abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217987438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Mooi onderwerp. Ik verwonder me vandaag weer flink over am.

Met stipt op 1 toch wel de storie waarbij de tweeling aangereden en in de sloot is beland. Waarom film je dat? Hoe werkt het in het hoofd van dat mens. Instagram/money voor het welzijn van de kinderen!

De oubollige schoentjes van lot. Dat zag je 25 jaar geleden. Logisch dat ze flink afgeprijsd zijn. Niemand wil ze.

En wederom gaat ze in haar balon rok met tanktop zonder bh naar een zakelijke afspraak. Ik gun haar goed kleding advies. Iemand die eens voor haar shopt, kleding die bij haar past, kleuren die bij haar huid passen. Met haar figuur is niks mis, ze mist alleen stijl
Ach ik vind het een hele afstandelijke vrouw. Keek net dat filmpje van de lunch. Hoe ze tegen Lot en Jet praat, bah zo onvriendelijk. Ze kan toch ook zeggen;lot we eten eerst even een boterham met worst, daarna mag je Nutella.
En dan: alles staat klaar voor de middagshift, het lijkt wel een legerbasis daar.
pi_217987453
Bij het tv programma ‘meer dan gewenst’ vertelt Tatiana dat ze ‘een paar ton (zakelijke) schuld heeft en nu in de schuldsanering zit’.

Dan ben je volgens mij na 3 jaar klaar, heeft de belastingdienst een heel klein stukje terug gekregen en de rest van de schuldeisers hebben pech? Of kunnen die ook zeggen dat ze het er niet mee eens zijn? En hoe gaat het dan verder?
pi_217987541
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij het tv programma ‘meer dan gewenst’ vertelt Tatiana dat ze ‘een paar ton (zakelijke) schuld heeft en nu in de schuldsanering zit’.

Dan ben je volgens mij na 3 jaar klaar, heeft de belastingdienst een heel klein stukje terug gekregen en de rest van de schuldeisers hebben pech? Of kunnen die ook zeggen dat ze het er niet mee eens zijn? En hoe gaat het dan verder?
Volgens mij zit je voor een bepaalde periode in de schuldsanering en zijn daarna je schulden kwijtgescholden. Denk dat je als schuldeiser geen keuze hebt dan er in mee te gaan.
Maar ik weet er ook niet alles van.
pi_217987598
En Judith moet toch nog even doorzagen over haar schoolplein verhaal van vanmorgen.
Dat is haar probleem; ze kan niet accepteren dat iemand niet met haar eens is en gaat een heel verhaal uitleggen.
Als ze dit nou gelijk had verteld ipv een open vraag te stellen had ze de hele discussie niet gehad.
Maar goed, ik heb niet meer op haar gereageerd .
Ze mag graag discussies aangaan.
pi_217987736
Wel een lekker (vegetarisch!) menu bij de uitgever van AM. Dat doen ze goed!
pi_217987756
quote:

De belastingdienst is een preferente schuldeiser en krijgt dus voorrang op andere schuldeisers, er wordt een beslagvrije voet vrijgehouden om van te leven en na 3 jaar krijg je een schone lei als je je aan de regels van afbetalen hebt gehouden.
pi_217987783
Mijn hemel die outfit. Ik heb zelf ook niet heel veel gevoel voor stijl maar ik durf wel te stellen dat zelfs de tuinbroek met klompen beter was geweest.
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:32:30 #33
382129 crew  Donna
pi_217987822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:25 schreef Lipisu het volgende:
Die Koen en Ellen zijn wel heel stil, al 6 dagen niets gepost na hun" er is niets aan de hand" post
Haha echt he. _O-
pi_217987829
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha echt he. _O-
Trouble in Paradise 🫣
pi_217987937
Wie zijn Koen en Ellen?
pi_217987993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
De belastingdienst is een preferente schuldeiser en krijgt dus voorrang op andere schuldeisers, er wordt een beslagvrije voet vrijgehouden om van te leven en na 3 jaar krijg je een schone lei als je je aan de regels van afbetalen hebt gehouden.
De schuldsanering is tegenwoordig nog maar 18 maanden.
pi_217988005
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Trouble in Paradise 🫣
Of een opstapje naar een nieuwe cursus? 🙈
pi_217988010
MB deelt een nieuwe drop op haar zakelijke pagina. Ze heeft een nieuwe houding, met van die kromme beentjes.. het ziet er niet zo best uit :@
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:57:14 #39
382129 crew  Donna
pi_217988038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Mooi onderwerp. Ik verwonder me vandaag weer flink over am.

Met stipt op 1 toch wel de storie waarbij de tweeling aangereden en in de sloot is beland. Waarom film je dat? Hoe werkt het in het hoofd van dat mens. Instagram/money voor het welzijn van de kinderen!

De oubollige schoentjes van lot. Dat zag je 25 jaar geleden. Logisch dat ze flink afgeprijsd zijn. Niemand wil ze.

En wederom gaat ze in haar balon rok met tanktop zonder bh naar een zakelijke afspraak. Ik gun haar goed kleding advies. Iemand die eens voor haar shopt, kleding die bij haar past, kleuren die bij haar huid passen. Met haar figuur is niks mis, ze mist alleen stijl
Dat mens?
Kan het even een tandje minder misschien?
Thanks.
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:57:58 #40
382129 crew  Donna
pi_217988047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Of een opstapje naar een nieuwe cursus? 🙈
Een slechte verbinding is ook verbinding. :X
  Moderator donderdag 19 juni 2025 @ 20:58:30 #41
382129 crew  Donna
pi_217988057
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wie zijn Koen en Ellen?
@ koenenellen
pi_217988297
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Een slechte verbinding is ook verbinding. :X
Pakkende titel voor een ebook met bijpassende cursus 😂
pi_217988304
Ja heel leuk is Jolein. Mooi huis, leuke kindjes.
pi_217988322
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB deelt een nieuwe drop op haar zakelijke pagina. Ze heeft een nieuwe houding, met van die kromme beentjes.. het ziet er niet zo best uit :@
Ik zie niet wat je bedoelt. Wat is er anders dan anders?
pi_217988339
Sanne van onsgezin…. is ook stil vandaag
Ze heeft niks geplaatst.. ik vind dat best sneu eigenlijk na haar berichten van gisteren denk ik dat daar echt iets niet oke is..heb om een of andere reden echt met haar te doen
pi_217988554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef Snaky het volgende:
Ja heel leuk is Jolein. Mooi huis, leuke kindjes.
En wat een energie.. iedere dag het hele huis zuigen en dweilen (toch?) en įlles strijken.. en dan ook nog 4 kinderen, iedere dag een km of 10 wandelen en werken voor hun bedrijf.
Zelfs zonder kinderen heb ik respect voor wat ze doet 😁

En dondersteen C.. daar krijgt ze nog wel wat mee te stellen!
pi_217988592
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Wat mij meer opviel was haar "to do list": drank halen, citronella kaarsen, muggenspray, tafel schuren...poe poe
pi_217988598
Ik vind Jenn.darby ook leuk om te volgen. Expats, geėmigreerd vanuit een enorm groot vrijstaand huis in Texas naar een rijtjeshuis in Hilversum. 😁

4 kinderen en een hond en het is leuk om te zien en te lezen hoe zij het leven in Nederland ervaart, in vergelijking met de US.
pi_217988601
quote:

Volgens mij heb je dan ook verplichtingen zoals bijvoorbeeld 40 uur per week werken. Je mocht 15 jaar geleden igg niet thuis zitten. Ook krijg je een weekbudget die erg mager is. Ik zie het bij haar nier terug.
pi_217988631
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ach ik vind het een hele afstandelijke vrouw. Keek net dat filmpje van de lunch. Hoe ze tegen Lot en Jet praat, bah zo onvriendelijk. Ze kan toch ook zeggen;lot we eten eerst even een boterham met worst, daarna mag je Nutella.
En dan: alles staat klaar voor de middagshift, het lijkt wel een legerbasis daar.
Dat hoorde ik net ook.
De toon hoe ze met die meiden praat klinkt heel afstandelijk en onvriendelijk.

Sowieso straalt ze weinig liefde en vriendelijkheid uit haar.
Behalve als ze maar zichzelf kijkt in de spiegel. Dan heeft ze een verheerlijkte blik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')