Met jullie eens, ik vind het ook helemaal niets dat de 2 topics zij samengevoegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:31 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Same. Ik ga ook niet meer mee posten totdat het anders wordt. En als het niet anders wordt ben ik (ook) weg.
Het oude was misschien wat overzichtelijker, maar deze manier zorgt wel voor meer variatie. Anders ging het alleen maar over Debbie of AM, elke stap die ze doen wordt besproken. Nu alleen de grote opvallendheden, ergens wel verfrissend. Ik volg lang niet alle flu's die hier voorbij komen, maar dan scroll ik gewoon verder.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Met jullie eens, ik vind het ook helemaal niets dat de 2 topics zij samengevoegd.
Dat ligt er aan wat ze posten, of er veel over gesproken wordt of niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:19 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Het oude was misschien wat overzichtelijker, maar deze manier zorgt wel voor meer variatie. Anders ging het alleen maar over Debbie of AM, elke stap die ze doen wordt besproken. Nu alleen de grote opvallendheden, ergens wel verfrissend. Ik volg lang niet alle flu's die hier voorbij komen, maar dan scroll ik gewoon verder.
Moest even wennen, maar eigenlijk wel prima dus.
Ik kwam hier net om dat te zeggen. Je twerkende jonge dochter vastleggen. Wat een ontzettende trieste bedoeling…quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:24 schreef Harper het volgende:
Het moet echt bloedheet op de zolder van huize Geerts zijn. Ik snap niet dat handige Maarten er geen airco aanlegt.
Lot in bed met jawel, het laken uit de diepvries. Maar daarna wel een dekbed erover. Daar snap ik niks van.
Oh en een twerkende 6/7-jarige. Dat moet je echt niet willen
Wat heeft ze niet hè?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:16 schreef Miepje77 het volgende:
Ohjee, ik denk dat AM denkt dat ze het imposter syndroom heeft.
Ik denk dat ze daadwerkelijk bang is door de mand te vallen met al die onzin die ze verkoopt 😂quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:16 schreef Miepje77 het volgende:
Ohjee, ik denk dat AM denkt dat ze het imposter syndroom heeft.
- geen diagnose stellen -quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:19 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daadwerkelijk bang is door de mand te vallen met al die onzin die ze verkoopt 😂
Alweer?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:24 schreef Harper het volgende:
Oh en een twerkende 6/7-jarige. Dat moet je echt niet willen
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:13 schreef Klaverblauwtje het volgende:
AM is toch het tegenovergestelde van iemand met het imposter syndroom?
Debbie is al een paar dagen niet zo actief. Wacht maar tot ze weer iets ‘bijzonders’ gaat posten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat ze posten, of er veel over gesproken wordt of niet.
Maar dit samengestelde topic gaat veel minder snel dan de losse topics.
Ja, precies, ze is het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:13 schreef Klaverblauwtje het volgende:
AM is toch het tegenovergestelde van iemand met het imposter syndroom?
Ik heb als kind hetzelfde meegemaakt en het is schadelijk geweest voor oma, de kleinkinderen en uiteindelijk ook voor mijn moeder zelf. Wanneer er sprake is van ernstige misstanden en onveiligheid is breken met ouders de beste optie. In het geval van Am, op basis van wat ik lees, zit het probleem vooral bij haarzelf. Onzeker meisje, sociaal niet sterk, vroeg gaan moederen, geen vrienden en niet buitenshuis gewerkt. Houdt zichzelf overeind door plannen en structuren en is de baas in het gezin omdat Maarten er niet tegenin gaat. Plotseling in haar eigen ogen heel belangrijk en populair geworden. Zij verdient veel geld, heeft zelfs een bestseller geschreven en mensen vinden haar geweldig. Kritische mensen blokkeert ze en zet ze weg als pesters. Ondertussen is ze nog steeds onzeker en sociaal niet sterk. Geen zelfreflectie en geen tegengas uit de kleine bubbel dus alles wat niet goed gaat is de schuld van anderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het loyaliteitsconflict dat ze heeft veroorzaakt bij haar kinderen is ook zo’n mooi voorbeeld. De kinderen mogen wel naar opa en oma, maar ze mogen er niet over vertellen. Ze weten dat hun moeder geen contact met haar ouders heeft want.. zij kunnen toch nooit lekker zitten bij hun opa en oma omdat ze weten hoe hun moeder erover denkt. En dan moeten ze vervolgens thuis op hun tenen lopen. Dus uiteindelijk gaan ze niet.
AM ziet het alleen vanuit haar perspectief, zij verbiedt de kinderen niets dus doet ze het goed. Verder dan dat denkt ze niet.
Ja maar het gaat hier de afgelopen pagina's bijna alleen over am. En dat is prima he, maar ik heb niets met am en toen het gesplitst was hoefde ik dat topic niet te lezen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:19 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Het oude was misschien wat overzichtelijker, maar deze manier zorgt wel voor meer variatie. Anders ging het alleen maar over Debbie of AM, elke stap die ze doen wordt besproken. Nu alleen de grote opvallendheden, ergens wel verfrissend. Ik volg lang niet alle flu's die hier voorbij komen, maar dan scroll ik gewoon verder.
Moest even wennen, maar eigenlijk wel prima dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |