abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217999718
Waarom legt AM thermosflessen in de koelkast 😂, goeie reclame weer.
En hoezo geen kussens mee met kamperen, dat slaapt toch voor geen meter!

En AM heeft echt geen last van het imposter syndroom…
pi_218000396
De jongste van HVK in zijn blootje op het strand.

Nou kom ik nooit overdag in de zomer op het strand en heb ik geen kinderen, maar is dit gebruikelijk?
pi_218000443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
De jongste van HVK in zijn blootje op het strand.

Nou kom ik nooit overdag in de zomer op het strand en heb ik geen kinderen, maar is dit gebruikelijk?
Ik heb wel eens gelezen dat ze naar het naaktstrand gaat, dus dan wel ja. Ze zal zelf wellicht ook niet veel aan hebben dan :o Buiten dat ik het niet nodig vind, zou ik het in deze tijd waarbij iedereen een camera bij zich heeft ook niet aandurven met mijn kinderen...
pi_218000877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:53 schreef Fenne het volgende:
Waarom legt AM thermosflessen in de koelkast 😂, goeie reclame weer.
En hoezo geen kussens mee met kamperen, dat slaapt toch voor geen meter!

En AM heeft echt geen last van het imposter syndroom…
Ze doet ook ijsklontjes in witte wijn. Vind ik ook raar. 😂
pi_218000902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 11:05 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik heb wel eens gelezen dat ze naar het naaktstrand gaat, dus dan wel ja. Ze zal zelf wellicht ook niet veel aan hebben dan :o Buiten dat ik het niet nodig vind, zou ik het in deze tijd waarbij iedereen een camera bij zich heeft ook niet aandurven met mijn kinderen...
Eerder deze week liepen de meisjes anders wel in een bikini of badpak oid...
  Moderator zaterdag 21 juni 2025 @ 11:56:42 #181
184769 crew  Deisyy
pi_218000905
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 09:51 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja maar het gaat hier de afgelopen pagina's bijna alleen over am. En dat is prima he, maar ik heb niets met am en toen het gesplitst was hoefde ik dat topic niet te lezen.
Je bent uiteraard vrij om het over anderen te hebben.

Ik lees dit afgelopen dagen vaker, en vind het dan een beetje jammer dat er niet wat meer input komt in plaats van dit soort posts.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218001198
Kyra die beweert dat je je newborn goed in een Artipoppe kan dragen. En dan ook nog ‘want hoe ze zelf adverteren is vaak niet goed. En bij influencers ook niet’. Echt, ik moet me zo inhouden nu… Een Artipoppe is gewoon echt niet oké voor zo’n kleintje (volgens Kyra vorige week nog maat 44), zeker niet als het kindje prematuur geboren is. Pas vanaf maat 62/68 past het veel te dure ding enigszins ergonomisch, wat dan ook nog afhankelijk is van zowel de bouw van het kindje als van degene die het kindje ermee draagt. Maar you do you en vooral luisteren naar oermama Kyra enzo…
pi_218001501
Oei, de lavache quiri reclame van Lotte. Ik snap dat zo moet lachen, want het is met cliniclowns, maar ik vind die onderste 2 foto's er echt onsmakelijk uitzien 🙈

[ Bericht 0% gewijzigd door Dievanhiernaast op 21-06-2025 12:50:05 ]
pi_218001547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:19 schreef Danielle_ het volgende:
Kyra die beweert dat je je newborn goed in een Artipoppe kan dragen. En dan ook nog ‘want hoe ze zelf adverteren is vaak niet goed. En bij influencers ook niet’. Echt, ik moet me zo inhouden nu… Een Artipoppe is gewoon echt niet oké voor zo’n kleintje (volgens Kyra vorige week nog maat 44), zeker niet als het kindje prematuur geboren is. Pas vanaf maat 62/68 past het veel te dure ding enigszins ergonomisch, wat dan ook nog afhankelijk is van zowel de bouw van het kindje als van degene die het kindje ermee draagt. Maar you do you en vooral luisteren naar oermama Kyra enzo…
Ik snap ook echt niet hoe zij zelf zo moedermaffia kan zijn, maar ondertussen wel haar (veel?) te kleine kind in een draagzak te dragen.
pi_218001556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:19 schreef Danielle_ het volgende:
Kyra die grietje met een opgerolde hydrofiel in de artipoppe deed omdat het anders niet ging...

Nee, die meid moet haar mond houden over ergonomisch dragen.
pi_218001683
En ze weet het ook nog eens beter dan Artipoppe zelf. Zij weet sowieso alles beter wat kinderen betreft.
Het is wachten op haar eerste ebook getiteld "Maar you do you O+ " :P
pi_218001830
Dbm , heeft een opdracht voor een fotoshoot.
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Zij vind de broek mooi, prima . Ik zeg: voor achter het huis of naar strand ok.
Maar dat vale gekreukte shirt erboven?
Waarom niet dat leuke jurkje of een leuke wijdvallende broek.
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit niet professioneel staan.
pi_218001919
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef Lipisu het volgende:
Maar sorry hoor, je bent toch ook een beetje een visitekaartje voor je bedrijf/ opdracht.
Maar haar fotoshoots zijn ook niet professioneel 😅
pi_218001922
Ik betrap mezelf erop dat je soms vergeet dat alles wat je ziet bewust filmd wordt door de "toeschouwer". Ik zie die beelden bij AM en denk dan: o gezellig Jet is samen met Maarten in de stad. Pas een paar posts later als er staat: we gaan Lot ophalen denk ik: ow ja AM was er ook bij, want die heeft het natuurlijk gefilmd.
pi_218002005
- naar Feedback -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 21-06-2025 14:05:45 ]
pi_218002135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:32 schreef Lipisu het volgende:
Het is ook niet professioneel om op zo’n warme dag op een moment midden op de dag in de volle zon te gaan fotograferen. Dat ze zelf een petje nodig heeft ‘om het te kunnen zien’ is al een indicatie dat ze op een verkeerd moment gaat. Want haar modellen, die gaan dus wel staan knijpen als de malle met hun ogen door die felle zon. 😂
pi_218002151
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 12:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Kyra die grietje met een opgerolde hydrofiel in de artipoppe deed omdat het anders niet ging...

Nee, die meid moet haar mond houden over ergonomisch dragen.
Of dat ze toen al de toddler maat ging gebruiken voor haar tweede dochter die toen nog maatje 68/74 had. Dat was ook zo’n heerlijke flater… Omdat ze toch bedacht dat dat niet zo goed was en de babymaat nog wel paste, heeft ze de toddler maat maar verkocht. 😅
pi_218002279
Maar met deze temperaturen een baby dragen in een draagzak. Pfff ik zou smelten. En wordt een kindje dat ook niet te warm? Zweten kunnen ze niet
pi_218002405
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar met deze temperaturen een baby dragen in een draagzak. Pfff ik zou smelten. En wordt een kindje dat ook niet te warm? Zweten kunnen ze niet
Het kan wel, in Afrika dragen de moeders hun kinderen ook. Maar ik leg m'n newborn liever in de kinderwagen met alle mogelijke vormen van ventilatie.
pi_218002407
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:27 schreef Lalaland79 het volgende:
Jawel, ook dat idd. Kyra laat bewust weinig zien op de foto, maar zo’n draagzak telt minimaal als één laag kleding en ik zie in ieder geval iets van een vestje of truitje bij de baby met daarvoor (tussen Kyra en baby in) nog iets van een doekje oid. Al met al toch snel een laag of 3. Kun je nog zo lekker voor wol kiezen (dat reguleert de temperatuur al beter dan kleding van ander materiaal zoals katoen), het blijft veel teveel. Kan een kindje inderdaad last geven van warmtestuwing, wat dan weer kan variëren van enkel wat warmer aanvoelen icm warmte-uitslag, tot serieus gevaarlijke situaties.
pi_218002629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 14:36 schreef PinsesKoe het volgende:

[..]
Het kan wel, in Afrika dragen de moeders hun kinderen ook. Maar ik leg m'n newborn liever in de kinderwagen met alle mogelijke vormen van ventilatie.
Klopt hoor, het is niet zo dat je niks kan met dit weer. Maar in Afrika worden dunne doeken gebruikt die niet in meerdere lagen geknoopt worden en vaak heeft het kindje dan ook weinig kleding aan. Een draagzak is gevoerd dus veel dikker én de baby van Kyra heeft meer kleding aan.
pi_218002635
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 13:44 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat je soms vergeet dat alles wat je ziet bewust filmd wordt door de "toeschouwer". Ik zie die beelden bij AM en denk dan: o gezellig Jet is samen met Maarten in de stad. Pas een paar posts later als er staat: we gaan Lot ophalen denk ik: ow ja AM was er ook bij, want die heeft het natuurlijk gefilmd.
Haha ja idd. Best leuke kneuterige beelden van vader en dochter in de stad. En als je AM zou zien, loopt zij er dus filmend met telefoon voor de neus achter 🙈

En wel fietsengeld om ze te laten maken, maar Maarten haalt nieuwe fietssleutels voor ze in de stad? En 4 kinderen fietssleutels kwijt: Jet, tweeling en Guus? Dus alle 4 die zelf verantwoordelijk kunnen zijn al daarvoor? Of Julia en Jim?
pi_218002653
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Ik heb t al warm bij t idee
  zaterdag 21 juni 2025 @ 15:07:23 #199
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_218002706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ben ik de enige die niet begrijpt dat AM nu de was staat te aaien strijk gaat staan doen?
Ik heb t al warm bij t idee
Staat gestempeld. Je kan die stempel niet negeren.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_218002797
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 15:07 schreef J-net het volgende:

[..]
Staat gestempeld. Je kan die stempel niet negeren.
Stempels rule!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')