk ik, maar kan me ook voorstellen dat het één van de vieringen is, en dat ze het zelf nog met haar familie en vrienden viert?
Ooo, bij mij zou er van alles te zeggen zijn🤣.

Nu denk ik niet dat het hier per se om het feit gaat dat een student zijn verjaardag bij ouders viert hoor.
Maar het is hier weer een samenkomst van alles. Het zijn niet haar ouders, maar schoonouders, (wat ook nog niet per se vreemd is) maar het is gewoon op zondag samen eten, wat ook verplicht is daar.
En het wordt verjaardag vieren genoemd zodat schoonmoeders weer een halve dag content heeft voor de betalende mensen.
pi_218004075
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja staat haar echt leuk, vind ik ook
Veel leuker. Ik denk dat Maarten alleen lage staarten kan met een slap elastiekje (deed mijn man ook altijd, zodat alles binnen een uur uitgezakt is).

Het moet gezegd worden dat ik vind dat S en S echt een leuke stijl van kleden hebben tegenwoordig (ik vind het ook veel leuker dan hun oudere zus, alhoewel mijn mening natuurlijk niets boeit).
pi_218004200
En wat ik dan wel leuk vind is dat er vriendinnen van Julia lekker langs komen. Dat lijkt mij altijd heel gezellig (hier gaan de kinderen vooral mijn zijn allen op stap, dus wij hebben i.t.t. vroeger weinig aanloop meer, alleen de vrienden van de jongste).
pi_218004514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 17:36 schreef Tarantelle het volgende:
En wat ik dan wel leuk vind is dat er vriendinnen van Julia lekker langs komen. Dat lijkt mij altijd heel gezellig (hier gaan de kinderen vooral mijn zijn allen op stap, dus wij hebben i.t.t. vroeger weinig aanloop meer, alleen de vrienden van de jongste).
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
pi_218004591
quote:
Heel kinderachtig dit. Ik reageer op het antwoord van een moderator en daarna verwijs jij me door dat ik dat hier moet doen. Tja..
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 18:20:09 #234
184769 crew  Deisyy
pi_218004622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Heel kinderachtig dit. Ik reageer op het antwoord van een moderator en daarna verwijs jij me door dat ik dat hier moet doen. Tja..
Nee dit is de uitleg waarom reacties als de jouwe niet leuk zijn in dit topic.

Vanaf hier verwijs ik je wel door naar Feedback, zodat anderen hier wel ontopic kunnen posten.
pi_218004700
Heeft iemand iets gelezen hoe de bezichtiging van het huis van Sanneke en Peppie is geweest? Of hij het wat vond?

Of wilde ze er zelf echt niks van horen en is ze niet meegeweest?

Hoe dan ook: ze zal evengoed zenuwachtig zijn voor de beslissing, en teleurgesteld als ze afgewezen worden (wat volgens haar sowieso het geval is, want inkomen van 2 jaar geleden te hoog en dat is het enige waar ze rekening mee houden blabla.)
pi_218004814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat kon bij haar ouders ook altijd. Haar vader ging zelfs extra boodschappen doen zodat ze mee konden eten.
Aldus een vroegere vriendin van AM in die post over rouw ( reactie is uiteraard verwijderd). Die vroeg of ze het wel over dezelfde mensen had die zij had jarenlang had meegemaakt.
Ik hoop zó dat die mensen gespaard worden in het nieuwe opstel van AM maar ben er bang voor
Ja dat weet ik nog. Stank voor dank krijgen ze. AM krijgt het nog wel een keer terug met haar eigen kinderen. Kan mij niet voorstellen dat die alles oké vinden als ze terug denken
pi_218004828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Heeft iemand iets gelezen hoe de bezichtiging van het huis van Sanneke en Peppie is geweest? Of hij het wat vond?

Of wilde ze er zelf echt niks van horen en is ze niet meegeweest?

Hoe dan ook: ze zal evengoed zenuwachtig zijn voor de beslissing, en teleurgesteld als ze afgewezen worden (wat volgens haar sowieso het geval is, want inkomen van 2 jaar geleden te hoog en dat is het enige waar ze rekening mee houden blabla.)
Nee niks over gehoord of gelezen.
Maar het was zo’n zelfde huis als waar ze eerder waren dacht ik. Dus haar zenuwen snap ik maar dat hou je toch, of je het nu wel of niet bezichtigd
pi_218004942
quote:

[..]
Vriendjes en vriendinnetjes weten natuurlijk niet altijd wat er thuis 'achter gesloten deuren' zich afspeelt. Een vriendin van mij werd misbruikt door haar vader, daar schrokken haar jeugdvriendinnen van, want haar vader was altijd zo leuk, gezellig en aardig.

Dat die reactie verwijderd is zegt wel veel vind ik, maar je ziet gewoon niet altijd alles als (jong) kind.
pi_218005068
Oeps stond DBM daar: no show
pi_218005428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 18:54 schreef Ballerina888 het volgende:
Oeps stond DBM daar: no show
En ze is er niet boos om. Ik zou not amused zijn als ik daar zou staan. Professionele fotograaf of niet
pi_218005518
Judith praat weer alleen maar over Bob zijn prestaties.
Ze had ook kunnen zeggen: hij had een wedstrijd, het was leuk. Nee overal heeft ze weer commentaar op.
En haar badstofpakje draagt ze al de hele week 🤢
pi_218005769
Doet ze J&L nou niet even onder de douche na het "zwemmen"? Het is nog te warm binnen maar L wordt wel in bed gelegd in een nachtjapon met lange mouwen, schiet mij maar lek! Was dat nou echt een tafellaken waar L onder moet slapen? Man man, ik heb zoveel vragen 😂 Ik vind het allemaal weer heel bijzonder..
pi_218005777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze had ook kunnen zeggen: hij had een wedstrijd, het was leuk. Nee overal heeft ze weer commentaar op.
Ook gister, toen ze bruin zag van de gesmolten chocolade. Fijne avond nog, iedereen! 😂
pi_218005829
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Doet ze J&L nou niet even onder de douche na het "zwemmen"? Het is nog te warm binnen maar L wordt wel in bed gelegd in een nachtjapon met lange mouwen, schiet mij maar lek! Was dat nou echt een tafellaken waar L onder moet slapen? Man man, ik heb zoveel vragen 😂 Ik vind het allemaal weer heel bijzonder..
Ze loopt met beide lakens naar zolder, Jet slaapt normaal gesproken (jullie weten wel, als de slaapkamer van Jet WEL in beeld komt 😉) een verdieping lager. Ook weer zoiets bijzonders. Snapte ook niet waarom Lot OP haar dekbed moest. Als je je bed wat koeler wil hebben, gooi dan dat dekbed er even helemaal af en ga op je hoeslaken en onder een dun lakentje liggen. Zo heb je het alsnog bloedheet doordat je op je dekbed ligt.
pi_218006089
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sinds dat gezegd is hier let ik dus steeds op wat Judith aan heeft🤣
pi_218006119
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:01 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze loopt met beide lakens naar zolder, Jet slaapt normaal gesproken (jullie weten wel, als de slaapkamer van Jet WEL in beeld komt 😉) een verdieping lager. Ook weer zoiets bijzonders. Snapte ook niet waarom Lot OP haar dekbed moest. Als je je bed wat koeler wil hebben, gooi dan dat dekbed er even helemaal af en ga op je hoeslaken en onder een dun lakentje liggen. Zo heb je het alsnog bloedheet doordat je op je dekbed ligt.
Het bed van AM en haar M is ook nog steeds met dekbed en 2x sprei/deken aan het voeteneind erbij. Stel je voor, rekening houden met het weer??? Jet liep vandaag ook in hoge rubber laarzen. Zo vreemd allemaal.
pi_218006157
Je zou nog beroerd van de warmte worden bij AM
pi_218006191
Je legt dus je kind met lange mouwen onder een deken uit de vriezer...
En je filmt hoe je de dekens uit de vriezer haalt😳
pi_218006231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 16:59 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Natuurlijk mag dat. Je kunt er gewoon overheen schollen maar ik begrijp dat het mommytopic interessanter voor je was.
pi_218006235
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Je legt dus je kind met lange mouwen onder een deken uit de vriezer...
En je filmt hoe je de dekens uit de vriezer haalt😳
😂
Tegen de tijd dat je boven bent en hem hebt opengevouwen is de meeste kou er al vanaf.
pi_218006262
Misschien heeft L wel een enorme sterke eigen wil en draagt ze daarom wat ze zelf wil. Inclusief pyjama met lange mouw.

En wellicht wil J steeds perse die laarzen aan..
pi_218006324
En Dbm met een hele klaagzang dat ze aan is gekomen. Ik zie daar ook alleen maar Mac , de airfryer en friet.
En een no show? Vreemd
pi_218006349
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:37 schreef Miepje77 het volgende:
Misschien heeft L wel een enorme sterke eigen wil en draagt ze daarom wat ze zelf wil. Inclusief pyjama met lange mouw.

En wellicht wil J steeds perse die laarzen aan..
Dan is het als ouder je taak om dat aan te pakken. Zeker met die kaplaarzen.
pi_218006376
Je kan volgens mij beter een koud washandje op je voorhoofd leggen en een staande ventilator aanzetten? Heerlijk monotoon geluid.
pi_218006425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:44 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dit!
Ik verbaas me al steeds over die kniekousen en laarzen
pi_218006452
Dat na schoolse programma van de middelste van Minibelle... propvol. Ik vind het zielig.
pi_218006527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 20:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat na schoolse programma van de middelste van Minibelle... propvol. Ik vind het zielig.
Ik ook. En ik besef me zeker dat er kinderen zijn die minder goed in het standaard schoolsysteem, maar zij maakt er een sport van om haar kinderen zo "apart" mogelijk op te voeden.
Als moeder van 2 echt niet standaard kinderen vind ik dat je je kinderen moet voorbereiden op de maatschappij die geen rekening houden met alle eigenaardigheden.
pi_218006572
Volgens mij is het komkommertijd bij de fluflu's, DBM en Kyra vreselijk saai, bij Debbie zit ik tegen een satéstokje aan te kijken🙄 wordt tijd dat Debbie weer eens met een of andere domme actie wat olie op 't spreekwoordelijke vuur gooit.
pi_218006589
Judith heeft weer lekker alle kinderen inc namen gefilmd bij de atletiekwedstrijd.
Die vrouw heeft echt niks op met privacy he?
Van zowel haar eigen kind, als die van een ander niet. :N
Waarom deelt ze ook altijd alle scores van hem? Laat dat kind gewoon eens in rust iets doen zonder dat er continu een camera opstaat en de info inc foto's weer gedeeld worden met rando's.
pi_218006607
quote:

[..]
Ik heb soms ook geen zin in die strijd hoor.
pi_218006617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:10 schreef opwegnaar het volgende:
Volgens mij is het komkommertijd bij de fluflu's, DBM en Kyra vreselijk saai, bij Debbie zit ik tegen een satéstokje aan te kijken🙄 wordt tijd dat Debbie weer eens met een of andere domme actie wat olie op 't spreekwoordelijke vuur gooit.
Komt na het weekend wel weer! Dan is Roy terug van z’n weekend met voetbalvrienden en ‘ligt Debbie er helemaal af’. Dan is de rolstoel ineens weer broodnodig bijvoorbeeld, terwijl ze deze week nog filmend achter de buggy kon lopen op weg naar de huisarts. En ja, ik vraag me op zo’n moment oprecht af wat een huisarts ervan vindt dat Debbie beweert een rolstoel nodig te hebben. Zeker als ze zelfs nog even de Zeeman meepakt.
pi_218006761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Komt na het weekend wel weer! Dan is Roy terug van z’n weekend met voetbalvrienden en ‘ligt Debbie er helemaal af’. Dan is de rolstoel ineens weer broodnodig bijvoorbeeld, terwijl ze deze week nog filmend achter de buggy kon lopen op weg naar de huisarts. En ja, ik vraag me op zo’n moment oprecht af wat een huisarts ervan vindt dat Debbie beweert een rolstoel nodig te hebben. Zeker als ze zelfs nog even de Zeeman meepakt.
Denk dat Debbie vooral koest is nu omdat ze een wia heeft aangevraagd en mensen het over fraude melden hebben gehad 🤷
Vind het ook bijzonder dat Roy moest stoppen met voetbal maar hij nu wel op weekend trip is met de voetbal ploeg 🤔
pi_218006831
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:10 schreef opwegnaar het volgende:
Dat laatste hoeft voor mij niet hoor!
pi_218006844
quote:

[..]
Precies, als ik verder zie hoe ze tegen haar kinderen praat en beveelt moet haar dit toch ook lukken om naar haar hand te zetten
pi_218006866
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:16 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Grappig eigenlijk dat we al
Precies weten wat het verloop
Is bij Debbie.
Als Roy er niet is is er nl niets aan de hand. Weten we vorige week nog? Zondag en maandag in bed nadat Roy weg was geweest.
Nu bbq bij de buren, niks aan de hand.
Morgen is hij terug en kan ze haar bed weer in.
Want dinsdag is de hulp van de WMO er en moet het plaatje wel
Kloppen.
pi_218006885
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk dat Debbie vooral koest is nu omdat ze een wia heeft aangevraagd en mensen het over fraude melden hebben gehad 🤷
Vind het ook bijzonder dat Roy moest stoppen met voetbal maar hij nu wel op weekend trip is met de voetbal ploeg 🤔
Heeft Debbie een wia aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?
Dat werk van haar was al
Voor COVID klaar toch, dus voor ze ziek werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lipisu op 21-06-2025 23:08:36 (Tyoefout) ]
pi_218006954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:34 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat laatste hoeft voor mij niet hoor!
Nou Inderdaad. Laten we hopen dat het een tijd “saai” en stil blijft.
pi_218007013
quote:
‘Gelukkig heb IK voor haar een mooi programma zodat ze meer kan genieten’. Doe even normaal zeg, met 6 door moeder opgelegde hobby’s waarvan zelfs nog even een ‘om fit te blijven’. Zo niet oke!
pi_218007123
Lotte en MB die elkaar vol op de mond zoenen
En de nieuwe vlam die het allemaal prachtig vindt
pi_218007129
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Het voetbalseizoen van voetbal is gestopt. Dat gaat in augustus weer van start. Dus dit zal een afsluitweekend zijn. Dat hebben ze hier bij ons ook nu
pi_218007263
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
En dat moet allemaal, heeeeel spontaan, vastgelegd worden met de selfiecam 🙄
pi_218007377
Is het niet gebruikelijk dat je een aanbetaling doet als je zoiets als een fotoshoot afspreekt?
Juist voor het geval dat mensen het ‘vergeten’?
pi_218007515
quote:
Laatst keek ik even en had net oudste meisje 4 uren tennisles/training op een dag NA SCHOOL. Ik vind daar wat van, arm meisje.
pi_218007599
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is het niet gebruikelijk dat je een aanbetaling doet als je zoiets als een fotoshoot afspreekt?
Juist voor het geval dat mensen het ‘vergeten’?
Als professioneel fotograaf doe je dat inderdaad. Maar ja, dat is DBM natuurlijk niet bepaald.
pi_218007614
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Heeft Debbie een eis aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?
Dat werk van haar was al
Nee ze verving iemand die met zwangerschap verlof was en heeft toen een functie met meer uren aangenomen. Werd zelf zwanger en toen ziek.
pi_218007701
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:12 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
En dat moet allemaal, heeeeel spontaan, vastgelegd worden met de selfiecam 🙄
Wat zijn ze toch close en gelukkig en happy en blij met elkaar, als de camera erop staat.

Die vriend van Lotte krijg ik overigens echt de kriebels van (en niet zoals zij ze krijgt 😉)
pi_218007792
Liekedeb heeft of hengelt naar een samenwerking met de happyflops.
Kijken hoe lang t duurt voordat de #AD langskomt.
pi_218007814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja dat hoeft voor mij ook niet, maar goed als zij dat prettig vinden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lipisu op 21-06-2025 23:12:02 (Typefout) ]
pi_218007986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wat zijn ze toch close en gelukkig en happy en blij met elkaar, als de camera erop staat.

Die vriend van Lotte krijg ik overigens echt de kriebels van (en niet zoals zij ze krijgt 😉)
Heb ik precies zo. Helemaal niet oprecht ook, zo gemaakt ieuwwww
pi_218011059
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 21:40 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Heeft Debbie een wia aangevraagd? Dat kan toch alleen als je een arbeidsverleden hebt?
Dat werk van haar was al
Ja ze is ziek uit dienst gegaan en dan blijf je de 2 jaar tot aanvraag wia onder het uwv vallen. Ze heeft onlangs haar wia gesprek gehad en wacht nu dus op de uitslag.
pi_218011164
Ik ben zo benieuwd hoe het met Koenenellen is.
En waarom Debbie mij heeft geblokkeerd heeft.
En waarom AM een boek schrijft waar het meer lijkt te gaan om het aantal woorden ipv de inhoud.
Wat de uitslag is van de onderzoeken naar Zayn (huisvolkids)

Geen idee waarom maar dit soort dingen zou ik willen weten.

En jullie dan? Wat zouden jullie willen weten over wie?
pi_218011181
quote:

[..]
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.
pi_218011187
AM die zeurt dat zij wel een bikini aanwil die haar billen bedekt met een foto waar haar broekje zo laag zit dat haar vagina er bijna uit valt 😅🙈
pi_218011274
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Fenne het volgende:

[..]
En soms denk je gewoon: wat jij wilt kind. Als mijn kinderen nu een pyjama met lange mouwen aanvullen zal ik ze zeggen dat ik dat niet handig vindt, maar ze doen hun best maar hoor.
Ja eens hoor. Mijn 8 jarige is vrijdag met sokken in crocs naar school gegaan. Van mij hoeft dat niet heel erg persee. Maar hij werd er heel blij van.
pi_218011314
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 09:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja ze is ziek uit dienst gegaan en dan blijf je de 2 jaar tot aanvraag wia onder het uwv vallen. Ze heeft onlangs haar wia gesprek gehad en wacht nu dus op de uitslag.
Dat is bij haar al langer gelden volgens min
pi_218011359
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:00 schreef proud_mami het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe het met Koenenellen is.
En waarom Debbie mij heeft geblokkeerd heeft.
En waarom AM een boek schrijft waar het meer lijkt te gaan om het aantal woorden ipv de inhoud.
Wat de uitslag is van de onderzoeken naar Zayn (huisvolkids)

Geen idee waarom maar dit soort dingen zou ik willen weten.

En jullie dan? Wat zouden jullie willen weten over wie?
Haha, wat een cliffhangers hier hè🤣 1 troost, Debbie blokkeert iedereen die iets zegt , tips geeft die niet in haar straatje passen. Ook al zeg je het vriendelijk en bedoel je het goed.
Koenenellen is idd wel heel stil, eerder moest elke aai en iedere kus gedeeld.
Van die zgn therapiesessies over verbinden verkopen en zelf al keer gescheiden zijn en waarschijnlijk nu weer een gestrande relatie.( niets mis mee natuurlijk maar die dan niet net of je weet hoe je dit kunt voorkomen)
AM: ach die volg ik sinds kort maar van haar snap ik niks, lakens in de vriezer, klompen onder een jurk. Gezin in shifts draaien.
En Zayn: blij dat zijn moeder toch hulp heeft gezocht, hopelijk de juiste hulp voor het mannetje.
pi_218011367
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef Fenne het volgende:
AM die zeurt dat zij wel een bikini aanwil die haar billen bedekt met een foto waar haar broekje zo laag zit dat haar vagina er bijna uit valt 😅🙈
Nou dat! Ik zocht haar navel maar haar broek zit zo laag, rare foto
pi_218011390
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 22:37 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Laatst keek ik even en had net oudste meisje 4 uren tennisles/training op een dag NA SCHOOL. Ik vind daar wat van, arm meisje.
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.
pi_218011429
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
pi_218011573
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Ik volg deze mensen niet dus weet niet of het meisje op een bepaald (hoog) niveau tennist, toen ik nog een klein meisje was (heel vroeger) turnde ik op hoog niveau en was het heel gebruikelijk om na een schooldag nog meerdere uren te turnen. Minimaal vier keer per week ook.
Wel landelijk jeugdniveau idd, maar ze doet naast tennis ook nog hockey (recreatief) en dat zijn dan vooral verplichtingen die de ouders opleggen lijkt het. Ze heeft nu al een paar maanden last van wat pijntjes, maar daar moet ze ook maar doorheen lijkt het. Dat meisje pleegt roofbouw op haar lichaam op deze manier, vrees ik. En een sociaal leven heb je zo ook niet bepaald..?
pi_218011590
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:28 schreef Mk1986 het volgende:

[..]
Ik heb haar ontvolgd, weet niet of ze op een bepaald niveau tennist. Maar ik vraag me daar wel altijd af of het haar eigen keuze is. Moeder lijkt erg dwingend
pi_218011606
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:18 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja ze is langer dan 2 jaar ziek. Maar de achterstanden bij het uwv zijn gigantisch. Zo had ik ook pas na bijna 3 jaar ziekte mijn keuring.
pi_218012204
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:04 schreef Fenne het volgende:
Ze heeft altijd via dat soort broekjes die alleen geschikt zijn voor meisjes van 15.
Dat soort foto's plaatst ze alleen om heel vaak te horen hoe goed haar figuur is. Als mensen dan vragen hoe ze dat doet kan ze zeggen dat ze 1 koekje per dag minder eet.
pi_218012276
Judith wil geen broodtrommel tips. Nee, die wil alleen maar snel cashen met suffe linkjes.
pi_218012305
quote:

[..]
Ik ben er ook bang voor. Ik vind het zo vals om je frustraties zo zonder zelfreflectie en zonder de andere kant van de zaak te belichten online en in een flutboek de wereld in te gooien.ik hoop dat een journalist opstaat die de ouders van Am benadert en hun verhaal online deelt.
pi_218012329
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 11:50 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze heeft altijd via dat soort broekjes die alleen geschikt zijn voor meisjes van 15.
Dat soort foto's plaatst ze alleen om heel vaak te horen hoe goed haar figuur is. Als mensen dan vragen hoe ze dat doet kan ze zeggen dat ze 1 koekje per dag minder eet.
Ik vind die bikini niet flatteus. Lelijke foto ook, erg mannelijk gezicht en bonkerig lijf. Dat kan veel zachter met juiste belichting, hoek, bikini, blik, houding.
pi_218012359
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 11:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik ben er ook bang voor. Ik vind het zo vals om je frustraties zo zonder zelfreflectie en zonder de andere kant van de zaak te belichten online en in een flutboek de wereld in te gooien.ik hoop dat een journalist opstaat die de ouders van Am benadert en hun verhaal online deelt.
Dat laatste hoop ik ook maar denk dat haar ouders daarvoor te bescheiden zijn
pi_218012708
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 12:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat laatste hoop ik ook maar denk dat haar ouders daarvoor te bescheiden zijn
Ik denk vooral dat ze zich niet willen verlagen tot het niveau van AM.
pi_218012771
Ik weet dat het heel erg ramptoeristerig is, maar ik ben dus wel echt benieuwd naar het verhaal van de ouders/gezin van AM.

Als er echt dingen gebeurd zijn dan snap ik echt wel dat AM het contact met ouders verbreekt.
Maar aangezien vrijwel alles bij AM draait om content, voelt het toch wat krom. Na jarenlang op haar ouders geleund te hebben (haar moeder was er echt vaak om op te passen en de strijk te doen), gevoelsmatig, ineens het contact verbreken. En tadaaaa daar was een boek.
pi_218012809
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 10:03 schreef Fenne het volgende:

[..]
Nou dit dus.
pi_218012880
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 12:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik weet dat het heel erg ramptoeristerig is, maar ik ben dus wel echt benieuwd naar het verhaal van de ouders/gezin van AM.

Als er echt dingen gebeurd zijn dan snap ik echt wel dat AM het contact met ouders verbreekt.
Maar aangezien vrijwel alles bij AM draait om content, voelt het toch wat krom. Na jarenlang op haar ouders geleund te hebben (haar moeder was er echt vaak om op te passen en de strijk te doen), gevoelsmatig, ineens het contact verbreken. En tadaaaa daar was een boek.
En alles aandikt en vaak liegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')