Je ziet het steeds vaker, bij ons bedrijf zijn de lunches bij een meeting ook altijd vegetarisch.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:23 schreef Harper het volgende:
Wel een lekker (vegetarisch!) menu bij de uitgever van AM. Dat doen ze goed!
Met een drieling (van 3?) vervalt de verplichting dat ze moet werken denk ik?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:53 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan ook verplichtingen zoals bijvoorbeeld 40 uur per week werken. Je mocht 15 jaar geleden igg niet thuis zitten. Ook krijg je een weekbudget die erg mager is. Ik zie het bij haar nier terug.
Plus dat ze het nu bij elke gelegenheid aantrekt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 17:48 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat model rok ook, volgens mij was dat 30 jaar geleden hip. Begrijp me niet verkeerd, alles is beter dan de tuinbroek, maar toch...
Ja dat was ik!quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:47 schreef Louuuu_lou het volgende:
Haha iemand zei hier laatst toch al dat ze die nieuwe outfit nu overal zou gaan aantrekken? Dat blijkt inderdaad 😅
Het is een feest jurk. Haha.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:05 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Plus dat ze het nu bij elke gelegenheid aantrekt.
Ja klopt,ik vind ze ook leukquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geėmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁
4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
En dan komt er nu een positief geluid van mijn kant voor Debbie, ja echt.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:57 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik net ook.
De toon hoe ze met die meiden praat klinkt heel afstandelijk en onvriendelijk.
Sowieso straalt ze weinig liefde en vriendelijkheid uit haar.
Behalve als ze maar zichzelf kijkt in de spiegel. Dan heeft ze een verheerlijkte blik.
Dat dacht ik dus ook, en echt doodsaaie content, kinderen op schoolreisje geweest, ze opgehaald, gedoucht en toen was het alweer tijd om te gaan koken! 😴quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:05 schreef Missinglink24 het volgende:
De blije mama is doodmoe van vandaag, allebei de kinderen hadden een schoolreisje (ze was niet mee) en ze heeft beide kinderen gedoucht, zelf gedoucht en gekookt.
Waar is die vrouw zo moe van? Klinkt als een super rustige dag?
Ze heeft haar ene been wat verder naar buiten maar draait haar onderbeen/voet naar binnen. Het benadrukt haar been op een bepaalde manier. Dat deed ze eerder niet zo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik zie niet wat je bedoelt. Wat is er anders dan anders?
Nu had ze alle tijd en heeft ze de beentjes en de armpjes niet getraind?quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:35 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, en echt doodsaaie content, kinderen op schoolreisje geweest, ze opgehaald, gedoucht en toen was het alweer tijd om te gaan koken! 😴
Ja, zij is heel leuk! Vind het leuk om te zien dat er echt wel een cultuurverschil is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geėmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁
4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
En dat ze zich verbaast of dingen opmerkt die voor ons doodnormaal zijn. En dan soms weer de reacties van haar Amerikaanse volgers daarop.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja, zij is heel leuk! Vind het leuk om te zien dat er echt wel een cultuurverschil is.
Ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 19 juni 2025 22:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Met een drieling (van 3?) vervalt de verplichting dat ze moet werken denk ik?
Bij bijstand geldt bijvoorbeeld :quote:
Maar ook dat ze bijv voor 1 dag naar Parijs/Duitsland reden, omdat dat voor hun, in vergelijking met America, maar een klein stukje was.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dat ze zich verbaast of dingen opmerkt die voor ons doodnormaal zijn. En dan soms weer de reacties van haar Amerikaanse volgers daarop.
Ah oke. Persoonlijk ben ik voorstander van werken om het op te lossen.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bij bijstand geldt bijvoorbeeld :
Vrijgesteld van de arbeidsplicht zijn:
alleenstaande ouders met de volledige zorg voor 1 of meer kinderen tot 5 jaar. Zij moeten hiervoor wel een verzoek indienen bij hun gemeente.
Ik kan me voorstellen dat zoiets ook voor de schuldsanering zou kunnen gelden. Zeker bij een drieling.
(Of ik het daarmee eens ben of niet doet er nu niet toe).
Helemaal met jou eens. Vooral het geduld van Debbie naar haar kinderen toe valt mij vaak positief op.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:31 schreef Lipisu het volgende:
[..]
En dan komt er nu een positief geluid van mijn kant voor Debbie, ja echt.
Ook al onderneemt ze niet heel veel met de kids, ik vind wel dat als ze met ze speelt of praat dat ze heel geduldig en lief voor ze is.
Vooral als je het vergelijkt met AM
Toen ze een post had gemaakt over haar rouw bij leven (waar haar broer toen ook iets over had gezegd), schreef ze in de comments dat de breuk en haar proces daaromtrent in het nieuwe boek aan de orde zouden komen. Maar ja, dat zegt nog niet veel want dat eerste boek was ook een onbegrijpelijk samenraapsel van anekdotes en overdrijvingen, dus wat nou echt “het onderwerp” van dit nieuwe boek wordt… geen idee.quote:Op donderdag 19 juni 2025 23:36 schreef Snaky het volgende:
Dat denk ik ook. Ik hoop van harte dat haar lieve ouders dit kwer gespaard blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |