Boh amateur, midden op de dag, in de felle zon, is gewoon niet slim.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef Lipisu het volgende:
Dbm , heeft een opdracht voor een fotoshoot.
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Zij vind de broek mooi, prima . Ik zeg: voor achter het huis of naar strand ok.
Maar dat vale gekreukte shirt erboven?
Waarom niet dat leuke jurkje of een leuke wijdvallende broek.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit niet professioneel staan.
precies! En dan nog niet te spreken over, dat ze alvast de camera goed instelt.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Het is ook niet professioneel om op zo’n warme dag op een moment midden op de dag in de volle zon te gaan fotograferen. Dat ze zelf een petje nodig heeft ‘om het te kunnen zien’ is al een indicatie dat ze op een verkeerd moment gaat. Want haar modellen, die gaan dus wel staan knijpen als de malle met hun ogen door die felle zon. 😂
En dan ook alle lakens enzo. Als je die opvouwt nadat ze uit de droger komen, kun je ze redelijk kreukvrij opbergen. En sowieso: na 10 minuten op je gestreken laken ligt, heb je al kreukels.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Ik heb t al warm bij t idee
Zal wel wat tegenover dat reisje Londen moeten staan zodat het weer wat lijkt, AM en het grote gezin.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
Wat een onzin weer van AM dat er alleen nog maar smalle bikinibroekjes te krijgen zijn. Ik vind die lastiger te vinden zelfs dan de brede modellen.
En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:23 schreef BettyBoop82 het volgende:
En Esmee haar verjaardag wordt bij de Geertsen gevierd. Zal Esmee haar verjaardag niet bij haar eigen ouders of in haar eigen huis vieren? Of had AM geen zin om daar op visite te gaan en kan ze het zo lekker naar haarzelf en haar Grote Gezin toe trekken?
Dit ja, geen visite van Esmee bij hen thuis, gewoon het grote gezin, bbq en een cadeautje en diepvriestaart (?) voor haar.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
Ik vind dat ook vreemd dat je een verjaardag van je schoonkinderen bij jou thuis te vieren. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer is dan elke (verplichte) zondag en dat ze nu gewoon nog een cadeautje krijgt. Meer zal het niet zijn, want dat is bij de verjaardag van hun eigen kinderen ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:48 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind het best wel apart om de verjaardag van kinderen en schoonkinderen, die uit huis zijn, nog bij jou thuis te vieren. Maar goed, ik vind de traditie om zondag met het hele gezin te eten (en je te moeten afmelden) ook vreemd. Ik had al kind al een hekel aan dat soort verplichtingen en verwacht ze ook niet van mijn uitwonende kinderen. Ze zijn hier altijd welkom, maar man en ik verwachten ook niet dat ze ieder weekeinde thuis komen (ze hebben ook hun werk, gaan met vrienden op pad en zo hoort het wat mij betreft ook). Ze hebben een eigen leven in (bij ons) een ander deel van het land en dat stimuleer ik ook wel een soort van.
Ja dit wilde ik nog posten. Dat het mij opviel dat Jim afgelopen week wat minder aanwezig is geweest. Maar goed, de afgelopen maanden was hij er zo goed als dagelijks.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:18 schreef Earring het volgende:
Viel gewoon op dat hij er de afgelopen dagen minder was
Ja staat haar echt leuk, vind ik ookquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zoals Lot haar haar zit wanneer ze in die hangmat schommelt, dat is toch veel praktischer dan die lage staarten met al die plukken eruit die ze normaliter heeft? Ik vind het haar ook veel vlotter staan 😄
Ja toch maar abonneren denk ik, benieuwd naar het recept.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:30 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik denk idd dat het vieren niks bijzonders is, gewoon eten daar met het groooote gezin.
O vanavond eet ze borrel trouwens😏
Is ie er is ie er is ie er, pfff.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:55 schreef Tarantelle het volgende:
Wat Jim betreft (hij lijkt mij een leuke jongen) hoop ik niet dat er problemen spelen, waardoor hij zo vaak in huis gehaald wordt door zijn ouders.
Zoals iemand (ik dacht Donna?) van de week al schreef, de kinderen Geerts hebben niets in te brengen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:39 schreef BettyBoop82 het volgende:
Het lijkt mij ook echt vreselijk, die verplichte terugkomdag elke week. Ik denk dat het hoort bij haar vele manieren van de kinderen aan zich binden en hun wereldje vooral zo klein mogelijk houden.
En AM zal het erop gooien dat zij de kinderen niks verplicht en dat ze het zelf willen maar ik denk veel meer dat een onderhuidse manipulatieve manier van opvoeding eraan ten grondslag ligt dat de kinderen elke week komen opdraven en zich voor nog zoveel meer gekke dingen laten lenen.
Dat denk ik ook. Ik vind die wekelijkse zondagmaaltijd met het groooooote gezin met het verplichte karakter ook heel ouderwets. Maar als je verder niks geen vrienden hebt of een baan zal het wel een leegte vullen. Ik heb ook regelmatig mijn kinderen (ook die uit huis zijn) te eten en dat doen we als alle agenda's dat toelaten en soms ook gewoon spontaan en dan nooit in het weekend want dan ben ik of elders of heb andere plannen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer betekent als samen eten, net als elke zondag, en Esmee een cadeautje geven.
Ik heb op dit moment zelf niets te melden, maar heb ook geen zin om de hele tijd alles over am te lezen en neem aan dat dat gewoon gezegd mag worden.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent uiteraard vrij om het over anderen te hebben.
Ik lees dit afgelopen dagen vaker, en vind het dan een beetje jammer dat er niet wat meer input komt in plaats van dit soort posts.
Precies. Maarja, de hottub is daar ook een zwembad, dus dit zal ook wel vallen onder ‘Esmees verjaardag vieren’.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:10 schreef Earring het volgende:
Dat wordt morgen gewoon de ICparis bon geven tijdens hun wekelijkse bbq.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |