Ach ik vind het een hele afstandelijke vrouw. Keek net dat filmpje van de lunch. Hoe ze tegen Lot en Jet praat, bah zo onvriendelijk. Ze kan toch ook zeggen;lot we eten eerst even een boterham met worst, daarna mag je Nutella.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Mooi onderwerp. Ik verwonder me vandaag weer flink over am.
Met stipt op 1 toch wel de storie waarbij de tweeling aangereden en in de sloot is beland. Waarom film je dat? Hoe werkt het in het hoofd van dat mens. Instagram/money voor het welzijn van de kinderen!
De oubollige schoentjes van lot. Dat zag je 25 jaar geleden. Logisch dat ze flink afgeprijsd zijn. Niemand wil ze.
En wederom gaat ze in haar balon rok met tanktop zonder bh naar een zakelijke afspraak. Ik gun haar goed kleding advies. Iemand die eens voor haar shopt, kleding die bij haar past, kleuren die bij haar huid passen. Met haar figuur is niks mis, ze mist alleen stijl
Volgens mij zit je voor een bepaalde periode in de schuldsanering en zijn daarna je schulden kwijtgescholden. Denk dat je als schuldeiser geen keuze hebt dan er in mee te gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij het tv programma ‘meer dan gewenst’ vertelt Tatiana dat ze ‘een paar ton (zakelijke) schuld heeft en nu in de schuldsanering zit’.
Dan ben je volgens mij na 3 jaar klaar, heeft de belastingdienst een heel klein stukje terug gekregen en de rest van de schuldeisers hebben pech? Of kunnen die ook zeggen dat ze het er niet mee eens zijn? En hoe gaat het dan verder?
De belastingdienst is een preferente schuldeiser en krijgt dus voorrang op andere schuldeisers, er wordt een beslagvrije voet vrijgehouden om van te leven en na 3 jaar krijg je een schone lei als je je aan de regels van afbetalen hebt gehouden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij het tv programma ‘meer dan gewenst’ vertelt Tatiana dat ze ‘een paar ton (zakelijke) schuld heeft en nu in de schuldsanering zit’.
Dan ben je volgens mij na 3 jaar klaar, heeft de belastingdienst een heel klein stukje terug gekregen en de rest van de schuldeisers hebben pech? Of kunnen die ook zeggen dat ze het er niet mee eens zijn? En hoe gaat het dan verder?
Haha echt he.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:25 schreef Lipisu het volgende:
Die Koen en Ellen zijn wel heel stil, al 6 dagen niets gepost na hun" er is niets aan de hand" post
De schuldsanering is tegenwoordig nog maar 18 maanden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
De belastingdienst is een preferente schuldeiser en krijgt dus voorrang op andere schuldeisers, er wordt een beslagvrije voet vrijgehouden om van te leven en na 3 jaar krijg je een schone lei als je je aan de regels van afbetalen hebt gehouden.
Dat mens?quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:48 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Mooi onderwerp. Ik verwonder me vandaag weer flink over am.
Met stipt op 1 toch wel de storie waarbij de tweeling aangereden en in de sloot is beland. Waarom film je dat? Hoe werkt het in het hoofd van dat mens. Instagram/money voor het welzijn van de kinderen!
De oubollige schoentjes van lot. Dat zag je 25 jaar geleden. Logisch dat ze flink afgeprijsd zijn. Niemand wil ze.
En wederom gaat ze in haar balon rok met tanktop zonder bh naar een zakelijke afspraak. Ik gun haar goed kleding advies. Iemand die eens voor haar shopt, kleding die bij haar past, kleuren die bij haar huid passen. Met haar figuur is niks mis, ze mist alleen stijl
Een slechte verbinding is ook verbinding.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Of een opstapje naar een nieuwe cursus? 🙈
Pakkende titel voor een ebook met bijpassende cursus 😂quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Een slechte verbinding is ook verbinding.![]()
Ik zie niet wat je bedoelt. Wat is er anders dan anders?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB deelt een nieuwe drop op haar zakelijke pagina. Ze heeft een nieuwe houding, met van die kromme beentjes.. het ziet er niet zo best uit
En wat een energie.. iedere dag het hele huis zuigen en dweilen (toch?) en įlles strijken.. en dan ook nog 4 kinderen, iedere dag een km of 10 wandelen en werken voor hun bedrijf.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:21 schreef Snaky het volgende:
Ja heel leuk is Jolein. Mooi huis, leuke kindjes.
Wat mij meer opviel was haar "to do list": drank halen, citronella kaarsen, muggenspray, tafel schuren...poe poequote:Op donderdag 19 juni 2025 20:55 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB deelt een nieuwe drop op haar zakelijke pagina. Ze heeft een nieuwe houding, met van die kromme beentjes.. het ziet er niet zo best uit
Volgens mij heb je dan ook verplichtingen zoals bijvoorbeeld 40 uur per week werken. Je mocht 15 jaar geleden igg niet thuis zitten. Ook krijg je een weekbudget die erg mager is. Ik zie het bij haar nier terug.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat hoorde ik net ook.quote:Op donderdag 19 juni 2025 19:53 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ach ik vind het een hele afstandelijke vrouw. Keek net dat filmpje van de lunch. Hoe ze tegen Lot en Jet praat, bah zo onvriendelijk. Ze kan toch ook zeggen;lot we eten eerst even een boterham met worst, daarna mag je Nutella.
En dan: alles staat klaar voor de middagshift, het lijkt wel een legerbasis daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |