abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217988643
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef Harper het volgende:
Wel een lekker (vegetarisch!) menu bij de uitgever van AM. Dat doen ze goed!
Je ziet het steeds vaker, bij ons bedrijf zijn de lunches bij een meeting ook altijd vegetarisch.

Ik zag vandaag bij iemand anders die een lunch had op de zuidas, dat er een karaf water en een karaf water met wat wortelslierten (..) een bordje stond met ‘water (vegan)’ 😂
pi_217988650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij heb je dan ook verplichtingen zoals bijvoorbeeld 40 uur per week werken. Je mocht 15 jaar geleden igg niet thuis zitten. Ook krijg je een weekbudget die erg mager is. Ik zie het bij haar nier terug.
Met een drieling (van 3?) vervalt de verplichting dat ze moet werken denk ik?
pi_217988705
De blije mama is doodmoe van vandaag, allebei de kinderen hadden een schoolreisje (ze was niet mee) en ze heeft beide kinderen gedoucht, zelf gedoucht en gekookt.
Waar is die vrouw zo moe van? Klinkt als een super rustige dag?
I can't help it, if I'm lucky
pi_217988709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 17:48 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat model rok ook, volgens mij was dat 30 jaar geleden hip. Begrijp me niet verkeerd, alles is beter dan de tuinbroek, maar toch...
Plus dat ze het nu bij elke gelegenheid aantrekt.
pi_217988714
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 18:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Haha iemand zei hier laatst toch al dat ze die nieuwe outfit nu overal zou gaan aantrekken? Dat blijkt inderdaad 😅
Ja dat was ik!
pi_217988878
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:05 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Plus dat ze het nu bij elke gelegenheid aantrekt.
Het is een feest jurk. Haha.

Ik vond de vergelijking van het badpak en de snelle rok die iemand net maakte, nog het meest in de buurt komen.

Ze had ooit een samenwerking met the Stone. Waarom is er daar geen personal shopper aan gesteld om mevrouw eens echt leuk aan te kleden
pi_217988920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geėmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁

4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
Ja klopt,ik vind ze ook leuk
pi_217988952
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Dat hoorde ik net ook.
De toon hoe ze met die meiden praat klinkt heel afstandelijk en onvriendelijk.

Sowieso straalt ze weinig liefde en vriendelijkheid uit haar.
Behalve als ze maar zichzelf kijkt in de spiegel. Dan heeft ze een verheerlijkte blik.
En dan komt er nu een positief geluid van mijn kant voor Debbie, ja echt.
Ook al onderneemt ze niet heel veel met de kids, ik vind wel dat als ze met ze speelt of praat dat ze heel geduldig en lief voor ze is.
Vooral als je het vergelijkt met AM
pi_217989012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:
De blije mama is doodmoe van vandaag, allebei de kinderen hadden een schoolreisje (ze was niet mee) en ze heeft beide kinderen gedoucht, zelf gedoucht en gekookt.
Waar is die vrouw zo moe van? Klinkt als een super rustige dag?
Dat dacht ik dus ook, en echt doodsaaie content, kinderen op schoolreisje geweest, ze opgehaald, gedoucht en toen was het alweer tijd om te gaan koken! 😴
pi_217989067
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik zie niet wat je bedoelt. Wat is er anders dan anders?
Ze heeft haar ene been wat verder naar buiten maar draait haar onderbeen/voet naar binnen. Het benadrukt haar been op een bepaalde manier. Dat deed ze eerder niet zo.
pi_217989097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:35 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Dat dacht ik dus ook, en echt doodsaaie content, kinderen op schoolreisje geweest, ze opgehaald, gedoucht en toen was het alweer tijd om te gaan koken! 😴
Nu had ze alle tijd en heeft ze de beentjes en de armpjes niet getraind?
pi_217989111
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geėmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁

4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
Ja, zij is heel leuk! Vind het leuk om te zien dat er echt wel een cultuurverschil is.
pi_217989230
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, zij is heel leuk! Vind het leuk om te zien dat er echt wel een cultuurverschil is.
En dat ze zich verbaast of dingen opmerkt die voor ons doodnormaal zijn. En dan soms weer de reacties van haar Amerikaanse volgers daarop.
pi_217989237
Eerst de voeten van L, nu de voeten van AM in de stories.. bah.
pi_217989248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Met een drieling (van 3?) vervalt de verplichting dat ze moet werken denk ik?
Ik zou niet weten waarom
pi_217989285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:59 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom
Bij bijstand geldt bijvoorbeeld :

Vrijgesteld van de arbeidsplicht zijn:

alleenstaande ouders met de volledige zorg voor 1 of meer kinderen tot 5 jaar. Zij moeten hiervoor wel een verzoek indienen bij hun gemeente.

Ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor de schuldsanering zou kunnen gelden. Zeker bij een drieling.

(Of ik het daarmee eens ben of niet doet er nu niet toe).
pi_217989333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En dat ze zich verbaast of dingen opmerkt die voor ons doodnormaal zijn. En dan soms weer de reacties van haar Amerikaanse volgers daarop.
Maar ook dat ze bijv voor 1 dag naar Parijs/Duitsland reden, omdat dat voor hun, in vergelijking met America, maar een klein stukje was.
Parijs is voor ons een uurtje of 4/5 zonder pauzes. En ik zou, met jonge kinderen, dat nooit in 1 dag doen 😅
pi_217989414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Bij bijstand geldt bijvoorbeeld :

Vrijgesteld van de arbeidsplicht zijn:

alleenstaande ouders met de volledige zorg voor 1 of meer kinderen tot 5 jaar. Zij moeten hiervoor wel een verzoek indienen bij hun gemeente.

Ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor de schuldsanering zou kunnen gelden. Zeker bij een drieling.

(Of ik het daarmee eens ben of niet doet er nu niet toe).
Ah oke. Persoonlijk ben ik voorstander van werken om het op te lossen.
pi_217989450
Zo, wat een positieve reactie van de uitgever. En dat voor een boek die in verloren minuutjes geschreven gegenereerd is. Kan aan mij liggen hoor, maar als er echt zoveel heftige dingen in staan, kun je dat toch niet zo luchtig even afraffelen?

Die uitgever speelt het spelletje ook maar mee volgens mij, want door haar status als influencer verkoopt ze vast een heel aantal exemplaren, ook als de kwaliteit matig is, dus winwin
pi_217989469
Dat denk ik ook. Ik hoop van harte dat haar lieve ouders dit kwer gespaard blijven.
pi_217989657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 22:31 schreef Lipisu het volgende:

[..]
En dan komt er nu een positief geluid van mijn kant voor Debbie, ja echt.
Ook al onderneemt ze niet heel veel met de kids, ik vind wel dat als ze met ze speelt of praat dat ze heel geduldig en lief voor ze is.
Vooral als je het vergelijkt met AM
Helemaal met jou eens. Vooral het geduld van Debbie naar haar kinderen toe valt mij vaak positief op.
pi_217989704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:36 schreef Snaky het volgende:
Dat denk ik ook. Ik hoop van harte dat haar lieve ouders dit kwer gespaard blijven.
Toen ze een post had gemaakt over haar rouw bij leven (waar haar broer toen ook iets over had gezegd), schreef ze in de comments dat de breuk en haar proces daaromtrent in het nieuwe boek aan de orde zouden komen. Maar ja, dat zegt nog niet veel want dat eerste boek was ook een onbegrijpelijk samenraapsel van anekdotes en overdrijvingen, dus wat nou echt “het onderwerp” van dit nieuwe boek wordt… geen idee.
pi_217989750
Yes dit topic gevonden
pi_217989786
Foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door Paardenbloemmeisje op 20-06-2025 03:11:59 (Foutje) ]
pi_217989965
Ze vroeg een tijd terug toch ook wat haar volgers van haar hadden geleerd? En dat wilde ze weten om een tegenpost te maken op de BOOS-uitzending. Volgens mij is die post er niet gekomen, dus wie weet gebruikt ze al die verhalen wel in haar boek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')